لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

روزهای غم انگیز پاییزی

دلم میخواست بیام بنویسم ولی خوب چند روزیه اصلا حال و حوصله نوشتن نداشتم!اما امروز خیلی دلتنگ اینجا شدم و اومدم تا چند خطی بنویسم شاید یه کم آروم بگیرم!!امروز رفته بودم بیرون هوا عجیب گرفتست...تموم خیابونا پر از برگای زردن!!قشنگه ولی من تو این حال و هوا دلم خیلی میگیره!مخصوصا وقتی یه غم خیلی بزرگ تو دلت سنگینی کنه.....چند روز پیش ۳ نفر از اقواممونا تو تصادف از دست دادیم!!روزای سختی بود......نمیخوام زیاد در موردش حرف بزنم چون میدونم باز گریم میگیره و ....ازتون میخوام واسه آمرزششون دعا کنید! 

امسال تاسوعا عاشورا من رفتم شهر همسری!آقاییه گلم نذر داره هر سال این دو روز سقا باشه!!الهی قربونش برم با لباس سقایی و اون شال گردن سبز و ....خیلی معصوم و دوست داشتنی شده بود!!حال و هوای عجیبی بود.....یه چند وقتی بود خیلی از معنویت دور شده بودم!!محسنم همین طور.....ولی حالا دوباره خودمونا به خدا نزدیک میبینیم!!من واسه خودم اعتقادات خاصی دارم!!فقط کارهایی را قبول دارم که خودم باورشون دارم و عقل و منطقم بهم میگن درستن!!!دیگه نمیخوام تو خوندن نماز تنبلی کنم ....چون باورش دارم و بهم حس آرامش میده!!چون به خدا نزدیک ترم میکنه و مجبورم روزی چند بار شکرش کنم!

نمیدونم این نذری های امام حسین چی داره که اینقدر با برکته!!!اون دو روز هر چی هوس میکردم همون موقع به دستمون میرسید!دلم شوله زرد میخواست که اونم اخر شب جاری  خانوم واسم اورد و گفت اینا بهم دادن واسه تو نگه داشتم!!  

همسری آخر هفته را اینجا بود....امروز رفت تا به کاراش برسه!!

 

همخونه نوشت:نمیدونم چرا این روزا این طوری شدم.......دوست دارم زودتر بریم زیر یه سقف!دوست دارم فقط من و همسری باشیم........احساس میکنم آرامشا فقط تو خونه خودم پیدا میکنم!!دلم میخواد یه روزی بیاد که همه این دغدغه ها تموم شده باشه و من و همسری تو خونه ی خودممون باشیم!!تنهای تنهااااااااااااااااااااااا!! 

سوال نوشت:بچه ها اگه کسی دبیرستانشا فنی حرفه ای گذرونده باشه (پیش دانشگاهی نخوندن دیگه)حالا بخواد همون رشته را دانشگاه آزاد شرکت کنه باشد چکار کنه!!؟کنکور داره؟همون کاردانی پیوسته میشه؟(خواهشا کمک کنید!) 

پ.ن:بچه ها سریال جاودانگی را از شبکه ۳ میبینید؟؟؟هر کس منا خوب ـ خوب میشناسه میدونه چرا اسم این سریالا آوردم!!!هر کی حدس زد این سریال کجاش به من مربوطه؟

 برای همسرم: 

عزیز دلم این چند روز خیلی بهونه گیری میکردم!!اصلا حالم خوب نبود......اصلا بهت نمیرسیدم و همش غر میزدم!!گاهی اوقاتم که یه گوشه میشستم و گریه میکردم!الان که فکر میکنم میبینم چه دختر بدیم!!آخه چند باری هم الکی دعوات کردم و سرت داد زدم!ببخشید گلم...ممنون که درکم میکردی!!خوشحالم که اینقدر فهمیده ای!!یه دنیا دوستت دارم مرد ـ خوبم!

 

 دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت ...

عـجــــــــــــــــیــب
...
...
آرامـم می کند !

نظرات 45 + ارسال نظر
کارین شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ

........................

کارین شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ

ازکیا می پرسم میگم

کارین شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ

واای باران ببخشید حالم خوب نبود واسه همین نتونستم کامنت بزارم
الهی اجی قربونت بره خیلی خوشحالم که میخواایین بخدا نزدیک شین من مطمئنم و یقین دارم به اون ارامشی که میخوای تو زندگیت ایجاد شه میرسی به هرچی دلت میخواد من مطمئنم که خدا کمکتون میکنه
ایشاله زودی میرین زیر یه سقف و زندگیتونو شروع میکنیین وااااااااااای تصورشم واسه ادم لذت بخشه وااااااااای دوتا زن و شهر عاشق و باکلاس و عزیز دل و خوشگل
قربون تو برررررررررررررررم من دختتتتتتتر
فقط یه قول بده که مثل من بعضی وقتا دختر بدی نباشی باشه قدر محسنو بدون اونه که تورو تحمل کرده

فدای توووووووووووووووووووو
واسه خودمم خیلی لذت بخشه!!نمیدونی وقتی میریم خونه ببینیم،چقدر ذوق میکنم!!!رفتیم یه خونه دیدیم طبقه چهارم دورتادور خونه بهارخواب بود!!فکر کنننننننننن!اینقده خوشگل بود!!ولی همسری میگه محیط اطرافش خیلی شلوغه!!
جدا ما خیلی با کلاسیم؟!آخ جوووووووووووون
واقعا خیلی تحمل من سخته!!خدا عمرش بده خواهر با این صبرش

آریانا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.aryagirl.blogfa.com

سلام عزیزم
داداش منم فنی بود دفترچه بگیرید پرکنیدوبفرستید کنکورم میده اما بیشتر فرمالیته.همه قبول میشن به همین راحتی.همون کاردانی پیوسته عزیزم
بوس

مرسی خانومی
نمیدونی دفترچش کی میاد؟

اریانا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ب.ظ

عزیزم فک میکنم ماه دی بیاد چون یادمه داداشم بهمن رفت دانشگاه
امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم

مرسییییییییییی گلم
لطف کردی

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلاام عزیز دلمممممم .. خوبه خیلی خوبه که آدم بخواد به خدا نزدیک بااشه چون بهتر از اون نیست واقعآ ... امیدوارم زوده زود همه چی مهیا بشه و برین خونه ی خودتون و به آرامش و راختی برسین کنار هم و نزدیکه هم ..

خوبه که اقا محسن درکت میکنه .. به هر حاال زن و شوهر باید همو درک کنن یه روز تو همسری رو .. و یه روزم همسری تو رو عزیزم ..

مواظب همدیگه بااشین

فدات شم عزیزمممممم
مرسی خانومی
چشم .

ثنا شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

آخی آجی جونم تسلیت میگم ایشاالله خدا خودش روحشون رو آروم کنه و بهتون صبر بده ..

آره آجی کنکور داره .. کنکور دولتی و آزاد داره .. هردوش هم توی تابستون و مرداد هستش .. دفترچه اش بعد از عید احتمالاً میاد ( دقیق یادم نیست ) از سایت سازمان سنجش ببین ..

آجی نذری های امام حسین خیلی باحاله .. هرچی هم میخوری سیر نمیشی
برای سریال جاودانگی هم برو خصوصی

مرسی عزیزم!من که هنوزم باورم نمیشه!!میخواستم بیشتر در موردشون بگم ترسیدم یه آشنا بیاد بخونه!!اآجی ۳ تاشون جوون بودن!

جدا!!دولتی هم داره؟آجی به نظرت رشته گرافیک کامپیوتری خوبه؟وای تابستون که خیلی دیره!!!

آره مخصوصا قیمه هاش!!!عالیه!!

زهره شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

باران بیا من اومدم

خاهر شوهری جان دل انگیز شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام بارانی
تسلیت میگم بابت فوت آشناهاتون
درمورد کنکورم باید بگم که تو کنکور سراسری چون پیش نداشتن حداقل باید کاردانی داشته باشن یعنی فوق دیپلم....دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اومده تو دفترچه راهنماش گفته...ولی راجب ازاد نمیدونم دفترچش هنوز نیومده احتمالا دی بیاد ولی بعید میدونم ازاد بخان شرط و شروط بذارن...
کنکور ازاد تقریبا کمتر از دوهفته بعد کنکور سراسریه

خاهر شوهری جان دل انگیز شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:40 ب.ظ

باران من الان دوباره سوالتو خوندم
منظورت اینه اگه مثلا کامپیوتر خونده بخاد واسه دانشگاه همون کامپیوتر بخونه؟اگه اینه منظورت که همون کاردانی ناپیوسته میشه که باید اول فوق دیپلم بگیره بعدش دوباره کارشناسی ناپیوسته برای لیسانس ولی اگه منظورت اینه که بخاد از رشته های نظری (همون ریاضی و تجربی و ...)کنکور بده تو سراسری باید کاردانی داشته باشه....
راستی باران اگه دادا محسن میخاد سراسری شرکت کنه کد سوابق تحصیلی میخاد اگه دیپلمشو از سال 84 به بعد گرفته باید کد سوابق تحصیلی بگیره
تو خود سنجش گذاشتن باید شماره دانش آموزیشو بزنه بعد بهش کد میدن که برای ثبت نام کنکور لازمه.....

همین که اول گفتی یعنی اول کاردانی بعد کارشناسی!!بدون رشته های نظری کی دفترچش میاد؟خبر نداری؟

مریم یکی از دوستای باران جون یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

برات آرزوی آرامش دارم عزیز دلم باران جان امیدوارم در آغوش خدا همیشه صبور و آرام بمانی.

فدای تو بشم عزیزم
راستی ممنون از این اس ام اسای قشنگت.مرسییییییییییییییی

فرزانه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهی خانومی امیدوارم زودی برین زیر یک سقف و کنار هم دیگه خوش باشین
برا وبلاگم امتیاز می خوام اگه وقت کردی بیا گلی خانوم

چشم عزیز حتما امتیاز میدم

mary یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ

[:salam azize delamm.miumadam be webet ta didam bale up kardiiii..khoda rahmateshun kone tasliat migam.mishe bedunam kia budan chi karat?
man serialo nemibinam che sati che ruzaei pakhsh mishe.are konkur dare boro tu site sanjesh hame chio mizane..?
are mah moharamo kheyli doost dashtam eishhaala eishhala be khoda nazr dashtam vasatun doa kardam hatman hame chi khub pish mire
akh ke cheghadr dust daram tu lebase arusi bebinamet vay daram tasaviret mikonam ama kheyli doore fkr nakonam beshehala engari ke to davatam kardi
shad bashii

عزیزم با اس بهت میگم کیا بودن!
سریاله از شنبه تا چهارشنبست فکر کنم ساعت ۹ از شبکه ۳.البته خودم نمیبینما!!!
الهی قربونت برم
من یکی از بزرگترین آرزوهام اینه که دوستای نتیم بتونن بیان عروسیم!!به خدا عین یه رویا شده واسم
معلومه که دعوتی عزیزم
مرسی مری جووووووووووووووووووونم

A&M یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عزیزم
واااااااای کامنتتو دیدم ذوق مرگ شدم کجا بودی تو دختر؟دیشب اومدم کامنت بذارم نمیشد
عزیزم بهت تسلیت میگم روحشون شاد
باران جان آخزم میترسم خاله بشی اما باور کن ایندفعه شکه بودم یجورایی آمادگی نداشتم که خداروشکر خطر رفع شد
عزیزم ایشالا بزودی میرین زیر یه سقف واقعا میفهمم چی میگی اما ایشالا روزهای شیرینی در انتظارتونه
برو خصوصی

همین جاا!!شریاطم مناسب نبود بیام آپ کنم!!
مرسی خانومی
خدا را شکر که رفع شد!!بعضی موقع ها وجودش نعمتیه!آدم یه نفس ـ راحت میکشه!!
میدونم که تو خوب درکم میکنی زیر یه سقف بودن چه لذتی داره!!!یه عالمه بوس واسه خانوم ـ خونه !!

قطره یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://ghatreghatreee.blogfa.com/

خدا بیامرزتشون....
پاییز کلا فصل دلگیری....
درصورتی دلگیریشو حس نمیکنی که آرامش زندگیت باهات باش.... امیدورام خیلی زود برید زیر یه سقف....
تا اونجایی که من میدونم بدون مدرک پیش دانشگاهی نمیتونه کنکور سراسری بده.... فقط باید کاردانی بده....
من نمیشناسمت واسه همین نمیدونم چرا جاودانگی را گفتی... اما حدس میزنم شبیه همین دختره باشی....
عاشقانه هاتون پایدار گل من....

مرسی قطره جونم
آره منم میدونم سراسری نمیشه!!مرسی از راهنماییت
نمیدونم شبیه منه یا نه!!از کارین بپرس!!!ولی نه نکته کلیدی این نبود!!

خاهر شوهری جان دل انگیز یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام باران
فعلا که نمیاد گفتم احتمالا دی ماه به بعد یعنی از نیمه دوم دی

اوکی حالا خودم پیگیرش هستم تو هم اگر خبردار شدی به منم بگو عزیزمیییییییییییییییییییییییییییی

بانو یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ

وای نوشتم اما پاک شد
تسلیت می گم باران جان
انشالله خودی میرین خونه خودتون
جاودانگی؟ شاید می خواستی توی این فیلم بازی کنی؟؟؟؟
درسته ؟؟؟؟ خبر بدی ها
غصه نخور دخمل خوب همه ی مشکلات حل میشه

مرسی بانو جونم
یکی دو نفر دیگه هم این حدسا زدن ولی نه عزیزم من قرار نبود تو این فیلم بازی کنم!!!حالا بعدا میگم بهتون
ایشالا که حل بشه

نازی یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام باران جون
تسلیت میگم عزیزم:(
فامیلتون دکتر بود این که فوت کرده؟:(

مرسی نازی جون
نه عزیزم دکتر نبود!

آریانا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام عزیزدلم شماخوبی؟همسریتون خوبن؟
مرسی که بهم سرمیزنی
بووووووس

نیلوفر یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران عزیز
شاید یه سالی است که خواننده خاموش بلاگتم
البته بلاگه قیلیت که بلاگفا بود و فیلتر شد
چند ماهی ازت خبر نداشتم تا اینکه از طریق یکی وبلاگ های دوستام به ویبلگت بر خوردم و خوشحال شدم
باران عزیز بابت فوت اشناهاتون تسلیت می گم
باران منو لینک می کنی؟
خوشحال میشم جزو دوستات باشم و بتونم همیشه بیام و بخونم و نظر بدم؟
منتظر جوابتم

خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم بچه های قدیم پیدام میکنن و ......
معلومه عزیزم!!
میام پیشت

نیلوفر یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

ممنون که لینک کردی
منم لینکت کردم
راستی این قالبت خیلی خشگله

A&M دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

بارن جون کی میای یاهو خانوم دکتر مهربون؟
عزیزم قراره برم دکتر

قطره دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://ghatreghatreee.blogfa.com/

واااااااااااای چه قالب خوشملیییییییییییی

آره خودمم دوسش میدارم!!

دختر چادری دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.chadori.blogfa.com

سلام ...خیلی اتفاقی گذرم افتاد اینجا....زیاد نتونستم بخونم آخه بشترش رمزیه..اما همین که از لابه لای حرفات حس خوبی بهم دست داد....امیدوارم خوشبخ شی خانومی...راستی همه اینا که نظر دادن خانومن...چه جالب..یه پسر نبود.....
به اتفاق همسریت روزگار بر وفق مراد
بای

مرسی عزیزم
آره دیگه ما اینجا پسرا را راه نمیدیم!!محیط فقط خانومونست!!

سولماز دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://delvapa30ham.blogfa.com/

سلام باران عزیزم
اول بابت فوت آشناهاتون تسلیت میگم و امیدوارم روحشون شاد باشه.
به نظر منم توی زندگی مشترک اینکه توی خونه خودت باشی و تصمیم گیرنده ی همه چی خودت باشی و همسرت خیلی از مشکلارو حل میکنه و آ‌رامش بیشتری حاکم میشه! خیلی زود این چند ماهم میگذره و شما میشی خانوم خونه عزیزم. سعی کن این روزا از چیزای دیگه لذت ببری چون وقتی رفت دیگه برنمیگرده.
سریال جاودانگی رو میبینم اما اصلا نمیدونم شباهتش به تو چیه!!! خودت بگو؟!
راستی منم همش حس میکنم قراره یکی بیاد وبمو بخونه و منو بشناسه این همش باعث خودسانسوری و عدم آرامش میشه!

ممنون سولماز عزیزم
واقعا همین طوره....خوشحالم که تا چند ماهه دیگه به این آرامش میرسم!
به من شباهتی نداره!!!حالا بهتون میگم!زیادم مهم نیست ولی خوب حالا گفتم بهتون بگم......
وای منم همین طورم!!!کاش خیالم راحت بود و میتونستم هر چی دوست دارم مینویسم!!اگه تاریخا را نگفته بودم شاید میشد کاری کرد ولی حالا دیگه دیر شده!به خاطر همین بعضی موقع ها رمزی مینویسم!

آریانا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام عزیزززمممم
چه قالب خوشگلییییی

فرزانه سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

سلام خانومی بهترشدی الان ؟؟؟ در چه حالی عزیزخانوم

خوبم عزیزم مرسییییییییییییییییییییی گلم

هما(دختر بهار) سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام مهربون
ایشاا... که این دغدغه ها زودی تموم میشه و هم خونه میشین

ممنون هما جونم

کارین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ

باران چرا همه از جاودانگی میحرفین؟؟
تو کجات شبیه اون دختره هست؟اصلااااااااا حرفشو نزن
ولی باران یادم رفت بگم اون پسره چقدر شبیه محسنه همون که با دختره ازدواج کرد
خیلی شبیهش بود عکس تو و محسنو مامانم دیده میگه اون پسره چقدر برام اشناس میگه شبیه شوهر دوستته

باور میکنی من خودم ندیدم سریاله را!!!الان میام وبت میگم!!!
پسره هم ندیدم که بگم شبیه محسن بود یا نه٬

مهشاد سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام آجی عزیزدلم
چطوری ؟ وای قربونت برم نمیدونی چقدر خوشحال شدم کامنتت رو دیدم
خوبه آجی جون ، اون شب طفلکی خیلی حالش بد بود ولی الان خدا رو شکر بهتره
میدونی دیگه چه اوضاعی دارم الان
راستی آجی اونایی که فوت شدن چه نسبتی باهات داشتن ؟
خدا بیامرزتشون، روحشون شاد
ایشالله که هرچی زودتر به سلامتی میرین خونه ی خونه تون
و تو اون آرامشی رو که دنبالش بودی زود زود بدست میاری
راستی آجی اون فیلمنامه ای رو که نوشته بودم صبوری قراره بسازتش
من هی میگفتم تو تیرماه باشه که بیفته تابستون
اما میگه چون داستان غمگینه حال و هوای پاییز و زمستون خیلی به فضای قصه تون کمک میکنه
میبینی ... اونم اضافه شده ...
آجی جونم خیلی واسم دعا کنیا ... من که همیشه واست دعا میکنم
فدات شم آجی ، بووووووووووووووووووووووووس

عزیزم میام خصوصی بهت میگم!!!مرسی
ایشالا که موفق میشین!!
آجی باورت میشه هنوز از آموزشگاه بازیگری ایران بهمون زنگ میزنن که چرا نمیایین!!!!نمیدونم چکار کنیم!
چشم عزیزم حتما دعات میکنم

کارین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

تو خجالت نمیکشی وب منو اون اخر اخرا لینک کردی
نه من میخوام بدونم
بدددددددددددددددددددددد
زودباش بگو چرا جاودانگی رو گفتی
اخه اون فیلم چه دخلی به شما داره؟زودباش بگوووووووووووو

این بلوگ اسکای خیلی بده!!!تازه وبت آخر ـ آخر بود اینقدر زدم تا اومده این وسط حالا بازم میزنم بیاد بالاتر!!
الان میام میگم صبر کن خواهر جون

کلبه ی محبت ویس ورامین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ب.ظ http://eyn-shin-ghaf1390.mihanblog.com

سلام...شماروبه کلبه ی عشقمون دعوت میکنیم..امیدواریم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم..[گل]

کارین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

ععععععععه اره دیدمااا
اخرفیلم تو قسمت تشکرات نوشته بودن
هی میخواستم بهت بگم ولی یادم میرفت
جلللللللللللل الخالق
شهرتون مشهور شده هاااااا

نظرتو تایید کردم تا بقیه بچه هایی که کنجکاو شده بودن بدونن جریان چی بوده!!!میدونم زیاد مهم نبود
ولی چون خیلیاتون شهر ما نیومده بودین گفتم بهتون بگم تا شهر ما را ببینین!!!
این فیلم در کل محلات بازی شده!

A&M سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:17 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

باران جون امروز ساعت ۵ خوبه؟هستی؟

A&M سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:39 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

خانومی الانم من آنلاینم فقط شاید ۲۰مین برم و باز بیام
خواستی الان بیا یاهو اگه اون ۲۰مین معطل نمیشی وسط کار

باران سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 ب.ظ http://mydreams-2011.blogfa.com

چه قدر دلم برات تنگ شده بود.
قالب نو مبارک.
خدا رحمتش کنه.

مآندی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

ایشالا خدا بیامرزتشون.
شما فقط ی پله برای زیر ی سقف رفتن دارین.چیزی نمونده...زود صعود میکنین...
خدارو یادت نره...
این سریالِ کجاش به تو مربوطه؟؟؟؟؟؟

الی پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ http://http://khatereyechat89.blogfa.com/

قالب جدید مبارک

Aylini پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

Salam barane azizam aval az hame tasliat migam behetun o ishalla ghame akharetun bashe:*
dovom inke man khodam memari fani herfei khundam. Daftarchash midunam hanuz nayumade. Konkure azad sarasari elmikarbordi pudmani inam dare.hamun kardani va inke konkuresh 5e mordad hast emsal.bazia migan pish bekhuni behtare ama man ghabul nadar chon daghighan darsaye dabirestano ba ye zare kamo ziad bayad vase karshenasi konkur bedi ke be nazaram ziad sakht nabudo man ke ghabul shodam:*.
Narahatam nabash azizam ishalla kheili zud mirin khuneye khodetun.omidvaram tuneste basham komaket konam:*

عزیزم ممنون از راهنماییت ولی اگه میشه بیشتر توضیح بده!!!
الان نزدیک ترین کنکوری که میشه شرکت کرد زمانش کی هست؟؟؟!!!
ببین همسر من رشتشت گرافیک کامپیوتر بوده و دیپلم گرافیک داره!!!پیش هم نخونده!!حالا چطوری میتونه کنکور بده؟؟و چه رشته هایی؟ و کی؟
خیلی خیلی ممنون میشم اگه جواب بدی!!اگه ادرس داشتی عالی میشد!

A&M شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

azizam vaqean azat ozrkhahi mkonam,baran jan bkhoda unruz hamsari o mamanam ruze tavalodam natunesan pisham bashan narahat budam enqad dlam gerefte bud goftam age bgam bet shayad asabam khurdtar bshe bazam mazerat mamnun az tabrik azizm,bkhoda harfeto qabul daram in shuye man k basi bkhatere kado stress mano migire k napasandam ama man injuri nisam mge y chize fantezi khoshgel mkhaste vasam ama nashode eshkal nadare budanesh o ehsasate pakesh arameshame bkhoda

لیلی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ http://hilna.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااام
وبلاگ قشنگی داریاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
موفق باشی

مهتاب شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ق.ظ

.

مهسا و میلاد شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

سلام عزیزم

تسلیت میگم گلم خیلی ناراحت شدم غم آخرتون باشه

اینقد بی تابی نکن باران چشم به هم بزنی خونه خودتونین

راستش من اصلا سریالای ایزانی رو نگا نمیکنم

آره عزیزم همونه کنکورم داره فکر کنم کنکور سراسریش اوایل مرداده آزادم آخرا مرداد ولی نمیدونم کی دفترچه ش میاد

راستی بی معرفت مام هر چند وقت ی بار آپ میکنیما وقت کردی پیش مام بیا

باااای

منم اصلا تلویزیون ایران را نگاه نمیکنم!!
مرسی مهسا جون
چشم میام خانومیییییی

من کنار تو پر ا ز آرامشم شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ http://our-diary.persianblog.ir

تسلیت میگم آجی خدا رحمتشون کنه الهی که اخرین غمت باشه عزیزم

با اینکه کلا تلویزیون نمیبینم اون سریال رو ندیدم ولی اول هی کنجکاو شدم که اون سریال چه ربطی بهت داره تا از تو نطرا فهمیدم ربطشووووو
اینقدر بی تابی نکن به امید خدا به همین زودیا هم مستقل میشین و میرین سر خونه زندگی خودتون اونوقت دلت برا این روزا تنگ میشه هااااااااااا

mary شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ

baran kojaeii dg zudi bia up kon.delam vasat tangidee..
rasti nagofti kia budann.okk
omidvaram khub bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد