لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

اینم از جواب فیلترینگ

ذابعد از کلی ایمیل که بهشون زدم زحمت کشیدن این جواب را بهم دادن: 

واقعا شما بودین با این شرایط امیدی به برگشت وبلاگتون داشتین!انگار وبلاگ من چی بودهههههههه!! 

اینم جوابشون در ادامه مطلب: 

 

به نام خدا
با سلام
تارنمای اینترنتی مورد نظر شما در اجرای قانون جرایم رایانه ای وبه دستور «کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه » مستقر در دادستانی کل کشور (پالایش) شده است .در صورتی که  صاحب دامنه یا مدیر مسول تارنما بوده وتمایل داشته کارگروه به شکایت شما رسیدگی نماید مقتضی است اقدامات  ذیل را انجام دهید:
1.متن اعتراض را به همراه مشخصات کامل  خود (شامل نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، محل صدور ، تاریخ تولد ، نام پدر ،کد ملی ،آدرس دقیق پستی و شماره تلفن ثابت  و همراه ) به آدرس filter@dci.ir   ارسال  نمائید تا اعتراض شما به دبیرخانه کارگروه ارسال گردد .
2.نام دامنه پایگاه فیلتر شده  را حتما در موضوع تمامی ایمیل های مورد تبادل درج نمایید.
3. اگر تارنمای فیلتر شده در «پایگاه ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی » قبلا ثبت نگردیده،  آنرا ثبت  نمایید. دارندگان وبلاگ  از انجام این بند مستثنی  هستند .
4. هرگونه محتوای مجرمانه  موجود در تار نما را براساس فهرست «مصادیق محتوای مجرمانه قانون جرایم رایانه ای » با حفظ سابقه رفع اثر فوری نمایید.
5. به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محل اقامت (اعلام شده درپایگاه مندرج در بند 3 دستورالعمل حاضر ) مراجعه  و فرم  تعهد نامه اخذ شده از اداره مزبور را بعد از رفع اثر فوری محتوای مجرمانه تکمیل کنید . در صورت بروزمشکل درانجام و  پیگیری امورمربوطه با شماره تلفن    88846964-88846962-88846960داخلی 168  تماس گرفته شود .
6.هرگونه تغییر در نشانی (آدرس )فیلتر شده یا راه اندازی آدرس اینترنتی جدید  با محتوای قبلی یا راه اندازی سایت با پروتکل https   تخلف محسوب شده و موجبات پیگرد قضایی را فراهم خواهد آ ورد .
7.در صورت بالا نیامدن تارنما ( down  بودن ) نوبت رسیدگی به اعتراض شما باطل گشته و می بایست مجدداً طی مراحل این دستورالعمل انجام پذیرد .
 
بدیهی است با انجام تمامی موارد فوق ، تارنما ی مورد نظر بررسی و در صورت رفع اثر محتوای مجرمانه یا بروز اشتباه احتمالی درسامانه فیلترینگ و نیز موافقت دبیرخانه کارگروه مزبور، تارنمای شما رفع فیلتر خواهد شد .
 
تذکر : چنانچه هفت روز پس از انجام کامل مراحل فوق تارنمای شما رفع فیلتر نشده یا پاسخی به اعتراض شما ارسال نگردید ، در ساعات اداری موارد به انضمام مشخصات مذکور در بند 1و2 دستورالعمل حاضر و گزارشی از اقدامات انجام شده به آدرس    shekayat@dci.ir   اعلام نموده تا مراتب پیگیری شود .  
 

 
واحد فیلترینگ شرکت ارتباطات زیرساخت


 

خدایی من باید همه این کارا را انجام بدم!!!! 

نخیر من جرمی نکردم که بخوام تعهد بدم!!!وبلاگم مال ـ خودتون.....به قول شهرزاد مهم اینه که خاطرات تو قلب و ذهن من ثبت شدن!خدا را شکر دوستام که اومدن اینجا و پیدام کردن!!!  

آرامشمو که پیدا کنم دوباره شروع میکنم به نوشتن....مرسی دوستای گلم ار حرفای قشنگتون!!!

نظرات 21 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

hای باباااا
کی میره این همه راهوووووووووووو. واقعا منم موندم که چه تخلفی کرده بودی اخه... اینا الکی فیلتر کردن:(
به هر حال خوشحالم که مینویسی عزیزم

ثنا دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

من که از اول اینو بهت گفتم .. الکی ایمیل نزن آجی . .رسیدگی نمیکنن

رویای آبی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

واقعا زحمت کشیدن. خسته نباشن با این جوابشون.

اصلا ناراحت نباش باران جون. خاطراتتو تو یه خونه جدید بنویس .

پیگیری هم کنیبعید می دونم اینا بخوان جواب درست و حسابی بدن گلم .





دوشیزه خانم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ق.ظ http://montazere-vesal.blogfa.com

وااااااای الهی بمیرم واست :(

بیا بنویس :) .. بخاطر دل خودت و دوستات !!

نفرینم نکن .. بزار خدا خودش جواب میده :)

غصه نخوور باران جوون :-*

یه مدت نیا نت ..

اروم شدی دوباره شروع کن خاطرات قشنگتون رو ثبت کن

ما هم منتظرتیم :)

دوشیزه خانم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ق.ظ http://montazere-vesal.blogfa.com

باران جوون یکی از دوستات ادرس وبت رو میخواست

مانعی نداره بدم که ؟

نه عزیزم مانعی نداره

هما(دختر بهار) دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ

وای عجبا

مریم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

وااااااااااای باران جونم الهی قربونت برم که میخوای تنهامون نزاری
بی خیال دیگه خودتو ناراحت نکنیاااا کاریه که شده -عزیییییییییییییزم منتظر نوشته های قشنگت عین قبلنا هستم
دوست دااااااااااارم
چرا به من سرنمیزنییییییییییییییییییییی؟

دختــــــرک مــــاه نشیـــــن دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

واقعا متاسفم براشون!حالم ازشون بهم میخوره

عزیز دلم واقعا مهم اینه که تو پیش ما هستی و خاطراتت تو قلب و ذهنت هک شده

پرند دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ http://asemuniii.blogfa.com

سیلوووووووووووووووم

اااااا من اون وبتو از تو وب دوستان پیدا کرده بودم اما نشد واست نظر بدم

اسمت خیلی قشنگه

فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سعید و خانومی دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://ma-2ta-ashegh.blogfa.com

مهدی و هنگامه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ

سلام باران جان
والا نمی دونم چی بگم
فقط می تونم بگم همیشه به یادت می مونم و فراموشت نمی کنم
ان شالله تو خونه جدیدت باز همو می بینیم

زهره دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

الهههههههههههههی شکر که خواهر گلم دوباره نظرش عوض شد و می خواد بیاد پیشمون...
به خدا نمی دونی چقدر ناراحت بودم و همش به میلاد میگفتم دنبال یه چیزی باشیم شاید بشه یه کاری کرد...ولی متاسفانه می گفت نمیشه....
ولی خدا وکیلی خیلی خوشحالم که برگشتی ها آبجی خودم....
میبوسمت....دوست دارم...
به امید ثبت روزهای پر از خاطره شیرین مثل عسل.....

مریم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

و ان یکاد الذین کفرو الیز لقونک بابصارهم لما سمعو الذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الاذکر للعالمین

✿✿✿✿✿✿✿✿✿

اینجا خاطرات با هم بودنمونا مینوسیم از زمانی که در حسرت با هم بودن بودیم تا زمانی که مال هم شدیم و ...
بارانم متولد 14 مرداد 1368.من و عشقم 19 اسفند 86 با هم آشنا شدیم.......واسه به هم رسیدن راهه سختی را رفتیم.عشقمون خیلی پاک و مقدسه و امیدواریم تا ابد همین طور بمونه!14 مرداد 89 عاشقونه به هم رسیدیم و فعلا نامزدیم!

✿✿✿✿✿✿✿✿✿

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم/تو را به خاطر عطر نان گرم/برای برفی که آب می شود دوست می دارم /تو را برای دوست داشتن دوست می دارم /تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم /تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم /برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت /لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت دوست می دارم /تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم /برای پشت کردن به آرزوهای محال /به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم /تو را برای دوست داشتن دوست می دارم /تو را به خاطردود لاله های وحشی /به خاطر گونه ی زرین آفتاب گردان /برای زیبایی بنفشه ها دوست می دارم /تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم /تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم/ تورا برای لبخند تلخ لحظه ها /پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم /تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم /اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های آسمان دوست می دارم /تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم/تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

✿✿✿✿✿✿✿✿✿

اولین باری که چشای نازت درگیرم کرد:
19 اسفند 86
1 سال گذشت از با هم بودنمون....
روزایی که کنار هم گذروندیم:
23 اسفند 87
29 اسفند 87
5اردیبهشت 88
16تیر 88
31شهریور 88
17 آبان 88
18 اسفند 88
اولین دیدار رسمی خانواده ها واسه ازدواج+تولد عشقم:
8فروردین 89
اولین بار که خونتونا دیدم:
19فروردین 89
اولین بار که اومدی خونمون:
21فروردین 89
دیدارهای بعدی:
31فروردین 89
6اردیبهشت 89
5خرداد 89
26خرداد 89
15 تیر 89
صحبت تو و بابا و عمو:
8مرداد 89
خواستگاری:
10مرداد
آزمایش و خرید حلقه:
12مرداد
پیوند عاشقونه ی ما+تولد من:
14 مرداد89
اولین سفرمون:
24 تا 28 مرداد(شمال)
دومین سفر:
19 تا 25 آبان(مشهد مقدس)
سومین سفر:
26 تا 29 بهمن(جزیره کیش)

ناشناخته دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://god-is-watching.blogsky.com

چققققققققدر مضحکه باران !
آرشیوتو داری برمیگردونی ؟ از گودر برش گردون زوددد خیلی حیفه

مریم دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

باران جوووونم الان چیکارکنم؟همشون جا نمیشه تو خصوصی واست بفرستم-[:S004:

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:49 ق.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلااممم گلممممم

این دیگه چه جواابیه .. بیخیالشون .. دوباره شروع کن به نوشتن .. منتظره نوشته هااای عااشقونت هستیم .. بووووس

هما(دختر بهار) سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام خانمی گلم
روز زن را بهت تبریک میگم عزیزم

مرسی عزیز دلم

مهشاد سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

عشق یعنی مادر ، صبر یعنی یک زن ، مهر یعنی دختر ، نور یعنی خواهر
هرچه هستی ، عشق ، صبر ، مهر یا نور ، روزت مبارک

خانمی و آقایی عاشقش چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://www.eshghneveshte89.blogfa.com

بیخیال عسیسم

جزتو تمومه دنیا پر چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ

عزیزمممممممممممم.. چقدر ناراحت شدم باران. خدا ازشون نگدره.. خدارو شکر که بچه ها نصف متناتو دارن... بارانی غصه نخور ماهمم.. حالا حالاها شما وقت دارین واسه عاشقونه هاتون.. میدونم بیشتر و بیشت میشه تا اخر مینویسی و مام لدت میبریم...

mrs چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://lovelyyyy.persianblog.ir

گل من الهی بمیرم ناراحت نباش عزیزم.چقد ناراحت شدم که امروز این پیغامو رو وبت دیدم و چقد خوشحال شدم که دوباره پیدات کردم.عزیزکم مهم اینه که این خاطرات نه تنها تو قلب خودت بلکه تو ذهن و قلب ما هم نشسته و هیچ وقتم بیرون نمیره....دوستت دارم گلم...ناراحت نباش توروخدا.از اول شروع کن.از همین الان بنویس.قبلیا تو دلمون هس گلم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد