لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

یلداتون مبارک

سلام دوستای گلم....من فردا یه کم سرم شلوغه ونمیتونم بیام نت آپ کنم!!به خاطر همین امشب اومدم اینجا تا پیشاپیش شب یلدا را به همتون تبریک بگم!! 

فردا شب خانواده محسن میان خونه ی ما!!البته رسمه سال اول واسه عروس شب یلدایی میبرن و ....ولی خوب مامان شوهری امسالم واسم کادو خریده!ولی محسن ـ لوس هنوز بهم نگفته میخوان چیا بیارن!!این دومین یلدای دو نفرمونه!! 

بعدا میام از شب یلدای امسالمون مینویسم....... 

اینم دو تا عکس از میز شب یلدای پارسالمون واسه اونایی که پارسال از دوستای من نبودن و عکسا را ندیدن!!(حالا نه  که خیلی مهمه!) خوب من گفتم شاید دوست داشته باشین ببینین!!بد کردم؟!!!

عکس۱ .عکس ۲

 

 ایشالا سال ـ دیگه عاشقای دور از هم این شبا کنار هم باشن!ایشالا!   

 

 

روی گلتون به سرخی انار ، شبتون به شیرینی هندوانه
خنده هاتون مثل پسته و عمرتون به بلندی یلدا

نظرات 23 + ارسال نظر
قطره سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ http://ghatreghatreee.blogfa.com/

یلدای شمام مبارک..
خوش بگذره خانومی....

مرسی
و همچنین..

باران سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

یلدات مبارک عزیزم...
شب خوبی داشته باشی.

فدای تو بشم...
تو هم همین طور

آریانا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام عزیزم قالب جدید مبارک
یلداتم مبارک باشه
عکساییم که گذاشتی خیلییییی خوشلن
خوش بگذره عزیزم بوووووووس

آریانا سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام عزیزم قالب جدید مبارک
یلداتم مبارک باشه
عکساییم که گذاشتی خیلییییی خوشلن
خوش بگذره عزیزم بوووووووس

خاهر شوهری جان همه چی تموم سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام بارانکم
چطوری؟
به به!مبارکا باشه کادوهات البته پیشاپیش
راستی باران سایت سنجش ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته زده یه سر برو ببین چجوریه البته علمی کاربردیه ها
بوس بوس
خوش بگذره

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلااممممم عزیزمممممم ... یلدای تو و همسری هم پیش پیش مباارک . ایشالاه فرداشب بهتون خوش بگذره عزیزممم

خوب کردی عکس سال قبلو گذاشتیییی . مال امسالم بذار هههه

یه ایشالاه هم واسه دعای آخره آپت .. ایشااالاه

خاهر شوهری جان همه چی تموم سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

راستی بارانی جون
هم قالبت خوشگل تره هم اهنگ وبت

در مورد کنکنوراون واسه آبان بود الان توزیع کارتش رفتم دیدم
به هر حال مرسی که گفتی عزیزم

در مورد قالب و آهنگ هم باهات موافقم!!جیگر خواهر شوهر خوبمااااااااااااااا

کارین چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ق.ظ

من عکسارودیده بوودم
واای عجب مادرشوهری خوش بحااااالت واااای هرچی اوردن زودی تو عرض ۵ثانیه بهم خبر بده نه اینکه کنجکااااااوم
چیه فضول خودتی توفقط میخوای استعداد کنجکاوی من کورشه
جوجو جونم شب یلدات مباااااااااااااارک
بااااااااران واجب بود جمله آخرتوبگی کیاااااااااااااااا
الهی آجی قربونت بره بازم که مریض شدی به خودت برس
کمتر اینور اونور برو دیگه بشین تو خونه و هیچ جا نرو تا سرما نخوری شکمووووووووووووو

بمیرم واست چقدرم من بهت هیچیا نمیگم تو استعدادات کور میشه!!آخیییییییییییییییی

تو یکی فوضول نیستی یکی خجالتی!!!

به جان خودم من یه هفتست از خونه بیرون نرفتم!!شانس گندمه دیگه

هما(دختر بهار) چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

امشب موقع خواب ،
بشمار، تعداد ...دل هایی را که به دست آوردی ...
بشمار، تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی ...
بشمار، تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی ...
فصل زردی بود، تو چقدر سبز بودی ؟!
جوجه ها را بعدا با هم میشماریم....
زندگی آن قدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت.

یلداتون مبارک[گل]

فرزانه چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

هندوانه رویاهایتان شیرین

انار موفقیهایتان پردانه پسته خاطراتتان خندان

قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد

فرزانه چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

هندوانه رویاهایتان شیرین

انار موفقیهایتان پردانه پسته خاطراتتان خندان

قصه زندگیتان خوش و عمرتان چون یلدا بلند باد
خیلییییییییییییییییی خوشگله خانومی

مهسا و میلاد چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ب.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

سلام باران جون

عزیزم یلدات مبارک

خوش بگذره گلم

بانو چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام . یلدای تو هم مبارک
بوس بوسی

سولماز چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ http://delvapa30ham.blogfa.com/

دومین یلدای دو نفره تون مبارک!
ایشاا... چیزای خوب خوب واست بیارن و خوش بگذره.

mary چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:06 ب.ظ

salam azizam.mer30
yaldaye shoma ham mobarak.shad bashin khosh begzare behet
un axam man hanuz tu pc dram parsal behet goftam savesh kardammm..ghalebet ham kheyli ghashange sooratii arusakii vay kheyili doost daram.

نیلوفر(این قاصدک دله منه) پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران عزیزم
یلداری تو هم مبارک
الان عکسا رو باز کردم اما چون سرعتم پایینه تا الان که موفق نشدم عکسا رو ببینم
چه مادرشوهری!
راستی این سایته که برام فرستادی راسته؟
رفتم اما توش خبرب نبود
چه جوریه؟
ممنون میشم بهم بگی
عشقتون پایدار

عزیزم منم چیزی نفهمیدم ازش!!!نمیدونم والا!!

نسرین پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام مهربونم...یلداتون مبارک باشه..ایشااللله که سلدای قشنگتری رو هم کنارهمسرت و خونواده هاتون داشته باشی...
شرمنده که نتونستم اپ کنم....
دلم برات تنگ شده بود...یلدایی هات مبارکت باشن...
ایشاالله که داره اتفاقای خوبی براتون میفته....
و به زودی مینویسیشون...
نمازخوندن یعنی عشق...یعنی خدارو حس کردن..یعنی خدا هرچی بهت داده و نداده سر نماز شکرش کنی

mary پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

baran umnadam goftam shayad az yaldaye emsal neveshtii didam hanuz naa..

خاهر شوهری جان همه چی تموم پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

بارانیییییی سلام
کجاییییییییییی؟دخملم بیا بگو کادو برات چی اوردن مردم از فضولی
بدوووووووووووووووووووووووووووو

وااای که چقدر فوضولی تو !!!
نمیگم ببینیم میخوای چکار کنی!!!
دارم درس میخونم اگه امشب حسش بود میام آپ میکنم....

آزاده جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

سلام عزیزم. خوبی باران جونم؟ امیدوارم در کنار محسنت روزای شادی رو سپری کنی. یلداات مبارک ایشالا سال دیگه یلدا رو تو خونه ی خودت و محسن چشن بگیرین هانی.

کارین جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:41 ب.ظ

ازکنجکاوی مردماااااااااا

آریانا جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:07 ب.ظ http://OONEMAN.BLOGFA.COM

مرسی عسیسممممممممممممم

آره چشمای نگار آبیه . . .

ایشالله نی نی شما عزیزم

زهرا چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ http://love-each-other.blogfa.com

♥شمع دانی که دم مرگ به پروانه چه گفت؟... گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی... سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد... گفت طولی نکشد تو نیز خاموش شوی...

سلام دوست عزیز
ایناکه رمز گذاشتی یعنی کیا میتونند ببینن وبخونن
من نمی تونم؟؟؟
دلم خیلی می خواست بخونم ولی خوب نشد دیگه
اگه دوست داشتی به منم سر بزن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد