لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

با حال ـ غریبی دلم تنگته....

باید کسی باشد 

 که وقتی بار خستگیهایت سنگین شد  

هر وقت سهمت از بغض بیشتر از توانت شد 

بیاید آغوش باز کند  

و پناهت شود 

و تو یک جا.... 

تمام تنهاییت را 

تمام دلتنگیت را 

تمام سکوتت را 

تمام خستگیهایت را 

و تمام بغضت را 

میام هرم نفسهایش نفس بکشی...! 

 

 

دیشب بیشتر از ۴-۵ بار نوشتم و هر بار از اول تا آخرشا دلیت کردم!!امشبم همون طورم...اصلا نمیدونم چی میخوام بنویسم!!دیشب گیج ـ گیج بودم امشب که دیگه با وجود گاز گرفتگی خفیفی که امروز داشتم دیگه اصلا مخم کار نمیکنه....روزای بدی داشتیم و دور از همدیگه باید یه غم بزرگا به دوش بکشیم و حتی شونه های همدیگرا نداشته باشیم تا سرمونا بزاریم روشو و یه دل سیر گریه کنیم.......امروز شد ۸ روز!!کاش این دلتنگی تموم میشد....ولی!!!امشب نمیدونم چی بنویسم....یادته اون موقع ها چقدر با آهنگ یاور همیشه مومن داریوش گریه میکردیم...حتی موقع هایی که حالمون خیلی خوب بود!!امشب بارها این آهنگا گوش کردم و اشک ریختم...و حالا هم آهنگ وبلاگم!!دلم خیلی گرفته!!خیلیییی.......  

درکت میکنم...میدونم تو این موقعیت نباید زیاد ازت انتظار داشته باشم!!ولی کاش تو هم منا درک میکردی...اینقدر ازت دلگیرم که نمیدونم میشه یه روزی این روزا را فراموش کنم!!اینقدر....

گاهی به جای ادامه حرفامون ....بهتره یه دل سیر گریه کنیم!!

 

شب باشد و تو نباشی 

کار من جان کندن است برای یک لحظه آغوشت....  

 

بعدا نوشت:نمیخواستم این موضوعا بنویسم...دست - خودم نیست...اصلا دستم به نوشتنش نمیره!!چند روز پیش همسرم یکی از عزیزانشا از دست داد!!اونم تو یه شهر ـ دور....به خاطر امتحانا من نتونستم باهاشون برم و هر دو فقط از پشت تلفن با هم گریه میکردیم و .....روز و شبای سختی داشتیم!!هنوز اون قیافه مظلوم و معصومش جلوی چشممه...باورم نمیشه دیگه بین ما نیست!!

اون عزیز بردار ناتنیه همسرم بود!!منم تاسوعا عاشورا دیدمش و چند روزی را با هم بودیم...خیلی مرد ـ خوبی بود!!واسه آمرزشش دعا کنید!! 

نظرات 45 + ارسال نظر
mary پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

elahii bemiram nabinamet narahat beshii azize delam gaz gerefti mozush hie behem begu?ya s bede...
aziizam tahamol kon mohsenetam miad ye khorde tahamol konii miad midunam to ke khodet kheyli dokhtaro saburo fahnidii e hastii..az khoda mikham zudii haletun khub khub bashe kenare hamm.
akh sheret kheyli ghashange adamo daghun mikone..
omidvaram khoob bashiiii..

عزیزم امروز تو اتاق خوابیده بودم که شلنگ بخاری سوراخ شده بود و بعدم بیمارستان و .....البته خیلی زود مامانمینا فهمیدن و بردنم دکتر ولی همش حالت تهوع دارم و سرم داره از درد میترکه!!این از موضوع گاز گرفتگی!!


مرسی فدات شم

نسرین پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام عزیزم...خوبی؟؟؟نمیدونم چی شده و چرا ناراحتی...فقط ازت میخوام اروم باشی.هرمشکلی که هست...هر غصه ای که هست حتی اگه دور از هم باشین قلباتون مال هم هستش...
میخوام اینو اصلا صادت نره...هرچقد که ناراحت باشین دستای همو محکمتر بپیرین و به خدا توکل کنین

متاسفم که نمیتونم موضوع را بگم...ولی ۲-۳ روزه من و همسری یه غم خیلی خیلی بزرگ داریم!!!
ممنون نسرین جونم

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

حاله منم همینجور غزیبه .. عجیبه .. درکت میکنم .. لااقل تو میتونی اس بدی بهش .. ولی من فقط ۱۰ روز دیگه میتونم بهش اس بده دیگه میره ..

الهی قربونت برم.....منم این روزا را گذروندم!!البته اون موقع که محسن آموزشی بود هنوز وب نداشتم ولی خاطره هاما نوشتم...دوران سربازیشم که دیگه وب داشتم!!با همه سختیاش خیلی قشنگه!!وقتی از پادگان بهت زنگ میزنه و ......غصه نخور خانومی!میگذره!!

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

میره خدمت

ایشالا به سلامتی میره و برمیگرده!

خاهر شوهری جان جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ



دوای این بی خوابی ها تویی که الان خوابییی

خاهر شوهری جان جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ

بارانم ............
وقتی ادم روی دلش غم هست با هیچ حرفی ته نشین نمیشه ...
و همیشه هم تو همچین شرایطی کسایی که باید بیان و ارومت کنن اونا بیشتر از تو ناتوانن چون گیجن نمیدونن باید چی بگن که تسلی خاطرت بشه....
فقط میتونم بگم کاش پیشت بودم بغلت میکردم و راحت گریه میکردی...
خدا رحمتش کنه.....

ممنون زهرای عزیزم
واقعا همین طوره!!!کاش بودی عزیزم......دیشب تا ۲ شب بیدار بودم!!آخرشم قرص خوردم تا تونستم بخوابم!!

شیرین جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.romantic6370.blogsky.com/

سلام باران جان
تسلیت میگم
داغ عزیز تازه اگه جوون باشه خیلی سخته
انشالا که خدا رحمتشون کنه
عزیزم
دوری از عشقت خیلی سخته میدونم
من هم تجربه کردم
ولی خب اینطوری عشق و محبتتون نسبت به همدیگه خیلی بیشتر میشه

آره شیرین جان واقعا سخته!!مخصوصا اگر اون شخص خیلی تنها و غریب باشه!

دارم دیوونه میشم....میدونم خیلیا هستن دورتر از هم!!ولی من عادت به این همه ندیدنش ندارم!!اونم تو این موقعیت که هر دو محتاج همیم!

آریانا جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام قربونت بشم بمیرم الهی الان بهتری؟خداروشکر زود خانواده متوجه شدن.
فدات بشم نبینم دلت تنگ باشی آ.این روزا تموم میشه ایشالله روزای خوشی توراهه
خدا رحمتش کنه

خدا نکنه عزیزم
آره بهترم ولی هنوز سرم گیجه و حالم بد میشه!!دکتر گفت بدنم خیلی حساسه و گاز رفته تو ریه هام!
مرسی خانومی

آریانا جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://OONEMAN.BLOGFA.COM

سلام عزیزممممممممممم

تسلبت میگم خانومی . . .

نمیدونم چی شده اما به روزای خوبی که تو آینده با هم دارین فکر کن و از اونا لذت ببر

ممنون عزیزم
چیز خاصی نشده...منظورم رابطمونمه!!فقط تنهایی و غم و غصه داغونم کرده و محسنم که .......

mary جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ

pS KHODA RAHM KARDE..bazam khoda ro shokr..khoda behtun sabr bede eishaala ghame akharetunb bashe..mage kodum shahre ke natunesti beri.ok aziizamm khoob bashii?

یکی از شهرای شمال

باران جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ

خدا رحمتش کنه.
غم آخرتون باشه...
ایشاا... هیچ وقت غم نبینی...

ممنون عزیزم

منم باران جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام بارانم.
فدای دل تنگ و گرفتت بشم .
خدا رحمتش کنه. خودتو اذیت نکن خانومی. انشاا... جاش خیلی خیلی خوبه. بارانم دعاش کن. اما غصه نخور٬ این طوری روحش اذیت میشه.
میگذره این روزا عزیزم.
پاشو خانومی برو برای ارامش دل خودتو همسری ۲ رکعت نماز بخون. خیلی تاثیر داره.

قربونت برم عزیزم
باشه

نسرین جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:04 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

غم آخرتون باشه.ایشالله که عمر غصه هاتون و ناراحتیتون خیلی خیلی کم باشه....

ممنونم
ایشالا

من کنار تو پر از آرامشم جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:31 ب.ظ http://our-diary.persianblog.ir

تسلیت میگم باران جان الهی که غم آخرتون باشه آجی. روحش شاد ...

الهی که تمام این غصه ها هرچی زودتر از دلت بره بیرون و هیچ وقت دلت گرفته نباشه

این روزا هم تموم میشه و روزای خوب میرسه.
تمام سعی خودت رو بکن که آروم باشی عزیزم

ممنونم عزیزم
آجی جون ایشالا تو هم هیچ وقت غم نبینی...فدای تو

سولماز جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.delvapa30ham.blogfa.com

سلام عزیزدلم
این نوشتن و همش پاک کردن و ناراحتی رو میفهمم! تسلیت میگم بابت فوت شون. امیدوارم روحش قرین رحمت باشه و بهشون صبر بده خدا.
ایشاا... چند روزی که بگذره و امتحانات تموم بشه میری پیش محسن و هم خودت از دلتنگی درمیای هم توی شرایطی که بهت نیاز داره کنارش می مونی قربونت برم عزیزدلم

ممنون عزیزم....ایشالا همین طور میشه!!امروزم جمعه غم انگیزی بود ........ولی میگذره دیگه!!

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ

فدات بشم ممنونم .. آخه ما بیشتر از اونی که بحرفیم اس میدیم اونم خیلی خیلی زیاد ...

سختمه رفتنش .. ۱۸ دی میره .. نمیدونم .. موندم چی بگم ..

ایشالاه هر غمی رو دلته رفع بشه باران جاان ..

خوب آره سخت که هست...ولی خوب کاری نمیشه کرد دیگه!باید تحمل کنی عزیزم


ممنون پری نازم ایشالا تو هم همیشه شاد باشی

کارین جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

بارانم چی شده عزیزم؟نبینم ناراحتیِ آجیِ یکی یدونم نبینم دلت پرِ غم باشه الهی من قربونت برم الهی فدای شکلِ ماهت بشم گازگرفتگی براچی؟وااای بارانم دل نگرونم گذاشتی الان حالت بهتره عزیزم؟؟؟؟؟
تسلیت میگم بارانم میدونم که دارری روزهایِ خیلی سختی رو میگذرونی مخصوصا که محسن هم کنارت نیست تا ارومت کنه تا کنارِ خودش گریه کنی و یکم اروم شی..عزیزم یکم صبرکن طاقت بیار قربونت برم بعدِ چندروز دیگه کنارته
بارانم باور میکنی نمیدونم چه حرفی بزنم تا اروم شی نمیدونم چی بگم بخدا نمیدونم
فقط میگم مگه خواهرت مرده که اینجوری زانویِ غم بغل گرفتی هاااااااااا

داشتم فکر میکردم باز تو کجایی !!هر بار اومدم اینجا به هوای کامنت تو بودم!!
خدا رحم کرد آجی...فعلا بهترم!
خدا نکنه عزیز دلم این چه حرفیه!!
خوب گاهی اوقات پیش میاد دیگه......باید باهاش کنار بیاییم!!فقط دعا کن زود این روزای سخت تموم بشه!

کارین جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

بارانم ماچقدر باهم تفاهم داریم
منم عاشق این اهنگم میخواستم تو وبم بزارم

خوب بزارش عزیزم....ولی خیلی غمگینه!!من که هر بار گوش میدم اشکم درمیاد..

نسرین جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام بازم..مرسی بابت تبریکت خانومی...احساس کردم(از رو کامنتت)که حالت بهتر شده.ایشالله که همینطوره....
خب اره ماهم میخوایم تانگو برقصیم(خدا بخیر بگذرونه)تو اون سی دی که میگی من تو تبلیغاتش تانگو رو ندیدم...یه کلیپ دانلود کردیم از رو همون تمرین کردیم...خیلییییییییییییییییی قشنگه......

آره عزیز بهترم ....
نمیدونم شایدم تانگو نبوده!!از چه سایتی دانلود کردی؟یادت نیست منم برم دانلودش کنم!!؟

نسرین شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ق.ظ http://behamresidim.blogfa.com

شرمنده گلم...ادرسش اصلا یادم نیست...گوگل تایپ کنی بهت میده دیگه...یه سایتی رود که چندتا رقص تانگو داشت...یکیشم جنیفر بود که ما همونو بداشتیم...بقیش به نظرمن زیاد جالب نبود.....

اوکی
مرسی عزیزم

هما(دختر بهار) شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

خدا بیامرزتشون

مرسی

مریم یکی از دوستای باران جون شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

با عرض سلام خدمت باران جان و عرض تسلیت عزیزم

اگر تو جاده ای اکه انتها نداره همراهی داشته باشی که تنهات نذاره اونوقت بی انتها بودن جاده واست میشه یه آرزو

دوست عزیزم بعضی اوقات تنهایی لازم تا قدر با هم بودن رو بیشتر بدونید گلم شاید باورت نشود که بغضم ترکید از ناراحتی شما ولی خندیدم چون این بغض - بغض عشق خودم بارها بارها تجربه کردم. خیلی شیرینه باور کن عزیزم طعمش رو میچشی گلم . دوستت دارم هوارتا

سلام مریم عزیزم
مرسی قربونت برم....فدای تو بشم مهربونم
منم دوستت دارم.بوووووووس

بانو شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

تسلیت میگم باران جونم

ممنون

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

اره عزیزم سخته خیلی سخته . ادمو از پا میندازه

خوب دیگه کاری نمیشه کرد....بازم آدم نمیتونه ناشکری کنه که!!باید تحمل کرد.
من همیشه میگم دلتنگی ـ عاشقونه خیلی قشنگه!!

مهسا و میلاد شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

تسلیت میگم عزیزم

خدایش بیامرزد

ممنون

A&M شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:14 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عزیزم
مث اینکه خیلی دیر اومدم باران جان عزیزم واسه گازگرفتگی خداروشکر که بخیر گذشته عزیزم خداروشکر که سالمی
بهتون تسلیت میگم قربون دل مهربونت برم آجی جونم ایشالا محسنت زود زود میاد پیشت میفهمم چی میگی واقعا سخته اما بالاخره این روزا تموم میشه به آینده روشنتون فکن گلم

ممنون خانومی
باورت نمیشه ولی انگار ماهاست محسنا ندیدم!!نمیدونم چرا اینقدر بد عادت شدم!!

مهدی و هنگامه شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام باران جان
خوبی
تسلیت میگم ان شالله دیگه غم نبینید
آهنگ وبت اشک منم در آورد
به خاطر غم دوری شوهرم که رفته سربازی
با این که هر روز از پادگان بهم زنگ می زنه
اما بازم سخته کاش این دو ماه زود تمام بشه
اما این روزها برام خیلی دیر می گذره

میفهمم عزیزم حالتو....بلاخره یه روزی این دوریا تموم میشه و تو خونه عشقتون تا همیشه با همین!!
ممنون هنگامه عزیزم

نیلوفر( این قاصدک دله منه) شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران عزیزم
امیدوارم الان حالت بهتر باشه
خدارو شکر که خانوادت زود فهمیدن
عزیزم این غم بزرگ و تسلیت می گم
امیدوارم روحش قرین رحمت باشه
خدا به شما هم آرامش و صبر بده عزیزم
درک می کنم حال بدتو

ممنونم عزیزم

خانمی و آقایی عاشقش یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

به یادت بودم باران جون
دوبار گذاشتم عکسامونو
نیدونم اگه شد دوباره میزارم گلم
ندیدمتون

خانمی و آقایی عاشقش یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

باران چون بعد امتحاناتم برات میزارم گلم
الان کم میام نت باوشه؟
توام بزار ببینمت
راستی یادم بنداز رفتم جیمیلم لینکت کنم
بوووووووووووس

باشه عزیزم
خبرم کن

فرزانه یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهی عزیزم خدا رحمتش کنه
امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بده
دلم برات تنگیده بود خانومی
الهی قربونت بشم حسم یه جوری شدددددددددد

ممنون

آزاده یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

باران عزیزم نبینم ناراحت باشی دختر قشنگ و نازوای گاز گرفتگی؟؟؟ خدا رو شکر بخیر گذشت و الان خوبی.
عزیزم به تو و همسریت تسلیت میگم . امیدوارم خدا به خانوادشون صبر بده و به اون عزیز از دست رفته هم آمرزش عنایت کنه. خیلی سخته....
ایشالا دیگه هیچکدومتون غم نبینین..
چقدر من ناراحت میشم که از هم دورین... عزیزم به این فکر کن که بعد از امتحانا با هم هستین و خوش میگذره

فدات بشم خانومی...ممنونم ایشالا هیچ وقت غم نبینی!!

نسرین یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

تو بلاگ آتوسا خوندم که قراره عکس بذاری....هورا

نه عزیزم قرار نیست اینجا عکس بزارم!!
یه بار گذاشتم واسه هفت پشتم بسه!!میخواستم فقط واسه آتوسا بفرستم عکسمونا!!

A&M دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عزیزم
خوبی؟
حالت بهتر شد؟
همسریتو دیدی؟

نه هنوز ندیدمش
داغونم از تنهایی و دوری

نیلوفر( این قاصدک دله منه) سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

باران جون میشه رمزتو به منم بدی

خانمی و اقایی عاشقش سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ

آره عسیسم حق باتوست مهم سیرت خوبه
منم زیاد قیافه ملاکم نیس
درضمن علف باید به دهن بزی شیرین بیاد دی:

آره دیگه!!نظر منم همینه...
سلیقه ها خیلی فرق میکنه!!
شیرین میاد اونم چه جور شیرینیییییییییییییییییی

مهدی و هنگامه شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام
ممنون باران جان بابت تبریک تولد
ان شالله این روزهای دوری به زودی بگذره هم واسه من و هم واسه تو
43 روز دیگه مونده تا آموزشیش تمام بشه
البته شاید تا 15 روز دیگه یه مرخصی میان دوره داشته باشن که بیاد یزد

مآندی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ

خدا رحمتش کنه...

نیلوفر( این قاصدک دله منه) یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.niloofar-1368.blogfa.com

نا امیدی همان امیدی است که بوی نا می گیرد
از بس که می مانده ته دل . . .

نادیا و سعید دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.2fenjun.blogfa.com

سلام خوبی عزیزم؟
من خیلی اتفاقی اومدم وبت
میخوام بیشتر با هم آشنا شیم عزیزم

باشه عزیز ایشالا سر فرصت

فرزانه سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

سلام باران جونی با رمز قبلی وا نکرد چرا

ندا و علیرضا سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:33 ب.ظ http://siniyorvasiniyoria.blogfa.com/

سلام بارانم چقد دلم برات تنگ شده بود کنکور ارشد دارم و وقت نت اومدن ندارم نوشته هاتا همشا خوندم چقد دلم تنگت بود منا یادته؟ مجبور شدم اینجا نظر بدم چون بالا رمزی بود ایشالله همیشه پر از خبرای خوب باشی و شاد گل من دوسداشتی رمزتا بده بهم نداشتیم فدای یه تار مون آقا محسن خوبه؟ خوش میگذره بهتون؟ درسا چطورن؟

سلام عزیزم
یه چیزایی بادمه ولی اینقدر زیادین که قاطی میکنم
باید وبتا بخونم یادم بیاد


درسا افتضاح ....آره خانومی خوش میگذره خدا را شکر

omid شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ب.ظ http://3tare.com/

سلام دوست عزیز
سایت جالبی داری
به سایت من هم سر بزن
اگر دوست داشته باشی با هم تبادل لینک کنیم
اگر مایل باشید من را با نام
مجله تفریحی سرگرمی ستاره
و آدرس
http://3tare.com/
لینک کنید و به من خبر بدید تا شما را لینک کنم

Miss F.N پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ http://paparazzi96.blogfa.com

یه بارمـ شده دنیا از نگاه منـ ببینینـ!

+سلامـ عزیزمـ وبلاگ خیلی زیباییـ داریـ!
چه تفاهمیـ منمـ متولد 14 مرداد... هستمـ!!!
وبلاگـ من در مورد عشقمه!!!
خوشحال میشمـ بهمـ سربزنیـ راستی لینکت کردمـ!

خانمی و آقایی عاشقش دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.eshghneveshte89.blogfa.com/

بیمعرفت نه رمز دادی نه میای ژیشم؟ژیش همه میری جز من دیه؟بااااااشه باااااااشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد