لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

مریضی+خرید لباس

سلام  دوستای گلم 

نماز روزه هاتون قبول باشه...من که هیچ وقت این سعادت نصیبم نمیشه شماها واسمون دعا کنید!

الان که دارم مینویسم حالم خیلی خیلی بده!سرم به شدت درد میکنه حالت تهوع امونما بریده و ضعف ،جونی واسم نزاشته!!در اصل یه باران مریضم که فکرکنم داره میمیره!محسنی از صبح رفته بود دنبال کاراش وقتی زنگید و دید دارم گریه میکنم سریع خودشو رسوند خونه تو بغلش یه عالمه گریه کردم فکر کنم مرض گریه هم گرفتم صبح داشتم تکرار عشق و جزا را میدیدم پا به پای یاسمین گریه کردم اونم از نوع صدادارش!!خلاصه حالم خیلی خرابه از دیروز مریض شدم و اگه تا بعد از ظهر بهتر نشم میریم دکتر! 

۵شنبه رفتیم کرج عروسی داشتیم...عروسیشون تو  یه هتل تو شهرک سینمایی بود!همیشه دوست داشتم شهرک سینمایی را از نزدیک ببینم!خیلی جالب بود کلی تو کوچه پس کوچه هاش قدم زدیم خونه های قدیمیش خیلی بامزه بود!خیلی از جاهایی که تو فیلما دیده بودما از نزدیک دیدیم!از همه جالب تر ماشین عروسشون بود که اونم قدیمی بود و خیلی خوشگل بود!آخر شبشم که دیگه با همسری ترکوندیم از بس رقصیدیم!محسن که میگه چشمم زدن از بس همه گفتن وای چه تپل و خوشگل شدی! 

شنبه خیلی اتفاقی رفتیم تهران خونه عموم یعنی اصلا قرار نبود بریم ....زن عموم گفت اینجا یه مزون لباس هست لباساش همه خارجیه بیا بریم ببین لباس گیرت نمیاد! 

وای نمیدونید چه لباسای معرکه ای داشت.......یه لباس یاسی بنفش(دقیقا نمیدونم چه رنگیه)از این پرنسسیا داشت پوشیدم دیگه دلم نمیخواست از جلوی آینه بیام کنار!واقعا معرکست.....گفتم خود خودشه همونی که من میخواستم!مامانم هم گفت آره شک نکن همینا بگیر!گفتم مامان حالا قیمتشا بپرس.......تو اتاق پرو بودم که قیمتشا شندیدم  و دود از سرم بلند شد!دیگه گفتم بیخیال محسن گناه داره نمیخوامش!همون موقع همسری زنگید که چکار کردین و اینا گفتم یه لباس پسندیدم که قیمتش خیلی بالاست!همسری هم گفت اگه دوسش داری بخرش نگران قیمتش نباش!دیگه خردیمش.......خیلی دوسش دارم فقط باید مراقب باشم لاغر یا چاق تر از اینی که هستم نشم چون دیگه اون وقت بهم نمیخوره!اینا گذاشتم واسه لباس پاتختیم!یه کم خیالم راحت شد!از دیروزم که همسری دنبال کارای باقی مونده ی خونمونه و هر موقع بنده بهتر بشم میریم تو کار چیدن جهیزیه!  

دیشب رفتیم بقیه عکس اسپرتامونم گرفتیم...چند تا عکس گرفتیم که یکیشا انتخاب کنیم و بزرگ کنیم واسه تو خونمون!خیلی خسته شدم!دیشب عکاسمون گفت به نظرم نمیخواد کلیپتونا روز عروسی تو تالار پخش کنید!نمیدونم چرا ولی گفت دیگه......حالا موندیم چکار کنیم!منم به محسن میگم اگه نخوایم پخش کنیم بیخیال کلیپ بشیم کلی هم تو هزینه ها صرفه جویی میشه!حالا ببینیم چکار میکنیم!حس میکنم ممکنه تو هزینه ها کم بیاریم درسته که خانواده ها پشتمونن و همه جوره حمایتمون میکنن ولی یه سری خرجا هست که من و همسری دوست داریم از جیب خود همسری بره تا حرف و حدیثی هم نباشه!

واسم دعا کنید زودی خوب بشم و دوباره لاغر نشم!خیلی از این موضوع میترسم!

نظرات 39 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

آحییییییی عزیزم.. مریضی تو؟
بمیرم الهی.. موقعی که بهت اس دادم نمیدونستم مریضی و الا مزاحمت نمیشدم..
ایشالا که زود زود خوب بشی..
منم با آقامحسن موافقم چشم خوردی..
مواظب خودت باش دختر

خدا نکنه عزیزم ...دقیقا اون موقع داشتم اشک میریختم و واسه تو اس مینوشتم!
چشم گلم مرسی

شلاله دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام بارانی.خوبی؟خدا بد نده.پدرسوخته مریضی تابستون از زمستون خیلی بدتر میشه.فقط استراحت کن و تا میتونی بخور که از اشتها نیفتی. زودی خوب میشی اصلام وزن کم نمیکنی من بهت قول میدم
واییییییییییییییییییییییییی باران مبارکههههههههههههههههههه.اینطوری که تعریف میکنی فوق العادهست
باران منم با نشون دادن کلیپ تو عروسی موافق نیستم.ولی باز بستگی به خودتون داره.
راستی آبجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عکساتون مبارکههههههههههههههههه ما که هنوز سی دی عکسمون بدستمون نرسیده
راستی باران جونم واست یه ایمیل میزنم چکش کن

امروز که خیلی گند بودم هیچی نخوردم!همین غصش بیشتر عذابم میده اصلا اشتها ندارم!
خوب اگه نخواییم نشون بدین که نمیسازیم خرج اضافست!!
به ما هم گفت اگه بخواییم کلیپ بسازیم و روز عرویسی نشون بدیم که تا اون موقع آماده میشه در غیر این صورت میره واسه بعد عروسی!دلم آب شد دیگه اینقدر صبر کردم!
باشه گلی

خانوم خونه دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ http://gomneveshte.blogsky.com

سلام عزیزم
الهی بمیرم عروس کوچولوی ما حالش بده
کاش من جای تو مریض میشدم حداقل یکم لاغر میشدم
البته همه میگن یکم لاغر شدما
لباستم مبارک
یادت نره عکس بندازی بذاری ببینیم
اگر کلیپ رو اون شب نشون نمیدین اصلا نسازین چون هزینه اضافه هستش
توی فیلم عروسیتون انواع و اقسام فیلم ها رو میتونید داشته باشید
کلیپ رو توی سالن که میذارین همه خوششون میاد و توی فیلمتون هم خوشگل میفته
راستی از الان دی جی شب عروسی رو انتخاب کن
با یه آهنگ تمرین کیک خوردن کن
اینکه عروس و داماد ساده کیک بخورن قشنگ نمیشه
اما با یه ریتم آهنگ که مدل در میارن خیلی قشنگ میشه
میدونستم تهرانی میفرستادمت اینجا که دوستم لیاس عروس خریده
خیلی قشنگه
واست دعا میکنم لاغر نشی توام دعا کن لاغر شم

خدا نکنه خانوم گل
چشم حتما عکسشا میزارم البته الان که نمیشه بعدا!
آره راست میگی!
وای که چقدر کار داریم هنوز رقصم تمرین نکردیم!
نمیدونم کلیپا چکار کنیم!!خبرشو میدم بهتون
ایشالا که لاغر میشی

شادان دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

عزیزم لباست مبارک .بابا عکسای خریدای عروسیتو بذار دلمون آب شد خوووووو......
ببین من نمیدونم کلا ظهرا بیکارم جز آخر هفته . خودت یه قرار بذار تپل

باشه خونه را چیدم کم کم عکس همه چیو میزارم
بزار بهتر بشم قرار میزاریم عزیزم

آرامیس دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

kash axesho mizashti princese man :x

mobarak bashe :x

آخه الان نمیشه عزیزم........ولی میزارم قول میدم

آرامیس دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

من تو پست قبلت یه کامنت گذاشتم یا تصمیم داشتم بذارم ؟!
درباره قالب و عروسی؟
اصن یادم نیس ؟ :))

آرامیس دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:35 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

آها دادمش :دی دیدم الان :))
آقا عروسی عقب تر بود بخدا میومدم :دی

حالا بازم تصمیم میگیرم :)) خیلی پروعم میدونم :دی

ای بابا!حالا یه کاریش بکن...بیا دیگه!
نه بابا پررو چیه!تو گلی

Aylini دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

Azizamm mObarak bashe:* ,inghadr hersojush nakhor fek konam to az ina injuri mishi.. Hatmannnn hatman axe lebaseto bezariaaa

آره من زیاد حرص و جوش میخورم!!!
باشه میزارم

زهره دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

مبارکه عزیزم...ایشاله که حالتم خوب میشه و اصلا مشکلی واست پیش نمیاد...
لازم شد منم بعدا ادرس این مزون رو ازت بگیرم

چشم حتما
هر موقع خواستی بگو

الفی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

باران حساس خودمی.گریه براچی اخه

نمیدونم...فشار روحی و جسمی!

[ بدون نام ] دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام عزیزم چرا مواظب خودت نبودی سعی کن چیزای مقوی بخوری اب لیموی تازه با عسل واب خیلی خوبه حالا غصه نخور عزیزم لاغر میشی
لباس یاسی بنفشت هم مبارک گلم

ممنون عزیزم
اسمتو فراموش کردی بنویسی!!!

مهتاب سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:48 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

لباس خوشکلت مبارک. من هنوز چیزی واسه پاتختیم نخریدم!!!
در مورد کلیپ هم منم به مشکل تو دچارم. خودم هم نمیدونم که چیکار کنم. واسه اینکه لاغر نشی باید خیلی به خودت برسی و در درجه اول هم استرس نداشته باشی

استرس ندارم هنوز خیلی وقت دارم تا روزای پر استرس!ولی این مریضیه زد تو کار بی اشتها شدم!!
ایشالا تو هم یه لباس مناسب پیدا میکنی عزیزم

مهشاد سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام عزیزدل آجی بمیرم نبینم مریضیتو آجی
چی شده قربونت برم ؟! آجی این یه هفته نبودی انقدر به وبت سرزدم دیگه دیوونه شدم، کجایی آخه ؟!هیچ موقع بی خبر نمیرفتی
کلی دلم واست تنگ شده بود ، آجی جونم از دیروز بهتر نشدی؟

منم خیلی دوس دارم شهرک سینمایی برم آجی ، مامان قول داده یه روز منو ببره ، حالا نمیدونم اون روز کی میاد؟!خوش حالم
که عروسی بهتون خوش گذشته عزیزدلم ؛ انشالله همیشه
خوش باشی...لباست مبارکه آجی ، انشالله به سلامتی
آجی خب اگه کلیپ رو نمیخواید پخش کنید نباشه بهتره
به قول خودت کلی تو هزینه ها صرف جویی میشه
مهم فیلم عروسیتونه که یادگاری میمونه ، عکس اسپرتا هم که
هست
آجی دیگه بیخبر نذاری بریا ، من دلم صدجا میره تا برگردی
خیلی مواظب خودت باش عزیزدلم ، من که دارم میمیرم از خستگی
تو مواظب خودت باش ، دوستت دارم کمتر از خدا بیشتر از خودم

خدا نکنه آجیه خوشگلم
ببخش گلی نشد بیام نت بگم
نه آجی امروز از صبح بیمارستان بودم!حالم خیلی بد بود.الان سرم و آمپول زدم یکم بهترم!ولی هیچی نمیتونم بخورم اصلا اشتها ندارم اگرم بخورم که گلاب به روتون حالم بهم میخوره!آجی نمیدونم چم شده....خیلی مریضیه وحشتناکیه!
مرسی آجی جون
تو هم مواظب خودت باش
بوس

نفســــــــــــــ سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ق.ظ

ایشالله که خوب بشی باران جون
احتمال اینکه چشم خوردی هم هست
آخ که منم خیلی دوس دارم برم شهرک سینمائی
کاش عکس از لباست و خرست بذاری


راستی بابت اینکه سوالمو جواب دادی ممنونم
من نمیدونستم به کسی نمیگی فک میکردم یادت میره بیایی برام جواب بدی عزیزم اگه میدونستم انقد پافشاری نمیکردم و نمیپرسیدم

حالا چند تا عکس از شهرک سینمایی میزارم واستون جالب بود!
خواهش میکنم عزیزم
مرسییییییییییییی

مریم یکی از دوستای باران جون سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

الهی عزیزم روز بدتو نبینم . ممکن از نظر روحی در فشاری ؟؟؟

خوب خودت رو تقویت کنم گلن مواظب خودت باش آبجی جونم....

نه مریم مریضیم جسمیه خیلیم بده!داغونم کرده تا حالا حالم اینقدر خراب نبوده دکتر گفت اگه تا فردا خوب نشدم باید آزمایش بدم!

عسل سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

سلام آجی.بهتری؟؟نگران نباش لاغر نمیشی.کاش زودتر عکس لباستو میزاشتی

مرسی عزیزم
باشه میزارم

باران سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ب.ظ

واییی مبارکهههههههههه لباست!!!!!!!
ببین زودتر خوب شو تا گازت بگیرمممممم
عکس لباستو میذاری؟؟؟

ممنون گلم
چشمممممممم

mary سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ

salam azizamm..doret begaram moragheb bash esterahat kon khub mishii. alan chetori?khubi behtarii?tunestam behet s mmidam akhe nemikham mozahem vaghtet besham ke alan saret sholughe..
labasetam mobaraket bashe.mishe begi chand kharidii?kashki manam mitunestam beram teh.vali bndaram labasaye ghashangi dare akhe2-3ta arusi darimm
in ruza eltemase doa..manam be yadetamm
kheyli doset daramm

مرسی مری جونم
این حرفا چیه هر موقع دوست داشتی اس بده عزیزم
عزیزم لباسما ۹۰۰ هزار تومن خریدم.
شماها منا دعا کنید من که نمیتونم روزه بگیرم!

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

سلام خانومی
خوبی
وای خوب شد گفتی عشق و جزا من دیشب ندیدم یادم باشه تکرارش را ببینم
لباست مبارکت باشه
آره واقعا اگه نمی خواین کلیپتون را پخش کنید خرج اضافی هست

اوه دیشبش خیلی غصه دار بود!بیچاره عمر!
ممنون هنگامه جون

روژان&رهام سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

سلام باران جوووووونم
خدا بد نده
بهتری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وای چقدر خوشحالم چقدر دوس دارم این تکاپوتونو واسه عروسی...
قیمتش چقدر بود؟

مبارکت باشه عزیزم


کلا کلیپ رو پخش نکنی بهتره
یکمی قدیمی شده
به قولا هزینه هم کمتر میشه
چقدر واسه کلیپ میخواد بگیره ازتون؟؟؟؟؟؟؟؟؟


عزیزم ایشالا کم نمیارید و همه چیز به بهترین شکل با هزینه مناسب جور میشه


یادم نمیاد تاریخ عروسیتو گفتی یا نه تو شهریوره؟؟؟؟؟

خیلی براتون خوشحالم خیلیییییییییییییییییییییی

ممنونم روژان جون الان بهترم
نمیدونم هنوز نپرسیدم ازش ولی احتمال زیاد بیخیال کلیپ بشیم!
عزیزم عروسیمون ۱۷ شهریوره!
فدای تو ایشالا عروسیه شما

خانم کوچولوی آقاییش سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

اوخی عزیزم
ایشالا زود خوف شی گلم
لباستم مبالک
نگران نباش ایشالا همه چی خوب پیش بره

مرسی عزیزم

الهام سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

وای چرا اسممو ننوشتم اونی که اسم نداشت من بودم گلم

ای خانوم سر به هوا!

کارین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ب.ظ

من فدایِ شما بشم ایشاله
باران اومدم بترکونم....قربونت برم من الهی
میدونیکه حالم خیلی بد بود....اینم میدونی که فقط میخواستم به کیا مرخصی بدن تا اونقدر باهام بحرفیم تا اروم شم...اینم میدونی اصلا ارامش توزندگیم گم شده بود...امروز کیا فقط واسه ۲ دیقه زنگید گفت فردا همه میرن خونشون...نمیدونم مرخصیشون چندروزس ولی یه روزش هم واسم غنیمه...نمیدونی باران اون ۲ دیقه اونقدر شارزم کرد که میخوام تا فردا بترکونم.....بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااران
حالت خوب شد گلم؟به خواهرم میگم باران چشم زدن الان مریض شده....خب اجی حوشگلم کمتر تو چشم باش دیگه....وااای من عاشق پیرهن پرنسسیام...وقتی حالت خوب شد عکشو بزار ببینم باشه اجی؟
مبارکت باشه گگگگگگگگگگلم....دوست دارم یه عالمه

خدا نکنه گلم
خدا را صد هزار مرتبه شکر....خیلی خوشحالم واستون حسابی از این موقعیت استفاده کنید و خوش بگذرونید.
نه آجی من هنوز خوب نشدم و حالم همچنان خرابه!
باشه میزارم آجی جون
فدااااااااااااات

کارین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

باران من اینجا نمیتونم قرص مکسُ پیدا کنم؟فکر کنم سفارش دادی اره؟
میشه شماره ی اونجارو بهم بدی؟کلا بهم بگو چه جوری میتونم گیرش بیارم...اینقدر لاغرشدم کهخ نگووووووو...اصلا اشتها کیلو چنده؟اینقدر فشار روم بود که تو کل روز یه استکان چایی رو به زور میخوردم...شبیه میمون شدم ولله...میخوام ازاین به بعد بیشتر به خودم برسم :|

آره اجی میشه ولی یکم صبر کن بزار ببینیم عوارض نداره یا مثلا برگشت پذیر نیست!تو مشکلت دوریه کیاست بیاد خوب میشی اشتهاتم باز میشه.حالا بازم اگه میخوای شمارشو بدم بهت؟؟
ای بابا این حرفا چیه تو همه جوره ماهی قربونت برم

A&M سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام باران جون
عزیزم فدات بشم
خانومی نبینم مریضیتو ایشالا که لاغر نمیشی
لباستم مبارک باشه خانومی..منتظر عکسشیممممممممممممم

ممنون عزیزم
چششششششششششم

فرزانه چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

بهتری باران جان؟
یه پست بذاز دلمون وا شه

نه بهتر نیستم دعا کنید واسم
قول میدم تا خوب شدم یه پست شاد بزارم

الهام چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ب.ظ

باران جونم خوبی عزیزم بهترشدی

مرسی گلم امروز بهترم

نازی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام باران جونم:‏*‏ خدا بد نده عزیزم. گلم نکنه عوارض قرصاص مریض شدی؟:‏(‏ به دکتر بگو اسم قرصتو:‏(‏ کاش زودتر خوب بشی:‏* مبارک لباستم باشه خانمی. ایشالا به شادی

نه عزیزم ویروس بود ۲ روز امونا برید ولی امروز خدا را شکر بهترم
به دکترم گفتم ...گفت مشکلی نیست!
مرسی عزیزم

شلاله چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

بارانیییییییییییییییییییییییییییی اینجوری که نمیشه آبجیه ما هرجا میره چشش میزنن مریض میشه.زهره چشم سهله باید ۷تا اسپند استفاده کنیم
امروز چطوری آبجی؟

نمیدونی چه به سرم اومد دیروز ۲ بار رفتم دکتر همش سرم و آمپول و آزمایش!همه جاما سوراخ سوراخ کردن!!ولی خدا را شکر امروز بهترم .هنوز بی اشتهام ولی دکتر گفت تا فردا خوب میشم

مریم یکی از دوستای باران جون پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ


سلام آبجی جونم خوبی .... باران دکترم اقدام به بارداری من رو دو ماه عقب انداخت.....
کلی ذوق کرده بودم . همه کارها رو نوبت به نوبت - آزمایشات و قرص اسید فولیک و فروسولفات و انواع رژیم غذایی و همه و همه رو از اسفند ۹۰ انجام داده بودم که برای ۳مرداد اقدام کنم .آبجی دو ماه عقب افتاد . اینقدر از نظر روحی داغون شدم که حد و حساب نداره . گریه پشت گریه... تو رو خدا خواهش میکنم برام دعا کن....باران یه اخلاق بدی که دارم و به قول همسری خدا منو در معرض امتحانش قرار داده اینه که دوست دارم حتماْ حتماْ با اولین اقدام نی نی از بهشت به این دنیا سفر کنه .... ولی دکترم گفت اولین اقدام هم باید اواخر شهریور باشه...و این تجریه ای شد برام که هر جوری برنامه ریزی کنیم باز تا خدا نخواد اون اتفاق نمیفته ... آخه آجی جونم دوست داشتم نی نی اردیبهشت به دنیا بیاد.... حالا که نشد ولی باز اگر خدا بخواد بازم میگم اگر خدا بخواد من با اولین اقدام اواخر شهریور باردار بشم کوچولو ما تیر ماه تولد خودم به دنیاد میاد . بازم هر چی خدا بخواد . فقط برام دعا کن که صبور باشم . میدونی همسری چی میگه : میگه نه به اون که تا حالا نمیخواستی نه به الان که به خدا گیر دادی.....

الهی قربونت برم مریم عزیزم گریه واسه چی خانومی حتما صلاح این طوری بوده اصلا خودتو ناراحت نکن خانومی .حتما لازم بوده که دکتر این جوری گفته و صد در صد اون موقع واسه هر دوتون مناسب تره!ایشالا که هرچی صلاحتونه همون میشه...چه فرقی میکنه تیر و شهریور عجله نکن خواهر نازم
همسری راست میگه اصلا تو این قضیه عجله نکن و به خدا جونم گیر نده بزار ببین خودش میخواد چه کار کنه

tannaz پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

salam bar baran joone maham
baranam chizaye moghavi bokhor be khodet bego hata age delam nakhad bayad bokhoram ta ye aoloooooseeeeeeeee mah ke hasti mahtar beshii
azizam eshalah hamise shad bashi va hicvaght ghameto nabinam

ممنون گلم باشه حتما بیماری که از بدنم بره بیرون حتما خودمو حسابی تقویت میکنم فعلا نمیتونم چیزی بخورم!
مرسییییییییییییییییی

tannaz پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

rasti lebase khoshgeletam mobrak
axesho bezar age mitoni delam ghilivili raft:)

چشمممممم

بانو پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

وای لباس خوشگلت مبارک
بهتر شدی باران جان؟

مرسی عزیزم بهترم

somy جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ http://lady-purple.blogfa.com

آخیی باران جونم چرا این طوری شدی؟ الان چطوری ؟ بهتر هستی ایشالاه؟ به خودت برس این روزا اصلا هم به چیزهای منفی یا استرس زا فکر نکن گلم
مبارک باشه .اینقدر تعریف این لباسو کردی دلم خواست ببینم.راستی شما پاتختی هم میگیرید؟ تو اطراف ما که دیگه از این مراسم نمیگیرن. چقدم ماشالاه اتلیه وعکس میگیرین
حسابی به خودت برس عزیزم.بووس

آره عزیزم اینجا هنوز این مراسما میگیرن... خیلی هم مفصل!!!
۲ بار بیشتر نرفتیم اتلیه که عزیزم!
فدات

فرزانه شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

دههههههههههه!!! تو که هنوز نیومدی..
بهتری گلم؟
کور بشه هر کی تورو چشم زده..

قربونت برم عزیزم
اومدم

tannaz سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

rasi tavolde barane golamam pishapish mobarak

من ِ تو :) چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ب.ظ http://sir-lady.blogfa.com

خآنوم مهمون تازه وارد قبول میکنید ؟! :">
تازه یکی دو هفتس با وبتون آشنا شدم پستایی که رمز نداشتون خوندم .. عزیزم امیدوارم این روزای ِ انتظارم زودی تموم بشه برید سر خونه زندگیتون :* عشقتون جآودان :*

شقایق یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ http://vesale-do-eshq.blogfa.com

سلام به خوشبخت ترین دختر دنیا
امیدوارم شب و روزای قشنگی رو کنار همسرت بگذرونی و لحظه لحظه زندگیت فقط پر باشه از عشق و زیبایی
سالگرد پیوند عاشقانتون رو تبریک میگم و آرزو میکنم همیشه کنار هم شاد باشید و هرکسی هم که این رو نمیخواد زودتر چشماش کور بشه از حسادت
خیلی از چیزایی که مینویسی شبیه زندگی منه برا همین همیشه تو ذهنمی و برات دعا میکنم
خیلی خوشحالم که کم کم به روز وصال اصلیتون نزدیک میشین
اینم از طرف من:

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد
تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم
سالگرد ازدواجتون مبارک

لیلا یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام.باران جون خوبی آجی؟؟؟راستش من خیلی وقته وبت میام ولی واست کامنت نمیذارم خیلی دوست دارم عکست رو ببینم نمیذاری عکستو مث آجی مهشاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد