لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

من و همسری و یه عالمه درس!

سلام دوستای گلم

ببخشید که این قدر کم میام بهتون سر میزنم و ....به خدا این هفته سرم خیلی شلوغ بود!!

هفته پیش که امتحانا داشت دیوونم میکرد و آخر هفته دلم میخواست همش بخوابم و استراحت کنم!!محسن جونی هم که از 4شنبه اینجاست!!آخه اینجا داره یه کارایی میکنه...شاید عروسیمون جلو بیفته!این هفته را کلا مرخصی گرفته تا ببینه این کارش اینجا اوکی میشه یا نه!!الانم با پسر عمه ام رفتن دنبال کاراش!منم امروز امتحان داشتم و حسابی خسته ام!!ولی هم دلم واستون تنگ شده بود هم دیدم اگه ننویسم خیلی از خاطراتم عقب می افتم!!

این هفته همه چی خوب پیش رفت فقط اگه من درس نداشتم عالی میشد!!ساعتها همسریه گلما تنها میزاشتم تا برم درس بخونم البته بیشتر اوقات میومد کنارم و من بلند بلند واسش توضیح میدادم!!بیجاره باید حتما گوش میکرد و به حرفام توجه میکرد وگرنه منم دیگه نمیخوندم!خوب وقتی واسه محسن توضیح میدادم بهتر یاد میگرفتم!

5شنبه شب با پسر عمه ها رفتیم باغشون و تا 8 صبح اونجا بودیم!!من جوجه را خیلی خوب درست میکنم کلا وقتی آماده میشم به خاطر موادی که بهش میزنم حسابی ترد و خوشمزه میشه!!اون شبم خیلی عالی شده بود و همه ازم تعریف کردن!!مثل همیشه طبق قوانین _ ازدواجمون اون شبم اجازه بعضی شیطونیا را داشتیم و حسابی ترکوندیم!!!من اون موقع ها که مجرد بودم خیلی مثبت بودم یعنی یه جورایی ترسو بودم!!ولی الان نه!!

این دفعه شب – اول مامانم لطف کرده و گفت چون اتاقتون گرمه(کولرش خیلی صدا میده و من کلافه میشم)میتونید امشب تو اتاق _ ما بخوابین!!من و محسنم که از خدا خواسته!!آخه اتاقشون خیلی باحاله...هیچی نور نداره و حسابی خنکه!!شب – بعد هم باز تعارف کرد  و ما بدو رفتیم خوابیدیم!!اما شب _ سوم یه شب بخیر گفتیم و دوویدیم تو اتاق!!مامانم گفت باشه بخوابین اما خیلی پررویین!!بیچاره ها دیگه اتاق خواب ندارن!!

راستی الان 1 هفته ست یه عروس هلندی خریدیم!اون هنوز 1 ماهش نشده ولی یکی از فامیلامون یه جوجشو داشت و الان 4 ماهشه!! اون اسمش عسله و کلی حرف میزنه......خدا کنه اینم زود به حرف بیاد!!ما که خیلی باهاش کار میکنیم.....دو روز اول اسمش سامی بود اما بعد گذاشتیم توکا!!شماها اسم قشنگ سراغ ندارین؟؟؟اینم عکساش:۱،۲

هفته دیگه امتحانام تموم میشه و بعدش میخوام یه دستی به وبلاگم بکشم!!حسابی سوت و کور شده!قالبو عوض میکنم و به همتون سر میزنم و میشم همون باران _ همیشگی!!خیلی دوستتون دارم...ممنون که همیشه به یادمین حتی وقتایی که نیستم و نمیام پیشتون!! 

برای همسرم:

 تجربه ی قشنگی بود....اینکه من درس داشته باشم تو همش کنارم باشی واسم میوه پوست بگیری و به زور و با هزار ناز کشیدن دهنم بزاری!!قشنگ بود شرط و شروطات واسه خوندنم....قرار شد یه فصل که میخونم 20 تا بوس جایزه بگیرم...منم همش صفحه ها را ورق میزدم ببینم کی یه فصلم تموم میشه!!آخه تو که میدونی من این جایزه را خیلی دوست دارم و کلی بهم انرژی میده!!آخر شبا هم میرفتیم بیرون و خوش میگذروندیم....امروزم تو گرما کلی منتظرم موندی تا امتحانما بدم و با هم برگردیم!!خیلی ماه و مهربونی....مرسییییییییییی! 

نظرات 43 + ارسال نظر
غزل دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

چه عجججججججججب!بلاخره تشریف اوردین
من که انقدر انتظارکشیدم دیگه داشتم می مردم که کی اپ میکنی
بخدا باران وقتی دیدم کامنت گذاشتی فوری اومدم ببینم چه خبره-نوشتی یانه؟!
دوست دارم-فدای تو

جز تو تمومه دنیا پر دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

چه اقای باهوشی.. اینجوری فکر کنم همه ی امتحانارو قبولی...

دوشیزه خانم دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ http://montazere-vesal.blogfa.com

منمـ همیشـ ه موقع درس خودن میزنگم

واسش درسام رو میگم اونم میگوشه

اوووووف منم ترسوام عروس شم درست میشم ؟

ایشالا همیشه خوش بگذرونین

با نظرت کلی انرژی گرفتم !!

نیاز بود تا یکی چیزایی رو که دارم بهم یاداوری کنه

ممنون باران جون

سمیرا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ

مرسی که آپی بارانی جونم
مثل همیشه قشنگ و دوست داشتنی
بووووووووووس
ای وای یاد رفت سلام بدم
سلاااااااااام

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلااممممم گلممممم

ایشالاه که امتحااناتت رو با موفقیت پشت سر بزاری .. و همسری هم تو کاارشون موفق بااشن

هما(دختر بهار) سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://homafingili.blogfa.com

وای چه عروس خوشملی بود
ایشاا... که کار اقاتون درست میشه و شما هم نمرات خیلی خوبی از این درسا میگیری
خانمی طرز تهیه جوجه را به منم یاد بدهببخشیدا اگه میشه

لیلی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.asheghanehayeentezar.blogfa.com

جااانم ایشالله که همیشه همینقدر عاشقانه باشین

عزیزم قدر تموم همه ی این لحظه هــا رو بدونین

الفی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ق.ظ

چه عجب امدی خانوم خانوما

غزل سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

واااااااااای باران چقدر خوشگله-الهی قربونش بشم چه عروسیه-منم میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامچندگرفتین؟

۱۰۰۰۰۰ تومن!جوجش زیاد گررون نیست عزیزم

غزل سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

باران جون چرا هیچکس منظورمو نمیفهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کمککککککککککککککککککککککککک

مهشاد سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام آجی جون ، ببخش اون سری نشد در مورد پستت نظر بدم
که آجی به سلامتی عروسی تون جلو میوفته ، خب خدا روشکر
خیلی خوشحال شدم به خدا ...
ایشالله که خوشبخت بشین به پای هم پیر بشین
(اینم از حرفای کلیشه ای)
خب آجی جون خسته ی امتحانات هم نباشی ، مطمئنم که همه رو عالی میشی
آخه من خودم حس میکردم که چه سختی ای رو داری تحمل میکنی
پس همه ی امتحانات رو قبول میشی و ایشالله که نتیجه اش هم عالی میشه ، قانون طبیعت اینه که خدا هیچ تلاشی رو بی نتیجه نمی ذاره
راستی این عروس تون هم خیلی خیلی نازه
خوشمله آجی ، ولی با نهایت تاسف و تاثر باید بگم که من از اینجور پرنده ها به شدت میترسم
از همشون و عمرا جلوشون نمیرم ، پس دیگه خونتون عمرا نمی تونم بیام
هی ... هی ...
دیدی آجی چی شد ؟

اجی تو قفسه........خوب تو بیای خونمون میزاریمش تو قفس تو اتاق درم میبندیم!!خوبه؟

نازنین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

وای چه عرووسه خوشگلیه :دی
خوب اینم روشیه برای درس خوندن! البته روشه خیلی باحالیه :دی
ایشا... که با نتیجه ی خیلی خوبی بگیری از امتحانات:*

مهشاد چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آره آجی خوبه
راستی مامان مثل اینکه داره یه کارایی میکنه
جور شد خبرت میکنم
بوس بوس

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:18 ب.ظ

سلام بارانی
خوفیییییییی؟
به به چه عجب اومدی اپ کردی
خوبه دوتا امتحان داری سفینه که هوا نمیندازی

بارانی این عسله سامیه هر کی که هست خیلی نازه عاشق این موهای جلوی سرشماگه ماده نیس که من خیلی دوسش دارمببین بارانی چه دنیایی شده من باید دیگه واسه یه پرنده نقشه بکشم؟من شوفلی موخامککککککککککک
بارانی تورو خدا زودتر امتحاناتو بده بیا
وای یهنی عروسیتون ممکنه تو تابستون باشه؟؟؟؟؟؟
وای من لباس چی بپوشم؟اگه دعوتم نکنی خودم میام اهه!

خیالت راحت ماده نیست!!بدبتی نره که اینقدر سخته واسش اسم بزاریم!!
نگران نباش من باهاش صحبت میکنم در مورد تو!!!خیلی تعریفتا میکنم!!شایدم اولین اسمی که یادش دادیم زهرا جون باشه!
نه دیگه به این زودی شاید عید شایدم همون تابستون!

رویای آبی جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام باران جون.

به به چه خبرای خوبی. پس به سلامتی امتحانات داره تموم می شه و آقا محسنم که دنبال کاراشون هستن تا زودتر برین سر خونه و زندگیتون.

خیلی براتون خوشحالم عزیز دلم

درس خوندن و شیوه تشویق آقا محسن هم خیلی جالب بود. پس با این حساب همه امتحاناتو باید با نمره عالی پاس کنی

عکس این عروس خانوم چقد نازه. دلم خواست

غزل جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

واااااااااااااااااای باران جون دارم میرم کنکور بدم-همین جور الکی

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

سیلوم بارانی
بیا بوس بوسیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کنم عسیسم بارانی جونی علوس بشه عزیزم
خوب خدا رو شکر ماده نیس
اسمشو بزارین مهی (مهندس)
اره فدات برانی صحبت کن باهاش جبران میکنم
نه میدونی چیو یادش بده
در گوشی:زهرا با من ازدواج میکنی؟اینو یادش بده
بارانی ترکیدم دارم واسه کنکور میخونم کی این یه سال تموم میشه!
راستی شنبه مری جان کنکور داره عزیزم امیدوارم خوب خونده باشی و توکلت به خدا باشه
بارانی برم بدرسم
بوووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسس

مریم یکی از دوستای باران جون شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام باران جونم من این مدتی سخت درگیر امتحاناتم بودم. یک هفته ای هم اداره نرفتم . خوب شما چه خبر امتحانات چه خبر؟؟؟

غزل شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

باران-عزیزم امتحانات تموم نشد؟

shalale دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام باران جونم.خوشحالم که خوبی و پیش آقایی خوشبخت تر از همیشه.
دیشب همسلی منم بعد 5 روز برگشت شهرشون و من موندم و یه عالمه دلتنگی
اومدم پیشت یه سری بزنم یکم ازت انرژی بگیرم.
باران خیلی خوبه یکی باشه که مثل خودته شرایطش.خیلی خوشحالم که تو رو پیدا کردم
راستی وقتی عروسو دیدم این اسم بلافاصله اومد تو ذهنم : چارلی
مطمئن باش اونی که همیشه از اون بالا مراقبته، موقع امتحانام هواتو داره
راستی بارانی من اگه اشتباه نکنم رشته ات کامپیوتر(نرم افزاره).اگه کمکی از دستم بر بیاد بهم بگو که از جون و دل حاضرم

سلام عزیزم از آشناییت خوشبختم
چارلی هم خیلی عالیه مرسی از راهنماییت
راستی من آی تی میخونم اگه کمک خواستم حتما بهت میگم
خوش باشی عزیزم

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ب.ظ

بارانییییییییییییییییییییییییییی سیلومممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بارانی بیا بوس بوسی
فردا میدونی چه روزیه؟
خو حالا میخندی بهم میدونم یادت نرفته ولی برای خالی نبودن عریضه پرسیدم
فردا میشه دقیقا 11ماه از عقدتون میگذره !!!!!!!!!!!!
عزیزم بارانی جونم ایشا... زودی علوسی کنی و کنار داداش محسنم تا دنیا دنیاس آب تو دلتون تکون نخوره و همیشه خوب و زندگیه آرومی داشته باشی
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

سلام جیگرم
آره دیگه ۱ ماه دیگه یه ساله میشیم........
آجی من و محسن همین الان داریم میریم شهرشون.......ولی از اونجا میام آپ میکنم!
بوس بوسیییییییی

خواهر شوهری جان جگر گوشه دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

بارانی جونم سیلوم
عزیزم سفر بی خطر مواظب باشین
منتظر آپتم

آرامیس دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

سلام!
با هزار جور بدبختی پیدات کردم!!!
شمارتم که ندادی آخرش!!!

راستی اصن منو یادت میادآجی؟؟؟

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سیلوم بارانی
کجایی دخملم؟
چرا انقد مارو بیخبر میذاری؟

الفی پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

وای باران کجایی تو؟

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

سیلوم بارانی
کجایی؟مگه قرار نشد اپ کنی؟کو پس؟
نگرانتم توروخدا یه خبر بده

مهدی و هنگامه جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
خوبی خانومی
به سلامتی امتحانات تمام شد
الان دیگه می تونی یه نفس راحت بکشی
ان شالله که عروسیتون جلو بیفته

mary جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

barran man vase in postet coment nazashte budam nidunam chera?vaseam ghablia miumad alan bayad beram konkoore azad bedam dg badan shab miam mikhunam

mary جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

[:salam aziizam.alan konkoore uni azado dadam umadammm.khoda kone ba nomreh khoob ghabuol shi eshghetunam payedar
b yadetam are ye ma dg 1sale mishe eshghetun salgardetun.shomaramo vasat gozashtam
shad bashii

آزاده جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

خانمی کجایی کم پیدایی. بیا از خودت بگو

غزل شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام عزیزم
چه خبره؟برگرد دیگه!
دلمون براتن یه ذره شده

susan شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام خیلی جالبه
لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید با تشکر
http://susanmosavi.blogfa.com

shalale شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ

باران جون کجایی؟؟

لیلی و مجنون شنبه 18 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:12 ب.ظ http://shmd.blogfa.com

برای همسرم نوشتت خیلییییییییییی فوق العاده بود.
ایده خوبیه ! منم باید امتحانش کنم ! :دی

اوایل فقط من مینوشتم......یعنی برای همسرم نوشتن ایده ی خودم بود!اما کم کم تو خیلی وبلاگا از من تقلید شد!
باشه عزیزم عیب نداره تو هم روش!!اتو هم امتحان کن ما که بخیل نیستیم!

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.pariha.blogfa.com/

سلاام عزیزم . خوشحاالم باالاخره یه خبری ازت شد .. منتظر آپت هستیم . شاد بااشی گلم

خواهر شوهری جان جگر گوشه دل انگیز یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ


حالا تو وب میای که !بیا

غزل یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

به به به چه عجججججججججججججججججججب
میگفتی گوسفندی قربونی میکردیم
منتظرماااااااااااا-دیگه نمیتونی ذلیلی واسه کم پیداییت پیداکنیااااا

جزتوتمومه دنیا پر یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ


وی ار ویتینگ دیر

غزل یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://tameeshgh.blogfa.com

نه اپی نه سری!!!!
باهات قهرررررررررررررررررررریم

خواهر شوهری جان عصبانی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ

باران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهسا و میلاد دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ق.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

سلام

کجایی خانومی؟ بازم که بدقولی کردی

مگه قرار نبود دیروز بیایی ی آپ مفصل بکنی؟؟ چی شد پس؟؟؟

دوشیزه خانم دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ق.ظ

باران شما قرار بود دیروز اپ کنیاااا

[ بدون نام ] دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ق.ظ

ااااااااااااا هنوز دیروز نشده
ایشاا... که سالم و سلامت باشی
بالاخره دیروز هم میاد من یکی که روم کم نمیشه اینقدر میام و میرم تا اپت را ببینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد