لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

کارت عروسی

دوستای گلم دنبال یه شعر قشنگ و تک میگردم واسه کارت عروسیم..... 

خودم این شعرا دوست دارم....میخوام نظر شماها هم بدونم!!  

لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم

                                         از تو پرسیدم من،تو منی یا من تو؟

                                                                              و تو گفتی هر دو

من به تو پیوستم،گفتم ای کاش پناهم باشی

                                 همه و همه وقت دست تو در دستم

                                                      تکیه گاهم باشی

و تو گفتی هستم،تا نفس هست کنارت هستم 

 

آهنگ وبمو خیلی دوست دارم(هی تو از علی عبدالمالکی).....نصفه شب تو جاده چالوس این آهنگ با صدای من و همسری خونده میشد و ....عاشقش شدم!!احتمالا بگم یکی از آهنگای کلیپمون باشه چون خیلی جای کار داره!!نظرتون چیه؟!

   

بعدا نوشت:دوستای گلم میخوام رای گیری کنم....بعضیاتون واسم متن های قشنگی گذاشتین که یه کم مردد شدم!!میشه کمکم کنید.....اون متن خودم که شماره ۱ هست.ممنون میشم تو نظزات شماره را بنویسید!!از شماره ۱ تا ۹.اینم متن های پیشنهادیه دوستان: 

۲.خدا هدیه ای به ادم داد
و مهر حوا را به دل او انداخت
باید آسمان را آذین می بست
ستاره ها را برق می انداخت
خدا لبخند زد
تنهایی فقط زیبنده خودش بود!
در جشن پیوند آسمانیمان، همه فرشته ها دعوت دارند
....................................... 

۳.من از تو سبز می شوم... و تو از من...
به هم که گره بخوریم...
بختمان باز می شود...
و خوشبختی قسمتمان...!!!
آنجا که باشی
ستاره می روید
بر آسمانش
باش تا باشم
تکیه بر نفس هایت
هرکجا می روی
هرکجا می بری
من با تو باشم
......................................... 

۴.ای از عشق پاک من همیشه مست
من تو را اسان نیاوردم به دست
بارها این کودک احساس من
زیر بارانهای اشک من نشست
من تو را اسان نیاوردم به دست 

....................... 

۵.قلب من و تو را
پیوند جاودانه مهری است در نهان
پیوند جاودانه ما ناگسسته باد
تا آخرین دم از نفس واپسین ما این مهر بسته باد 

...................... 

۶.از دورترین فاصله ها به هم رسیدیم و تا اوج بودن با همیم
بهای عشق چیست به جز عشق
به هم رسیدن یعنی آغاز
باهم ماندن یعنی زندگی
زندگی با عشق یعنی کامیابی
پایان هر رفتن رسیدن است
و ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که آغاز یک رفتن است
در این آغاز همسفر ما باشید 

...................... 

۷.کبوتر سپید من آشیانه مان را به رنگ خوشبختی بنا کن تا هیچ طوفانی از روزگار نتواند خوشیهایم را بلرزاند وقتی تو کنارمی!
و خوشبختی فقط با در کنار تو بودن و زیر سایه تو نفس کشیدن معنا میشود!
.................................. 

۸.من و او هم سفری یک دل و یک دانه شدیم

هم ره دلشدگان راهی میخانه شدیم

قدمی رنجه کنید و در ما بگشایید

طرب اینجاست بیایید که پیمانه شدیم
.................................... 

۹.خانه‌ای ساخته‌ایم ، سایبانش همه عشق
زیر پا فرش غرور ، در حصارش همه تکرار صفا
ما در این جمع لطیف
لطف دیدار تو را می‌طلبیم

نظرات 49 + ارسال نظر
میس سون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

باران این خیلی قشنگه
همین خوبه

باشه حالا عجله نکنید شما هم بگردین!!شاید قشنگ تر هم پیدا شد

حدیثه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

خیلی قشنگه باران من خوشم اومد

اوکی...مرسی

فرزانه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام خوشکل خانوم
خوشحالم که سفر بهت خوش گذشته
به نظرم بیشتر بگرد شعرای این سبک قشنگن.. بازم بگرد شاید بازم پیدا کنی

چشم میگردم
مرسیییی

آزی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ

منم ی مدت تو رویا شازیم به این متن فکر میکردم..خیلی قشنگه اما من چند تا دارم واست میذارم عزیزم
.
کار جنون ما به تماشا کشیده است گفتم توام بیا که تماشای ما کنی
پنهان ز دیده ها و همه دیدها از اوست...

.
.
.

خدا هدیه ای به ادم داد
و مهر حوا را به دل او انداخت
باید آسمان را آذین می بست
ستاره ها را برق می انداخت
خدا لبخند زد
تنهایی فقط زیبنده خودش بود!
در جشن پیوند آسمانیمان، همه فرشته ها دعوت دارند
.
.
.

من از تو سبز می شوم... و تو از من...
به هم که گره بخوریم...
بختمان باز می شود...
و خوشبختی قسمتمان...!!!
آنجا که باشی
ستاره می روید
بر آسمانش
باش تا باشم
تکیه بر نفس هایت
هرکجا می روی
هرکجا می بری
من با تو باشم

.
.
.

رسیدن؛

اولین پله از مناره ایست که بر اوج آن اذان عاشقانه می گویند.

اینا هم قشنگن....نمیدونم والا!هرکدوم قشنگ ترن بگین دیگه

خانم گل دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ http://fadeh.blogfa.com

عالی بود
هم این شعر هم نوشته هات
بابا دلم واااااااااااااشد بقران همه از رفتن میگن و نامرد ی و اینا!!
خدا را صد هزار بار شکر باران عزیز که تو به عشقت رسیدی
امیدوارم بحق عصمت زهرا بهترین های دنیا مال تو و همسر مهربونت باشه!!!!!!!!!!
رمزم ندارم اون رمز دارا رو بخونم میدی بهم؟

فدای تو عزیزم
ممنون از دعای قشنگت...چشم رمزم میزارم

خانم کوچولوی آقاییش دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

قالبت مبالک باران جان
خیلی خوشم اومد آخه از قالب مشکی دلم میگیره
الهی شعرت خیلی قشنگه گلم
همیشه بعضی آهنگا که برات ی خاطرن قشنگ میشن:)))

آره دیگه...آخه روحیم عالیه میخوام به همتون نشون بدم!
واقعا!
مرسی گلم

A&M دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام باران جون
عزیزم متنی و که گذاشتی قشنگه
اما بنظرم بازم بگرد

چشم...منم گفتم فعلا اینا پیدا کردم.شما هم کمکم کنید...فدات

کارین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

وااای اجی جونم اهنگ وبت محشره
خیلی نوشتتُ دوست داشتم...عالی بود ...منم میگردم پیدا میکنم بعد به خوبشو انتخاب میکنیم

مثل تو میمونه عزیزم...تو هم محشری آجی جوووووووووووووونم
باشه منتظرم

الهام دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

آهنگ وبتو دوست دارم متنتم حرف نداره منم یه متن دارم برات
ای از عشق پاک من همیشه مست
من تو را اسان نیاوردم به دست
بارها این کودک احساس من
زیر بارانهای اشک من نشست
من تو را اسان نیاوردم به دست
به نظرم خیلی با سرنوشتت جوره

قشنگ بود گلم
مرسیییییییییییی

نیــــنا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:54 ب.ظ http://sunset-at-the-moon.persianblog.ir

آره باران جونی قشنگه متنت اما آهنگ وبت قشنگه ها اما اصلا به نظرم برای میکس عروسی خوب نیست...!چون خودم چند باری کار کردم میکس،میکس آهنگ خارجی خیلی قشنگ ترش میکنه و رمانتیک تر...حالا بازم خودت میدونی عزیز دلم

عزیزم برای میکس روی کلیپ اسپرتمون میخوام....یه جاهاییش قشنگ میشه!!آهنگ خارجی هم میزاریم.واسه عروسی نگفتم...به هر حال ممنون از نظرت عزیزم!!بووووووووووووس

مهشاد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:58 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی گلم توی وبلاگم پست جدید گذاشتم
نوشتم میخوایم بریم قم
نوشتم شب اول قم هستیم شب بعدش میریم شهر آجی باران اینا
اسم شهرتون رو ننوشتم
چون گفتی دوست نداری بدونن کجایی هستی
آجی نمیتونستم از دیدارمون تو وب ننویسم وقتی این همه ذوق دارم
اما بیا بخونش
اگه میبینی جاییش رو بد نوشتم بگو درستش میکنم

میام وبت آجی جونم

ندای محسن دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ب.ظ http://mohsen65neda66.blogfa.com

من این متنی که خودت نوشتی روخیلی دوست دارم شاید بعذها قسمت شد همینو بذارم
حالا بهت میگم چطوری رفتیم مشهد؟؟

باشه بزار...
خوب بگو دیگه

سمان دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.milapila.blogfa.com

خانم قالب جدید مبارک

مرسی

ندا ی علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

برای سر تیتر کارت من خودم این جمله را خیلی دوسدارم:


بنام او که آفرید مرا تا دوست بدارم تو را

یا اینکه:

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد


برای متنشم:

نگارا یارمن باش کنار من باش
در راه پرپیچ و خم زندگی تنها تکیه کاهم باش
امیدم باش نفسهایم باش بمان تا تهه عاشقیمان
از ازل تا ابد...

اینم قشنگه....مرسیییییییییییییی

مهتاب دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ب.ظ http://nargol8.blogfa.com

سلام خانومی
خیلی اتفاقی از طریق دوستای مشترکمون به وبت اومدم
چند تایی از پست هات رو خوندم. منم مثل خودت تو شهریور عروسیمه.تو ۱۶ شهریور و منم ۱۵ شهریور
دوست دارم که با هم بیشتر دوست شیم.
اگه میشه لطفا رمزت رو به منم بده
موفق باشی عروس خانوم

عزیزم عروسیه ما شد ۱۷ شهریور.
چشم میام وبت

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

اووول اینکه قالبت نااازه ... و دوم من متنی که گذاشتی رو واقعا دوس داشتم به نظرم سلیقه ت خیلیی خووبه

مهشاد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام عزیزدلم
نه آجی جونم اونا نمیان ، مرسی قربونت برم مادربزرگم پاش درد میکنه آجی جون
بعدشم اونا زیارت برن و قم باشن بهتره واسشون مرسی فدات شم
آره آجی عمل میکنم ، زنگ زدم گفتن مشکلی پیش نمیاد
بعدشم چون تو گفتی عمل کن دیگه حتما ،چشم عشقم
آجی وای نه اینطوری بده ، اگه آقا محسن نیاد من خیلی شرمنده
میشم آجی

من که دوست دارم بیان...بازم نظر خودشون محترمه عزیز دلم!
نه این طوری راحت تریم....احتمالا مامانش بره تهران کار داره باباش تنهاس بمونه پیش بابا بهتره!

مهشاد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی جونم دوباره سلام
یه چیزی
علیرضا الان میگفت عکس بارانو بیار ببینم آرمیتا خوشگل تره یا باران؟!
بعد عکس تو و آقا محسن رو نشونش دادم
طفلکی داداشم بغض کرده
فکر کنم خیالاتی داشت
بمیرم واسه داداشممممم
.
.
.

اجی بهش بگو ارمیتا خیلی خوشگل تره....اونا میگیریم واست

شلاله دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
سلام علیکم.وبلاگ باران خانومه؟ درست اومدم؟
وای دختر تو چیکار کردی؟ فوق العاده شده اینجا.
بابا قالب قشنگ مبااااااااااااااااااارکههههههههههههههههه

باران اون شعرم خیلی عالیه.احتمال ریاد اجازشو بگیرم منم استفاده کنم.ای بابا آیکون بوس نداره باید خودکفا بشم :*

بله فکر کنم درست اومدین!!
آخه دیگه تکراری شده بود قالبم...کم کم رفتم تو فاز عروسی مروسی
بوووووووووووس

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

عزیزم امروز صفحاات وبلاگت رو کلا دیدم و خوندم از اون دیدار اردیبهشت ۸۸ تا لحظه ی وصالتون .. توی این مدت من با وبت اشنا نشده بودم بعد از وصالتون باهات اشنا شدم گلممم . با خوندن تک تک آپ هات دلم میلرزید شاهد دلتنگیات شدم و از وصالتون اشکم اومد ... فقط متوجه نشدم تو و آقا محسن چه جوری اشنا شدین ؟ البته اگه دوس نداری نگو ...

و امروز خوشحالم که دارم متنت رو میبینم که داری واسه کارت عروسیت انتخاب میکنی . خوشبخت بشی گلم چون حقتونه .

پری جون اینا تعداد کمی از صفحات وب قبلیم بود که فیلترش کردن و ازم گرفتنش....من تونستم یه تعداد از پستام که مهم تره و واسم خیلی ارزش دارنا منتقل کنم اینجا!
خیل جالبه...امروز خودمم بعد از مدتها دوباره این پستها را خوندم و اشک ریختم ....اخه خودمم باورم نمیشه!!
مرسی گلم ایشالا تو هم به عشقت برسی...

باران دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://agirl-baran.blogfa.com

شعره خیلی قشنگه باران جونم!!!
راستی من آپم بهم سز بزن...
دیگه وقتشه گازت بگیرممممممم

میام عزیزم...فردا امتحان ارم!!!یه کم درس بخونم بیام!!باشه؟!

عسل دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ب.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

این شعره واقعا قشنگه به نظرم همینو بدین

مرسی عزیزم از نظرت

بانو دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام باران جان .خداروشکر سفر بهت خوش گذشت

این شعر ها هم قشنگه

قلب من و تو را
پیوند جاودانه مهری است در نهان
پیوند جاودانه ما ناگسسته باد
تا آخرین دم از نفس واپسین ما این مهر بسته باد
--
خانه‌ای ساخته‌ایم ، سایبانش همه عشق
زیر پا فرش غرور ، در حصارش همه تکرار صفا
ما در این جمع لطیف
لطف دیدار تو را می‌طلبیم
------
شعری که خودت هنتخاب کردی هم عالیه .بوسسسسس

اولی قشنگ تره....دومی تکراری شده!!مرسی بانو جونم

بانو دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

از دورترین فاصله ها به هم رسیدیم و تا اوج بودن با همیم
بهای عشق چیست به جز عشق
به هم رسیدن یعنی آغاز
باهم ماندن یعنی زندگی
زندگی با عشق یعنی کامیابی
پایان هر رفتن رسیدن است
و ما اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که آغاز یک رفتن است
در این آغاز همسفر ما باشید
--------------
من و او هم سفری یک دل و یک دانه شدیم

هم ره دلشدگان راهی میخانه شدیم

قدمی رنجه کنید و در ما بگشایید

طرب اینجاست بیایید که پیمانه شدیم
--------------
اینا هم خوبه

اینا هم قشنگن...مخصوصا اولی!!
انتخاب سخت شدا!!

مهشاد دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

فدات عزیزم ، مرسی آجی جونم
چشم من میگم ، ولی فکر نمیکنم بیان
اصلا شاید علیرضا هم نیاد ، شاید فقط خودمو و مامان باشیم آجی
راستش نیدونم ، وای آجی پام خیلی درد میکنه
کلی کار دارم هیچ کدومو انجام ندادم ، فردا استخر میخوایم بریم
نه اپیلاسیونی نه هیچی ،خاک برسرم
امشب فکر کنم تا صبح بیدار باید باشم
چهارشنبه هم که میایم دیگه بدبختم
آجی چشمای آرمی هرچه قدر هم خوشگل باشه شیطنت چشمای تو رو نداره که...
بعدشم آجی من شب باید پیش تو بخوابما ، باید دستت رو بگیرم
دیگه از این موقعیتا پیش نمیاد ، قول میدی؟!

علیرضا را که حتما بیار اینجا با امیر بازی میکنن......
چشم گلم خیالت راحت یه لحظه از کنارت تکون نمیخورم!
نگران کارات هم نباش....

محمدرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.hameraghamharf.blogfa.com

سلام دوستان وبتون خیلی زیباست امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشین،من یه وب ساختم که همه دوستان بتونن ازش استفاده کنن و هر حرفی که خواستنو(مشکل،درددل،سوال و حرفایی که روشون نمیشه تو وب خودشون بگن) توش بزارن تا بقیه با نظراشون کمک حالشون باشن،شما میتونین نوشته هاتونو تو هرچندتا کامنت که خواستین واسه قسمت نظرات ارسال کنین که در وبلاگ نمایش داده بشه،این وب درسته خیلی نوپاست ولی با توجه به تبلیغ وسیع و وبگردی های روزانه ما آمار بازدید کنندگان را به سرعت بالا خواهد برد که با سرعت بیشتری نیازها را برطرف کنیم،ما هیچوقت اسم شما و وبلاگتونو برای عموم نمایش نخواهیم داد و شما شما هم میتونید برای اینکه خیالتون راحت باشه اسم وبلاگ خودتونو برای ما نفرستین،ولی حداقل یک اسم مستعار لازمه.مزیت های این وب اینه که تازه سازه و شما میتونتد اولین کسی باشید که درددلتونو نمایش خواهیم داد.
در ضمن اگه سوالی دارین یا هنوز از این وب مطمعن نیستین میتونین بگین که من واستون نوبت بزارم و هر وقت که خواستین مطلب مورد نظرتونو بفرستین تا بدون نوبت در وبلاگ قرار بگیره.
منتظر حضور گرمتان هستیم، حتما بیاین؟؟؟

ثنا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

چه خوب شد این قالب وبت رو عوض کردی آجی جوونم .. خدا خیرت بده
این شعر هم خیلی قشنگه .. رو کارت عروسی پسر خاله منم همین بود ..

فدات خواهر جون...خدا شما هم خیر بده

ندا ی علیرضا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

کبوتر سپد من آشانه مان را به رنگ خوشبختی بنا کن تا هیچ طوفانی از روزگار نتواند خوشیهایم را بلرزاند وقتی تو کنارمی و خوشبختی فقط با در کنار تو بودن و زیر سایه تو نفس کشیدن معنا میشود

قربونت برم ندا جون چقدر غلط املایی داری خانومی!!!

کبوتر سپید من آشیانه مان را به رنگ خوشبختی بنا کن تا هیچ طوفانی از روزگار نتواند خوشیهایم را بلرزاند وقتی تو کنارمی!
و خوشبختی فقط با در کنار تو بودن و زیر سایه تو نفس کشیدن معنا میشود!


مرسییییییییییی خیلی قشنگ بود

آرامیس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

این شعر به نظرم خیلی تک بود :x
تا حالا نخونده بودمش آجی :x
فدات بشم که انقد با سلیقه ای :-*

قربونت برم آجیه گلم....

مهتاب سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

مورد ۲ و ۵ به نظر من خیلی خوبه.منم از بین این دو تا احتمالا یکیش رو انتخاب میکنم

شلاله سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

باران مال خودت انصافا تک تره همون شماره ۱.من بقیه رو شنیده بودم به جز مال تو.
البته یکی از بچه ها هم فکر کنم آزی جون بود یه متنی نوشته بود که یه جمله اش خیلی قشنگ بود -> کار جنون ما به تماشا کشیده است گفتم توام بیا که تماشای ما کنی
یکیم این به چشمم خورد خیلی خوشم اومد->
یک نفر آمده دنیای مرا سبز کند
خواب و بیداری و رویای مرا سبز کند
و به یمن نفس سبز و اهورایی عشق
از سرا تا به ثریای مرا سبز کند.
ولی باران باز میتونی دوتا متن رو باهم ادغامم بکنی. همسری کدومشو دوست داره؟نظرشو بپرس به مام بگو

بارن ببین کدوم از ته دل بهت میچسبه همونو انتخاب کن.
راستیییییییییییییی بارانی مبارکههههههههههههه تموم شدن امتحانای خدانشناس! چطور بود امروزی؟

ای وا اینا جا گذاشتم چرا؟!!!!
باشه نظرشو میپرسم میگم بهتون....
تموم نشد که ...اگه تموم شده بود من الان تو آسمونا بودیم!!۳شنبه هفته دیگه هوش مصنوعی بودم!!فکرشم دیوونم میکنه!امروزی بدک نبود

باران سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ http://agirl-baran.blogfa.com

عزیزم همش قشنگه ولی من اون اولی رو ترجیح میدم....حالا هر جور خودت دوس داری...ببین من یه چندروز نیستم دختر خوبی باش !!!خوب؟؟؟
برگشتم گازت میگیرم!!!!
درستو بخونیا!!!!!!آفرین!!!دختر گلمممم
آخه چرا داداش این مهشاد خانوم بنده خدا رو هوایی کردی؟؟
گناه داره بچه!!!
الان ببین چه فکرایی پیش خودش کرده!!!
میگم یه موقعی اگه آرمیتارو دوس نداشت به مهشاد خانوم بگو یه باران دیگه هست!!!
بارون بارونه دیگه

باشه قول میدم دخمر خوبی باشم فقط تو اینقدر گازم نگیر!!!همین جوری هم همه دست و پام سیاه شده از بس زدم به این ور اون ور!!بابا میخوام عروس بشم مثلا
آره خوب فکری...بازر بیاد خونمون تو را بهش معرفی میکنم!!

نسرین سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام....وااااااااااای باران...شماره یک رو از خیلی وقت پیش تو ورد برا خودمون گذاشته بودم کنار..خیلی دوسش دارم..بذار بعدی هارم بخونم...
6...7....8هم قشنگن..برای کلیپاتونم بهتره اهنگایی که براتون خاطره دارن و خیلی دوسشون دارین بدی

ندا ی علیرضا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

شب بود نوشتم ببخشد

خواهش میکنم قربونت برم...مرسی

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ

سلام باران جان
خوبی خانومی
من خودمم مثل تو متنی که خودت گذاشتی واسه کارت عروسیتون را خیلی دوست دارم و به نظرم تکه
ولی من چون یکی از دوستای شوهرم که خانومشم با من دوسته متن کارتشون این بود ما دیگه اینو نمی ذاریم ولی خیلی قشنگه
متن شماره 4 هم قشنگه که شوهریم می گفت اینو یکی خونده یادم نیست کی را گفت

آره منم اگه از آشنا و فامیلا کسی بزاره دیگه دوست ندارم...میخوام تک باشه!

حدیثه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

اول 1 بعد6

اوکیییییی

niloo سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://im-missu.blogfa.com

eeeeeeeeeey khodaaaaaaaaaa
man link kaldam .....mano link nakaldi???????????

ای وا ببخشید عزیزم

فرزانه سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

و چه آغاز دل انگیزی
آن زمان که به تو پیوستم
و همان پیوستن معنای زندگیم شد
و چه زیبا دیدم که به تو محتاجم
.
.
.
من این شعر رو خیلی دوست دارم
بووووووووس

اینم قشنگه...مرسی

باران سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

باران جون قربونت برم...خدا خیرت بده!!!
یادت نره منو معرفی کنیااااااااااا!!!
چه اسم قشنگیم داره!!!علیرضا!!!ماشا...!!
بزنم به تخته.....این مهشاد خانومم که معلومه خیلی دختر خوبیه...اومدن هوامو داشته باشیا!!!
ازم تعریف کن !!!!جبران میکنم عوضش گازت نمیگیرم!!خوبه؟؟
پس یادت نره هاااااااااا!!!پاشم برم که کلی کار دارم...!!!

باشه بارون جون خیالت راحت مخشو میزنم!!تو فقط ما را اینقدر گاز نگیر...ما به فکرت هستیم!

الفی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://harabaragumbara.blogfa.com

عزیزم متن ۱بهتره.شماره ۸ مال کارت عروسی خواهرم بود ننویسید ک تکراری میشه

باشه چشم.مرسی قربونت برم

آرامیس سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

آجی این 6 یه جورایی انگار فقط داستان عشق شما دوتاس ها :x

آره محسنم گفت....

mary سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

salam azizam barann.chetori?
ghalebe jadidet mobarak.shere khodet ghashange..shomare 6o 8 ham khube.
in ahange abdol maleki ghashange ama fkr mikonamm vase clip motenaseb nabashe..hala harchi khodet dust dariii aziizamm..kashki manam mitunestam arusit biyamm ama hamin ke be ham residin khoshbakhtin khoshhalie mane.khoshhalam avalin nafar shoma budin ke be ham residin beyne chandta weblogi ke sar mizadam
shad bashinn

فدات شم خانومی.....مرسی از نظرت!منم دوست داشتم همتون اون شب کنارم باشین....افسووووووووووووس!

الهام چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

به نظر من اولی از همه قشنگتره بعد اون ۴-۶

مرسی گلم

نسرین چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام....مرسیییییییییی عزیزم

فدات

ارام چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ

سلام گلم .. قالب جدیدت مبارک .. وای باران من دیوونه ی قالب قبلیت بودمااااا ولی اینم ناسه ..
آهنگ وبتم خیلی قشنگه .. باران شماره 9 به نظرم خیلی قشنگ بود اما بازم بگرد .. منم برات میگردم اگه چیزی پیدا کردم میگم بهت عزیزم

آخه دیگه تکراری شده بود عزیزم...خودمم خیلی دوسش دارم!!!
مرسی

مهدی و هنگامه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

آره منم با تک بودن موافقم
واسه خرید جهیزیه هم همش دنبال چیز تک هستم
شوهرم میگه تو هم که همش دنبال تک بودن باش و این که می خوای چیزی بخری یک ساعت فکر می کنی آیا این چیز را جاری داره یا نه اگه نداره تو اونو می خری

اوهوم...خوبه!!!

نازی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

عزیزم شماره یک قشنگ تره به نظرم:‏) کلا سلیقت عالیه:‏*‏

مرسی عزیز

نیلوفر(این قاصدک دله منه) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران عزیز
من به خاطر امتحانام یه بیست روزی نبودم به بزرگی خودت ببخش
همه شعرا قشنگ بود اما من از ۱ و ۲ بیشتر خوشم اومد چون جدید تر بود

سمیرا*محسن شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://loooveme.blogfa.com/

متن شماره ۱ رو خیلی دوست دارم
متن کارت آنتیا جون هم همین بود
وای منم عاشق این متنمممممممممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد