لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

آدرس جدید وبلاگ

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

۳ گزینه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

کادوی روز زن

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سوت و کور

سلام 

چقدر اینجا سوت و کوره.....فکر میکردم فقط منم که دیگه کمتر میام ولی حالا میبینم همه یه جورایی کم پیدا شدن...من که هنوزم عاشق نوشتنم و خونه مجازیمونا دوست دارم امیدوارم بقیه هم کم کم مثل قدیما حضورشون پررنگ بشه و بیشتر با هم باشیم. 

من تا دیروز مشغول پایان نامه ام بودم.قبل عید آماده بود ولی استادمون خیلی سخت گیره و کلی ایراد گرفت و دوباره مشغول شدم کلیشو باید خودم تایپ میکردم و ......خلاصه آماده شد دعا کنید نمره خوبی بهم بده!از طرف دیگه هم کلاس یوگا میرم هم  بدن سازی.به خاطر همین خیلی سرم شلوغ شده....اما همین که پایان نامه تموم شده یه بار سنگینی از دوشم برداشته شد و از این به بعد زود به زود میام پیشتون. 

 عاشق آهنگ وبلاگم هستم .....شعرشو دوست دارم سحر خانوم خوشگل هم که به قشنگی خونددش ....آهنگ قبلیش هم به اسم نباشی خیلی قشنگ بود.حتما گوش کنید...