لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

آینه شمعدون+خونه عشقمون

اگه میدونستم تهدید اینقدر کارسازه زودتر تهدید به قهر بودن کرده بودما!!! 

قربونتون برم دوستای مهربون که تنهام نمیزارین!مرسیییییییییییییی 

دیروز رفتیم اصفهان....لباس که مورد پسند واقع نشد!االبته کلا بقیه هم با نظرم موافق بودن!!ولی آینه شمعدونم خیلی شیک و متفاوت شد به نظر خودمون!!یه مدل تکه...روش همه چرم و چوب کار شده.قرآن و ساعت هم ست خودش داره.قیمتش یه کم بالا بود تقریبا هم قیمت آینه شمعدونای نقره ولی همسری دیگه دوسش داشت و گفت بیخیال قیمت.امن دلم نمیومد کلا بابام بخواد بخره چیزی نیستا ولی محسن گناه داره!!اما خوب خودش میگه میخوام همه چیمون خوب باشه!بعدا که خونه را چیدم حتما عکسشو میزارم تا نظرتونا بگین!از میدون امام اصفهان ترمه گرفتم برای روز میزی و ....خیلی قشنگن!لوستر هم گرفتیم یه دونه واسه پذیرایی دو تا هم واسه اتاق خوابا.واسه آشپزخونه هم که قبلا گرفته بودیم.....امروز رفتیم خونه عشق صبح یخچالا وصل کردن از عصر هم همسری برق کار آورده دارن لوسترا را وصل میکنن منم پیششون بودم ولی دیگه خسته شدم اومدم خونه! 

همسری میگفت شب همینجا بخوابیم تشک تختمون که هست میندازیم رو زمین پتو هم که مامان گرفته و ......از همه  مهمتر کولر هم که را افتاده و .....کلی نقشه کشیدیم داشت مخمو میزد ولی هر طوری بود مقاومت کردم(خیلی سخت بودا)آخه فکر میکنم بی مزه میشه ....اصلا دوست ندارم قیل از عروسی تو خونمون بخوابیم!!امروز یه چند ساعتی اونجا بیکار بودیم یه کم وسایلا را جابه جا کردیم و .......یه جورایی رفته بودیم تو فاز زندگی تو خونه عشق!وقتی خسته شدیم وسط خونه دراز کشیدیم و دو تایی به خونه بهم ریخته پر از وسایل و درهم برهممون نگاه کردیم و کلی ذوقیدیم!!کلی هم همدیگرا تحویل گرفتیم و شیطونی کردیم! 

احتمالا فردا بریم شهر همسری واسه دیدن پرده ها!زنگیده که آمادست باید برم ببینم و تایید کنم تا بیاد واسه نصب!لباسای اونجا هم میبینم....دعا کنید دیگه بپسندم خیلی خسته شدم! 

همینا دیگه........ 

برای همسرم: 

چند وقتی میشه اختصاصی واست ننوشتما......یه مدته همه چی خیلی خوب و آرومه!احساس میکنم بیشتر از همیشه دوستم داری...هرروز دوست داشتنتو یه جوری بهم ثابت میکنی و این واسم خیلی قشنگه!خیلی حس قشنگیه وقتی همیشه در همه حال منا با لفظ خانومم، عزیزم، جونم صدا میکنی...حتی جلوی غریبه ها!منم بیشتر از همیشه دوستت دارم و خوشحالم داریم آماده میشیم واسه یه زندگیه عاشقونه ی آروم!به امید خدا

نظرات 32 + ارسال نظر
A&M دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عزیزم
آینه شمعدونتم مبارک..به نظر منم زودتر نخوابین شب اول که بعد عروسی میرین خونتون خیلی حسش نابه..من که هیچوقت فراموشش نمیکنم..
باران جون حق داری منم خیلی خوشحالم که خواهر برادر دارم..خیلی بهم وابسته ایم
ایشالا نی نی تو و نی نی داداشیت
راستی داداشت چند سالشه؟

چون میخواییم کم کم خونه را بچینیم هی مامانم میگه چیدین دیگه برین اونجا بخوابین ولی منم دوست ندارم تا قبل از شب عروسی بریم خونمون بخوابیم!
واقعا خیلی خوبه قدرشونا بدون .ایشالا همیشه کنار هم خوش باشین
داداشم ۱۵ سالشه

مهشاد دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام عزیزدلم
چطوری آجی جون ؟! بابت خریداتون تبریک ، ایشالله مبارکتون باشه عزیزدلم
و یه عمر به خوشی ازشون استفاده کنی ،.... اااا؟!!!! من که خونتونو دیدم عـالـیـهــــ
ولی آجی راست میگی ، دیگه تکراری میشد اگه میخوابیدین
خوب شد مقاومت کردی آجی ، آفـرینـــ
آجی هی میری سفر ، ما دلمون تنگ میشه دیگه
یعنی چی ؟! دختر بد ...!
آجی حالا اون تصادف که خدا بخیر کرد ، امروز بابا ماشینو برده
تعمیر گاه ، کلا لنت ترمز نداشتیم ... فکر کن
اونوقت پا شدیم باهاش اومدیم مسافرت ، مامان هم دیروز تنهایی
ماشینو برده بود میخواسته تصادف کنه باز ... می بینی چه بابای
باحالی دارم من. بدون لنت ترمز ....وای
آجی گل ها هم که قابل شما رو نداره عزیزم ، بیشترش مال اونجاس
یه مقداریش هم مال قبله ، آجی منم دلم برات تنگ شده
کاش زودتر میومدی ...

آره دیگه تو که یه کم دیدیش
وای وای چقدر خطرناک ...چقدر خدا را رحم کرده بهتون!!خدایا شکر که به خیر گذشته عزیزم
چکار کنم آجی اگه دست من بود که فردا میومدم!!

هما(دختر بهار) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ق.ظ http://homafingili.blogfa.com

ایا اول شدم من؟؟؟؟
مبارکت باشه خانمی
ایشاا... لباس مورد نظرت را هم بتونی بخری

نه عزیزم سوم شدی!
مرسی هما جون

شلاله دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:43 ق.ظ

قربونه ذوق کردنای قشنگت برم که هر موقع میام اینجا کلی انرژی +++++++++++++++++++++++++++++++++++++ میگیرم.
ایول که شبو نموندی.بذار اولین شب که میرین اونجا شب عروسیتون باشه که همه ی وسایلام سرجاش باشه
باراااااااااااااااااااااان منم با آرش بیام عروسیتون؟

باشه چشم قول میدم نمونم
وای من که از خدامههههههههههههههه.یعنی میایین؟تازه خواهر و همسریش هم بیارین هم مسافرته هم میایین عروسیه ما!!خوبه؟

مهتاب دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

مبارک باشه عروس خانومیییییییییییییی
به سلامتی انشا ا...
خوش به حالت که خونت آماده شده و داری تمیز کاری میکنی. ماله ما هنوز معلوم نیس که کی بهمون بدن.یه کم نگرانش هستم.

ممنون مهتاب جون
ایشالا خونه شما هم آماده میشه نگران نباش

مریم یکی از دوستای باران جون دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام باران عزیزم
عزیز دلم همیشه و همیشه به سفر
ان شا الله که این دوران هم به زودی و بسیار خوب میگذره هرچند که شیرینی خاص خودش رو داره.
آبجی جونم یه چیزی میگم به عنوان یه خواهر
من هم دو ماه قبل از عروسیم شیک ترین خونه و با بهترین جهاز رو تهیه کرده بودم . البته خونه که از همسر و جهاز هم از بابا . یه موقعی اقوام که میرفتند سر میزدند همه میگفتند آدم به هوس میاد دوباره ازدواج کنه و خونه به این شیکی رو چیدمان کنه ...
خلاصه تعریف و تمجید نباشه بسیار زیبا و دوست داشتنی شده بود ولی هرگز به فکرم خطور نکرد که حتی برای یک شب اونجا بخوابیم چون واقعاْ دوست داشتم استفاده از جهازم - اتاق خواب و همه و همه رو برای اولین بار بعد از عروسیم تجربه کنم.خلاصه باران جونم یه حس فوق العاده قشنگیه که هر چی بگم کم گفتم . پس تا شب عروسی به هیچ عنوان تو خونه خودت نرو . توی اتاق خوابت هم یک آیه الکرسی بذار

آره مریم جون خودمم همین تصمیما دارم......باورت نمیشه ولی اینقدر با وسواس وسایلا گرفتیم و واسه تک تکشون چقدر سختی کشیدیم از این شهر به اون شهر از این مغازه به اون مغازه!چون واقعا دوست داشتیم همه چیمون عالی باشه.دل تو دلم نیست وسایلا بچینم.....ولی خیالت راحت نمیریم اونجا تا عروسی!

روژان&رهام دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

الهی قربونت برم باران جونم مبارک باشه خریدات
خیلی خوشحالم واست

ایشالا به خوشی و سلامتی از همشون استفاده کنید

خوشبختیتون آرزومه
بوس

ممون گلم ایشالا واسه تو....تو هم باید کم کم به فکر باشیا!

mary دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

baran azizam kharidat mobaraket bashe ayneshamdunet lostaret va romizio...
are manam dust daram shabe aval arusitun berim tu khune khodetun kheyli behtare vasatun ghashangtare..postaye ghableto hamsh khudam comentam gozashtamm
be yadetam shad bashiii

ممنون عزیزم که همه پستا را خوندی و کامنت گذاشتی....ایشالا تو هم تپلی میشی.
خسته امتحانا هم نباشی...

فرزانه دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

قربونت برم که انقد ذوق زده ای.. کلی انرژی میگیرم ازت.. خیال میکنم همه چی به همون راحتیه که میگی..

ایشالا همیشه شاد باشین عزیز دلم

در ضمن قبول نکنی قبل عروسی تو خونتون بخوابی هااااااااا..
آفرین دختر گلم

اگه راحت بگیری راحت هم پیش میره ....فرزانه بی نهایت خوشحالم که تو هم داری میری تو خونه خودت و تاریخ عروسیتون مشخص شده!
چشم بابا قبول نمیکنم(البته من زود خر میشم شماها هی گوشزد کنید)

خانم کوچولوی آقاییش دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

اوخی
عزیزم خریدات مبارک گلم
خوشحالم برات
ایشالا خوشبخت شین:*

مرسی

الهام دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

عزیز دلم خریدات مبارک به امید یه زندگی عشقولانه اروم
خب من دیگه سفارش نمیکنم که نری خونه عشق بخوابی چون خودت عزیزم دختر حرف گوش کنی هستی

آره دیگه همه سفارش کردن منم قول دادم نرم!
مرسی الهام عزیزم

شلاله دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

آره بارانی میایم.دعوتمون میکنی؟من از خدامه دوست خوشگلمو تو لباس سفید خوشبختی ببینم.

آره شما از همین الان دعوتین!!ببینم چقدر به حرفت عمل میکنی!

ندا ی علیرضا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ http://yekzojekhoshbakht.blogfa.com/

مبارکه فدات شم خانومی خیلی خیلی برات خوشحالم ایشالله بزودی روز عروسیتون میرسه و میرید خونه ی عشق و با خوشبختی و شادی همه ساعتاتونا سپری میکنید

ممنون گلم

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

مباارکت بااشه گلممممممممم ... ایشالاه همه چیز به خوبی پیش بره و یه عروسیه توپ پیش رو داشته بااشین و از همه مهمتر اینکه خوشبخت بشی عزیزم .

ممنون عزیزم

بانو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com

سلام باران جان .همه چیزی رو که میخواستم بگم دوستان گفتن
هر چند درک بعضی حس هات برام کاملا قابل حس نیست ( چی گفتم؟ مثل جهاز و خونه و ...)
چون فعلا خودم مجردم و به شخصه حس نکردم
اما هروقت میام با شادیت شاد میشم عزیزم .
فقط خوشحال . خیلی خوشحالم برات عروس خانم
خریداتم مبارک
مخصوصا آینه شمعدون تکت
انشالله لباس مورد پسندت هم به زودی به شادی تن می کنی
قربونت

آره دقیقا خودمم همین طور بودم تو دوران مجردی...حق داری گلم.
مرسی بانو جونم ایشالا یه روزی واسه تو خانومی

سمیرا*محسن دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام باران جون
عزیزم دایی محسن فوت کرد عروسی عقب افتاد

آخی!چه بد!

حدیثه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

مبارک باشه باران جونم عکساشونو بذاریا

چشم گلم

باران سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییی

دختر کویر سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ http://sakhreyetarakkhorde.blogfa.com

سلام عزیزم
ایشالا همه چی خوب پیش بره...

باید عکس همه شو بذاریاااااااااااااااااا

والا حرفی واسه گفتن ندارم...
البته یکی دو ساعت پیش اپیدم...

تو یه پستت نظر دادم ولی یادم نمیاد کدومه که برم جوابتو بخونم....

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.2ravani.blogfa.com

سلام خانومی خوبی
آینه شمعدانت مبارک خانومی
ان شالله لباس مورد علاقت هم به زودی پیدا می کنی

فاطمه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 ب.ظ http://d-kh.blogfa.com

خوش به حالت به به حتما بیا ÷یشمون عزیزم
خیلی ازوبتون خوشم اومده
ایشاالله دوستای خوبی بشیم
باتبادل لینک موافقی؟
خوشبخت بشین عزیزم

زهره سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

سلام عروسمممممم...خوبی خواهری؟
خونه ی نو مبارک....اینجا خیلی خوشگل شده...مبارکه...خدا میدونه کی اومده بودم نت...دلم برات یه ذره شده بود
وااااااو ....داری همه چی تکمیل می شی هاااا...همشون مبارکت باشه...ایشااله که به شادی ازشون استفاده کنی...
دوست دارم...بهت اس تبریک میدم..خواستم اینجا هم بهت تبریک گفته باشم عزیزم.

نفســــــــــــــ سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.m65-n68.blogfa.com

وای مبارکت باشهههههه
باران راستی چرا اصفهان ؟ من هنوز تو کف اینکه شما اهل کجایین موندمآ توام که بهم نمیگی

منم وقتی میخواستم جهیزیه بخرم پولایی بابام میداد اصن مهم نبودن اما وای به اون خرجایی که میخواست میلاد کنه مرگم میگرفت

رها چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ق.ظ

سلام یاران خانوم خوبین؟من تازه وبِ شمارو پیدا کردم یه جورایی عاشقش شدم
منم یه سال میشه که نامزد کردم ولی نامزدم خیلی کنسِ!!موندم چه جوری بهش بگم من فلان چیزو دوست دارم...اصلا دستش خیلی کم تو جیبش میره!!!:(((
نمیدونم فقط مالِ من اینجوریه یا بقیه هم این مشکلُ دارن...میشه بپرسم اقا محسن واستون خرید میکنن یا باباتون؟پولِ اینه شمعدونا رو اقامحسن داد؟اخه من متوجه نشدم!!

عزیزم بستگی داره خوب خریدایی که با محسنه اون انجام میده مثلا آینه شمعدونا محسن خرید.خوب بستگی به موقعیت طرف هم داره خیلی موقع ها من و محسن دوتایی با هم خرج میکنیم ولی همسریه من اصلا خسیس نیست یعنی داشته باشه خرج میکنه.
خساست خیلی بده امیدوارم رفتار نامزدت به مرور خوب بشه چون ممکنه بعد تو زندگی به مشکل بربخورین سعی کن درستش کنی خانومی

آرامیس چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

مبارک باشه :)
آجی آهنگ واسه کلیپتون نوید راستی - امروزه خیلی قشنگه

اینم لینکش ِ خواستی ببین بعد دانلودش کن
http://www.youtube.com/watch?v=cju50pFrT1M
واسه رقص کلاسیک تو جشنتون هم خیلی قشنگِ :x

مرسی آجی جونننننننننم

ارام چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

اخییییییییی *: مبارکه عزیز دلم .. ایشالا به شادی و دل خوش ..
الان ینی من بگم تا شب عروسی نرو خونه ی خودت میدونم که کتکه رو خوردم
ایشالا همیشه شاد باشی کنار اقا محسن مهربونت عزیزم ..

سمان چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ

باران جان یه سوال چه جوری این رمز رو رو نظرها ام اعمال کنم ینی واسه نظر هام ام رمز بزارم

رویای آبی چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ب.ظ

باران جونم، خریداتون مبارک باشه عزیزم.

منم با دوستای دیگه موافقم، به نظرم همه قشنگیش به اینه که بعد عروسیتون برینو تو خونه عشقتون بخوابین.

مطمئنم خونتون خیلی خوشگل شده. حتما عکساشو بذاریا خانومی.

خوشبختیتون آرزومه.

ندای محسن پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ http://mohsen65neda66.blogfa.com

اسم خدا را به 12 نفر که خیلی دوستشان داری بفرست
مطمئن باش هفته خوبی برات میشه خدا خواسته تو را در این هفته برآورده میکنه

یا الله *یا کریم * یا اول یا آخر* یا مجیب* یا رحمن* یا سبحان* یا قادر* یا جمیل* یا سلطان*یا عالم* یا رازق* یا قاضی الحاجات*

قبل از خذف امتحان کن

خانوم خونه جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

سلام باران عزیزم
خیلی واست خوشحالم
وبلاگت رو همیشه با گوشی میخونم
وقتی از عروسیت و جهاز و ... میگی هم خوشحال میشم هم بغض میکنم
خوشحال واسه تو که تا شهریور خوشبخت ترین زن میشی در کنار همسرت
و بغض واسه خودم که دارم از دوریش کم میارم
شاید کم بیارم و همه چی رو تموم کنم پست ۲۹ وبلاگ رو که بخونی متوجه میشی چی میگم
سر عقدت واسه منم دعا کن عزیزم
خیلی دلم گرفته
راستی زودتر برو عکس و کلیپتون رو درست کن
واسه آهنگی که میخوای برقصی آهنگ تو تو تا حالا ۳ تا عروس داماد باهاش رقصیدن
کاش یه آهنگ دیگه انتخاب میکردی که تکراری نباشه

عزیزم ایشالا دوریه شما هم تموم میشه و به روزای خوب میرسین..حتما دعا میکنم خانومی
باور میکنی وقت نمیشه ولی دیگه این هفته حتما میریم
راست میگی اگه آهنگ دیگه پیدا کنم عوضش میکنم

شلاله شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ب.ظ

بارااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان کوشی تو دخمل؟
دلتنگت شدم کجایی؟
راستی ایمیلاتو چک کن

مهشاد شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام عزیزدلم
چطوری آجی جون ، خوبی قربونت برم ؟! میدونم سرت شلوغه
من که انتظاری ندارم ، همین که به یادمی کلی می ارزه
خبری نیست گلم سلامتی ، صبح ساعت 6 رفتیم تهران با مامان
جلسه داشت
منم رفتم یه مانتو خریدم و بعد هم بعد از ظهر حرکت کردیم
الان رسیدیم ، داغونم.... خیلی خسته ام ...دلم نیومد نت نیام
امیدوارم کاراتون به خوبی پیش بره عزیزدلم
مواظب خودت باش آجی ، انقدرم استرس به خودت وارد نکن
بازم لاغر میشیا....دوشت دالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد