لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

قالب جدیدم

این قالب کار بانوی عزیزمه!!خیلی دوسش دارم... 

ممنون بانو جونم بابت زحمتات. 

بچه ها یکی داره قالب های بانو را میدزده و با نام خودش تو یه وبلاگ دیگه میزاره....گفتم بهتون بگم که بانوی عزیزم به جز این وبلاگ قالب های رنگی رنگی بانو هیچ وبلاگ دیگه ای نداره!! 

برای خوندن پست جدیدم هم بفرمایید پایین و برای نظر اینجا نظر بدین! 

 

بعدا نوشت اضافه شد.

نظرات 49 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

خوشگل خودمی دیگه . اگه ایرادی داشت بهم بگو. خوش بگذره عزیزم

ممنون عزیز دلمممممممممممممم
مرسی

نیلوفر(این قاصدک دله منه) چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران جون
کادوهات واقعا قشنگ بود
باران واسه چی می خوای چاق شی
همه خودشونو می کشن ۵ کیلو لاغر شن

ممنون گلم
همین جوری واسه تنوع!!خوب من میخوام هیکلما با ورزش بیارم رو فرم حسابی

A&M چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم هستی بیای یاهو یکم بچتیم؟

شرمنده عزیزم نبودم اون موقع یه قرار دیگه بزار میام

A&M چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم ایشالا زود برین خونه خودتونو و حسابی حال کنین خیلی حس خوبیه
باران جون منم میخوام واسه عید موهامو رنگ کنم نسکافه ایی هم میخوام اما نمیدونم همونیو که میخوام میشه یا نه؟
کاش من 5 6 کیلو کم میکردممممممممممممم


عزیزم تو این دوره زمونه هرکی هرکار میخواد میکنه بعضیا آبروی هرچی زن و دختره و بردن واقعا خجالت داره

امسال نسکافه ای رو بورسه .بستگی داره آرایشگرت کی باشه!!واسه من که عالی شده امشبم تو مهمونی همه گفتن خیلی قشنگ در آورده!!تو زمینشو نسکافه ای تیره کن بعد چند تا تیکه حایلات نسکافه ای روشن در بیار!!خیی خوشگل میشه!!

ندای محسن چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:45 ب.ظ

قدووزنت که خوبه میخوای چاق شی چیکارکنی؟
راست میگی این دخترهای تین ایجری خیلی پررو شدن
میگم خیلی به من سرمیزنیا مرسی

خوب یه کم دیگه!!دارین پشیمونم میکنینا!!
واقعا شرمندتم عزیزم
چرا آدرستا نمیزاری؟همون قبلیه!!
بزار میام بیام پیشت عزیزم

خانم کوچـولوی آقاییشش چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:12 ب.ظ http://eshghneveshte89.blogfa.com/

ای جان چه خشمله قابتون

مرسی

باران چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

نمیدونم چرا ولی دوس دارم لپاتو گاز بگیرم!!!

خوب بیا بگیر عزیزم
فقط یواشا
تو کدوم بارانی؟

*باران* چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://roozegarebaran.blogfa.com/

سلام باران جونم.خوبی؟لوستر نو،رنگ مو و ابرو جدید مبارک. خوب عزیزم اونا الان توی سن بلوغ هستن که سن خیلی حساسیه. این جامعه ماست که باعث میشه اونا توی این سن همچین کاری کنن!
ایشالا خیلی زود میرین خونه عشقتون و روزهای زیادی رو باهم زیر یه سقف میگذرونین

مرسی
واقعا همین طوره!!خیلی بد شدن!!
ایشالا

*باران* چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://roozegarebaran.blogfa.com/

راستی یادم رفت بگم قالب جدید هم مبارککککککککککککک.خیلی قشنگه

ممنون عزیزم

کارین چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

عجب دخترایِ بی چشم ورویی پیدا میشناااااااااااااا
وای واای چه قالبِ نایسی خدایی قالبایِ بانو خیلی تمیز و شیک و پیک میشن من که از کارش راضیم
دستِ گلش درد نکنه
باران این چشایِ آقا پسر و دختر خانوم خیلی برام اشنااااااااااااس
من جایی ندیدمشونباران واقعا۴۹کیلووووووویی!!من۵۷ کیلواًم!!!
چی میشه عروسیتون یکم جلوتر بندازی
خوب من دلم میخواد عروس شدن اجیمو ببیننننننننننننننننم

آره واقع کارش خیلی عالیه
نه بابا کجا دیدیشون!!واسه منم آشنا میزنن!!اگه یافتی کجا دیدیشون به منم بگو!!
الان به خاطر مریضیم ۲ کیلو لاغر شدم قبلا ۵۱ بودم!!وایییییییی تو داری خیلی چاق میشیا!!پس فردا شوهر میکنی کلی چاق تر میشی با بچه دار شدنم که دیگه هیچی!!
شوخی میکنم من که دیدم هیکلتا خیلی عالیه!!فقط مواظب باش چاق نشی
واقعا کاش میشد....خوب میبینی دیگه

آریانا چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام عزیزم الهی قالبت چه خوشله مبارکه اون دوتاچشم بالا چشمای خودتونه؟؟
دوست دارم توقالبت بگردم ناناسه
باران جونم واقعا دخترای دبیرستانی بعضیاشون خیلی بد شدن.اما ما که ماله سال 68 مخصوصا مرداد خیلی بچه های خوبیم ماهیم
هم خوب کاری کردی هیچی بهشون نگفتی ارزش ندارن.راستی چرا میخوای چاق شی؟؟؟ 49 که خیلی خوبه من دارم تمام تلاشمو میکنم 3کیلو کم کنم هم وزن تو بشما.
رنگ موهاتم مبارک باشه خانم خوشله

بله چشای خودمونه!
واقعا ماها خیلی خوب بودیم!!اینا دیگه چه اعجوبه هایی ان!!
منم هیکلما دوست دارم ولی خوب دوست دارم یه کم تپل تر بشم و صورتم چاق تر بشه!!البته همسری گفته فقط ۳-۴ کیلو!اونم فقط به خاطر عروسی.....

نسرین چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام عزیزکم..اول اینکه قالبتون مبارکه...عکسای خودتونه این بالایی؟؟؟بالاخره حداقل چشماتو دیدم جیگررررررررررررررر
.....خوش بگذره...بوسسسسسسسسس

آره عزیز عکس خودمونه
خودمونم میبینی ایشالا
بوسسسسسس

زهره چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

الهی من فداااااااااااااات ....خواهری خوشکلکم....
خیلی خیلی نانازه...
فقط فقط فقط اگه امکان داره رنگ شکیشو حذف کن!!آخه دلم نمیاد عکس خواهرم پشت صفحش سیاه باشه!!شرمنده که می گم ها....به خدا دوست دارم...

باشه عزیزم به بانو میگم اگه بشه عوضش کنه حالا بزار یه مدت باشه!!
مرسی که نظرتو گفتی آجیه گلم

مهسا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ق.ظ http://asheghanehayemanoto.blogfa.com

باران برام رمزتو بزار لطفا

ندای محسن پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:35 ق.ظ

نه باران جون شرمنده چرا؟شوخی کردم
شما شرایطت با ما که مجردیم فرق داره خب
شما همه وقتت آزاد ومال خودت تنها نیست
ولی آدرسم همون قبلیه

ممنون که درکم میکنی واقعا همین طوره همین الان همسری اینجاست نشوندمش پای تلویزیون یه ظرف تخمه هم گذاشتم جلوش یه چند تا ماچم بهش دادم تا اجازه داده بیام اینجا و .....همینه دیگه!!

شلاله پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ

سلام باران جونم. من که رمز ندارم ولی از نظرا فهمیرم موهاتو رنگ کردی.مبارکههههههههههههههههههههه.قالبت عالی شده مخصوصا چشاتون قشنگترش کرده.
باران منم رمز میخوام میشه؟

باشه عزیزم

شقایق پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://vesale-do-eshq.blogfa.com

سلام عزیزم
کلی خوش میگذرونیداااا
موهاتم که ندید میگم خوشگل شده
انقد عجله نکن بالاخره میری خونتون یکم آبرو داری کن
خوش باشین

ای بابا آبرو داری واسه چی!!به جان خودم فقط به خاطر آرامشش میگم از استرس عروسی و اینا راحت میشم دیگه!

دوشیزه خانم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

منم رمز :(

باران پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 ب.ظ

میخوام محکم گازت بگیرم!!اول بزار بوست کنم.
من همون بارونم که میخوام عروسیت برقصما

آهان
خوب باشه بیا محکم گاز بگیر من خیلی طاقتم زیاده و به این زودیا دردم نمیگیره

باران پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ب.ظ

یه پست درباره آشناییتون نمیزاری؟؟

نه عزیز.ابن یه رازه

مهسا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://asheghanehayemanoto.blogfa.com

باران برام رمزتو بزار لطفا

عزیزم رمزا گذاشتم تو دو تا پست مونده به آخر نظر دادم

الی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:41 ب.ظ http://khatereyechat89.blogfa.com/

سلام خانمی. می دونم حسابی سرت شلوغه. راستش من محلی به این ادها نمی زارم و ...
به نظر من دکتر تغذیه رو بی خیال شو.

چرا؟میگی تاثیری نداره؟

الی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ب.ظ http://khatereyechat89.blogfa.com/

حق با تو. راستش خیلی وقته می خوام این پست رو پاک کنم.
راستی هدیه های ولنتاینت چقدر نانازن.

آفرین که پاک کردی عزیزم خیلی بهتر شد

پیام و مریم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://rebin535.blogfa.com

خیلی ناز بودن ...
سلام دوست مهربونم آخرش مریم تونست اولین پستو دست نوشتشو بزاره حتما بیا خیلی خوشحال میشه ...
منتظریم دیر نکنی هااا؟
نظر یادت نره
[گل][گل][گل

پیام و مریم پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ب.ظ http://rebin535.blogfa.com


سلام دوستای مهربونم آخرش مریم تونست اولین پستو دست نوشتشو بزاره حتما بیاین خیلی خوشحال میشه ...
منتظریم دیر نکنی هااا؟
نظر یادتون نره
[گل][گل][گل]

نسرین جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام خانومی.....خیلی خوب کاری میکنین میرین عکسای اسپورتو میگیرین...منم فقط یدونه لباس بردم بعدش حسابی پشیمون شدم....ولی خب همینام قشنگ شدن.باران روزی شونصد بار نگاشون میکنم..راستی یکی دوساعت دیگه میریم..گفتی کارم داشتی...شمارو میذارم....

میدونم عزیزم منم عاشق عکسم مخصوصا عکسای خودم و همسری
ممنون بابت شمارت عزیزم بهت اس میدم

باران جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

آخه من که دلم نمیاد گازت بگیرم از بس که تو ناناز و مهربونی!!
نی نی شما خیلی ناناز و خوشملو ملوس میشه!!
میذاری یه گاز توچولو ازش بگیرم؟/
فقط یه دونه آروم!!
اگه نزاری هردوتونو (تو و نینی ) گاز محکم میگیرما!!

نه دیگه نی نی مونا نمیزارم گاز بگیری بچم گناه داره خوب!!
تازه من نمیزارم هیچ کس بوسش کنه پوستش لطیفه گناه داره!!

خواهرشوهری کم پیدا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام علیکم باران السلطنه!!!!!!!!!!!
چجورمجوری؟به به قالب مبارکا باشه...یادش بخیر باران افتادم یاد موقعی که عقد کردی....
ایشاله که میرین خونه خودتون منم میام خونتون واستون میخونم
موهاتم مبارک من خیلی رنگ نسکافه ای دوست دارم خوبه بهت میاد...
ای بابا همه جور دزدی دیده بودیم جز این مدلی

وای اگه تو تو خونه ما بخونی کل ساختمون خراب میشه رو سرمون اون وقت باید جواب یه عالمه آدما بدیم که خونشونا خراب کردی!!
اگه محسن اجازه داد عکس موهامو میزارم ببینین

خواهرشوهری کم پیدا جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ

آها یادم رفت کادو ولنتاینتونم مبارک کمیگم بارانی این دماسنج عشق چی میگه چه جوریاس؟؟؟؟؟؟؟؟
امان از این بچه های دبیرستانی
سر راه مدرسه ما بارانی یه ارایشگاه پسرونه هست تا رد میشم غش میکنه این پسره از خنده نمیدونم قیافه من خنده داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته این پسره زن نداره...ولی ما به اون میخندیم اون به ما میخنده...یعنی مام از این جلفاییم؟آها یه بارم این اقاهه رفت مسجد منم تو مسجد بودم نه به قیافه اون مسجد میخورد نه من اون نیگا من نیگا...بعد دیگه از اون روز بهش میگیم حاج برادر بند انداز آرایشگر.....
راستی بارانی آهنگ چشمات مهرنوش بذار

میگیری تو دستت مایع داخلش میجوشه میاد بالا.واسه من اصلا نمیاد آخه دستام سرده ....خیلی با مزست
ای دختر بد!!بزنمت....
خوب ما هم خیلی شیطون بودیم اما هیچ وقت به پسرا متلک نمیگفتیم اونا به ما متلک میگفتن!!
الان خیلی پرو و بی حیا شدن!!
تا یه مقداری اجازه داری شیطونی کنی
باشه میزارمش فقط به خاطر تو!!

خواهر شوهری دلبند شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

وای بارانیییییییییییییییییییییییییییییییی فدات بشممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم میسیییییییییییییییییییییییییییییییی چشماتو گذاشتی.......بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

خوب چکارت کنم تو خواستی دیگه

ندای محسن شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 ق.ظ

namit

قالب های رنگی رنگی بانو شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ق.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com

سلام عزیزم . مبارکه موهات . مدلشم خیلی قشنگه <؟ فاراست یا خرد؟ مبارکه

عزیزم ۳-۴ ماه پیش کوتاه کردم خرد کردم

mary شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ق.ظ

salam baran.chetori? 1ki az bachehaye net pesare khadamte socks dare.donbale moshtari vase socks migarde. azam khast be2-3 ta dustam begam .mige Mesle vpn hast vali kheyli behtare
Az sorate internet kam nemikone

Mokhaberatam nemitune radyabish kone 1 mahe => 6 t
3 mahe => 12 t
6 mahe => 18 t
12 mahe => 30 temitune radyabish kone
.age khasti khabaram kon emailesho behet bedam.
..Elnaz‏ دارد می‌نویسد...

عزیزم من خودم دارم .دوست خودم هم مسئول فروششه ممنون که گفتی

mary شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ

salam baran .chetori?baran akhe chera 3esfand tavalodam bud tabrik nagofti sheytun ha ha ha?chon duset dashtam azat entezar dashtam akhe fb ham ke yadavari mikone mail mizane behetun..ama eshkal nadare dg t ke mesle ma nistii saret sholugh.baran manam alan 1 9salame vaznam hamishe beyne 48- ta 50asghadam 161- fkr konam.ama to are hamin 54 -55 khube.ba inke khodam ta parsal dokhtar dabirestani budAM AMA TARIF NABASHE KHEYLI ARUM BUDAM HAMUNJUR SADE AZ UN MOHIT UMNADAM BIRUN.ama bazi az dokhtara kheyli junevar budan yadame 1kishun rafte bud shomare dade bud be pesare bad psare pare karde bud.fkr kon cheghadr zesht.az in kara vaghean sharmam miad.khoda hame ro be rahe rast hedayat kone
moohatam kheyli khoshgele kheyli jigarii..ooom
shad baashii

سلام عزیز دلم به خدا من خیلی وقته فیس بوک نیومدم اصلا وقتشو ندارم سرعت ها هم که اومده بود پایین.باور کن میلم هم چک نکردم!!من امسال تولد همه دوستامو یادم رفت!!از بس که خنگم دیگه!!حالا تو ببخش خانوم گل.تولدت با تاخیر مبارک
من میدونم که تو خیلی خانوم بودی و هستی....عزیز دلم

آزاده شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

موهات خیلی خوشگله. کلا توضیح بده چه رنگیه؟ زمینه موهاتو واست چه رنگی کرده ود که روش هایلایت نسکافه ایی زده؟

عزیزم باور کن دقیقا شماره رنگا یادم نیست چون من این آرایشگاهی که میرم خیلی به کارش مطمئنم!!بهش گفتم نمیخوام موهامو رنگ کنم میخوام همین رنگ باشه و واسم هایلات کنی که به این بخوره!!موهام قهوه ای بود.اونم گفت اگه بخوام نسکافه ای کنم زیاد خودشو نشون نمیده مگه اینکه اول دکلره کنم....بعدشم اون قسمتایی که میخواست هایلات کنه را دکلره کرد و روش رنگ نسکافه ایه روشن زد!!ولی الان جالبیش این شده که یه قسمتایی از موهام روشن تر شده ....محسن میگه خیلی جالب در آورده!!فقط هم روی موهامو زدم و بیشتر جلوی موهام!!

A&M شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عزیزم
ممنون که عکسشو گذاشتی خیلی خوشگله
منم موهام مث توه رنگش که خیلی خوشگل شده باران جون بنظرت من فقط نسکافه ایی تیره بزنم قشنگ میشه؟خیلی نسکافه ایی دوست دارم همسری هم اونجوری میخواد

اگه فقط میخوای رنگ کنی و هابلات نکنی باید نسکافه ای تیره بزنی.منم پارسال نسکافه ای تیره زدم خیلی قشنگ میشه.

ندا و علیرضا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

خداراشکر که خوشحالی باران جونم آجی نمیدونی چقد ر خوشحالم مشکلاتتون حل شد برا مام دعا کن

ایشالا که مشکلات شما هم حل میشه عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

وااااااااااااای اجی رنگ موهاتتتتتتتتت محشره
یعنی خیلی خوشگل شده
مبارکت باشه عزیزززززززززززززززززم
بزنم به تخته

وااااااای خیلی نازه

تو چرا اسمتو ننوشتی خانوم خانوما
مرسی آجی
قفونت برم من

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

سلاامم عزیزمم . قالبت خیلی ناازه . دستشون درد نکنه ... موهاات هم خوشگل شده عزیزممم ... راستی برنامه غذاییتو بذار منم ببینم منم یه ذره چاق بشم بد نیست هههه البته میدونم همه میگن دیوونه شدم

باشه عزیزم میزارم
آره مثل من که همه بهم میگن دیوونه شدی!ولی من خیلی مصمم هستم و میخوام به هدفم برسم

باران شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:29 ب.ظ

یه بوس توچولو از دستش!!
بابا دلم ضعف رفت گناه دارم خوب!!

اوه ه ه ه ه ه
این جور که تو میگی دل خودمم ضعف میره خو!

آریانا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام باران جونم روزت مبارک خانوم مهندس (با1 روز تاخیر)
باران جون چند روزه دارم فک میکنم چشمای خوشگلت واسم آشنا!فک میکنم یه جایی دیدمت اما کجا نیدونم!!

ممنون عزیزم
ای بابا شایدم یه جا دیده باشی.....نمیدونم والا!!

کارین شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

اون من بووووووووودم

واقعا!!خوب شد گفتی نمیدونستم
دختر تو مینویسی سلام من میفهمم تویی

شلاله شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام باران جونممممممممممممم.
مرسی که قراره رمز بدی.من هر روز ایمیلمو چک میکنم.بی صبرانه منتظره رمزم

رمزا فرستادم خانومی

آریانا شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

آخی باران جونم مووووووهات خیلی خوشله مبارکت باشهمن تازه دیدمش
بوووووووووووووووووس

مرسی عزیزم

باران شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ

آقا اصلا همون گازرو بده ما بریم پی کارمون!!
نه!!دلم نمیاد!!
بیا بغلم بوست کنم !! همین!!
ینی یه بوسم بهم نمیدی؟؟

وا تو چرا اینقدر گیر دادی به بوس کردن و گاز گرفتن من!!
یه سوال؟من هنوز نفهمیدم کدوم بارانی؟رمز نوشته هامو چطور بهت دادم؟

شلاله یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 ب.ظ

باران جونم شرمنده کلافه کردمت. ولی رمز نرسیده.ایمیلمو چک کردم

دوباره با یه ایمیل دیگه واست فرستادم

باران یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

منو نشناختی؟
ببین رمزتو تو وب قبلیم دادی:mydreams-2011.blogfa.com
اما من الن آدرس وبمو عوض کردم اینه: agirl-baran.blogfa.com
ولی هردوتا وبو دارم.یادت اومد؟؟
به جون باران آشنام!!

آره عزیزم یادم اومد!!
حله خانومی.....

حامد یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://ghaleiesehramiz.blogfa.com


سلام
خوش به حالتون ..به عشقتون رسیدید ..
دعا کنید من و غزالم هم به همدیگه برسیم . ممنون
خوشحال میشم به قلعه سحرآمیز ما هم سر بزنین

Aylini دوشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

Bad az 2 mah bi neti umadam ramzeto avaz kardi ya man yadam rafte eshtebah mizanam:(? Range muhatam mobarakkk:**

نه عزیز رمز همونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد