لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

خدایا کمکم کن....

تا حالا شده حس کنی یه چیز بزرگ تو گلوت گیر کرده و راهه نفستا بسته....... 

من الان همین حالا دارم!!همش احساس میکنم الانه که نفسم بند بیاد......یه حس خیلی بد تمام وجودمو گرفته!فکرم آزاد نمیشه و .....

محسن امروز رفت...هر چند این چند روز با وجود اونم حالم بد بود!به هر حال بودنش آرومم میکرد!!اما الان داغونم!! 

فقط از خدا میخوام کمکم کنه! 

دوستای گلم میشه عاجزانه ازتون خواهش کنم واسم دعا کنید مشکلم حل بشه!!

نظرات 36 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ

من همیشه دعاتون میکنم.
ایشا...مشکلتون حل بشه عزیزم.

ممنون عزیزم

ندای محسن پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

باران جان؟
چرااین همه ناآرومی عزیزم؟
الهی که به حرمت این روزهای مبارک حالت بهتر میشه وآروم میشی

ازت خواهش میکنم تو این روزهای عزیز منا دعا کنی....
ممنون عزیز دلم

مهشاد پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

قربونت آجیم من حتما حتما دعا میکنم
ایشالله به حق این روز عزیز که فردا ولادت پیامبر و امام صادق هستش مشکلت حل میشه عزیز آجی
بارانی چرا اینطوری میشه ؟
چرا تا میای خوب باشی اتفاقی میفته که خوب نباشی ؟!
از خدا میخوام که همیشه ی همیشه شادی و خوشیت موندگار
و ابدی باشه
ما هم خوشحالی تون رو بکنیم
آجی فراز و نشیب زندگی رو تو نوشته هات کامل میشه حس
کرد
برات دعا میکنم عزیز دلم
می بوسمت

خودمم موندم....تا میام رنگ خوشی را ببینم یه اتفاق همه چیزا بهم میریزه!!آجی یه لحظه هم آروم نمیگیرم!!فکر و خیال داره دیوونم میکنه!!

نیلوفر(این قاصدک دله منه) پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران عزیزم
بعد مدت ها اومدم و جند تا پست آخریتو خوندم البته به جز یکی مونده به آخر که رمزش قبلی نبود
تابلو فرشتم خیلی قشنگ بود
چرا انقد ناراحتی؟
حتما برات دعا می کنم
سعی کن روزای به این خوبیتو خراب نکنی

ناراحتیم یه دلیل کاملا شخصی داره!!ممکنه بی مورد باشه ولی خوب دست خودم نیست!!
کاش میشد این روزای خوبم این طوری خراب نشه!!کاش......

بانو پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ

انشالله شاد باشی

مهدی و هنگامه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
نمی پرسم خوبی یا نه
چون می دونم که الان حال خوبی نداری
گاهی اوقات منم همین جور میشم
ان شالله که مشکلتون حل بشه
یا موسی بن جعفر تو هیچ وقت خواسته های من را رد نکردی هر وقت ازت چیزی خواستم بهم دادی
حالا ازت فقط می خوام مشکل باران و آقا محسن را حل کنی
می دونی که اونا اول زندگیشون هست نذار سختی بکشن و اول زندگی به مشکل بر بخورند

ممنون عزیز دلم
با خوندن کامنتت اشک تو چشام جمع شد!!امیدوارم به خاطر دل پاک تو هم که شده مشکلما حل کنه!!حاضرم هر سختی که هستا به جون بخرم فقط .......

آریانا پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://aryagirl.blogfa.com

سلام فدای توبشم نبینم ناراحت باشیا قربونت بشم خدا همیشه توتک تک لحظه های زندگیت دستاتوگرفته هیچ وقت تنهات نمیذاره خدا کمکت میکنه نمیذاره بنده خوبش ناراحت باشه
ایشالله به حق همین شب میلاد پیامبرو امام صادق خدا مشکلتوحل کنه نگران نباشیا
بووووووس

منم باران جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

بارانم عزیزم نبینمت ناراحت خانومی.
نمیدونم چرا اینجوری شدی عزیزم اما حالتو درک میکنم.
بارانم خاطرات خوبتو مرور کن پستایی که بهت احساس خوبی میدن رو بخون تا فکرای منفی از ذهنت پاک بشن باشه؟
ما هم همه دعات میکنیم.
بووووووووس برای باران خوش اخلاق خودم.

کارین جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

عزیزم خیلی وقتا این حالت برام پیش اومده
بغض گلومو گرفته
نمیتونستم نفس بکش
گریه میکردم ولی این بغضِ لعنتی هیچ وقت نمیشکست
میفهمم چی میگی؟
فقط میتونم برات دعا کنم که به ارامش برسی

hiva جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://missamin.blogfa.com

narahat nabash azizedelam...hamechi doros mishe,,,,

سولماز جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ

باران عزیزم تو زندگی همه این لحظات تلخم هستن و همینان که خوشی روزای خوب رو چند برابر می کنن! من خیلی این حالتا برام پیش میاد، من با نوشتن آروم میشم، تو هم فقط برای خودت یه گوشه حالا توی وبت یا دفتری چیزی به طور کاملا شخصی ها که فقط خودت بخونیش بنویس چرا ناراحتی و بعدش میبینی چقدر راحتتر میتونی مشکلت رو حل کنی قربونت برم. عزیزدلم برات دعا می کنم و امیدوارم به زودی همه چیز روبراه بشه.

نسرین جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

امروز میلاد حضرت محمده.....خدار و قسمش میدم به پیامبرش مشکلتونو حل بکنه و....
باران خونه عشقه ها.....خواهرم آروم باش..فدای غصه هات بشم..ایشالله که هیچوقت غمی نداشته باشی و مشکلی که پیش اومده خیلی زود حل بشه و بارن مهربونمون باز بخنده...

واما این روزای قشنگتون به هیچ عنوان خراب نشدن و نمیشن....میدونم که نمیذاری...

*باران* جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ب.ظ http://roozegarebaran.blogfa.com/

سلام باران جونم.خوبی؟ حستو میفهمم. خیلی سخته. ولی ایشالا خیلی زود برمیگرده پیشت. دوست دارم بازم بخونمت.آخه منم برای عشقم خیلی سختی کشیدم.یه جورایی مثل همیم.خواستی بهم سر بزن

مینا جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ

انشالله مشکلتون حل بشه خانمی

MAHSA شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ http://mahsa2m.blogfa.com

salam azizam manam halam mesle toe vali chera bayad injo0ri bashe ishalla ke harche zo0dtar kho0be kho0b shi.ghesmate aboutet kheili ghashang neveshte shode.manam webloge daram hatman bia behem sar bezan khoshhal misham.biayaaaaaaaaaaaaaaaaa

لیلی بانو شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

خودمم حال خوبی ندارم اما برات دعا میکنم عزیزم ایشاالله حل میشه عزیزم خودتو ناراحت نکن ...

نازنین شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

عزیزم
ایشالله هرچی که هست خیلی زود حل بشه
همیشه به یادتم و برات دعا میکنم :*

نسرین یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://behamresidim.blogfa.com

نبینم ناراحتیاتو.....

هما(دختر بهار) یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:21 ق.ظ

ایشاا... که این مشکل کوچولو هم حل بشه
خودت ناراحت نکن درست میشه

الی یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://khatereyechat89.blogfa.com/

سلام خانمی. خوبی؟ ایشالله زمدی مشکلاتتون حل بشه. تو فکر نباش خدا بزرگه. می گم رمز عوض کردی؟ اخه عکس ها رمزش باز نمی شه

ندای محسن یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

باران؟خوبی؟

شقایق یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:04 ب.ظ http://vesale-do-eshq.blogfa.com

سلام عزیزم
امیدوارم زودتر مشکلتون حل شه
همین الان به یکی از دوستام که مشهد زندگی میکنن گفتم براتون دعا کنه که ایشالا زودتر حل بشه خودمم که مثل همیشه از خدا میخوام که دیگه براتون مشکلی پیش نیاد
امیدوارم دیگه از این پستای غمگین نذاری
برات آرزوی یه دنیا شادی میکنم

فرزانه یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:46 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهی فدات بشم گلی خانوم دیگه اینجوری نباش باشه
اگه باشی منم بغض می کنم
راستی دوستی اپم وقت کردی بیا

خانمی و آقایی عاشقش یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

چی شده ناراحتی عسیسم؟
حتما دعات میکنم

mary دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ

salam azize delam.khoda kone alan halet khub bashe.
man hamishe be yadetunam diruz emam zadeh 1ki az shahrhaye atrafemun raftim migan kheyli mojeze darae ye dafe yade to mohsen oftadam ..khoda komaket kone.behet s midam
shad baash baran

بانو دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ

فدات شم

فرزانه دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام باران گلم
چی شده عزیزم؟
من الان پستت رو خوندم!!!گیج شدم
.
.
امیدوارم مشکلت حل بشه
نذار فکر و خیالات الکی روزای قشنگت رو خراب کنن
مواظب این روزای قشنگ باش که بعدا حسرتش رو نخوری
.
.
خدا هوامون رو داره..اینو فراموش نکن

عسل سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ق.ظ http://khodaekhobam.blogfa.com

سلام عزیزم امیدوارم الان که این کامنت رو میذارم همه ی مشکلاتت حل شده باشه و در کنار همسر عزیزت شاد باش.

باران عزیزم واسه خاطر یه سری از مشکلات داونه وبلاگم رو عوض کردم گفتم بهت بگم بهتره.

بهترینها رو برات ارزو میکنم بوس بوس

فرزانه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

مبارکه عزیزم
ولنتاین مبارک [گل][قلب][گل][قلب]
یه آپ کوچولو دارم دوست دارم یادگاری داشته باشم
عشقتون پایدار [بوسه]

مریم سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://amineshgheman.blogfa.com

....♥#############♥
...♥###############♥آآآآآآآآآپپپپپپپپپممممممم
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥..

مینا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

دوستم همه پستهاتو که خصوصی مینویسی

شرمنده مینا جان این طوری خیالم راحت تره!!رمز میخوای عزیزم؟

مینا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ

اگه قراره همش رو خصوصی بنویسی اگه ممکنه به منم رمز بدید
مرسی

مهسا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://asheghanehayemanoto.blogfa.com

سلام باران جان
من خ وقته جیزی نمینویسم اما وبلاگ هارو میخونم
خواستم بدونی به یادتم و فراموشت نکردم

کارین شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ

عسیییییییییییییییییییییییییییسم
بارانم اول اینکه خیلی خوشحالم که مشکلتون حل شد اجی ماهم
واای باران هدیه هاتون خیلی خوشگلن
خیلی ماهن
من که دهنم وامونده بود مخصوصا برره ها خیلی مامانی بود
واسه منم ازاون میگرفتی دیگه
کادوهایِ اقا محسن باز نشد فقط کادوهاایی که شما گرفته بودی باز شد
عععععععععه کپسولا رو از بیرون گررفتی
مگه حاضریشم هست:((
من فکر کردم ابتکارِ خودمه
مبارکه هردوتون باشه عزیییییییییییییییییزِ من

مینا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ

اگه لایقش باشم به منم رمز بده
مرسی

*باران* دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ب.ظ http://roozegarebaran.blogfa.com/

سلام باران جونم.خوبی؟ من رمز ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد