لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

پیش به سوی خوشبختی!!

سلام دوستای گلم  

امتحانای من دیروز تموم شد و باید با افتخار بگم همشون پاس شدن فقط نمره این آخری نیومده که اونم مطمئنم با نمره خوب پاسه!!و یه افتخار دیگه اینکه از بین ۵ -۶ نفر(منظورم دوستای خودمه) من تنها کسی بودم که ۲۰ واحدما امتحان دادم و همشون پاس شد!!در صورتی که دوستام هیچ کدوم متاهل نیستن و مثل من الان فکرشون درگیر نیست!!خیلی از خودم خوشم اومده...ایول .....بزن کف قشنگه را!! 

الان دارم با عجله آپ میکنم...محسنی رفته دوش بگیره قراره ساعت ۵ بریم بیرون!!منم میخوام برم آرایش کنم!!اون خبرای خوبی که بهتون گفتم قطعی شده ولی شماها که میدونین من عادت دارم به سوپرایز کردن!!میخوام با دست پر بیام پیشتون و حسابی خوشحالتون کنم!!در اولین فرصت میام یه عالمه مینویسم...کلی حرف دارم!!ولی دیدم بعضیا نگرانن که من چرا اینقدر غیبت دارم گفتم بیام یه خبر بدم و برم!!بچه ها خیلی دعامون کنین...دعا کنید همه چیز خوب پیش بره!!ما داریم پله ها ی خوشبختی را یکی یکی طی میکنیم و من از این بابت خیلی خوشحالم!!! 

 

خدا جونم خیلی خوبی خیلی ماهی الهی دورت بگردم که اینقدر مهربونی!!اندازه تمام عمرم شکرگذاری بهت بدهکارم!!خدایا شکرت شکرت شکرت

 

من آروم و خوشحالم.....همه چیز عالیه!!دوستتون دارم 

به زودی میام! 

 

قالبما اصلا دوست ندارم!!بانو جونم امتحانات تموم شد؟ میخوام واسم یه قالب حسابی درست کنی!! 

راستی من بعد از عروسی از اینجا کوچ میکنم میخوام برم بلوگفا،اینجا را دوست ندارم!!

نظرات 37 + ارسال نظر
مهدی و هنگامه پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
خوبی
خدا را شکر امتحانات را به خوبی دادی
نمی دونم اون خبر خوبی که میگی چی بوده اما هر چی هست ان شالله کارتون درست بشه

مرسی عزیزم
انشالا

دختـــــــــــرک ماه نشین(نینا) پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:36 ب.ظ

واااااااااااااای عزیزم خداروشکر امتحانات تموم شده...

امیدوارم زود ِ زود با خبرای عالی برگردییییییییییی

فدای تو
چشمممممم

سولماز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://delvapa30ham.blogfa.com/

خوشحالم که امتحانات پاس شده عزیزدلم
بلاگفا بهتره، اینجا خیلی حس وب قبلی رو نداره! کاش میشد پسش گرفت.

آخ گفتی!!داغ دلم تازه شد!!
اونا که نمیشه پس گرفت ولی میرم بلوگفا اینجا خیلی بده!!

کارین پنج‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

بزن اون کف قشنگه رو
جیغ هورا
هووووووووووووووووووووووووووووورا
من قربونت برم الهی
خدا جون قربونت برم که هوایِ آجیِ ماهمو دارین
شما لیاقتتون بیشتر از ایناس باران شما لایقِ خوشبختی هستین
خداجونم شکررررررررررررررررررررررررررررررت
باران فضولی نمیکنمااااااا فقط زودی بیا خبرایِ خوبتو بده که من ذوق مرگ شم و بوست کنم
بوووووووووووووووووووووس

فدای تو بشم من
دلم واست یه ذره شده
آخه دختر جون من که میدونم تو از فوضولیته!!آخه من نشناسمت کی میشناستت؟؟!!
عاشق همین فوضولیاتم!!میام میگم دیگه

بوووووووووووووووس

آزاده جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

آخیش امتحانات تموم شو ما هم نفس راحت کشیدیم. دیگه با محسنت برو تفریح و گردش حسابی.
عروسی؟؟ کی هست؟ نکنه برنامه داری واسه عروسیتون. وای یعنی میشه > آخ جون . دعا میکنم همه کاراتون با خوبی پیش بره. آمین

آره واقعا من که خیلی خسته شدم!!میخوام حسابی خوش بگذرونم!
عروسی که همون تابستونه اگه خدا بخواد!!
قربونت برم من عزیزم
دلم خیلی واست تنگ شده بود.
بوس گلم

A&M جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم چه عجب اومدی بالاخره
باران زود بیا خبرتو بگو
راستی مبارکه پاس کردنات

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلاااام عزیزمممممممممم .. خداروشکر که امتحاناتت رو خوب دادی .. آفرین عزیزممم . بوووس

شکر که کارها داره براتون خوب پیش میره خیلییی خوشحاال شدم ..

ثنا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

این افتخار بزرگ رو بهت تبریک میگم آجی

راستی چقدر نمره های شماها زود اعلام میشه .. خوش بحالتون ..

آریانا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://aryagirl.blogfa.com

سلام عزیزممممممم
تبررررررررررررررررررررریک میگم بخاطره امتحانات واقعا ایوووووووول به باران جونم.
وووواای ایشالله که همیشه کاراتون درست بشه من خیلی دوس دارم بشنوما منتظرررررررررما قوبونت
برو با همسریت خوش باش که دیگه از دست این امتحانا راحت شدی همیشه خوش باشید

آریانا جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

سلام عزیزممممممم
تبررررررررررررررررررررریک میگم بخاطره امتحانات واقعا ایوووووووول به باران جونم.
وووواای ایشالله که همیشه کاراتون درست بشه من خیلی دوس دارم بشنوما منتظرررررررررما قوبونت
برو با همسریت خوش باش که دیگه از دست این امتحانا راحت شدی همیشه خوش باشید

منم باران جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلاااااااام باران خانومی.
خسته نباشی خانم مهندس. خدا رو شکر.
بهت افتخار میکنم بارانم. روی همه متاهلا رو سفید کردی :)
خیلی خیلی بهت خوس بگذره.
اما زود هم بیا خبرا رو بده. اخه ما گناه داریم. باشه؟

باران تو که همه چیو میدونی!!دیگه منتظر چی هستی!!

مهسا و میلاد جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ http://eshge-biparva.blogfa.com

منتظر خبرای خوبم

[ بدون نام ] جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:38 ب.ظ

منم امتحانامو خیلی خیلی خوب دادم البته یکی دوتا شو فقط در حد پاس شدن بودن منم بیست واحد برداشتم و اگه خدا بخواد این ترم 24 واحد بگیرم تموم میشه بلاخره ...
من آی تی پیام نور میخونم و میدونی که چقدر سخته و پاس شدن چقدر شادی داره :)))

عزیزم از خوشبختیتون بی نهایت خوشحالم زود برگرد و مارو هم خوشحال کن و ریز ریز خبرارو بده ...

خدایااااااااا واسه ارامش دوستام شکر :*

سلام اسمتا یادت رفته بنویسی دوست عزیزم!!
منم آی تی میخونم و ۲۴ واحدم مونده که اگه بتونم ترم دیگه همشو برمیدارم ولی چون درگیر کارای عروسی و جهیزه و اینا میشم شاید نصفشو ترم دیگه بردارم نصفشم سال دیگه!!و کاملا درکت میکنم!!خیلی سخت بود واقعا!!بیخود نیست من اینقدر ذوق زده ام!!

mary جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ

vay baran azizam kheyli khoshhal shodam khoshhal shodam ke gofti khoshhali darin pelehaye khoshbakhtio tey mikonid gofti ba nomreye khub ya kolan emtehanato pas kardiii..khoshhalam ke khoshhhali khoda ro shokr..biye un khabaraye khuba m bede
be hoda mirm marasem ya bad z namaz be yadetunam hamishe esmetuno miaram age khoda ghabul kone..
dooset daaramm

بانو جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام عزیزم .خوبی؟؟ چه خبری باران جون.
کاری داشتی در خدمتم عزیز . آره باور کن بلاگفا بهتره الان هم کمی به امکاناتش اضافه شده.
بوس بوسی

هما(دختر بهار) شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

وای عزیزم ایشاا.... که همه چی به خوبی پیش بره
زودی بیا بنویس

کارین شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

آجی ۳بار اپ کردم چرا پیشم نیومدی
باهاااات قهههههههههههرم

باران یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

آفرین دختر درس خون!!
خوشحالم که همه چیز داره عالی پیش میره!!
نمی دونی چه قدر دلتنگت بودم
اگه جای دیگه بری بهمون آدرس میدی؟؟

مریم یکی از دوستای باران جون دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام باران عزیزم . امیدوارم همیشه خوشحال و خندون باشی گلم.فقط میتونم بگم خدایا هزاران مرتبه شکرت .شکر

زهره دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:12 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

اینقدر خوشحالم که احساس می کنم راه پر طلاطم زندگی واسه خودم هموار شده.....
به امید روزهای خیلی خیلی بهتر....
دوست دارم عزیزم

حدیثه دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ب.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

سلام باران جونم خیلی خوشحالم که همه چی داره واست خوب پیش میره.
بوووووووووووووووس

الی دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ http://khatereyechat89.blogfa.com/

افرین به تو دختر زرنگ. ادرس رو تغییر دادی به منم بگی

آریانا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://ooneman.blogfa.com

سلام عزیزم

زودی بیا دیگه

خوشحالم امتحانا تموم شده

خوش بگذرههههههههههههههه عزیزم

مهشاد سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

یه ردپا واسه این که بدونی همیشه بهت سرمیزنم آجیم
کجایی ؟ آپ نمیکنی چرا ؟

من کنار تو پراز آرامشم سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ب.ظ http://our-diary.persianblog.ir

مبارکههههههههههههههه اتمام امتحانات
منم امتحانام تموم شده ولی ۳ تا پروژه دارم
منتظر شنیدن خبرای خوبیماااااااااااا آجی . الهی همیشه هرچی دوست دارید تو زندگیتون رخ بده

بانو سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

سلام عزیزم یه سر بزن . نظرتو بگو

فرزانه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://morgbehesht.blogfa.com/

الهی خدا رو شکر عزیزم بی صبرانه منتظر سورپرایزهات هستم عزیزم

A&M چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم سلااااااااااام
خوبی؟باز کجایی؟محسن اومده دیگه نمیای پیشمون چراا؟
بهمونم که سر نمیزنی!!!!!!!!
باران جون بیا آپ من دیگه منتظرتماااااااااااا

نسرین چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:07 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام مهربونترین خواهر دنیا...خوبیییی؟؟؟وای من چقدررر دیر رسیدم پیشت...ولی حسابی خوشحالم که خوشحالی..فکر کنم داری عروس خانوم میشیییی دورت بگردم....فکر کنم همه چی خوب پیش رفته درمورد کار همسریت....
زود بیا ی ها

ندا و علیرضا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ

سلام عزیزمممم آفرین خانمی برات آرزوها خوب دارم

دخترک اهوازی دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://city-girls-ahwaz.blogfa.com

.....¨`•-☆•--( “)(“ )-•-☆
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0♥0000000♥000000♥0
_*-:¦:-*____0♥00000000000000♥0
__*-:¦:-*____0♥000000000000♥0
____*-:¦:-*____0♥00000000♥0
______*-:¦:-*_____0♥000♥0
_________*-:¦:-*____0♥0
______________,*-:¦:-*
_______________,*-:¦:-*
___0♥0♥_____♥0♥0,*-:¦:-*
_0♥0000♥___♥0000♥0,*-:¦:-*
0♥0000000♥000000♥0,*-:¦:-*
0♥00000000000000♥0,*-:¦:-*
_0♥000000000000♥0,*-:¦:-*
___0♥00000000♥0,*-:¦:-*
_____0♥000♥0,*-:¦:-*
_______0♥0,*-:¦:-*
_____0,*-:¦:-*
____*-:¦:-*_____0♥0♥____♥0♥0
__*-:¦:-*____0♥0000♥___♥000♥0
_*-:¦:-*____0۰00000


سلام این متن یه دعوت نامس از طرف دخترک اهوازی خوشحال میشیم بهمون سر بزنی[گل]
جریان چیـــــستــــــ ؟؟؟؟

هیچگــ ــاه جــ ــســ ـد آن هــ ــایی که ادعــ ــا مــ ــی کنند برایمان می میـــ ــرند پیــ ــدا نمـــ ــی شـــ ــود....!
[گل][گل][گل][گل]

خـــآتون خـــآموش جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://khatoonekhamush.blogfa.com

خوشحالم که تو این اوضاع حداقل دل شما دو تا خوشه و به هم قرصه ...مراقب خودتون و همدیگه باشین ....

مهدی و هنگامه یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام باران جان
چون بقیه پست هات رمز دار بود و نمیشد اونجا نظر داد چون رمز نداشتم اینجا نظر دادم
ببینم چی خریدی واسه جهیزیت
تابستان باید بری سر خونه و زندگیتون دیگه زیاد وقتی ندارید اما من و وشهرم هنوز زیاد وقت داریم آخه دو سال دیگه میریم سر خونه و زندگی خودمون
اما منم گاهی اوقات میرم یه چیز میگیرم
من و مهدی با هم میریم خرید

مینا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام
نمیدونم با خواننده های تازه وبت هم دوست میشی یا نه
امروز وبتو پیدا کردم دیدم زمان عاشق شدن هامون یکی برام جالب اومد و وبتو خوندم منتها ما یه سال دیر تر از شما بهم رسیدیم
اگه دوست داشتی رمز پستهاتو هم

آره عزیزم چرا نمیشم....
خوش اومدی

مینا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

عزیزم نمی تونم پستهات و بخونم درش به روم بسته است

خانمی و آقایی عاشقش سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

ولنتاینتون مبارک

ولنتاین شما هم مبارک

شلاله شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

سلام باران جونم.خوبی؟ منو یادت میاد؟
فکر کنم کامنتام هنوز باشن
خیلی وقته وقتی میام اینجا دیگه نمیتونم نوشته هاتو بخونم.با اینکه خیلی دوس دارم ولی روم نشده رمز بخوام.
اگه دوست داشتی خیلی دلم میخواد خواننده نوشته هات باشم.ولی اگه رمزم ندی بازم سر میزنم حتی اگه نتونم نخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد