لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

باران حسودیش گل کرده!

من الان یه عدد باران افسرده هستم!!حالا بگو چرا؟!نشستم کلی کلیپ های عروسی تو سایت 

 y o u t u b e  نگاه کردم شیطون رفته تو جلدم حسودیم گل کرده!!خوب منم دلم از این عروسیای رویایی میخواد!!بهترین تالار واییی نمیدونین چه تالارایی...چه سفره عقدایی ....چه کیکایی....چه ماشین عروسایی!!وای وای وااااااااااااای دلم آب شد!چقدر فیلمبرداراشون حرفه ای بوده چه صحنه های رومانتیک و قشنگی!!حالا من این چیزا را از کجا بیارم!!خوب منم دل دارم!!(البته اینا بگم عروس دامادا ایرانی بودن اما جشن عروسی خارج از کشور بود) 

اینا یادم رفت بگم بعضی از عروس دامادا چقدر با هم قشنگ میرقصیدن!!جالا من هی بشینم جلز ولز کنم که آقای محسن خان بیا یه کم رقص تمرین کنیم واسه عروسیم کو اشتیاق و کمی همت!!! 

آرزو که بر جوانان عیب نیست......منم آرزوی این عروسیا را دارم خوب!! 

 

 

تازه فهمیدیم 17 شهریور روز قیام خونینه!!عجب! اینم از تاریخ عروسیمون!!شاید عوضش کنیم.ضایعست به نظرتون؟!