لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

تعطیلات ـمن و عشقم

سلام بچه ها.....خیلی دوست دارم مثل همیشه تند تند بیام نت و یه عالمه بنویسم!!آخرشم شماها بگید چقدر این باران فک میزنه!ولی خوب فعلا درگیر امتحاناتم... 

چند روز تعطیلی مثل برق و باد گذشت!!دیشب داشتم به محسن میگفتم انگار یه روز بیشتر پیش هم نبودیم!! 

ما ۴شنبه نامزدی دعوت بودیم محسنی هم ۵شنبه را مرخصی گرفت و خودشو رسوند!!دو تایی حسابی خوشگل کردیم و رفتیم جشن!البته اینا ۶ ماه بود که عقد کرده بودن دو دفعه میخواستن جشن بگیرین که فامیلاشون فوت شدن و بعد ۶ ماه تازه جشن نامزدی گرفتن!انگار واجبه!فرهنگ همشهری های بنده همین طوره!!هم جشن عقد مفصل میگیرین هم عروسی با کلی بریز و بپاش!البته قبلش من و همسری یه بحث کوچیک داشتیم سر ـ موهای من و لجبازی ـاون!!اون شب ۴ صبح  بود که خوابیدیم و حسابی خسته بودیم!صبح به زحمت بیدار شدم رفتم دانشگاه که دیدم استاد تشریف بردن مالزی! حتما دانشجوهای بدبخت هم به درک که کلی از کتابشون هنوز مونده!!برگشتم خونه و تا ۲ بعد از ظهر کنار همسری خوابیدم! 

شبشم که خونه مادربزرگم دعوت بودیم ...آخه پسر عمه ام و نامزدشو پاگشا کرده بود!شب وقتی به اون هدیه دادن دیدم واسه منم کادو آوردن!!البته من بار دومم بود قبلا هم پدربزرگم بهمون کادو داده بود!!خدایی اون شب خیلی خوشحال شدم......نه به خاطر هدیه!بیشتر به خاطر اینکه دیدم پدربزرگم به اشتباهاتش پی برده و همه تلاششو میکنه تا من و محسنا خوشحال کنه!آخر شبم که همه رفتن یه کادو به محسن دادن به مناسبت روز ـ مرد!!پدربزرگم خیلی محسنا دوست داره و کاملا مشخصه میخوان ار دل ما دربیارن! 

یه روزم که رفتیم خونه ی باباجونم!اون روز همسری حسابی خسته شد چون کلی کمک کرد تا خونشون جمع کنن واسه بنایی! 

دیشب دوتایی رفتیم بیرون....حسابی آهنگ خوندیم و لذت بریم!کلی تو خیابونای خلوت چرخ خوردیم و همسری در حین رانندگی چند باری بوسم کرد!عاشق این لحظه هام.... 

امروزم که محسنم رفته و یک عدد باران ـ دلتنگ با یه عالمه درس ـ نخونده در خدمت شماست! 

برای همسرم: 

دیروز دهمین ماهگرد عشقمون بود ...من داشتم درس میخوندم تو هم روبه روم نشسته بودی و با مامانم حرف میزدین...یه کاغذ برداشتم و چند تا شعر قشنگ واست نوشتم!آخرشم نوشتم ۱۰ ماهه شدنه عشقمون مبارک....موشکش کردم و پرتش کردم طرفت!چقدر خندیدیم.... 

هرروز که میگذره بهت وابسته تر میشم........هرروز که میگذره بیشتر دوستت دارم و بهت محتاج ترم....هرروز که میگذره از انتخابم راضیتر و خشنودتر میشم.... 

به خاطر همه این روزای خوب خدا را شکر میکنم.

نظرات 22 + ارسال نظر
آزاده دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

خدا شما رو همیشه واسه هم نگه داره و زودتر مشکلاتتون حل بشه و برین سر خونه زندگیتون. ولی واقعا روزهای عقد روزای خوبیه...

هما(دختر بهار) دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

ایشاا... که تو امتحانات موفق باشی و همه را با نمرات خوب پاس کنی

خواهر شوهری جان جگر گوشه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.tanhaeiyeman23.blogfa.com

سلام
بارانی جونی فدات لپتو بیار جلو ی ماچ ابدار بکنم ازت قبونت بلم
بارانی اکشال نداره مام تو شهرمون از این رسما هستن
الهی فدات بیشم
چی بهت دادن ؟
بارانی جون پدربزرگتم اون موقع تحت تاثیر قرار گرفته واسه خودت گفته توام دیگه ناراحن نباش
بشین درساتم بخون دخملی

سلام جیگری...بیا اینم لپم!!اون ورشم بوس کن.....آخیش!!!
پدربزرگم سری ـ اول ۱۰۰۰۰۰ تومن پول داد.این دفعه هم پارچ و لیوان!به محسنم یه پیرهن دادن!
امروز از صبح تا همین الان داشتم میخوندم!دارم میمیرم
پس فردا امتحان دارم

مهشاد دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

سلام آجی ، خوبی ؟ کلی نوشتم بعد کدش رو اشتباه زدم پاک شد حالا دوباره باید بنویسم ، از دست تو....
خوبی عسیسم؟ مرسی اومدی وبلاگم قربونت برم
آره آجی ایشالله عروسیش که حتما تو و همسری رو هم دعوت می کنیم
البته تا اون موقع بیشتر می شینا ، میشین تو و همسری و نی نی هاتون
آره آجی میدونم که وقتی همسری هست نت نمیای ، خب آجی وقتی خونه ی خودتون بری همیشه همسری هست یعنی اون موقع دیگه اصلا نت نمیای ؟؟؟؟
آجی جونم ایشالله تو امتحانات موفق باشی
دوستت دارم و از راه دور روی ماهت رو می بوسم

آخییییییی
خوب اول کپی را بزن بعد ثبتش کن!
دیگه ببخشید آجی....من پس فردا امتحان دارم!دارم خر میزنم....
چرا آجی اون موقع روزا که محسن سر کاره میام نت دیگه!
بوسسسسس

مریم دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:05 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلام عزیزم
...........حرفی ندارم

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مریم چته!!!!
دوباره چی شده!!
به خدا از صبح دارم مثل خر درس میخونم.سرم داره میترکه!۴شنبه امتحان دارم...
به فکرتم دیوونه!دلمم واست یه ذره شده!!
حالا بگو چرا ناراجتی!!
من که فکر میکنم مبین زیادی تو را لوست کرده!!مریم ناز نازی.....عزیزیمییییییییی

مریم دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

خیلی بی وفایی باران
ازت دلگیرم خیلییییییییییییییییی

mary دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

salam barane bimarefat.bad nist javabe ofamo midadia be webe doostet sana sar zadam adrese webet ro gozashte bud. dashtam degh mikardam ye alame del tanget budam.raze poste painwt ham behem bede vasam bezarr
1om ba 11om konkoore zaban ba reshtye ensanii ro daram shadidan mohtajam be doa.
shad bashii kenare aghaeit

سلام عزیزم
به خدا من چند بار واست آف گذاشتم....گفتم مری چه بی معرفته نمیاد وبم!کلی هم نگرانت شدم..۴-۵ باری آدرسا واست گذاشتم!
باور کن هیچ پی امی از تو دریافت نکردم....شاید مشکلی هست!!
الانم رمزا واست گذاشتم...

mary دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ

mahgardetoon ham mobarak..sry man chandroz dame marg budam avalesh able morghoon badesham tabo larzo sardardo sargije sorom vasal kardan baram.vasat of gozashtam.dg webeto bala nabudam ke biam tabrik begam
are bekhoda kheylii narahat shodam goftam baran jkolii khatereh neveshte bud tu webesh heyf shod miumadam net engarike ye chiziro gom karde budam
khoob bashii

خواهر شوهری جان جگرگوشه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

باشه اصلا تا صبح بوست میکنم
خوفه؟
مبارکت باشه

آرههههههههههه
روزایی که محسن نیست باید زیاد بوسم کنی!!آخه من کمبود بوس بگیرم میمیرم!!
البته میدونی که بوسای محسن یه چیز دیگست......
شوخی میکنم فدات شم عزیزم.مرسییییییییییی

مریم سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

شلاااااااااااااااااملکم من اومدم
باران جونم میخوام تغیرکنم وهمون مریم سابق باشمو کمتر لوس شم
همش تقصیرمبینه دیگه من چیکارکنم!؟بخدااین چندروزاینقدراشک مبینودراوردم که ازخودم بدم اومده
ازتوهم دلخوربودم فکرمیکردم بهم فکرنمیکنی

آفرین دختر خوبم!تو به من میگی محسنا اذیت نکن اون وقت خودت مبینا اذیت میکنی....دختر خوبی باش دیگه!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ

دهمین ماهگرد عشقتون مبااارک .. شاد بااشین در کناار هم همیشههه .. بووس

چرا اسمتونا ننوشتین؟
ممنونم دوست خوبم

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

موفق بااشی تو امتحانات گلمم

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
خدا را شکر که این چند روز تعطیلی در کنار هم بودید
دهمین ماهگردتونم مبارک

دوشیزه خانم سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ب.ظ

فعـال شدی باران

دخمل ما چطوری ؟

خوش میگذره ؟؟؟

فعال شدیااا تند تند اپ میکنی بابااااا

دخملــ گل چرا انقـدر اخـاتوون رو اذیـت میکنی ؟ (دوشیزه در نقش مادر شوهر :دی)

ایشالا همیشه انقدر خووب باشین خانومی

رویای آبی سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام عزیزم.

دهمین ماهگرد عشقتون مبارک . عجب شیطونی هستیا تو دختر پرتاب موشکت خیلی باحال بود

خوشحالم که بقیه به این نتیجه رسیدن که انتخابت بهترین بوده و از رفتار خودشون پشیمون شدن.
امیدوارم امتخاناتو با نمره عالی پاس کنی گلم

الفی چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

خوشبختیت ارزومه.شادباشی باران جون واسه همیشه

مریم چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلام عزیز دلم
الهی قربونت برم امتحانتوخوب بدی گلم
دوست دارم

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

هه هه هه هه هه هه هه هه هه
خواهر شوهری اومدددددددددددددددددددددددددددددد
ماشا... به خودم جان واسه خودم چه ابهتی داره اسمم!
چشم بارانی جون در نبود دادا محسنم میبوسمتتتتتتتتتتتتت
بعدا با دادا محسن حساب کنم دیگه؟
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس آبدارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر باران پسنددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
:-* :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*:-* :-*

نازنین چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

خوشحالم که همه چی خوووووووووبه باران جون
ایشا... این ترم هم به خوبی و خوشی تموم میشه :دی

شازده و بانو چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://harire-khyal.blogfa.com

سلام دوست عزیزم..خیلی وب قشنگی دارید...ما هم مثل شماییم اگه دوست داشتید پیشمون بیاید

مریم چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

واااااااااااااااااااااای بازاین باران کم پیداشده!
بارانی من باز توفاز تنبلی به سر میبرم

مریم یکی از دوستای باران جون پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام عزیز دلم خوبی . امروز بهت پیامک دادم نمیدونم به دست رسیده یا نه .
امشب لیله الرغایب هست. بیاید برای هم دعا کنیم و آروز کنیم که همه انسانها به خصوص شیعه ها به بزرگترین آروزیشان برسند . باران جونم التماس دعا داریم . در این شب قشنگ به یاد من و همسلی باشید .

سلام عزیزم
آره به دستم رسید ولی متاسفانه شارژ ندارم جوابتو بدم میرم میگیرم حالا
حتما دعا میکنم خانومی.....شما هم ما را فراموش نکنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد