لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

آخ جون...شمااااااااااال!!!

داریم میریم شمال......صبح آماده شده بودیم بریم شهر همسری که عروس عمه ام اس داد بعد از ظهر بریم شمال؟؟(انگار میخواد بره کوچه بغلی!!)

این شد که راهی شدیم.....یه سفر یهویی!!!۸ نفر شدیم!!انشالا تا دوشنبه برمیگردیم!!دعا کنید به سلامتی بریم و برگردیم...مواظب اینجا هم باشین!!! 

ببینید من چقدر خوب و مهربونم....هیچیا از شماها پنهون نمیکنم!!آب میخورم خبر دار میشین!  

آجی مهشاد گلم...عزیزترینم....اون نوشته ها را عجله ای خوندم!!!اخه وقتم کمه!!منم خیلی خیلی دوستت دارم و مطمئن باش تو بهترین خواهر دنیایی واسم! قربون این همه مهربونیت برم من خواهر گلم!!میام حسابی با هم میحرفیم عزیزمممممممممممممممی 

این روزا....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مردای مهربون زندگیم

صبح تا چشامو باز میکنم شروع میکنم به نوشتن:  

سلام مرد من،عمر من،جون من ،نفس من،زندگیه من،عشق من،دوست خوب من،ماه من،گل من،عزیز دل من،روح من،همه دنیای من..........روزت مبارک! 

 

جواب همسری:سلام گل من،تکیه گاه من،عمر من،دنیای من ،همه کس و کار من......مرسی دورت بگردم بوس بوس از لبات! 

 

دوباره واسش مینویسم:خوش به حال من که مردی مثل تو دارم.....یه تکیه گاه مطمئن!چقدر داشتن یه مرد مهربون ـ عاشق شیرین و قشنگه!امیدوارم سایت ۱۰۰ سال بالای سرم باشه عشقم.بوس بوس از لبات! 

 

مینویسه:عاشقتم خانومیه گلم....مرد منم تویی....تویی که مثل یه مرد پشتم وایسادی و تونستیم مشکلاتا یکی یکی حل کنیم و حالا اینقدر خوشبختیم....دوستت دارم بیشتر از اونی که فکرشو بکنی! 

  

 

من و همسری خیلی دوست داشتیم امروزا کنار هم باشیم ولی نشد...همسری شنبه رفت چون یه عالمه کار داشت!ازش خواهش کردم بمونه اما گفت من به خاطر تو و زندگیمونه که مجبورم برم ....من از خدامه بمونم پیشت ولی عزیزم باید برم و به کارام برسم!!میخوام هیچی کم نداشته باشی.......با اینکه تعطیلی بود اما همسری باید میرفت چون کارش واجب بود!!!قسمت نبود امسال کنار هم باشیم....ایشالا سال دیگه! 

 

 اس میدم به بابام:بابایی گل و مهربونم....مهربون ترین بابای دنیا.....تو برای همه ما یه الگوی کاملی...یه مرد نمونه!!خیلی دوستت دارم روزت مبارک........  

پدر شوهر مهربونم....امیدوارم حالت هر چه زودتر خوب بشه....بمیرم واست که این مدت اینقدر درد کشیدی!!بابایی مظلومم از خدا سلامتیتا میخوام...خیلی دوستت دارم........روزت مبارک!! 

 

 

پ.ن:شارژ نتم تموم شده به مشکل برخورده شارژ نمیشه!!الان هم با دیل آپ اومدم!بعدا میام همتونا میخونم جواب کامنتا هم میدم!!مشغول درسم هفته دیگه امتحاناست!!

خونه عشق نامزدیمون

همسری جونی دیشب اومد....یه جورایی منا کشت تا اومد!!تو جاده تصادف شده بود و راه بندون....همسری هم خیلی منا منتظر گذاشت!!بهش زنگ زدم میگم محسسسسسسن میگه جاااااااااااااااااااااااااانم،میگم کجایی پس:میگه یه ربع دیگه میرسم!میگم تو که کشتی منا!!!میگی ای جاااااانم دورت بگردم خانومم زود میام پیشت!یه تاپ و شلوار خوشگل میپوشم موهامو میزنم بالا و آرایش میکنم....وقتی زنگ میزنه در را با آیفون باز نمیکنم یه عالمه پله را میرم پایین و خودم درا واسش باز میکنم!!کلی ذوق میکنه از این کارم ...گم میشیم تو بغل هم!!بازم یه دیدار عاشقونه....چشاشو میبنده بغلم میکنه و میگه خدایا شکرت که بازم این لحظه نصیبم شد. 

نصفه شب خوابمون نمیبره...هوا گرم شده...هنوز فرصت نشده بود کولر را درست کنن...همسری رفت پنکه آورد تا صبح همه هواسش به من بود!میگفت میترسیدم پتو را بزنی کنار سرما بخوری!!عاشق این همه مهربونیشم....... 

امروز همه رفتن مهمونی از صبح تنها بودیم....هرچند همسری تا ظهر نیومد خونه و رفته بود دنبال کاراش ولی خوب یه ناهار دونفره اماده کردم...همسری عاشق سالاد شیرازیه واسش درست کردم....بعد از ظهر همسری رفت بالا پشت بوم کولر را درست کنه....کولر اتاق من جداست.گفتم همسری من امشب دوباره خوابم نمیبره...گفت چطوره بالا پشت بوم پشه بند بزنیم ...اما هرچی گشتیم پشه بندا پیدا نکردیم.رفتیم سراغ چادر مسافرتی!اینم شد خونه دوران نامزدیمون...یه خونه عشق کوچولو واسه شبای عاشقونمون.(عکس

همسری دیروز ال ای دی و کولر واسه خونه عشق خریده بود امروز بردیم گذاشتیم خونه.کلی هم تو خونه عشق مسخره بازی در آوردیم و خندیدیم! 

اومده کنارم نشسته میگه وای وای نگاه خانومم چه تند تند تایپ میکنه یه بوس بده از اون دستات.....بهش میگم محسن همین الان نگاه کن تو چشام و هر چی دوست داری بگو.....نگاه میکنه....بازم نگاه.......میگه واقعا دوستت دارم!!خیلی دوستت دارم!!   

 

برای همسرم:   

من خیلی خوشبختم که تو را دارم.  

خدایا به خاطر همه چیز شکرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

عکس و کلیپ ـقبل عروسیمون

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

جهاز خرون ۴

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.