لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

چیدن خونه ی عشقمون

عاشق تک تکشونم.........با عشق و علاقه همشونا خریدم و با وسواس خاصی واسه هر کدومشون دنبال یه جای مناسب میگردم.....گاهی عین بچه ها ذوق میکنم و وقتی به خودم میام خجالت میکشم که جلوی دیگران این رفتارا را کردم!همه خوشحالن و میخندن......همه شیطونی میکنن و سر به سر من و همسری میزارن....پدر بزرگم با یه عالمه ذوق و خوشحالی اومده خونه عشق و داره ما را تماشا میکنه که وسایلا میچینیم!یه شادیه خاصی تو چشاشه...من و محسنا میبوسه و واسمون آرزوی خوشبختی میکنه میگه ما هر شب میخواییم بیاییم خونتون!یاد روز عقدمون میفتم اون قیافه اخمالوش و ...یاد اشکام....یاد اینکه حتی بهمون یه تبریک خشک و خالی هم نگفت...یاداینکه من یه کینه بزرگ ازش به دل گرفتم و گفتم تا آخر عمر نمیبخشمش ولی حالا...........حالا تو دلم دنبال اون کینه و خشم میگردم ...اما پیداش نمیکنم!از دست هیچ کس ناراحت نیستم همه خودشون پشیمونن و الان همه میدونن ما با هم چقدر خوشبختیم!!! 

 

آشپزخونمونا چیدیم اون روز تا شب ۲۰ بار در کابینتا را باز کردیم و مدل عوض کردیم!!!من و عمه جونم اخلاقامون مثل هم دیگست همه میگن خیلی شبیهین!دو تایی ذوق میکردیم ...میچیدیم...دوباره مدلشا عوض میکردیم و داد همه میرفت هوا از این همه صبر و حوصلمون! 

دیروز رفتیم سراغ اتاق خوابمون.......از همه قشنگ تر این قسمتش بود!همسری نبود دیروز صبح رفت خونشون و امشب میاد!اتاقمون معرکه شد.....هنوز مونده ولی تخت و میز آرایش و دراورا گذاشتیم...پشت تختم اون هفته کاغذ دیواری کرد که واقعا عالی  شد!دیشب برای همسری کلی ازش تعریف کردم!محسنم میگه دل تو دلم نیست بیام ببینم چه شکلی شده! 

خلاصه این چند روز داریم خونه عشقا میچینیم.روزای خوبیه و خیلی حس خوبی دارم!انگار تازه داره باورم میشه میخوام یه زندگیه جدیدا شروع کنم و ......... 

تا آخر این هفته خونمونا میچینیم و بعدش من میام با یه عالمه عکس که بهتون قولشا دادم!  

از همتون ممنونم که احوالپرسم بودین!۲ رور حالم خیلی بد بود ۳ بار رفتیم دکتر بیماریم ویروسی بود ولی دکتر گفت خیلی شدید گرفتی!تا به حال این جوری مریض نشده بودم!واقعا سلامتی چه نعمتیه!

این روزا دعامون کنید...خواهش میکنم ما را فراموش نکنید!دوستتون دارم

نظرات 83 + ارسال نظر
سمیرا ومهدی یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:47 ب.ظ http://zendegi-shirin-sm.blogfa.com/

سلام گلم
خوشحال میشم بهمون سر بزنی
ایشالله زود خوب شی و هیچ وقت مریضی سراغت نیاد.
با اجازه لینکتون کردم بهم سر بزن عزیزم

ممنونم خانومی
چشم سر فرصت میام پیشتون

آرامیس یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

آخجون عکس :دی
مبارک باشه خونه‌تون
ایشالا که توش پر باشه از صدای خنده و شادی :ایکس

فدات عزیزم

باران یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

باران...عاشق این پستم ... عاشق اینهمه انرژی مثبت...عاشق اینهمه حس قشنگ...باران...بازم اشکمو درآوردی....قربونت برم عزیزم...فدای ذوق کردنت بشم....
ایشا...که سفید بخت بشی عزیزم...این گریه من اوج گرفت...ببخشید....قربونت برم

قربونت اشکات برم من
مرسیییییییییی
ایشالا تو هو خوشبخت بشی عزیز دلم

روژان&رهام یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

واااای خدا من چقدر خوشحالم
با خوندن هر جمله ات کللی ذوق میکنم
عزیزم ایشالا به سلامتی
مبارک باشه

ایشالا بهترین لحظات و بهترین عاشقونه هارو توی خونه ی گرم و عاشقونتون داشته باشین

منتظر عکسات میمونیییییییییییییییییییییم

عروس خانومی تو هم باید خودتو آماده کنیا!!
فداتتتتتتتتتتت

ندا ی علیرضا یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

مبارکههههههههههههههههههه باران جونم ایشالله همشونا به شادی استفاده کنی عزیزم خوب میشی ایشالله چقدر اینجا انرجی مثبت زیاده مرسی فول شدم

ممنونم عزیزم
خدا را شکر که انرژی گرفتی

بانو یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:58 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

سلام . قربونت
اون قسمت چیدن کابیت ها خیلی قشنگ بود

جدا!!!کلا ما شدیم پت و مت این چند روز!!خدا به داد برسه

نازنین یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ http://naziyenima.blogfa.com

تبرییییییییییییییییییییییک میگم باران جونم
خیلی خوشحالم عزیزم
چقد خوبه که صبوری ماشالله . حالا اگه من بودم هی غر میزدم که چرا تموم نمیشهههههههه:د ی
خلاصه خیلی انرجی + گرفتم عزیزم :دی

ممنوم عزیزم
نه بابا من عجله نمیکنم

فـاطــــــ ــــــمـ ه یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

سلام...

مبارک باشه باران جون...

ایشالا با سلامتی و دل خوش تو خونه عشقت با همسرت زندگی کنی...

من از موقعی که نامزد شدین وبلاگتونو میخونم چند بار هم نظر گذاشتم ولی نتونستم مثلِ بقیه دوستای خوبت باشم...

خوشبخت بشین

عزیز دلم این چه حرفیه تو هم جزو دوستای خوبمی....
ممنونم ازت

[ بدون نام ] یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ب.ظ

bashe azize delam farda amadash mikonam :x

hala baghiashunam harvakh khasti begu barat dorost konam khasti avaz koni dashte bashi :-*

عسل دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

چه ذوقی تو دلم میاد وقتی نوشته های این روزاتو میخونم.امیدوارم تو این خونه سال های سال با عشق زندگی کنید

ممنونم عسل جونم.تو هم که نوبتی

فرزانه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ

وااااااااااای باران دلم میخواد برات کل بکشم.. من واسه تو انقد ذوق زده شدم خونه خودم رو بخوام بچینم چند دقیقه یه بار غش میکنم از خوشحالی
مبارکت باشه گلم
ایشالا صدای خندتون همیشه تو خونه بپیچه
خیلی برات خوشحاااااالمممممم خیلیییییییییییی
دوستم دارم هزار تا
یه بوس گنده

الهی قربونت برم.......اون موقع دیگه من کلی تجربه دارم که همشو در اختیارت میزارم خواهر جونم.
ایشالا به زودی خونه عشق شما و عشقتون

شهرزاد دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ق.ظ http://1001.blogfa.com

باران ... خیلی خوشحالم خیلی خیلی خیلی
وای وقتی تصور میکنم خودم رو جات میفهمم چه لحظه های خاص و شیرینی
فکر کنم برای من لحظه ی چیدن خونمون از لحظه ی عروسیمونم قشنگتر باشه
باران تو و محسن لــــــــــــایق این خوشبختی هستین ... توو حفظش همیشه کوشا باشین
میدونم که میتونین .....
مراقب خودت و عشقت باش همیشه همیشههمیشه :بغــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــل

مرسی شهرزاد عزیزم
ایشالا واسه خودت عزیز دلمممممممممممم
بغللللللل

زهره دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/


اشکهشوقه به خدا ...الان داره از چشام سرازیر میشه که بالاخره بارانم....خواهرم ...بعد از اون همه دعا و دلتنگی و گریه های شبانه بالاخره داره روز به روز به آرزوش که در کنار بهترین مرد دنیاش زندگی کنه میرسه.........
خدااااااااااااااایا شکررررررررررررررررت...

عروس خانوم کی باشه شما خونتونا بچینین
خدا را شکر واقعا...زهره باورم نمیشه صبر و گریه هام نتیجه داد!!!

مهتاب دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

نمیدونی چه حس خوبی با خوندن پستت بهم دست داد. تو تک تک لحظه ها خودم رو جات گذاشتم. واقعا شیرینه.
خیلی دلم میخواس که منم تا قبل از مراسممون خونمون رو بچینم
انشا ا... مبارکتون باشه
منتظر عکس هاتون هستیم

اشکال نداره مهتاب عزیزم ایشالا شما هم میرین خونه خودتون حالا ۱ ماه دیرترش مهم نیست عروس خانوم
مرسیییییییییییییی
چشممممم عکسا هم میزارم

سهیلا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ق.ظ http://soah6572.blogfa.com

مبارکه مبارکه...
سلام باران عزیز شرمنده بی اجازه مطالبتو خوندم برای خودت و عشقت ارزوی خوشبختی میکنم برای ما هم دعا کنید به هم برسیم

خواهش میکنم اجازه لازم نیست که...خوش اومدی
ممنونم
ایشالا که میرسید

خانم کوچولوی آقاییش دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ

مبارکه عزیزم:***********

مرسی

مهشاد دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام به روی ماه آجیم
ااااااااااا!!! آجی تو که باز اول پستت سلام نکردی ، آخه من چه قدر به تو بگم؟!
دو روز دیگه با نی نی تون میاین خونه مون ، بعد تو هی میگی مامان جان به خاله مهشاد سلام کن منم هی میگم ولش کن خواهر ، به خودت رفته.یادت نیست ؟!هه ، فدای تو من بشم عشق آجی
وای آجی آهنگ وبلاگتو میشنوم ذوق میکنم شدیدا واسه تون،
انشالله همیشه شاد باشی خواهر قشنگم.لبت خندون باشه
قبل از اینکه نوشته ی خودت رو بخونم منم یاد بابابزرگت افتادم آجی ، که روز عقدتون ازش نوشته بودی نمی بخشمش
الان انقدر ماه و خانوم شدی که دیگه کینه ای توی وجودت باقی نمونه آجی ، خوشحالم بابت همه چی خوشحالم خواهر قشنگم
آجی گلم مواظب خودت خیلی باش خواهر قشنگم
تا دنیا دنیاس دوستت دارم ، می بوسمت

آجی خوب من میگم دیگه هی نیام بگم سلام تکراری میشه
آره بچمم مثل مامانش بی ادب میشه!!!
ای شیطون ....خوب از من آتو میگیریا
فدای تو
بوس بوس

مریم دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.royaie-shirin.blogfa.com

سلام باران جووووون
مبارک باشه عزیزم.ایشاالله به پای هم پیر بشین

مرسی مریم عزیزم

شادان دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ

ای جانم عزیز دلم.به سلامتی و دل شاد بارانییییییییییی.
یاد چیدن وسایل خودم افتادم . مال من از همه سخت تر چیدن یخچال و خوراکیا و تنقلات روی یخچال بود.یه فیلمی داشتیم تا تونستیم چیزارو روی یخچال ثابت نگه داریم.هرکیم میومد میدید از پیش یخچال تکون نمیخورد
زود باش عکساتو بذار که خفمون کردی باران.

ما هم امروز خوراکیا را چیدیم البته بیشتر خشکبار و اینا بود که خراب نمیشه ...
چشم عکسم میزارم واستون
بزارید کامل بچینیم

حدیثه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ب.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

ای جانم ایشالا که خوشبخت شی عزیییییییییییییییییزم
چه لحظه های نابی ازشون حسابی استفاده کن

فدای تو
مرسیییییییییییی

الهام دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام عزیزدلمممم وای عاشق این پستت شدم عزیزم چقدر حالم خوب شد انگار منم حس تو رو داشتم بخصوص با اهنگ ناز وبت عزیزم باران خوبم خیلی برات خوشحالم خیلی زیاد. قربونت برم عروس کوچولوی ناز امیدوارم همیشه در کنار اقا محسن شاد باشی وهمیشه صدای خنده تون از خونه عشق بیرون بره
منتظر عکسا هستیم چه جور

ممنون الهام عزیزم
خودمم عاشق این آهنگم دیشب با همیری ۱۰۰ بار این آهنگا گوش کردیم و ذوقیدیم

A&M دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم،باران جون بهت تبریک میگم که داری این حس ناب و تجربش میکنی واقعا ذوق داره و درکت میکنم منم واسه هرچیزی ذوق میکردم مخصوصا چیزای دونفره که مخصوص خودت و خودشه..منم عاشق اتاق خوابمونم باوجود اینکه خونمون کوچیکه اما همجاشو دوست دارم
ایشالا روزای شادی و باهم سپری کنین
خانومی خونتون چندمتره؟البته اگه دوست داشتی جواب بده
عاشقونه هاتون جاودان گلم

اصلا بزرگ و کوچیک بودن خونه مهم نیست عزیزم....مهم عشق و آرامشیه که لازمه تو خونه برقرار باشه...
عزیزم ما خونمون ۱۳۰ متره...خدا را شکر بزرگه ولی اگه کوچیکم بود بازم من عاشقش بودم.
مرسی قربونت برم

mary دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

salam baran aziizam.kheyli khoshhalam vasat kheyli.. tu sms ham behet goftam..hamsh migam 1mah o chand ruze dg arusie barane az inja delam pishete daram tasavoret mikonammm..shad bashi doostam
are kheyli doost daram aks khonat otagh khaabeto bebinam bezar hatman..
man ke hamishe be yadet budam o hastamm.lotfeto faramush nemikonam parsal sale 89 halam bad bud tu webet ye tike vasam neveshti be yadam budii.. ruze bade konkur vasam of gozashti az natayej porsidii lotfeto faramosh nemikonam...hamish be yadet hastammm
kheyli dooset daram o vasat khoshhalam eshgham booos boos

قربونت برک دوست خوبم
ممنونکم به خاطر همه مهربانیت

شلاله دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ب.ظ

خونه ییییییییییییییییییییییییییی عشقتون همیشه مستدام عزیزم
واییییییییی باران ۲روز نبودم ترکوندییییییییییییییییییییی.آخه مامان آرش اومده بود نتونستم بیام.خداییش فرشته اس.
باران مرسی که بهم انرژی میدی با نوشته هات
آخ جون عکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
راستی باران جونم من هفته بعد واسه اون موضوعی که تو ایمیل بهت گفتم میرم تهران.ممنون میشم بهم جواب بدی(ایمیل)

mary دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:10 ب.ظ

khahesh mikonam azizamm.to azize delii ommmmachh

هما(دختربهار) دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ http://homafingili.blogfa.com

مبارکت باشه
خوشحالم که خوشحالی
الان حالت چطوره خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

وای بارااان جونم خیلی خوشحالم واست:‏)‏ ایشالا به شادی باشین همیشه:‏*‏ عروس گل مواظب خودت باشیا:‏)‏

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

با شنیدن اهنگ وبت شادی رو تو نگاهت و قلبت خیلی واضح تصور کردمممممممممم .. خوشبخت بشی گل من ..

آزاده دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ب.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

,وااااااااااای نازنینم خریدات همگی مبارک باشه ایشالا. میگم شما هم جهیزیه میچینین که یه روز همه بیان ببینن؟ چون ما این رسم رو حالا متاسفانه یا خوشبختانه داشتیم.خیلی دوست دارم عکسهاتو ببینم.
ایشالا بزودی با دل خوش از تک تکشون استفاده کنی و لذت ببری و خیرشو ببینی

آره عزیزم ما هم این رسما داریم ولی من خوشم نمیاد همه جمع بشن تو خونه ام!!اگه بشه این کارا نمیکنیم!

آلوچه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

باران جان خدا رو شکر که حالت بهتره..... وای که چقد این لحظه ها قشنگه، بنظرم یه حسی هست که دیگه تکرار نمیشه، از تک تک ثانیه هات لذت ببر و دعام واست اینه که: الهی که با خوشی از همه وسایلت استفاده کنی و تو خونه عشقت همیشه جشن و شادی به پا باشه

عسل دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

چرا نمیشه خصوصیش کنم؟

سمیرا ومهدی دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://zendegi-shirin-sm.blogfa.com/

منم همش دلم می خواد برم خونه خودم و تزئئن کنم
ولی معلوم نیست کی بریم هنوز نیمه کاره
برامون دعا کن عزیزم.

tannaz سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

akh joon ax mikhad baran jonam bezare az khoneye khoshgelesh horaaaaa
azizam eshallah hamisheeeeeeeeeeeee shad benevisi khanomi
eshallah kenare hamsaret ghashngtarin roza ra dar pish dashte bashid

مرجان سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

عزیزم چقدر حسه خوب داشت.. منم به عنوانه ۱ خواننده جدید دلم عکسا رو خواست.. توام واسه ما دعا کن..

شادان سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

باران پیشا پیش تولدت مبارک.میدونم شنبس ولی آخه من دیگه نمیام نت تا هفته ی دیگه .گفتم زودی تبریک بگم بهتره تا دیر شه

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام خانومی
خوبی
چقدر لذت بخشه چیدن خونه عشق به خصوص وقتی تما اون وسایل با سلیقه دو طرف خریده شده باشه
حتما عکسا را بذار تا کسایی مثل من که هنوز نرفتیم سر خونه و زندگی خودمون بتونیم از عکس های شما ایده بگیریم و یه کمکی برای ما باشه

elham سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:58 ب.ظ http://poram-az-eshgh.blogfa.com

mobaraket bashe barane azizam ba khondane taktak kalamatet khoshbakhtito shadito hes mikardam kheyli khoshhalam kheyli baran
bazam migam mobaaaaaaaaaaaaaaaaaaaraket bashe in lahzehaye royai va khoneye eshghet

بانو سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://ghalebeweblog.blogfa.com/

خسته نباشی خانم خونه

ارزو چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ق.ظ http://arezo-alireza.blogfa.com/

سلام عزیزم خوشحالم که ایقند خوب صبرتون نتیجه داد ...راستش باران چندبار نوشتم هی فرستاده نشد دیگه حسش رفت
به هرحال امیدوارم همیشه خوشبخت باشید

ععاشق اهنگ وبتونم

وااقعا خوش به حالتون ....


سمان چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.milapila.blogfa.com

هوراااااااا عکس
به سلامتی ایشالااااا

آریانا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام باران جونم خوبی؟الهی بمیرم که دیر اومدم پیشت الان خوبی؟توروخدا ببخشید این سرکار رفتنم شده دردسر.
ایشالله که تک تک لحظه های زندگیت پراز عشق باشه وااااای که چه حس خوبی داشت این پستت پراز عشق بودمبارکتون باشه گلم ایشالله که همیشه همینجوری پراز انرژی وعشق باشی
خیلی دلم برات تنگ شده بود شما که پیش من نمیای
ایشالله که همیشه شاد باشی
دوست دارم
راستی تولدتم پیشاپیش مبارک عزیزم اگه ی وقت نتونستم14 بیام بدون به یادتم
بووووووووووس

شلاله چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

بارانیییییییییییییییییییی من ایمیلتو الان دیدم آخه ۲روز نتونستم بیام نت.الانم دیروقته به زور جلو خودمو گرفتم اس نزنم
فردا حتما اس ام اس میدم آبجیییییییییی

فرزانه پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ق.ظ

سلام باران گلم
خوبی؟
من فردا شب مسافرم اجی جونم.. یه هفته ای نیستم..
اومدم حلالیت بطلبم..
احتمالا پیش امام رضا هم میرم اگه کاری داشتی بهم اس بده..
رااااااااااستی اگه عکسای خونه ی عشق رو گذاشتی برا منم جا بذاری هااااا..
حتما میخوام ببینمشون


یه عالمه دوست دارم..

ارام پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام باران جونم ..
اخی الهی فدات شم مبارکه .. قربونت برم که انقد ذوق داری ..
ایشالا همیشه ی همیشه تو خونه ی عشق کنار همسر مهربونت شاد باشی گلم ..

نیلوفر(این قاصدک دله منه) پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:50 ب.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

سلام عزیزم
خدا رو شکر بهتری
من که با نوشتت انرژی گرفتم پس درک می کنم چه حس خوبیه
خونه عشقتو چیدن
منتظر عکسا هستیم

مسعود ورکسانا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ http://forever420.blogfa.com

سلام ژایدار باشید و خوشبخت
براتون آرزوی بهترینا رو داریم
به ما هم سر بزنید

mary شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

salam baran azize delam.emruz ruze mohemiye ruzie ke to be donya umadi gole man eshgham tavalodet mobarakk..hamchenin salgarde aghdet ezdevaje ham mobarak.t.
alan behet s dadam.
bazam tavalodet mobarakk.
shad bashiii

آزاده شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

عزیزم 14 مردادتون / هم تولدت هم پیوند عاشقانه تو و عشقتایشالا سالیان سال با دل خوش زندگیتونو سپری کنین. کیس فور یو

tannaz شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

bara joonaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmm tavalodet mobarakkkkkkkk eshallah 120 sale shi va be arezohaye ghashneget beresi va kenare shoharet khoshabkht beshi azizam bazam tavalodet mobarak:)

شلاله شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

تولد آبجیییییییییییییییییی جونم و سالگرد شیرین ترین وصال دنیا بر همگان مباررررررررررررررررررررک







































































































برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد