لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

آقایی پرستار خانومیه مریض

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رمز

دوستایی که رمز مطالبمو ندارن اینجا نظر بزارن تا واسشون رمزا بفرستم!  

بقیه دوستان واسه خوندن پست جدید تشریف ببرید پایین همونجا هم نظر بزارین.مرسی

جهاز خرون ۳

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گوگوش+سوپرایز همسری

 دیشب با دیدن برنامه رد پای خاطره گوگوش دلم هواشا کرد...من عاشقشم...عاشق صداش...عاشق شخصیتش...عاشق قیافش!!!امروز باز تکرار برنامشو نگاه کردم و اشک ریختم...دست خودم نیست!! 

همه آهنگاشا حفظم....همشونا میزنم و .......عاشق آهنگ کویر ،همسفر و مردابم!!!همه آهنگاشو دوست دارم!!  

گوگوش عزیزم تولدت مبارک

(راستی شنیدین میگن مهناز افشار شبیه گوگوشه.....خیلیا بهم میگن من شبیه مهناز افشارم!!محسن که همیشه میگه....پس منم یه شباهتایی به گوگوش دارم!!!اینقدر ذوق میکنم هر کی اینا میگه!!بهترین حرفیه که میشنوم!!!نمیدونم بچه هایی که منا دیدن چه نظری دارن ولی خیلیا بهم میگن....دختر عمه ام که همیشه صدام میکنه مهناز افشار لاغر!!!) 

  

 

و اما سوپرایز همسری..... 

دیروز ظهر زنگ زده میگم شب میای میگه نه جمعه صبح زود میام پیشت!!میگیرم میخوابم ساعت ۵ بعد از ظهره گوشیم زنگ میخوره خوابالو و اجبارا جواب میدم میگه عزیزم من ۱۰ دقیقست راه افتادم!!میگم مگه نمیخواستی فردا بیای میگه خوب دلم طاقت نیاورد!!خوشحال میشم اما هنوز خوابم میاد...چشامو میبندم و میگم حالا کو تا یکی ۲ ساعت دیگه که محسن برسه!!دلم درد میکنه میرم زیر پتو و تخت میخوابم! ۵دقیقه نشد یهو دیدم لبام داغ شد...نگو این همسریه شیطون من نزدیک خونه بوده که به من زنگ زده!!کلی ذوقیدم و بغلش کردم!!لحظه قشنگی بود!خیلی حس خوبی بود...منم یه بار این طوری سوپرایزش کرده بودم...حالا فهمیدم چه لذتی داشته!دیشبم تا ۴ صبح با هم بیرون بودیم....خیلی خوش گذشت!!امشبم که میخوایم بریم نامزدی فامیلمون که خیلی با محسن دوسته!!!امیدوارم همسرشم دوست داشتنی باشه!! 

 

قد آغوش منی 

نه زیادی نه کمی 

 

(عاشق این قسمت آهنگ همسفرم.....)

باران ـ پرستار

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اولین شبی که......

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.