لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

عکس کادوهای ولنتاینمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ولنتاین ۹۰ +جهازخرون ۲

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدایا کمکم کن....

تا حالا شده حس کنی یه چیز بزرگ تو گلوت گیر کرده و راهه نفستا بسته....... 

من الان همین حالا دارم!!همش احساس میکنم الانه که نفسم بند بیاد......یه حس خیلی بد تمام وجودمو گرفته!فکرم آزاد نمیشه و .....

محسن امروز رفت...هر چند این چند روز با وجود اونم حالم بد بود!به هر حال بودنش آرومم میکرد!!اما الان داغونم!! 

فقط از خدا میخوام کمکم کنه! 

دوستای گلم میشه عاجزانه ازتون خواهش کنم واسم دعا کنید مشکلم حل بشه!!

ما هم یه روز نی نی بودیم!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جهاز خرون ۱

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خونه ی عشق

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.