لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

یادی از گذشته ها

یه چند شبه میشینم نوشته های گذشته را میخونم.....خوندن اتفاقات شیرین و گاهی هم تلخی که داشتیم!روزایی که در حسرت یه لحظه با هم بودن بودیم!!روزایی که در انتظار به هم رسیدن بودیم و .......قول و قرارهامون!!با خوندن یه قسمتاییش گریم میگرفت...احساس میکنم خیلی بزرگ تر شدیم!هم من هم محسن....احساس میکنم خیلی کامل تر شدیم و عشقمون خیلی زیباتر شده و مطمئنم چند ساله دیگه با خوندن خاطرات نامزدی همین حسا دارم و احساس میکنم چقدر بچه بودیم!!عاشق نوشته هامم....

  یه خبرای خوبی دارم...البته تا زمانی که قطعی نشه بهتون نمیگم!!در عرض ۱ روز کل زندگی از این رو به اون رو میشه!!همه برنامه ها ممکنه تغییر کنه....واقعا نمیشه هیچ چیزی را پیش بینی کرد!!شما دعا کنید همه چیز خوب پیش بره ...قطعی شد به همتون خبر میدم!! 

*از وقتی من و همسری نمازمونا میخونیم همه چیز خیلی خوب شده....احساس میکنم خدا میخواد بهمون نشون بده که اگه یه قدم به سمتش برداریم اون چند قدم واسه خوشبختیمون برمیداره!!این دفعه دیگه قول میدم تا آخرش ادامه بدم....خدایا خیلی عاشقتم!!خیلی ماهی خیلی خوبی...شکرت خدا! 

برای همسرم:  

 یکشنبه ۳ آبان ۸۸  

آسمون ابریه،نم نم بارون میاد....انگار اونم دلش تنگ شده!مثل دل من !مثل دل تنگ من!

 دیروز هم آسمون بارونی بود.......این چند روز خیلی بی قراری میکنم.تو هم حال و روزت بهتر از من نیست ۱ ماه بیشتره هما ندیدیم.محسنم دلم عاشقانه واست پر میکشه و تنگه!واسه چشات، واسه وجودت و گرمای دستات واسه شونه هات و بوسه هات........دلم تنگه محسن خیلی تنگ!

(الان بیشتر از ۴-۵ روز نمیتونم دوریتو تحمل کنم!!اون موقع ها عاشق  این بودم که فقط دستت تو دستم باشه...عاشق این بودم که یه لحظه تو پارک کسی هواسش نباشه و من سرمو بزارم رو شونه هات و .....اون موقع ها یه بوسه ی کوچولوی دزدکی برام آخر لذت بود و ...... 

حالا من تو را دارم!!تو کنارمی...راحت و بی دغدغه میبوسمت!!دیگه راحت و بدون هیچ ترسی روزها با هم همیم و .....وقتی فکر میکنم همه اینا یه آرزو بود و حالا به همشون رسیدم غرق لذت میشم و تنها چیزی که میتونم بگم اینه...خدایا شکرت که ما را به هم رسوندی!) 

  دیشب قبل خواب مثل همیشه باهم یه عالمه حرف زدیم....همیشه همین طوریم اینقدر حرف میزنیم تا خوابمون میبره!!یه شبایی ما هنوز داریم حرف میزنیم و صدای اذون میاد.....موندم حرفای ما کی تمومی داره!!  

  * خیلی قشنگه وقتی زیر سقف اتاقت کنار عشقت بخوابی و در مورد ستاره هایی که از پنجره اتاقت دارن بهت چشمک میزنن حرف بزنی....یه زمانی من و ستاره ها تنها بودیم!!یادمه وقتی شبا با محسن حرف میزدم نگام می افتاد به ماه....همون موقع تو دلم آرزو میکردم ما مال ـ هم بشیم!!انگار ماه منا یاد ـ آرزوهام می انداخت!!قصه من و اتاقم و ماه و ستاره ها خیلی قشنگه...بخوام بگم خیلی طولانی میشه!یه طرف اتاق من سرتاسر پنجرست و شبا وقتی برقا را خاموش کنی ...........دیگه خودتون میدونین چقدر قشنگ میشه!! 

همه اینا را گفتم تا بگم........عاشق اینم سرم رو سینه ی مرد ـ آرزوهام باشه و اون واسم از قشنگیه ماه حرف بزنه......اونم تو اتاق ـ پر از خاطره ام!ااونم با خیال راحت که این مرد محرم منه و خدا خودش خواسته الان کنارم باشه....این یعنی خوشبختی!!

 

نظرات 27 + ارسال نظر
هما(دختر بهار) یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ

ایشاا... دفعه بعد با خبرای خوب بیای و همون جوری که دوست دارین برنامه هاتون درست بشه

ایشالا
مرسی هما جون

کارین یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

اخر دنیا همینه بخدا شما خوشبختین بخدا
باران باور میکنی حرف دلم منو گفتی عاشق اینم که دستشو بگیرم و هیچکس حواسش به ما نباشه...
باران بااین پستت بدجور منو هوایی کردی خیلی عاشقونه نوشتی
دل بی قرارمو بی قرارتر کردی
باران لوس نشو دیگه همیشه حرفای مهمو نمیگی میگی بعدا میگم بگو دیگه
بیادرگوش خودم بگو
راستی منم همیشه پستای گذشتتو میخونم یه حس نابی به ادم میده چون ادم باتمام وجودش همه ی اون حس و حالارو درک میکنه
دوستت ددارممممممممم اجی گللللللللم
بوووووووووووس

الهی فدای اون دل ـ بی قرارت بشم.......
نگران نباش شما هم به هم میرسین!!ما هم بودیم مثل شما شما هم میشین مثل ما!!
آخه میترسم بگم باز جور نشه حالمون گرفته بشه!!تو دعا کن واسم خیلی خیلی دعا کن همه چیز خوب پیش بره من قول میدم اولین نفر بیام به تو بگم باشه آجی جون؟
واقعا تو هنوزم میخونیشون!!چه جالب....کلی ذوق کردم!

منم باران یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام باران مهربون من.
خدا رو شکر که انقدر اروم و عاشقی. که انقدر به خدا نزدیک تر شدی.
میدونی چیه بارانم؟ وضعیت ما هم یه هو تغییر کرد. انشاا... همه چی داره بهتر میشه. اما تا یه ماه دیگه نتیجش معلوم میشه. سر نمازهات با دل پاکت خیلی دعام کن.
حدس میزنم خبرات چین. خدا کنه همه چی برات عالی باشه.
بووووووووووس

سلام باران عزیز من
خدا را شکر عزیزم....من همیشه به یادتم!!همیشه همتونا دعا میکنم مخصوصا تو و فرزانه و زهره که مثل خودم نامزدین و مشکلات خودتونا دارین! چون هر ۴ تامون تو یه موقعیت قرار داریم و ....الهی کار هممون جور بشه!!
فدای تو بشم عروس خانوم ـ گلم

کارین یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

خیلی نامردی جلوی ملت منو رسوامیکنی
غلط املایی ازم میگیری همه ی ملت بهم خندیدن

نخیر قبول نیست تو همین الان باید بیایی بهم بگی
بله که میخونم هم عاشق خودتم هم نوشته هات

وااااای آجی جونم ببخشید!!
اصلا حقته تو باشی دیگه دقت کنی!!شوخی میکنم باهاتا من خودم املام خیلی ضعیفه ممکنه کلی غلط داشته باشم!!
باشه الان میام بهت میگم فوضول خانوم

A&M یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عزیزدلم
باران جون چقدر قشنگه که از گذشته ها گفتی این باعث میشه بیشتر قدر الانتو بدونی عزیزم تو و آقا محسن واقعا خوشبختین اینکه همو دارین و خدا خواسته مال هم بشین یه چیز بزرگیه
عزیزم ایشالا زو د میای خبرای خوبتو میدی و مارو خوشحال میکنی

عزیزم نماز و مناجات با خدا خیلی چیزارو عوض میکنه..ادامه بدین گلم

سلام عزیزم
ممنونم خانومی.....
آره واقعا!!قول میدم ....اگه دختر بدی شدم شماها دعوم کنید!!

نیلوفر(این قاصدک دله منه) یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی خوبه که گاهی یاد گذشته ها بیفتی
لذت بخشه
خوشحالم که عاشقید
امید وارم کارتونم درست شه و با خبرهای خوب بیای

ممنون نیلوفر عزیزم

خاهر شوهری جان همه چی تموم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

اون که تو چشمات صد قصه داره تویی تویی............حالا اونی که بی قراره چشماش همیشسه در انتظاره منم منم..........
...............

***اگه دو عاشق تو دنیا باشه شمایین شمایین
...........
سلام بارانی
داشتم نوشته هاتو میخوندم این ترانه رو گوش میدادم
توضیح نوشت:.........ابیات دیگر شعر میباشد که خال نوشتنشان نبود
بیت ستاره دار از خودمان نبوغ خرج داده بودیم

میگم آهنگه آشناستا..........تو وب کارین امروز گوش دادم!!
زهرا جون میگم یه یکم خودتا تحویل بگیر!!خواهر شوهری جان همه چی تموم!!وای وای!!جون به جون خواهر شوهرا کنن از خود مچکرن!

الفی یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

وای باران جون اشکم دراومد مهم اینه که الان محسنو داری خدا رو شاکر باش که بتهتون نگاه کرد

آخی عزیزم
خدا را شکر

منم باران یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

ممنون باران خانومی. چه قدر دوست دارم. از بس که ماهی.
وای باران من عاشق پنجره بزرگم. اونم اونجا که انقدر قشنگه.
پس واجب شد تو شهر خودتون خونه بخری. یه خونه پر پنجره بزرگ.
فقط به خاطر من هاااا. دیگه هم سفارش ندارم. بقیش به سلیقه خودتون. پررو هم که نیستم اصلا :)

تو که ماه تری!!قربونت برم الهی

واااااای که اگه بشه چی میشه!!
چشم شما امر بفرما من حتما حتما اطاعت میکنم!!بووووووووووووس

آریانا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام باران جان
بازم گریه ام گرفت وقتی نوشتتو خوندم
ایشالله همیشه خوش خبرباشی من منتظرم خبرای خوب خوب بشنوما
ایشالله همیشه زندگیتون پر از عشق وشادی باشه

آخی قربونت برم نبینم اشکتا!
ایشالا و همچنین واسه تو عزیزم

مریم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://www.ishtar72.blogfa.com

خوش به حالت

این یه طرف قضیست....این جوری نگین دلم میشکنه!!یه جوری با حسرت میگی خوش به حالت که دلم یه جوری میشه!!خوب منم خیلی سختی کشیدم تا حالا اینجام!!تازه بازم با یه عالمه مشکل که باید یکی یکی از پس ـ همشون بربیام!!!
نمیدونم والا.........

قطره یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://ghatreghatreee.blogfa.com/

چقدر این پستت قشنگ بوددددددددددد....
خیلی به دلم نشست....
دلتنگیتو قربون....
عاشقانه هاتون پایدار گل من....
هیچ چیز قشنگتر از این نیست که به آرزوهای قشنگت برسی اونم با لطف بزرگی مثل خدا.......
خدایا دوست دارم.......
منم ببین....

آره به نظر خودمم خیلی قشنگ بود!!دوسش دارم....
خدایا قطره را هم ببین!!مرسی از دعای قشنگت منم واست همیشه دعا میکنم قطره جونم!
بووووووس

باران یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ

ایشاا... که هر چی صلاحتونه اتفاق بیفته عزیزم

ارزو یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ب.ظ http://arezo-alireza.blogfa.com

سلام باران جون من رمز ندارم
قبلا هم ازت خواستم اما خو اینقد سرت شلوغ بود جوابمو ندادی ...

در گوشی های من و همسرم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ب.ظ http://manohamsaraz.blogfa.com/

آخی ناسی ...

خاهر شوهری جان همه چی تموم یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام بارانکم
نه عزیزم من دوست ندارم از خودم تعریف و تمجید کنم خدا نکرده کسی منو نشناسه فک میکنه از خودراضیم یا به قول تو خود مچکرم.....
بعدشم من اهل ریا کاری نیستم واسه همین زیاد خودمو تحویل نمیگیرم.....
یعنی خاهر شوهری همه چی تمومه نفس نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داداششششششششششششششششششششش محسننننننننننننننننننننننننننننننننن بیا ببین این زنت به من چی میگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا بر منکرش لعنت!!ولی خوب نیست هی خودت تعریف کنی که!!
من الان شدم یک عدد باران مریض که دارم میمیرم!!باز سرما خوردم .....حالم خیلی خرابه!
به محسنم بگو ...بزار اونم دعوام کنه بیشتر حالم بد بشه!!خواهر بدددددددددددددد

mary یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

salam baran khob khoda ro shokr khoshhal shodam..dafe bad dg khavbaraye khubo bede..
neveshtanet kheyli ghashang bud vasatun khoshhalamm.

قربونت برم عزیزم
مرسی

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلاامممم عزیزم . خدا رو شکر که همدیگه رو دارین و بدون ترس و واهمه با همین تا ابده ابد ..

خداروشکر که همه چیز داره خوب پیش میره . ایشالاه به همه ی چیزایی که میخوایین برسین

فدای تو بشم پری جونم
مرسییییییییییییییییی

ثنا یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ

آجی یاد از گذشته ها خیلی خوبه .. باعث میشه آدم قدر لحظه ها رو بدونه و بفهمه چقدر سختی کشیده در گذشته ..

اگر میتونی همه رو تو یک دفتر هم بنویس .. چون اینجا وبلاگ و معلوم نیست یه روز سایتش باشه یا نه .. اونجوری برای همیشه برات میمونه و میتونی بعدها برای بچه هات بخونی

وای آجی خیلی زیاده اگه بخوام تو دفتر بنویسم!!!
من همشونا دارم...همه را کپی کردم تو کامپیوتر.
بعدشم فکر کن بچه هام بخونن....میگن چه مامان بابای خولی داشتیم!!چقدر بهمون میخندن....

رویای آبی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

وااااااای باران، چقدر این پستت قشنگ بود.
خیلی دوستش داشتم.

البته همه پستهاتو قشنگ می نویسیا خانومی، ولی این یکی شبیه دوران دوستیتون بود . منم با خوندنش یاد نوشته هات تو وبلاگ قبلیت اقتادم.

خدارو شکر که الان بی دغدغه کنار همید. انشاءا... هر چیزی قراره پیش بیاد به صلاحتون باشه و باعث آرامش بیشتر تو زندگیتون بشه.

فوت فامیلاتونو هم تسلیت می گم خانومی. واقعا ناراحت شدم. امیدوارم دیگه غم نبینید گلم.

ممنون عزیزم تو لطف داری خانومی
قربون تو برم مهربونم

مهسا و میلاد دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

سلام گلم

باران مرور خاطره ها خیلی قشنگه من ی زمانی تو دفتر مینوشتمشون ولی دیگه اینقد زیادن که وقت نمیکنم

خوشحالم عزیزم منتظر خبرای خوبت هستم

راستی خانومی امروز روز تولدمه خوشحل میشم پیشم بیای

فعلا باااای

مهسا جونم تولدت مبارک

فرزانه دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:03 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهی عزیزم
من دیوونه ام تو رو خدا منو دیوونه تر از این نکن می دونی دوریم از هم خسته خسته ام
همیشه عاشق باشین
خوشبختتر همدیگرو حس کنین

آخی قربون دیوونگیت......خوب ما هم یه زمانی دور بودیم!!همین دوریای عاشقانه هم قشنگه!

کارین دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام اول این پیام رو به 10 تفر بفر ست بعد برو تو این سایت

http://amour-en-portrait.ca.cx و چهره ی کسی که دوسش داری رو ببین

البته باید اول واسه 10 نفر بفرستی

90% راسته

آریانا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

سلام عزیزدلم
مرسی که بهم ج میدی مرررررسسسسی از راهنماییت مرسسی
من این پستتو دوس دارم چن بارخوندم چقدر به دل میشینه چون از ته دلته
بووووس

خواهش میکنم عزیزم

فرزانه سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

سلام فدددددددددداتتتتتتتتتت کلی انرزی گرفتم راست می گی
چشم گلم از این به بعد بیشتر حواسم میشه
راستی می خواستم الان بزنگم حالشو بگیرم ولی وقتی نوشته ات رو خوندم بی خیال شدم و تصمیم گرفتم وقتی خودش زنگید بیشتر هواشو داشته باشم
الهی فدات ابجی جونم

آفرین خانومی
خوشحالم کردی

سولماز جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://www.delvapa30ham.blogfa.com

سلام عزیزدلم
این نوشتن و همش پاک کردن و ناراحتی رو میفهمم! تسلیت میگم بابت فوت شون. امیدوارم روحش قرین رحمت باشه و بهشون صبر بده خدا.
ایشاا... چند روزی که بگذره و امتحانات تموم بشه میری پیش محسن و هم خودت از دلتنگی درمیای هم توی شرایطی که بهت نیاز داره کنارش می مونی قربونت برم عزیزدلم

mahtab چهارشنبه 14 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ http://mahtab1377.blogfa.com


ashegheeetaaaaaam

جیگرتاااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد