لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

خدا لعنتشون کنه!

دلم گرفته.....نیم ساعتی میشه محسن رفته.صفحه کیبورد را به زور میبینم!گلوم داره از بغض میترکه!ولی به همسری قول دادم گریه نکنم!!نمیدونم باید چه نفرینی پشت سر اون کسی که این کارا باهام کرده بکنم!!دارم دیوونه میشم!این وبلا گهمه زندگیه من بود!!آرامش _ من بود......اخه چطور دلشون اومد!!دلم میخواد داد بزنم....همه آرزوهام به باد رفته!دوست دارم بتونم و طاقت بیارم دیگه وبلاگ درست نکنم!دیگه از بلوگفا بیزارم!تو این روزای سخت تنها جایی که آرومم میکرد خونه مجازیه من و همسرم بود!!!
به دوستام عادت کرده بودم و خیلی واسم عزیز بودن...اما انگار همه ی این زمونه شده بازی!بازی با احساس و روحیات مردم!نمیدونم هر کدوم از شماها چقدر به وبلاگاتون وابست اید......اما من خیلی وابسته بودم!خیلی!

شاید یه روزی برگردم......شایدم........اگه برنگشتم واسه همیشه خدافظ!
فعلا میتونین اینجا واسم نظر بزارین!البته موقتیه!

نظرات 24 + ارسال نظر
مریم یکی از دوستای باران جون شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ

آخی چرا ؟؟؟؟
بابا چند روزه دارم میایم و هیچ خبری نیست ؟؟؟؟؟
باران جون چرا این طوری شد.

مریم خوب شد اومدی......
نمیدونم...نمیدونم!!!

نازنین شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

باراااااااااااااااااااااان
الهی که بمیرن
مگه وبلاگ شما چه چیزی داشت بجز علشقانه های خیلی قشنگ . البته به نظرم تو خیلی خیلی خیلی خوب و بدون هیچگونه تناقضی با قوانین بلاگفا مینوشتی
اما خوب بالاخره اینکارو کردن دیگه:(
به اون ادرس ایمیلی که دادن میل بزن شاید درست بشه :(
و اینکه اگه خدای نکرده درست نشد بازم بنویس:(:(:(:(
همینجا یا یه وبلاگ دیگه
ما هم به تو هم به نوشته هات خیلی علاقه داریم باران:(

خدا نکنه عزیزم!خودم هم از همین متعجبم!!!نمیدونم چکار کنم نازی!کلافه ام!
ایمیل زدم و خواهش کردم وبمو برگردونن!دعا کن وبم درست بشه

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.pariha.blogfa.com/

سلاامممممم باران جوووونم .. دیشب سر زدم وبت تعجب کردم که چرااا اینجووری شده .. خیلییی دلم گرفت چون همیشه نوشته هاتو دوست داااشتم .... گلممممم حاالا شاید درست شد وبت ایمیل هم که دادی بهشون .. اگه درست نشد اینجااا بنویس .. منتظرم تا بااز نوشته هااای قشنگتو بخووونم .. میدونم ناراحتی هممون یه جووری به وبامون وابسته شدیم ولییی آروم بااش دعاا میکنم که وبت برگرده و درست بشه ... بووووس

آخه من همه نوشته هاما با هم میخوام!!!امیدی به نوشتن ندارم
حتما یه روزی هم اینجا را ازم میگیرن
مرسی خانومی

رویای آبی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://WWW.DELTANGIHAYE-NATAMAM.COM

سلام باران جان.

اینقدر ناراحت شدم بخاطر وبلاگت که خدا می دونه

آخه با چه انگیزه‌ای فیلترش کردن؟!!!!

خوندن نوشته های وبلاگت و خاطرات قشنگتون همیشه واسه من و سایر دوستات لذت بخش بوده .

حتما ایمیل بزن و بهشون گزارش بده. انشاءا... که مشکل وبت حل می شه گلم.

بابت کامنتت ممنون. آدرس ایمیلتم نداشتم تا ازت خبر بگیرم. داشتم نگرانت می شدم خانوم گل.

غصه نخوریا عزیزم. فعلا تو همین وبلاگ بنویس منو بقیه دوستاتم بهت سر می زنیم. مارو از خودت بی خبر نذار

مراقب خودت باش باران مهربونم

شما که ناراحت شدین بدونین من چه حالی دارم!!
ممنونم عزیز دلم....

رویای آبی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://WWW.DELTANGIHAYE-NATAMAM.BLOGFA.COM

سلام باران جان.

اینقدر ناراحت شدم بخاطر وبلاگت که خدا می دونه

آخه با چه انگیزه‌ای فیلترش کردن؟!!!!

خوندن نوشته های وبلاگت و خاطرات قشنگتون همیشه واسه من و سایر دوستات لذت بخش بوده .

حتما ایمیل بزن و بهشون گزارش بده. انشاءا... که مشکل وبت حل می شه گلم.

بابت کامنتت ممنون. آدرس ایمیلتم نداشتم تا ازت خبر بگیرم. داشتم نگرانت می شدم خانوم گل.

غصه نخوریا عزیزم. فعلا تو همین وبلاگ بنویس منو بقیه دوستاتم بهت سر می زنیم. مارو از خودت بی خبر نذار

مراقب خودت باش باران مهربونم

[ بدون نام ] شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام چه خوب شد پیداتون کردم
بابت وبلاگت
از طریق این ایمیل filter@dci.ir پیگیری کن ببین اصلا جواب می دن؟

تا حالا چند تا ایمیل فرستادم....فعلا که جواب نمیدن!!
ببخشید شما؟

مهشاد شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

آجی کلی کامنت گذاشتم نشد ، یعنی پاک شد ولی به عشق تو دوباره مینویسم
باران جون من میگم تو که گفتی نسخه ی پشتیبانی همه ی خاطرات رو داری ، برای داشتن خونه و دوستای مجازی نیازی به اون خاطرات نداری که آجی ، داری ؟
آجی ایشالله که وبلاگت رو پس میدن ، اگه هم نشد همین جا بنویس
آجی جون من برگرد ، اینجا بدون تو لطفی نداره
آجی تو همه ی وب ها اعلام می کنیم ، تو وبلاگ ثنا که همه می دونن باهاش دوستی بنویسین اکثرا پیداتون میکنن ، به همه ی کسایی که ایمیلشون رو داری ایمیل بزن
باران جونم این کار رو نکن ، منم کمکت می کنم . هرکاری بخوای میکنم
تو فقط بگو من چی کار کنم که تو نری ؟!
آجی من بدون تو دق میکنم ، باران من خودم وبلاگ قبلیمو پاک کردم .
آجی توی وبلاگ جدیدم کلی دوستای تازه پیدا کردم و آجی واسه داشتن دوستای جدید نیاز به آرشیو طولانی نداری که داری ؟
آجی جون مگه نمیگی خونه ی مجازی من و محسن ،خب آجی فکر کن اسباب کشی کردین ؟
چطوره ؟ آجی اونجا رو فروختین یه جا دیگه رفتین . آجی جون من حرص نخور
فدات بشم من الهی ، میدونی که چقدر دوستت دارم

قربونت برم آجی مهربونم
آدم وقتی بدشانسه دیگه نمیشه کاری کرد
آره همه خاطراتو داشتم ولی الان ۲-۳ ماهه آخر خاطراتم غیب شده و اصلا نیست که نیست.......بعدشم من میخواستم چند سال دیگه برگردم به آرشیوم و از خوندش لذت ببرم.میخواستم وبم چند ساله بشه!وای نمیدونین....خیلی ناراحتم آجی جون.....خیلییییییییییییییییییییی.
اینجا را دوست ندارم
واسم غریبست.....من اون خونه را میخوام!از این خونه خوشم نمیاد!

خانمی و آقایی عاشقش شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ http://www.eshghneveshte89.blogfa.com

سلام گلم.
وبت با فیلتر شکن بالا میاد.
ناراحت نباش درکت میکنم
خوب یه وب دیه بزن همه پستاتو کژی کن اونجا
البته وقت گیره
این آدرستو بلینکم؟

قبلا با فیلتر شکت بالا میومد ولی الان دیگه کلا مسدود شده!!من هیچ دسترسی به مدیریت وبم ندارم!!!

[ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ق.ظ

یکی از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگتون

آزاده یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

چقدر ناراحت شدم باران عزیزم. دوست گلم. تو که میدونی من چقدر به تو و وبلاگت وابسته بودم. اول فکر کردم فقط فیلتر شدی. اما دیدم نه. فراتر از اونه. چون اگه فیلتر بودی از اینجا که ما هستیم میتونستیم بخونیمت. چون اینجا فیلترینگ نداره. انگار حذف کردن وبلاگتومیگم نسخه پشتیبانی یا کپی از مطالبت نداری؟
باران نگو نمیام دیگه. من تحمل اینو ندارم. تو یکی از بهترین دوستامی خودتم میدونی.لطفا هر وقت بهتر شدی برگرد

فدات شم عزیزم
آره که میدونم...منم خیلی به شماها وابسته ام!!آره اول فیلتر کردن بعدشم نمیدونم چی شد که کلا همه راه ها را رو من بستن!!
بهم فرصت بده...فعلا خیلی دلگیرم!
ابنجا هم درست کردم واسه تسکین دردم
کپی مطالبو داشتم ولی نصفش غیب شده!

هما(دختر بهار) یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ http://homafingili.blogfga.com

وای که چقدر این بلاگفا مسخره بازی در میاره
اومدم برا یکی از بچه ها نظر بزارم نظرت را دیدم چند روزی بود که میومدم وبت ولی... خیلی ناراحت شدم کلی براشون فرستادم
خانمی بازم بنویس حتی شده یه جای دیگه من که خیلی خودت و نوشته هات را دوست داشتم
منم وبلاگم را خیلی دوست دارم میخواستم ببندمش ولی نتونستم ایشاا... که درست میشه
مراقب خودت باش

مرسی عزیزم

مهشاد یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

آجی جونم گرچه دیره ، ولی اگه دوست داشتی و حوصله شو داشتی یه سر به وبلاگ روژان بزن هم تولدشه ، هم چند تا عکس گذاشتم
http://rojan-1375.blogfa.com/

شهرزاد یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

غمت کاملا قابل ِ درک ِ حرصی که از این اتفاق داری
اون همه خاطره و .... اما همه چیز چاره داره الا مرگ مگه نه ؟؟ بگرد ببین چاره کار تو کجاست ؟؟
سالها قبل کسی برام ماجرایی رو تعریف کرد که حس میکنم نتیجه گیریه اون ماجرا الان به دردت بخوره
حکایت تو مثه اون مللای کتاب خون ِ واقعیست با این فرق که تو یه کاتب ِ عاشق ِ واقعی هستی مگه نه ؟ یه کتاب خون ِ واقعی هیچ وقت از آتیش گرفتن کتاب خونش گریه نمیکنه و غصه نمیخوره چون همه اون کتاب ها توو قلب و ذهنش ثبت شدست مگه غیر از اینه ؟ فکر کن چنین اتفاقی برات افتاده مگه خاطراتتم باهاش زبنم لال آتیش گرفته ؟؟ روزهای خوش تو و محسنت هنوز تووی تاریخ و زمان ثبت هست ... بهترین روزهای زندگیتون هنوز به اسم شما دو نفر توو زمان ثبت ِ تو داری غصه چی رو میخوری ؟ غصه چند خط یادگاری که باز هم میشه از نو نوشت ؟؟ این شاید یه امتحان باشه تا ببینی تا خودت رو نشون بدی ! نشون بدی میتونی از نو بسازی و بنویسی ؟ نشون بدی خاطرات شیرینت تمومی نداره یه ببری و کم بیاری ؟ انتخاب با توئه فقط آجیم خواهش میکنم درست فکر کن :قلب

قربونت برم شهرزاد مهربونم
مرسی از حرفات
همشونا قبول دارم.....درسته!ولی خوب بهم حق بدین.....شاید با گذشت زمان باهاش کنار بیام!ولی مشکل فقط از بین رفتن اون آرشیو نیست!فقط دلم میخواد بدونم چرا؟واسه چی این کارا کردن؟اگه کارشون منطقی بود شاید راحت تر باهاش کنار میومدم!اما خیلی نامردی کردن!مگه من چکار کرده بودم.کلی وبلاگ داریم که مطالبشون افتضاحه!حالا زورشون به وب من رسیده بود.این بیشتر منا میسوزونه...
بهم فرصت بدین
بازم ممنون دوست عزیزم

مریم یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلاام باران جونم-الهی من قربونت برم الهی من فدات بشم باران جونم بخدادلم واست یه ذره شده شده بود باورمیکنی؟هرروزوقتی میومدم نت اولین کارم این بود که بیام وب شما
یکی ازانگیزم ازاینکه خودم وبلاگ درست کردم بخداتوبودی وقتی میدیدم حرفات صادقانستو عشقت بی ریا..
باران جونم وقتی فهمیدم وبت فیلتزشده بخداداشتم ازغصه میمردم اخه بهت خیلی عادت کردم بانوشته هات انس گرقتم هرروزکامنتامونگاه میکردم ببینم ازت خبری هست یانه؟توروخدا باران جونم نوشتنوکنارنزاریا-خواهش میکنم اونوقت دق میکنم
الهی بمیرم واست خداببینم چیکارشون نکنه!مگه وبت چی داشت بجزدل نوشته های قشنگت
باران جونم واسه همیشه خداحافظی نکنیااااااا-جون محسن قسمت میدم

مریم عزیزم
چه خوب شد که اومدی.....عزیزم منم خیلی دوستت دارم
کاش یکی میفهمید دلم چطور داره واسه وبلاگم پر میکشه
هیچ وقت نمیبخشمشون....هیچ وقت!!!
اگه بازم بنویسم ممکنه نوشته هاما ازم بگیرن.....نمیدونم!!

[ بدون نام ] یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ

http://samandehi.ir/mainMenuNL.html?conversationContext=1
یه سر به اینجا بزن برای رفع فیلترینگ

ممنون دوست خوبم

یه دوست یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:38 ب.ظ

سلام عزیزم نگران نباش باران جان غصه نخور هیچ راهی نشد نداره حتما راهی واسه برگشت آرشیوت هست من یکی از دوستان وبلاگش فیلتر شد آدرسشو میدم بهت وبلاگش فیلتر شد ولی یه وبلاگ دیگه زد با همون آرشیو ولی اسمشو عوض کرد امروز که دیدم وبلاگ اینجوری شده و پی ات گشتم اینجا پیدات کردم یه خواننده خاموشممم به این آردس برو و از نویسنده وبلاگ بخوان چه طوری آرشیوشو برگردوندهhttp://man-hichkas.persianblog.ir/

یه دوست یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ

http://www.forum.qomiha.com/thread2952.html
اینجا هم برو یه سر بزن راستییییی تو گوگل سرچ کن ساخت وبلاگ آینه سایت هاشون با فیلتر شکن باز میشن من فیلتر شکن نداشتم که برم برات ببینم اگه فیلترشکن داری برو یه سر بزن شاید بتونه کمکت کنه

مریم یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

باران جونم الهی قربونت برم من درکت میکنم-میفهمم چی میگی
الهی فدات شم به کوریه چشم بعضیانوشتنوادامه بده
خداببینم ذلیلشون کنه
اگه مشکل عکسات بود این همه سایت که عکساشون ازافتضاح بودنم گذشته مگه عکسهای توچی داشت!
اگه نوشته هات بودتوکه بجزخاطراته۲نفریتون چیزدیگه ای ننوشته بودی!اخه واسه چی ادمو به همه چی بدبین میکنن-واقعاکه!!!!
باران جونم غصه نخورایشا..درست میشه باشه عزیزم؟
مامنتظریمااااااااااااااااااا-چشم انتظارمون نزاریییییاااااااااS

ناشناخته یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://god-is-watching.blogsky.com

بد شانسی آوردی عزیزم! ولی سعی کن پست هاتو با گودر یا همون فیلتر شکن اینجا بیاری! بلاگ اسکای فیلتر میلتر نداره ! غصه نخور میدونم خیلی عذاب آوره :(

آریانا یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ب.ظ http://ooneman.blogfa.com

سلااااامممممممم عسیسممممممممم

آخی فدات شم خیلی وبت ناز بوووووووووووووووووود

خدا بکشتشوووووووووون

حالااااااااااااا بی خیاااااااااال یه دونه دیگههههه بساز عین قبلی

سمیرایه پناه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://panahesamira.blogfa.com/

سلام عزیییییزم
نمیدونم چی بگم اما باور کن ماها بیشتر از تو ناراحتیم . اما تو رو به جون هر کی دوست داری یه وقت از نوشتن دست ورنداریااااا
من یکی که دق میکنم
بنویس
هر چی دلت میخواد
بی مهابا
بی اونکه از چیزی یا از کسی بترسی مخصوصا فیلتیرینگای ناعادلانه که این روزا مد شده
بزار از رو برن
خواهش میکنم
زیاد حرفیدم .فعلابای تا های

مهسا و میلاد دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

سلام باران جون

من خیلی وقت نت نیومدم الانم که بعد مدتها وصل شدم ...

وقتی نظرتو دیدم واقعا دلم گرفت آخه برای چی باید این کارو میکردن

خیلی نارات شدم

ولی انومی به قول همون دوستت مهم اینه که خاطرات توی ذهنتن عزیزم

راستی برا ی چی موقت؟؟؟؟

وب خوشملیه اسمشم ناناز پس چرا موقتی باشه؟؟؟

سعی میکنم از این به بعد زود زود بیام

بوووووووووووس

سمیرا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام باران جون
من امروز اتفاقی وبلاگتو پیدا کردم اگه ممکنه برام رمز بفرست
رمز تمام نوشته هات یکیه؟

آزاده چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

ای بابا. اون از وبلاگ خیلی ناز قبلیت اینم از این. نوشته هات خیلی قشنگه باران. موندم چی بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد