لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

این چند روز

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

به ادامه پست قبل اضافه شد.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آقا فرشته هه!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

درد و دل

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سلام دوستای گلم 

امتحانای من شنبه تموم شد و دیگه واسه همیشه راحت شدم و الان یک عدد خانوم مهندس در خدمت شماست!!  

دوست داشتم زودتر این آپ کنم اما نتونستم.....حالم زیاد خوب نیست از نظر جسمی خیلی ضعیف شدم ....از پریشب اومدم خونه مامانم و شبا هم همینجا میمونیم مامانم نمیزاره برم خونمون! 

دکتر میگه سیستم دفاعیه بدنم ضعیف شده الان چند ماه حال و روزم همینه و سعی کردم بزنم به فاز بیخیالی ولی بازم.... 

از نظر روحی هم به هم ریختم!!فعلا نمیتونم بیشتر از این توضیح بدم....میشه واسم دعا کنید!! 

 

راستی رمزا عوض کردم هر موقع حالم خوب شد میام میزارم واستون