لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

۱۳۹۱ خدافظ

سال۹۱ هم داره تموم میشه ......میتونم بگم بهترین سال زندگیه من...امسال را دوست داشتم خوب بود.....روزهای سخت و بد هم داشت اما خوشی ها و زیبایی هایش بیشتر بود.برخلاف سال قبل که مشکلات زیادی سر راهمون بود و یه سری اتفاقات بد افتاد.اما خدا را صد هزار مرتبه شکر امسال سال خوبی واسمون بود و مهمترین اتفاق زندگیمون جشن عروسی و شروع زندگیه مشترکمون بود.امیدوارم سال جدید هم برای همه سالی بهتر از امسال باشه .....برای من و همسری هم همچنین. 

خوب از حال و روزمون بگم که عالیه....خونمون بوی بهار میده...همه جا برق میزنه هرچند همسری میگه هیچ تغییری نکرده و همیشه همین طور بوده .ماهی قرمز خوشگلی که تو تنگه و به اصرار من خریده شد و همسری میگفت وقتی بمیره ناراحت میشیم واسه چی بخریم!!گل سنبل بنفشم که با عشق خریدمش و فضای خونه را از عطر خودش پر کرده.سبزه کوچکی که هرروز تا بیدار میشم قبل هر کاری بهش آب میدم تا هرروز قشنگ تر و تازه تر بشه.لباسای نو و اتو کشیده که همه با وسواس خاصی درون کمد چیده شدن و منتظرم با همسری حسابی شیک کنیم و دست تو دست هم بریم مهمونی.واسه اولین بار خرید آجیل و ....ذوق خریدن پسته و تا شب به همه اس دادن که ما پسته خریدیم و شوخی و مسخره بازی سر این موضوع....همه چی نشونه بهار زیباییست که به امید خدا در پیش داریم......ار ته دلم از خدا میخوام این بهار برای تک تکتون سرشار از اتفاقات خوب و خوش باشه و امسال سال برآورده شدن آرزوهای قشنگتون باشه. 

همسری امروزم رفته سر کار اما از فردا دیگه تعطیله و احتمالا تا ۵  نمیره هنوز کاملا مشخص نیست شاید فرجی شد و تا ۱۳ نرفت.برنامه مسافرتم هنوز مشخص نیست ولی به احتمال زیاد چند روزی میریم شمال. 

 

راستی از عروسی بگم که عالی بود خیلی خوش گذشت هرچند چند نفری آزارم دادن هرچند به زور بغضم تو گلو خفه کردم ولی خوب لحظه های خوب و قشنگم زیاد داشت کلی با محسنم رقصیدیم و شیطونی کردیم...اوناییم که آزارم دادن میسپرم به خدا مطمئنم یه روز جزای این زبون بی رحمشونا میبینن .  

عید همتون پیشاپیش مبارک باشه براتون سال خوبی را آرزو میکنم.....همتون واسم عزیزین و دوستتون دارم.مواظب خودتون باشین. 

بعدا عکس سفره هفت سینمو میزارم هنوز نچیدمش! 

۱۳۹۱ خدافظ....دلم واست تنگ میشه.....مرسی بابت همه روزهای خوبت....  

۱۳۹۲ سلام........خواهشا تو هم خوب باش تا بعدا ازت تعریف کنم....آفرین بچه خوب!

 

برای همسرم

محسنم عزیزم عشقم دوستت دارم بیشتر از همیشه عاشقانه تر از همیشه خالص تر از همیشه .....عزیز دلم عیدت مبارک باشه.امیدوارم روز به روز بیشتر در کارت پیشرفت کنی و به تمام اون آرزوهایی که شبا یکی یکی قبل خواب باهام در موردشون حرف میزنی برسی.خوشحالم که عید ۹۲ تو خونه عشق کنار همسرم کسی که عاشقمه و عاشقشم شروع میشه.خدا را شکر

نظرات 26 + ارسال نظر
پـــریــا ( آواز پـــری هااا) سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

ایشالاه توی سال ۹۲ هم انجا شاهد نوشته های خوشگلت راجع به خوشبختیتون بااشم .. خوش بااشی همیشه عزیزم

مرسی عزیز دلم
عیدت مبارک

قفل سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

وای تو چقد نازیییییییییییییی نگین!! لباست..آرایشت..موهات..مطمئنم وقتی میخندی خیلی شیرینتر میشی!! ولی بدون آرایشت با عروسیت چقد فرق داره!! وافعا خوشگلی!! دست گلت ایده ی کی بود؟؟ خیلی خوش رنگه!! ولی لباست محشره..جنسش..وااااااااای!! آقا دومادم که دیده بودم..چقد به هم میاین!! خدا حفظتون کنه!! نگین بگو کدوم شهرین دیگه!! کشتی منووووووووو!!

دست گلم ایده من و محسن بود.....
ممنونم عزیزم نظر لطفته خانومی
خوب همه عروسا با آرایش خیلی تغییر میکنن دیگه.....
بازم مرسی از تعریفت چشمای تو قشنگ میبینه
سال تو هم مبارک عزیزم

نفس سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:15 ب.ظ http://www.nafaseman70.blogfa.com

سلام باران خانوم گل

منم بهت پیشاپیش تبریک میگم سال ۹۲ رو...
همه مون توو امسال اتفاقای خوب و بدی رو تجربه کردیم...
و خیلی بعضی اتفاقا واسمون خاطره انگیزترین خاطره ها شد....
عزیزم خوشحالم که به تو هم خوش گذشته و امیدوارم امسال که شروع میشه برات خیلی خیلی چیزای خوبی رقم بزنه...

و ایشالله غم و غصه دیگه نیاد سراغت و هر روز بهتر باشه از دیروزت...
و آرزومه که نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشه که آرزوشو داری...

یعنی میشه یه نی نی بیاری امسال!!!!!!!!
ووووووووووی فکر کن....
آخی من منتظر نی نی خوشگل توپولیت میمونم...
خخخخخخخ
قرفونت باران جونم

ممنونم گلم امیدوارم تو هم سال خوبی داشته باشی
نه بابا نی نی زوده حالا آمادگیشو ندارم ایشالا سال بعدش

فرخنده سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ http://nafasi-jigari.blogfa.com/

ایشالللللللللللللللللله که سال 92 پر از اتفاقایه قشنگ برات باشههههههههههه
سال نو پیشاپیش مبارک فدات بشم
الهیییییییییی چه با ذوق تعریف می کنی
ما هم خریدیم پسته

مرسی عزیزم ایشالا واسه شما هم همین طور باشه

mary چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

salam aziizam
khoda ro shokr hame chii khub budeh.
goftam s bedam goftam hatman dg up kardii inja behet tabrik begammm..
eydet mobarakk
sale kheyli khubi dashte bashiii
avalin saletune ke tu khuneye eshghetun hastinn
rastii emsalam mesle parsal moghe tahvil sal esmetun ro avordamm.
shoma ha ziadd doam koninn
baran man aksat o nadidamm..akhe to ham faghat akse kenar idm diidii.
khasti aksamuno bad 13 vase ham mail konimm.

bazam eydetun mobarakk

مهسا(ماه شبهــآ) پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com

ســلام عزیزم ســـال نــــوتون مبــارک
خوشحــالم که از پس همـــه ی مشکلات براومدی بــاران جــونم
ایشاللا که امسالم مثل ســال پیش پر از شادی بــاشه بــرات
راستـــــی این آدرس وب جدید منو سجــادمـــه
www.maheshabham2.blogfa.com
مسابقــه ی سفره ی هفت سین گذاشتــم خوشحــال میشم بیای و شرکت کــنی

صبا پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

شما که ینقد به اسم باران علاقه داری پس اسم نی نی تو بزار باران

نسرین جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ http://behamresidim.blogfa.com

عزیزم...ایشالله برای شما نو د و دو خیلی خیلی قشنگتر از نود و یک میشه ....تو همه کاراتون موفق باشین...عشقتون روز به روز بیشتر بشه...زندگیتون قشنگتر بشه....
و کلی ارزوهای خوبی که تو دلته....

مهسا جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام

اول اینکه عیدت مبارک عزیزم

بهترین سال رو همراه با بهترین اتفاقا توی سال جدید برای تو و همسری آرزو میکنم

خوب حالا بریم سر آپ جدیدت

خوش به حات که سال ۹۱ خوب بوده برات بدترین سال زندگی من همین ۹۱ بود

دوس ندارم اتفاقای سال ۹۱ رو هیچ وقت تجربه کنم

به هر حال خوشحالم که با همهی بدیاش گذشت....

معلومه که حسابی خوش گذروندینا تو عروسی

حرفای آزاردهندشونم نشنیده بگیر همین که خودتون در کنار هم خوشین واسه منفجر شدن همشون کافیه

مسافرتم خوش بگذره ایشاللههههههههههه

مواظب خودتون باشین .بووووس

پرتابه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ http://partabeh.com

سلام باران جان
نوروزت مبارک ...
من یکی از اعضای پرتابه هستم. می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم

somy یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ق.ظ

عیدتون مبارک عزیزم

شادان یکشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام گلم . سال نو مبارک . سالی سرشار از عشق ودوستی کنار همسرت برات آرزومندم وخوشبختی تو و ترکیدن کسایی که آزار میدن.منم دلم خونه از این آدما . ایشالا که روشون هم واسه شما هم من کم شه .آمین.

مینا سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ http://Aroosakiii.blogfa.com

سلام باران جووووونم
سال تو مبارک عزیزمممم
ایشالله امسال یه سال خیلی خیلی قشنگ واسه
هردوتون باشه

خانم کوچولوی آقاییش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

سال خوبی در پیش داشته باشین باران جان
عیدت مبارک

شیما شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.shima-76.blogfa.com

سلام باران جون.خوبی؟؟عیدت مبارک ایشالله سال خوبی داشته باشی و کنار همسری شاد و خوشحال باشی.اپم وقت کردی سر بزن خوشحال میشم

نگار.. شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

قربون تو باران عزیزمممم..
الهی که یکی از قشنگترین سالای زندگی مشترکتون رو پیش رو داشته باشین عزیزدل

♥Anna♥ شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ http://loveis4ever.blogfa.com/

آبجی خوبی؟؟

پرتابه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://partabeh.com

سلام باران جان
وقتت بخیر...
من یکی از اعضای پرتابه هستم.
می دونی بعضی وقتا یه سری حرفا هستن که نه می شه تو وبلاگ نوشتشون ( یعنی به اندازه ی یه پست وبلاگ نیستن) و نه دوست داری از بین برن...
من اومدم بهت بگم که پرتابه دقیقا جائیه واسه این حرفا یعنی می تونی تو پرتاب های 198 کاراکتری همه ی حرفای مینیمالت رو بنویسی
ما تو پرتابه کپی پیست نمی کنیم و خوشحال میشیم که تو هم بیای تو جمع ما و از نوشته هات بهره مندمون کنی...
منتظرتیم
http://Partabeh.Com

باران دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://agirl-baran.blogfa.com

باران عزیزممممممممممممممم
سال خوبی داشته باشی...کلی به یادت بودم عزیزمممم:))))

مهسا(ماه شبهــآ) دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ http://maheshabham2.blogfa.com

عزیزمــــ ممنون بــابت عکس سفـــره ی خیلی نــازی چیدی
بـــوس

باران چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ http://agirl-baran.blogfa.com

باران امسال کلی به یادت بودما...تازه من عادت دارم اشکم درمیاد !!!(به قول دوستم بهم میگه لوس بازی)
ولی دست خودم نیست...دیگه یاد دوستام می افتم بدتر!!
خیلی دوست دارمممممممممممممممممممممم
کلی دعا کردم امسال برات سال پر از برکت و اتفاقات قشنگ بشه...الهی آمینننننننننن
تازه قول میدم امسال دیگه دختر خوبی باشم گازت نگیرم

عسل جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ق.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

عیدت مبارک دوسی :*

دختر کویر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 ق.ظ http://sakhreamtarakkhord.blogfa.com

سلام اجی خانوم
خوبی؟
خوش گذشته تعطیلات؟

بیا و از عید بگوووووووووووووووو
در ضمن منتظر هفت سینتم هستماااااااااااااا

سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی...
اون چند خط اخر اخرین اژم شامل حال شما هم میشه خانومی...

♥Anna♥ یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://loveis4ever.blogfa.com/

باران؟

مهسا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ق.ظ http://khateraaat.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنی

شادان دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ

نمیخوای بیای به سال 92 سلام کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد