لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

باران خپل!

الان ۲ هفتست رفتم تو فاز چاقی.......یعنی بخور بخوریه!!البته کنار رژیمی که دکتر بهم داده از قرصای اشتها آور هم استفاده میکنم!!دیروز که خودمو وزن کردم۳.۵ کیلو اضافه کرده بودم و هر کس میبینه متوجه میشه!!چون بیشتر صورتم تپل شده و همه از چهرم میفهمن!!البته یه مشکل بزرگ واسم پیش اومده و اون بزرگ شدن شکممه!!دیشب داداشم اومده میزنه به دلم میگه چطوری دایی جون!!یعنی خپلی شدم واسه خودم....اینقدر میخورم که نمیتونم از جام تکون بخورم!!محسن میگه این طوری همش ضرری!!آخه همش باید یه چیزی بیارن من بخورم!!شبا هم با همسری میریم پیاده روی و بعدشم میریم پارک با دستگاه ورزش میکنیم!دیشب رفتیم دوچرخه سواری!وزن نرمالم باید ۵۸ باشه و الان شدم ۵۲!دقیقا هفته ای ۲ کیلو اضافه کردم!!ببینین چه پشتکاری دارم!

همسری همیشه دوست داشت صورتم پر بشه و از روزی که اومده یک سره قربون صدقم میره و روزی هزار دفعه میگه ماشالا!دیشب که حسابی به خودم رسیدم و رفتیم بیرون...محسنم همش تو خیابون قربون صدقم میرفت و میگفت خیلی ماه شدی! 

این چند روز کلی لباس خریدیم و گذاشتیم کنار واسه خونه خودمون!!رفتیم لوستر هم دیدیم که هنوز از چیزی خوشمون نیومده!  

رفتیم عکس واسه گذرنامه انداختیم و فرم هم گرفتیم تا کارای گذرنامه را انجام بدیم!اگه بشه ۱ هفته بعد عروسی میریم ماه عسل!ولی کجا هنوز معلوم نیست!

احتمالا اگه خدا بخواد و این طلسم اصفهان رفتن ما شکسته بشه شنبه میریم اصفهان!!خدا کنه همه چیمو اونجا بخرم دیگه اصلا حوصله تهران رفتن ندارم!!دنبال لباس حنابندون پاتختی و عروسم میرم اونجا!!  

اینجا یه دونه پسند کردم ولی مامان گفت بریم اونجاها هم ببین!

دوستای اصفهانیه عزیزم میشه راهنماییم کنی واسه لباس شیک کجا برم؟!! 

راستی بچه ها یه کم بی معرفت شدینا!!بعضیا کلا منا یادشون رفته!!قهرم

نظرات 39 + ارسال نظر
mahta پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.luxfa.ir/1index.htm

امیدوارم همیشه اونقدر کارت برات تازه بمونه که همه چیو با نکته هاش تو ذهنت نگهداری و واسه بقیه هم زود زود تعریف کنی! ملاصدرا میگه خاطره رو باید تو لحظه نوشت،چون هر بار که به یادش میاریم ناخودآگاه دستی به تغییرش میبریم!
موفق باشی

گلناز پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ http://www.khalvateshab.blogsky.com

سلام
خیابون توحید خیلی مزون لباس داره هم عروس هم لباس شب.
مجتمع کوثر توی چها ر باغ هم چند تا مغازه داره که چیزای خوب پیدا میشه توش.البته جدیدا من نرفتم.

ممنون عزیزم خیلی لطف کردی

نیلوفر(این قاصدک دله منه) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

عزیزم چه گل خشگلیه
راستی باران کار عکسای اسپرتتون تموم شد؟

نه گلم این هفته میخواستیم بریم بگیریم که عکاسمون مجلس داشت ایشالا هفته دیگه.

بانو پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام یکبار نوشتم انگاری پاک شد.
صورت کمی تپل بشه قشنگتره
انشالله به زودی هم میرید اصفهان و ماه عسل هم یک جای عالی
سلیقه ات هم که خیلی خوبه پس لباسا چه شود
فعلا



ممنون بانوی عزیزم
اگه شد حتما عکس لباسا را میزارم

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ

سلااممم به به تپل شدی پسسسسسسسس ..... راستی بیا بگو ببینم چی میخوری چه ساعتهاایی میخوری از صبح که بیدار میشی منم یه کم تپل بشم بد نیست آخه بیا بگو بهم بدووووو ههههه ....

بوووووووس ..یه بوووس واسه صورت تپلت

باشه میام وبت میگم عزیزم

میس سون پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://www.seven-sea.blogfa.com

باران جون واسه لباس که بهت گفتم اینجا هم میگم چارباغ که بری مجتمع سپاهان همیشه لباس خوجدل خیلی داره! مجتمع پارک و کوثر هم که اون طرف سی و سه پل هست من شنیدم لباسای خیلی قشنگی داره! همیشه به خاطر چیزای دیگه رفتم نه لباس واسه همین دقیق نمیدونم.کلاْ به مجتمع ها سر بزن زیادتر از مغازه ها!
آهان یادم اومد توی خیابون نظر هم یه جا هست که من اسمشو یادم نیست اما یه کفش و کیف فروشی ست هست که همشون خییییییلی نازن :) لباساتو که خریدی حتما کفش اوجدل میتونی اونجا ست پیدا کنی همشونم ماررررک
یعنی راستش ما با دوستام پیاده رفتیمو اونا بلد بودن از کوچه پشتی کلیسا رفتیم تا رسیدیم به اون قسمت مغازهها واسه همین ادرس دقیق ندارم.
واسه آیینه شمعدون هم که گفتم تقریبا آخرای انقلاب یه عالمه مغازه هست دو طرف خیابون که آینه شمعدون دست ساز خیلی شیک و گوگولی دارن
امیدوارم بتونی چیزای خوبی بخری :)

مرسی لیلا جونم
ایشالا فرصت بشه تو و همسریت هم ببینم

مهدی و هنگامه پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ب.ظ

سلام خانومی
خوبی
چه پشت کار خوی
منم رفتم پیش کارشناس تغذیه ولی این طور که تو برنامه نوشته باید هفته ای نیم کیلو اضافه کنم و تا الان دو کیلو اضافه کردم ولی اصلا معلوم نیست دو کیلو اضافه کردم آخه من خیلی لاغرم و دو کیلو به هیچ جام نمیرسه که معلومه بشه اضافه کردم
منم تو برنامم نوشته باید 56 کیلو بشم دقیق 20 کیلو کمبود وزن دارم
من با این که شوهریم اصفهانی هست اما نمی دونم کجا لباس شیک دارن

عزیزم تو دیگه خیلی کمبود وزن داری و باید یه فکر اساسی کرد.الان میام وبت بهت میگم چکار کن

خانم کوچولوی اقاییش پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

الهی ی ی
نازی منم فک کنم صورتت پر شده باشه بت خیلی بیشتر میاد عزیزم
مواظب هیکلت باش حیفه ها دیه چاق شدن دردسره:(

آره دیگه باید مواظب باشم ولی فکر نکنم اون قدر چاق بشم که بد بشه.....بیشتر نگرانم شکم بیارم!

ندا ی علیرضا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:40 ب.ظ

عزیزمی باران تو پولوی خودم باران جان هر جور شده شکمتا آب کن نزار چاق بشه هم تو لباسا زشت میشده و آب کردنش مکافاتی عظمی است کشیدم که میگم ایشالله بسلامتی کمک کم باید ریسه های عروسیا بکشیم اینجا

خودمم خیلی نگران شکمم هستم اما دکتر گفت طبیعیه...بعد یه مدت خوب میشه.

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

میگماااااا این قرص اشتها اور رو دکتر بهت داده ؟ یا خودت گرفتی ؟

میگمااااا اینجوری پیش بره که زیادی ادم چاااق میشه هههههه

خودم گرفتم عزیزم.قرص چاقی مکس.
نه بابا ما حالا حالا راه داریم!!تا ۱۰ کیلو...بعدشم که قرص نخوری دیگه اشتهات کم میشه

بانو پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

چه عالی

ارام پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ

ای جااااانم عزیزم .. چه همسریه مهربونی داری که این همه حواسش بهت هست و هواتو داره .. ایشالا همیشه با هم همینقدر خوش بخت و شاد باشین عزیزم ..
باراااان اینجا خیلی چیزای قشنگی داره ها ! اگه سختت نیست بیا تهران لباس عروساش واقعا تکه ..
ببخشید خانومی من کم پیدا شدم چند وقته .. به خدا همه ی وبلاگا رو به زور باز میکنم باید چند بار باز کنم و بره رو پیوندها بعد تازه باز میشه !! ببخشید عزیزم قهر نکن دیگهههههههههه

میدونم گلم ولی خوب تعریف لباسای شیک اصفهان را زیاد شنیدیم میگن از نظر قیمتی گرون تر از تهرانه ولی لباسای تکی داره حالا اگه پیدا نکردم که باز میام تهران.
باشه خوب با تو آشتیم...عذرت موجه بود

مهشاد پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام عزیزدلم
خوشحالم که در کنار همسری بهت خوش میگذره آجی جون
وای داداشیت خیلی بامزس ، چه حرف بامزه ای زده هااااا....
جای من خالی ، اگه بودم کلی می خندیدم بهت ....
آجی من 58 بودم ، تازگیا که چاق شدم ، شدم 60
از شنبه میخوام برم ایروبیک ثبت نام کنم
حرص چاق و لاغریم انقدر نخور ، بعد از ازدواج همه چاق میشن آجی
قول میدم هی بیای بگی بچه ها من چی کار کنم انقدر چاق شدم
انشالله هرچی میخوای از اصفهان پیدا میکنی عزیزم
مواظب خودتون باشین
بوس

آره مهشاد همش میگه دیروز داشت جلو بابام میگفت که دیگه محسن قاطی کرد و گفت خجالت بکش!
نه آجی من استعدادشا ندارم...الان با زور خوردن خودمو به اینجا کشوندم!!بعدشم من میخوام واسه عروسیم چاق بشم بعدش دیگه مهم نیست.
بوس

نازنین پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

salam aji jooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
khobi azizam ?:X:X:X
cheghad hese khobi behem dast mide hey harf az arosi o kharid mizani :D
man ke nemidonam jensaye esfahan chetorie
ama tehran mitoni lebasaye khoshgeli bekhari
hala nima ham be man gir mide laghar sho :(( mane bichare nemidonam chikar konam akhe aslan chagh nistam :D topliam :))
gereftar shodam :D
:X:X:X

مرسی نازی جونم
عزیزم...امان از دست این پسرا!دستو هم میدن

نازی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ

عزیزم باران برو مجتمع تجاری انقلاب طبقه دوم مزون عروس دلسی :‏)‏ بعد حتما بهش بگو لباس خاص میخوام تا بهت بدن. لباس مجلس تو همین مجتمع هم معروفه واسه حنابندون. بعد مجتمع سپاهان طبقه دوم لباس خاتون خوبه خیلی... دیگه واسه کفش و کیفم خیابون نظر وسطاش مغازه بوفالو خوبه . مجتمع افتخارم سربزن مغازه افشین. خیابون میر روبروی هفت دست کیف و کفش جردن عالیه جنساش.. اگه باز خواستی بهم بگو. دوست دارم عزیزم :‏*‏

وای مرسی گلم....خیلی کمکم کردی.بووووووووووووووس

سمان پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.milapila.blogfa.com

سلام باران جونم منم مشکلم با اشتها اورا همین شکم اوردنشونه.ولی عب نداره حال میده/بمیدوارم بهترین لباسارو یخری

واقعا حال میده...خوردن شدن بهترین لحظه زندگیم.در مورد شکم هم صبح ها که ناشتام خوبه ها!!همش امید دارم دو روز کم بخورم شکمم خوب میشه!

آرام❤ پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ http://eshghearamoaria.blogfa.com/

سلام باران جونم.خوبی؟ کار خوبی میکنی. لاغری بیش از اندازه هم خوب نیست. ایشالا به سلامتی عروسی میکنین و میرین سر خونه زندگیتون

مرسی عزیزم

کارین جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ق.ظ

میبینم که عشق و عاشقی بهت ساخته و تپل مپل شدی
اره صورتت تپل تر شه خیلی خوشگل تر میشی....قربون شکمت برم منننننننننننباران منم قرص میخوام..منم میخوام تپل شماسمِ قرصا و روزی چند بار میخوری برام تجویز کن خانوم دکتر
همه چیزت پیشاپیش مبااااااااااااااااااارک عزیزم...وای بارانی ماه عسل میخوایین کجا برین....سوغاتی یادت نره هااااااااا :دی

نه بابا اگه عشق و عاشقی میساخت الان ۴ ساله باید تپل میشدم!به محسن بیشتر ساخته
تو که خوبی کارین...به نظر من هیکلت خیلی قشنکه قربونت برم....نرماله نرمالی!
مرسی آجی جون

هزار توی زندگی من جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://my-lovely-life.blogfa.com/

دوس جون فقط حواست باشه وزنت از دستت نره،میگن وزن نرمان 58 اما زیاده،بعد که چاق شی هی دلت میخاد لاغر شی،اخه میدونی ادم که دست خودش نیست الان شما میخوری که چاق شدی رسیدی به وزن دلخواهت بعد کی میتونه از خوردن دست بکشه!!!!

نه خیالت راحت من خودمو میشناسم......بیشتر نمیشم ولی بعدش راحت لاغر میشم.
مرسی عزیزم

حدیثه جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

سلام باران جون خوش به حالت که میخوای چاق شی منکه خودمم دارم میکشم 1کیلوهم کم نمیکنم
راستی حالا چرا اصفهان؟

خوب لاغر شدن سخت تره!!
آخه تعریف آینه شمعدوناشا زیاد شنیدم منم یه طرح سنتی دلم میخواد.گفتم حالا که تا اونجا میرم خریدای دیگه هم انجام بدیم!

نازی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ

باران جونم من تقریبا خوب میشناسم مغازه هارو:دی واسه خریدات بگو چه تیپی میخوای بهت میگم کجا بری که اذیت نشی گلم:‏*‏ آینه شمعدون چهارباغ عباسی مرکزشه+ طبقه همکف مجتمع کوثر

عزیزم من دیگه از اصفهان اومدم که کامنتتو دیدم...مرسی گلم
حالا تو وب میتعریفم

آزاده جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

سلام باران جونم. امیدوارم خوب و خوش باشی. خوشحالم بالاخره چاق شدی. اگر چه بعد از ازدواج هم میشی. راستی این لینکو ببین . امیدوارم بدردت بخوره. چیزای چالبی داره این سایت. دیدنش خالی از لطف نیس.
mamisite.com/forum/viewtopic.php?f=137&t=3837

چاق شدم آزی ولی امیدی ندارم همیشه همین طور بمونم!

باران جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:45 ب.ظ

آره عزیزم مرداد بهترهه!!!!
حالا قهر نکن دیگه وگرنه مجبورم گازت بگیرماااااااااا

باشه قهر نیستم عزیزم

الفی جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://harabaragumbara.blogfa.com

وای باران جونم داره میاد پیشم. عزیزم انشالله که از شهر ما دست پر بری خونه

فدات شم آینه شمعدونا خریدیم ولی لباس مورد پسند واقع نشد!

نفســــــــــــــ جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ

باران شاید توهم از بعضی ها یادت رفته ؟؟؟؟
من که اصن نمیبینمت تو وبم
راستی نگفتی مال کدوم شهرا هستین ؟
یه چیز دیگه چیکار کردی چاق شدی منم خیلی دوس دارم صورت خودم و شوهرم تپل تر بشه و ۴ - ۵ کیلو اضافه کنیم

ببخش عزیزم دیگه بیشتر میام
با خوردن در حد تیم ملی

شلاله جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

ببین تو رو خدا من یه روز نبودم همی ی خوش هیکلا جمع شدن.
بابا ایول.چطوری دخملی؟ایول بارانی تپلی صورت یه چیز دیگست. ادامه بده.آفرین
من قدم ۱۶۷.قبل عقدمون ۵۲ کیلو بودم الان ۶۵ هروز صبحا تو کاره دراز نشستیم که شمک جان (شکم) عرض اندام نفرمایند
تپلی ایده آل خیلی خوبه
وای باران ایول حسابی بگرد بهترینا رو پیدا کنی
ای جانننننننننننننننننننننننننننننننننننم همیشه شاد باشی

وای تو چقدر چاق شدی!!خوس به حالت....من که ۲-۳ کیلو بعد عقدم بیشتر چاق نشدم!!
فدات عزیزم

هما(دختر بهار) شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام عزیزم
ایشاا... که چیزای خوب و خوشگلی گیرت بیاد
تو اصفهان خیابان اردیبهشت هست برا لباس عروس یه پاساژی هم هست نزدیک مجلسی فکر کنم پاساژ جعفری
لباس مجلسی هم انقلاب پاساژ انقلاب و ... هست خ نظر هم هست
ادرس دقیق تر بپرسم بدم؟؟

ممنون عزیزم
حل شد!

هما(دختر بهار) شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:20 ق.ظ

خب بچه ها که خیلی جاها را گفتن دیگه

آره دیگه...مرسی

مهتاب شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

وای منم کلی شکمم گنده شده اما من بر عکس تو میخوام لاغر شم
خدا کنه که بتونم .
من هرجام که لاغر شه عمرا صورتم لاغر بشهههههههههه

نم الان دیگه تو فکر آب کردن شکمم!!
خوش به حالت برعکس من که اول صورتم لاغر میشه

سمیرا*محسن شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://loooveme.blogfa.com/

سلاممممممممممم
ای جانمممممممممممممممم
تپلو
باران تپلی دوست دارممممممممممم

فداتتتتت عزیزم منم دوستت دارم

مهشاد شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی میگم ببین این سایت به دردت نمیخوره ؟
http://www.noarous.com/

چرا فدات شم زیاد میرم اینجا

فرزانه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

هر چی میام و میرم میبینم آپ نکردی.. بعد یه دوروز که نمیام میبینم چندروزه آپ کردی میشم نفر آخر
خوبی خوشکل خانوم؟
کاش میومدی یزد خرید میکردی خودم میبردمت همه جا بهت نشون میدادم دیگه لازم نبود آدرس بگیری..
.
.
راستی قرصها رو از کجا خریری؟
خوشحالم که راضی هستی..
تاریخ عروسی ما هم تعیین شدخوشحالم شدیدددددد

اشکال نداره عزیزم
فدات شم...ما تا حالا یزد نیومدیم ایشالا قسمت بشه بیام ببینمت!
قرصا را از تهران واسم پست کردن!
وای جدی میگی....چقدر خوشحالم شدم!!حالا کی هست ؟

A&M شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام باران جون
عزیزم ایشالا لباسای شیک و خوشگل گیرت میاد
باران منم با شکم مشکل دارمممممممممم

لباس که گیرم نیومد!
وای خیلی بده...کاش شکممون آب بشه!!

آریانا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام باران جونم خوبی عزیزدلم؟خوش به حال مهشاد جون که میبینت من که سعادت ندارم
وااای خوش به حالت که صورتت پرشده من تو حسرتش موندم
ایشالله همه چیزایی که میخری همونجوری باشه که میخوای.قالب جدیدتم مبارک ببخش که من نتونستم بیام وبت راستش دارم میرم سرکار یه کم آرامش پیدا کردم فکرم دیگه مشغول نیس بامن قهر نکنیا
بوووووووووووووووس

منم حسرتشو داشتم عزیزم.....فقط خدا کنه همین طور بمونه!
باشه با تو هم آشتیم....ولی نری دیگه پیدات نشه ها!

ساره یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

حالا که بحث چاقی لاغری شد منم ی سوال دارم دوستای گل شما ی قرص خوب برا لاغری سراغ ندارید که عوارض نداشته باشه؟من که خیری از ورزش و رژیم ندیدم

ساره جون خودت میدونی من که نمیتونم کمکت کنم!!
دخترای چاق ساره را رهنمایی کنید لطفا!

شلاله یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

بارانی آینه شمعدون مبارکککککهههههههههههههههههههه
همیشه با شادی و لبخند خودتونو توش ببینین.
عکسشو اگه بذاری کل بچه ها ذوق میکنن

مرسیییییییییییییی
عکسا دیگه باشه وقتی خونه را چیدم...الان همش تو جعبست و بسته بندیه.باشه؟

فرزانه یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

جدی؟ خدای نکرده عوارض نداشته باشه..؟
.
.
ایشالا 10 اسفند.. دیگه وقت هم گرفتیم و من خیالم راحت شد.. منم میخوام تا اون موقع یه ذره چاقتر بشم.. از موقع عقدم با الان هیچ فرقی نکرده هیکلم
برا عروسیم کلی باید چیز میز بهم یاد بدی هاااااااا

نمیدونم...دیگه به امید خدا .به خیر بگذره!!
خوب به سلامتی ...ایشالا تو هم چاق میشی اعصابتو آروم کن حله.
چشم شما جون بخوا عزیز دلم

شادان یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

باران جون آخه واسه چیت میخوای تپلی شی ؟؟؟ بعد از عروسی چاق میشی نی نی هم بیاری که دیگه هیچی .والا کاشکی من وزن تورو داشتم من که 62 کیلوام قدم 164 آرزومه بشم 50 ولی حال رژیم ندارم

میدونم ولی خه من بیشتر به خاطر صورتم بود که دوست داشتم چاق بشم...خوشگل تر شدم!
خوب واسه قد تو ۶۰ خوبه دیگه!

mary دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ق.ظ

baran man vaznam hamishe beyne 48-50 hast alan mikham topol besham akhe nesbat be ghadam bayad 54-56 besham chi kar konamm?..vali to kheyli khube haftei 2 kilo ezafe kardii..
are vgaghan manam az shekam dashtan badam miad injuri zarifam kheyli khubamm..soratam mikham chagh beshe ke dir chagh mishe zudtar az hame ja ham surat laghar mishe..
khoshhalam eishalla baazam chizaye shiko behtarin mikhariii...man diruz 18om tir emtehanam tamum shodd...bebin cheghadr dirr..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد