لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

مردای مهربون زندگیم

صبح تا چشامو باز میکنم شروع میکنم به نوشتن:  

سلام مرد من،عمر من،جون من ،نفس من،زندگیه من،عشق من،دوست خوب من،ماه من،گل من،عزیز دل من،روح من،همه دنیای من..........روزت مبارک! 

 

جواب همسری:سلام گل من،تکیه گاه من،عمر من،دنیای من ،همه کس و کار من......مرسی دورت بگردم بوس بوس از لبات! 

 

دوباره واسش مینویسم:خوش به حال من که مردی مثل تو دارم.....یه تکیه گاه مطمئن!چقدر داشتن یه مرد مهربون ـ عاشق شیرین و قشنگه!امیدوارم سایت ۱۰۰ سال بالای سرم باشه عشقم.بوس بوس از لبات! 

 

مینویسه:عاشقتم خانومیه گلم....مرد منم تویی....تویی که مثل یه مرد پشتم وایسادی و تونستیم مشکلاتا یکی یکی حل کنیم و حالا اینقدر خوشبختیم....دوستت دارم بیشتر از اونی که فکرشو بکنی! 

  

 

من و همسری خیلی دوست داشتیم امروزا کنار هم باشیم ولی نشد...همسری شنبه رفت چون یه عالمه کار داشت!ازش خواهش کردم بمونه اما گفت من به خاطر تو و زندگیمونه که مجبورم برم ....من از خدامه بمونم پیشت ولی عزیزم باید برم و به کارام برسم!!میخوام هیچی کم نداشته باشی.......با اینکه تعطیلی بود اما همسری باید میرفت چون کارش واجب بود!!!قسمت نبود امسال کنار هم باشیم....ایشالا سال دیگه! 

 

 اس میدم به بابام:بابایی گل و مهربونم....مهربون ترین بابای دنیا.....تو برای همه ما یه الگوی کاملی...یه مرد نمونه!!خیلی دوستت دارم روزت مبارک........  

پدر شوهر مهربونم....امیدوارم حالت هر چه زودتر خوب بشه....بمیرم واست که این مدت اینقدر درد کشیدی!!بابایی مظلومم از خدا سلامتیتا میخوام...خیلی دوستت دارم........روزت مبارک!! 

 

 

پ.ن:شارژ نتم تموم شده به مشکل برخورده شارژ نمیشه!!الان هم با دیل آپ اومدم!بعدا میام همتونا میخونم جواب کامنتا هم میدم!!مشغول درسم هفته دیگه امتحاناست!!

نظرات 22 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

روزشون مبارک عزیزم

خانم کوچولوی آقاییش دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

روزش مبارک عسیسم:*

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

روزشوووون مباااارک .

شلاله سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

به سلام آبجی باران گل.چطوری دخمل؟ دلم واست یه ذره شده بود دقیقا اندازه ی چشمای شکلکا و شاید کوچکتر.
ای بابا اینام که چشاشون یه اندازه نیس! بذار شفاف سازی کنم
منظورم چشای این شکلکاس-> نه زبونم لال اینا->
این چند روز سرم بسی شلوغ بود که کم پیدا که چه عرض کنم ناپیدا بودم وگرنه به جان شلاله ناف بنده رو اینجا ببریده اند
حالا یه چیزیم بگم که نگی شلاله کلا بی ربط با پست حرف میزنه
روز پدر و روز مرد به همه ی تکیه گاهای جهان از جمله آرش و محسن خان و بابا های گل مبارررررررررررررررررک

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام باران جان
خوبی خانومی
وای وقت امتحانات شد و همه تو نت کمرنگ میشیم

فرزانه چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

سلام امیدوارم همیشه کنار هم خوشششششششششششششش باشید
خونه خوشگلی بود با رنگ صورتیییییییییییی

mary چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ب.ظ

ruzeshun mobarak..shoad bashinn eshghetun payedar

رومینا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:28 ب.ظ http://khatay-e-tazee.blogfa.com/

روز مردای مهربون زندگیت با تاخیر مبارک !!!!!!!!!!!!!

A&M چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم بالاخره اومدم
خوشگلم تو چتم بهت گفتم از استرست کم کن ایشالا همچی اونجور میشه که تو دوست داری

شادان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ

سلام بارانی چطوری؟ میگم یه سایت سرگرمی بود که اسم دختروپسر میدادی عکس نی نیشونو نشون میداد یادته بهم بگی ؟ اگه آره بم بگو مرسی

نه گلم یادم نیست......سرچ کن گوگل شاید بیاد

سمان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.milapila.blogfa.com

مبارکههههههههههههه

elham جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:06 ب.ظ http://poram-az-eshgh.blogfa.com

روزشون با کلی تاخیر مبارک عزیزم
من بالاخره اومدم فراموشم نکردی ک باران؟؟ دلم واست تنگ شده بود چقدر خوشحالم ک میبینم اینقدر عاشقی و مشکلی نیست همیشه خوشبخت باشی عزیز دلم

روژان&رهام جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

عزیزم ایشالا همه امتحاناتو با نمره عالی پاس میکنی!

وایییییییییی کللللللللللییییییییی ذوق کردم با این خونه ی دوران نامزدیتون

شلاله شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام باران.وای خدا بگم این امتحانارو ذلیل کنه که اینجوری بارانو از ما دور میکنه.
باران میگم این امتحانا کی شروع میشه کی تموم میشه ایششششااللللللللللللللله؟
حالا یه چیز دیگه نظرت با یه فیلم کوتاه در مورد دوران نامزدی چطوره؟البته بعد امتحانا.
میدونی خودمون درست کنیم با عکسایی که تو این دوران گرفتیم و کلی خاطره داریم ازشون.با یه موزیکی که هر قسمت ازحرفاش با عکسی که اون لجظه میاد بخونه.سورپرایزه خوبیم هست برا هماسر(جمع مکسر همسر).نه؟

ای گفتی خواهر...خدا ذلیلشون کنه!!
امروز صبح یکیشا دادم....سه شنبه هم یه امتحان دارم.بعد دیگه ندارم تا ۶ تیر!!کلا ۱۴ واحد برداشته بودم که یه ۳ واحدیم نمیرم بدم میشه ۱۱ تا!!!حالا در اواخر هفته بیشتر رویت میشویم!!
آره شلاله خیلی جالبه ....۱۴ مرداد سالگرد ازدواجمونه باید تا اون موقع درستش کنم.ایول چه باحال میشه.....کاش یه کم کارای گرافیکی و فوتوشاپ و اینا هم بلد بودیم قشنگ میشیم!خیر سرم کامپیوتر میخونم مثلا!!!!!

ندا و علیرضا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

دعا برای موفقیت باران حون در امتحانا بگو آمین

شلاله شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:52 ب.ظ

حلللللللللللله.پس منتظرمیشیم این امتحانا تشریف ببرن که حسابی با کمک هم بترکونییییییییم.
وای آبجییییییییییییییییی چه شود
کارای گرافیکیشم حل میکنیم.اشکالامونم از هم میپرسیم.خیر سرمبارکمون دوتامونم کامپیوتر خوندیم.شلاله و باران کوهم جابجا میکنن باهم
تو هرموقع سرت خلوت شد خبر بده شروع کنیم آبجی جونم.
امتحانام خوب میشه آخه تو بارانی

باشه عزیزممممممممممممم
آره دیگه!!من بارانم

نسرین شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام خانومی...خب منم بسیار بسیار برای برنامنه هاتون خوشحالم.وای باران تا یاد عروسی میفتم استرس میگیرم...ما برا عکسامون سر برج بعدی میریم فکر کنم...ولی خب مال شما مبارکتون باشه...
بعدشم که نه من فیس عضو نیستم...برا تزئین حنا چندتا عکس اینا پیدا کردم.بازم میگردم...باور کن منم حس و حال خودتو دارم...اباورم نمیشه ۲۴ ام دیگه دوری جسمامون معنا و مفهومی نخواهد داشت..برا همینم این چندوقت دوری رو تحمل میکنم...
راستی ای لینک اون تانگو هستش...
http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://manonafasam.persiangig.com/1-Tango-best.3gp


مهشاد دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

وای آبجی امروز 100 دفعه میخواستم بهت زنگ زدم دوباره نزدم
نمیدونی چه قدر با خودم کلنجار رفتم که... همش یه چیزی از صبح داره بهم میگه پاشو زنگ بزن به باران ، نیدونم چرا؟!
هی سعی میکنم بچه ی خوبی باشم ، میگم آجی امتحان داره
دیدم تو کامنتا نوشتی که سه شنبه امتحان دارم ، حالا خودمم فردا امتحان دارما.... اونم 3 تا... دو تا دانشگاه خودمون یکی هم پیام نور....خلاصه اینکه خیلی خودمو نگه داشتما، آخرش گفتم بی خیال.بذار به جاش میرم توی وبش واسش می نویسم
آجی تازشم هی داشتم فکر میکردم اگه خواستم زنگ بزنم به آجی چی بگم؟!نمیدونم چرا تازگیا انقدر خجالت میکشم ، از تو،
از خودم ، از همه....هی میخواستم شماره بگیرم قلبم میومد تو دهنم.به عمه هم زنگ زدم ، صدای ضربان قلبمو خودم میشنیدم
آجییییییییی....این کامنتو تایید کن عسیسم ، اکشال نداله
راستی فکر کنم فردا همسری بیاد ، اگه نیومد بگو تا بزنگمممماووووووی ، قلبمعکسا رو هم بفرستم
بوس بوسی
(چرا اینجا شکلک بووووووووووس نداره؟!)

نسرین سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام عزیزم...وای نگو باران...از دیشبه کاملا بهم ریختم..شب درست نخوابیدم...اصلا کلا یجوری شدم....همشم امواج منفی ساطع میکنم....
راستی بارانم میدونی کامنتدونی کارین کجاست؟؟؟نمیتونم پیداش کنم...بسته آیا؟؟؟

نسرین سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام عزیزم...وای نگو باران...از دیشبه کاملا بهم ریختم..شب درست نخوابیدم...اصلا کلا یجوری شدم....همشم امواج منفی ساطع میکنم....
راستی بارانم میدونی کامنتدونی کارین کجاست؟؟؟نمیتونم پیداش کنم...بسته آیا؟؟؟

مهتاب.با مارشوهر سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ق.ظ

سلام .

آرامیس پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

ramzeto behem nadadi ajiiiiiiiiiiiiii :((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد