لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

روزت مبارک عزیز دلم

خدایا تو که میدونی من چقدر از انتظار بدم میاد...تو که میدونی چقدر در برابر انتظار و بی خبری ضعیف و ناتوانم......پس چرا اینقدر نصیبم میکنی!!!

امروزم به انتظار گذشت....قرار بود عشقم 7-8 ساعت _ پیش بیاد تا امروزا با هم باشیم...از صبح و.د همه درسامو خونده بودم تا با خیال راحت کنار _ همسرم باشم ولی اون هنوز نیومده .....

دوست داشتم وقتی کنارمه واسش بنویسم و روزشا بهش تبریک بگم..چون ما فردا نیستیم و یه سفر کوچولوی یه روزه میریم و تا شب برمیگردیم!!خوب...انگار قسمت نبود!!امروزم روز _ بدی بود و تمام بعد از ظهرا با گریه گذروندم!!نمیدونم...حتما صلاح خدا این طوره بوده!ولی خوب محسنم گناه داره تا ساعت 10 سر _ کار نگهش داشتن(واسه اولین بار)الانم تو راهه و داره میاد پیشم.....اما از اون شور و شوق اولیم خبری نیست..از بس اشک ریختم تمام آرایشم بهم ریخت همه را شستم و .....روز _ خسته کننده ای بود!!ولی بی خیال مهم اینه که بلاخره مرد _ مهربونم داره میاد و من دارم ثانیه ها را میشمرم....یه شعری هست که همیشه دوسش داشتم و حالا میخوام امشب بهش تقدیم کنم! 

چشمهایت امشب چه مهربانست

می دانم وقتی تو اینجایی

پیش من!

خواب شب از من میترسد

و مهتاب یرای تو

چه زیبا می رقصد 

چشمهایت امشب چه بارانیست

از شوق دیدار!

دل من

عجب سیراب زد

نیش خنده ای بر عطش

و تصویر خود را

در قطره های باران چشمانت

چه محو دید... 

چشمهایت امشب چه رویاییست

روشنی چشمانت

رنگین کمان قلب کوچک من است

ماه من

باور ندارم

که امشب باز

بر ابرهای نرم نگاهت

آرام

به تماشای دو چشمت نشسته ام! 

گل زیبای من

امشب

چشمهایت بسیار تماشاییست  

برای همسرم: 

چقدر دلم آغوشتو میخواد...نمیدونم چمه!!ولی گریم میاد..وقتیایی که تو بغلت گریه میکنم خیلی آروم میشم!!میزاری امشب این آرامشا پیدا کنم.؟!محسنی عاشقتم...عزیزم روزت مبارک باشه... چه قشنگه که منم امسال یه مرد_ مهربون دارم تا روزشا بهش تبریک بگم و همه عشقمو به پاش بریزم!!دوستت دارم همسفر _ زندگیم...خیلی دوستت دارم!   

 

نظرات 28 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ

hala in safare 1roozatun kojastt??omidvaram behetoon khosh begzare shad bashinn

لیلی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ http://leilayetomanam.persianblog.ir/

عزیزم ناراحت نباش این روزا عشق ِ منم پیشم نیست مهم دلشه که پیشمه و اینکه به تنهـا مردی که تبریک خواهم گفت اونه ...

پس واسه همینم خدارو شکر ...
بعدشم تو باید قشنگتر و جذاب تر به محسنت تبریک بگی میدونی چرا ؟؟؟
چون ببین دیر اومدنش به خاطر کار زیادش بوده این یعنی یه مرد کامل رو کنارت داری ...
یه چیز دیگه هم خواستم بگم اینکه از خدا به خاطر داشتن کار برای محسن تشکر کن و به محسنتم روحیه بده ...

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ق.ظ http://www.pariha.blogfa.com/

سلاامممم عزیزمممم . خووبی ؟

روز آقاییت مباارک .. ایشالاه که همیشه شاد بااشی ..

mary جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

migam baran vase avali bar coment aval dadam hooraaaaa

مهدی و هنگامه جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
همیشه اینو یادت باشه که مهم دلاتونه که همیشه پیش همه
هیچ وقت ناشکری نکن از این که شوهرت یه هفته پیشت نبوده ۱ ساعت دیر تر اومده پیشت
این چیزها همش میشه ناشکری
خیلی ها هستند که وضعشون از تو بدتره
طوریه که شوهرش همش ماموریته و ماه به ماه شوهرش را نمی بینه اما هیچ گله ای نداره بازم شاکره
درسته که با گریه کردن در آغوش شوهرت آروم میشی اما بهتر بود تو اون روز که روز مردم بود خودتو نگه داری و گریه نکنی و فقط به شوهرت شادی بدی

سلام ممنون هنگامه جون از راهنماییت
ولی باید بگم گریه من به خاطر دیر نیومدنش نبود...یه مشکل دیگه پیش اومده بود که ننوشتم.....
ما خیلی موقع ها از روی عشق و دوست داشتن تو بغل هم گریه میکنیم و من عاشق اون لحظه هام......

دوشیزه خانم شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://montazere-vesal.blogfa.com

با تاخیر فراوااااان روز اقاتون مبارک :)

خانومی زیاد حساس نباش :)

پیش میاد این اتفاقا با ناراحتی روزات رو رو خراب نکن :-*

برای تو یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.dearlover.blogfa.com

امیدوارم همیشه و تا ابد این ارامش رو توی اغوشش داشته باشی و بقیه لحظاتت پز از شادی باشه

دوشیزه خانم یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://montazere-vesal.blogfa.com

:)

غزل یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلاااااااااااااااااام عزیز دلم-وااااااای باران دلم برات تنگ شده
صبحی منتظر مبین بودم که بیادبهت زنگیدم که تا مبین بیاد باهات بحرفم و معذرت خواهی کنم ولی زنگیدم برنداشتی فکر کردم شاید خوابیدی واسه همین دیگه نزنگیدم
عزیززززززززززم دوست دارم

خوب شد زنگ زدی اگر نه خواب مونده بودم!!نمیدونم چرا اینقدر خوابیدم...شرمنده عزیزم نشد بحرفیم!

غزل یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ

یوهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااا م بارانی جونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم
چیطورییییییییییییییییییییییییی؟
این مدت نبودم خیلی ناراحن شدی؟اوخی گفتم هرجور شده خودمو به نت میرسونم
زن داداش جان باید عادت کنی 1سال به نبودنم تا کنکوری جانو مغلوب کنم و دیگه پیشتم
تازه تصمیم گرفتم بارانی بیام با تو و دادا محسنم زندگانی کنم تا دلت کمتر واسم بتنگولید
دیدی چه خواهر شوهری جان دلبندی داری!
دخملی کم گی یه (گریه)کن دادا محسنم چشای اشک الود نمیخاد دادا محسن چشای شیطون میخاد
بوووووووووووووووووووووس

آره والا نبودی داشتم از دوریت دق میکردم عزیزم.....
آخه همه میگن چشام خیلی شیطونه میخوام از شیطونیشون کم بشه!

mary یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ

baran bua up kon dg

عزیزم این هفته پشت سر هم امتحان دارم!!ایشالا بعد امتحانا

mary دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

ok jigaram man miam webeto miram kolan ye sar miam chek mikonam zydii miramm
baran kheylii stress daram aroom gharar nadaram vase konkor vase hamechiz

مهشاد دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://ARAMESH71.BLOGFA.COM

به یاد چشمهای تو پلک میزنم ثانیه ها را
و با صدای آب پیوند میدهم تپش های قلب مهربانت را
همچنان که نوای باد میان سبزیِ برگها میپیچد

طنین صدای تو ساز دل را کوک میکند،
و در پس ابرهای سپید
در آبیِ آسمان خیال
یاد توست کاین چنین
،حجم خاطره را نقش می زند
کجاست گرمای پر مهرِ دستانِ نوازشگرت
تا که
یک به یک
بند به بند
سلول به سلول
بوسه زنم
سر انگشتان لطیفش را؟!!
چشمِ سر که میبندم
چشم دل ستاره های آسمانش را
در انعکاسِ آرامشِ روحِ تو به رقص در می آورد...
در این تیره شام ‍‍ژرف
بالشی سکرآورتر ازکوهِ شانه هایت سراغ داری؟
یا که لالایی موزون تر از آهنگ نفسهای نسیم وارت؟
حال که همچو باران

یادِ شیرین ِ احساس ِ خوبِ با تـــــــــو بودن را

پشتِ سبزترین پنجره ی باغ ِ بهار
ضرب گرفته ام
به آییــــــــن مهـــــــر
بخوان

به گوش قاصدکان
ترانه ی صبر...

خیلی قشنگ بود!
مرسی آجی جون

غزل سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلام عزیییییییییییییییزم
گلم اپ کردماااااااااااااااااا

shalale سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ

Barane azizi salam. nemitunam begam ta che had khoshalam ke weblog jadideto peyda kardam. man mishe goft az khanandehaye khamushet bodam ke ba neveshtehan khoshal mishodam, ghosse mikhordam va hatta aroooom mishodam. Baran jooooooonam kheili shabihe mani, ya man shabihe toam.bedune eghragh migam ke tu har sharayeti ba khundane harfat ajib aroom mishodam. vali ruzi ke umadam didam webloget f.i.l.t.e.r shode dashatm divoone mishodam.har kari mikardam nemishod, ta inke emruz vaghti peydat kardam enghar donyaro behem dadan. az in be bad mikham khanandeye roshan basham.omidvaram betunam rafighe khubi basham.
sharmande alan motvajeh shodam bayad farsi type mikardam

سلام عزیزم منم خوشحال شدم که پیدام کردی و خوشحال تر از اینکه دیگه نمیخوای خاموش باشی!!
هر طور راحتی بنویس عزیزم!

غزل سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

کجایییییییییییی باران جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
موفق شی عزیزم-درساتو خوب بخونیا

فردا امتحان فیزیک دارم عزیزم.هنوز کلیش مونده!!الانم اومدم یه ۵ دقیقه و برم.فردا یهت سر میزنم!

غزل چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:36 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلام خانومی-امتحان چطور بود خوب دادی عزیزم؟
واااااااااااااااای باران جون منم فردا امتحان دارم-واسم دعا کن

هما(دختر بهار) پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام خانمی
کجایی خوبی

رویای آبی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

امیدوارم امتحاناتتو با موفقیت پشت سر بذاری باران جونم

شعریم که واسه همسرت نوشتی خیلی ناز بود گلم.

بی صبرانه منتظر آپ جدیدت هستم.

مراقب خودت باش خانومی

غزل جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

بارانیییییییییی کجایییییییییییییی؟
عزیزم نه بهم سر میزنی نه بهم میتکی!!!!
باهات قهرررررررررررررررم

مهدی و هنگامه جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
ان شالله که امتحانات را خوب داده باشی
ان شالله همه امحاناشون را به خوبی بدن و موفق باشن
من فردا امتحانام دیگه تمام میشه

لیلی شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.leyli-parvaneyekhoda.blogfa.com

سلام دوست خوبم
خوبی ؟
وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی با هم تبادل لینک داشته باشیم
منتظرتم

سمیرا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://khoneyemanoeshgam.blogfa.com/

چرا نیستی بــــــــــــــارانییییییی

بعده یه ماه دوباره پیدات کردم
تو هم که هیچ وقت نیستی
بیا دیگه

دوشیزه خانم یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ق.ظ

بارانی چرا نمی اپی ؟ :(((

دخملییییییی سالگردتون کی هس ؟

غزل یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

سلاااام عزیزم-امتحانم تموم شدن اخیششششششششششش
باران دلم برات یه ذره شده هااااااااا-باورمیکنی؟

سمیرا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام گلم
مرسی که اومدی پیشم
امیدوارم هر جا که هستید سلام و سره حال باشید . لبتون خندون باشه و دلتون شاد و قلبتون سر شار از عشق
آجی جونم، خوشحال میشم بعد اینکه میآی در مورد خونه ی من و عشقمم نظر بدی .
نظر تو برام مهمه
بوس بووووووووووس
بای
تا های

[ بدون نام ] یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

ای بابا کجایی دختردلمون تنگ شده واست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد