لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

اولین شام ۲ نفره تو خونه عشق+عکس

بعدا نوشت:دوستان چند تا عکس هم اضافه شد. (ای دی اس الم درست شد!هورااااا)

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

 یه سلام گرم به دوستای گل و مهربونم بدشانسی به این میگن!!مشکل ای دی اس الم هنوز حل نشده!درست موقعی که خیلی بهش احتیاج دارم!دعا کنید مشکلش حل بشه...با این همه درگیری و این همه کار اینم بد موقع خراب شد!دیروز که دوباره همسری برد درستش کنن گفتن مشکل از لپ تابمه و ....نمیدونم باید چکار کنم!الان خیلی احتیاج دارم تند تند بیام اینجا و شماها آرومم کنین!دیروز هفدهم بود و این یعنی 1 ماه بیشتر نمونده!زمان داره مثل برق و باد میگذره!دعا کنید کارا خوب پیش بره و شبمون واقعا رویایی بشه!  

 

خوب بریم سراغ تشکرات ویژه...از همتون یه دنیا ممنونم!!از اینکه این همه دوست مهربون دارم به خودم میبالم و خدا را شکر میکنم!از شب تولد اس دادنا و تلفنا شروع شد.بعضیاتون هم اس دادین هم اینجا تبریک گفتین هم تو فیس بوک....آجی مهشاد و باران عزیزم که واسم پستم گذاشتن به مناسبت تولد!واقعا ممنونم از لطفتون....مرسی. 

 از این چند روز بگم که خونمون دیگه شکل خونه شده!!کلی خوشحالیم و هرروز میریم اونجا چون دلمون واسش تنگ میشه! جمعه شب خواستیم با همسری شام بریم بیرون که محسن گفت هوس کباب کردم بعدشم پیشنهاد داد به مناسب تولد و سالگرد عقد بریم خونه عشق و خوش بگذرونیم!منا رسوند خونه و رفت شام بگیره!منم یه آهنگ خوشگل گذاشتم و همه چیزا آماده کردم تا همسری بیاد!!دلم نمیومد از وسایلم استفاده کنم...رفتم چند تا دستمال تمیز که مامان آورده بود واسه گردگیری خونه پیدا کردم و پهن کردم رو فرش بعدشم دیگه مجبوری یه مختصری از وسایلمو آوردم.دیگه راهه دیگه ای نبود.....وقتی همسری اومد این شد اولین شام دو نفرمون تو خونه عشق!!!(عکس) مدیونید اگه بخندید!خوب سفره و میز و اینا کثیف میشد دیگه! 

شبش با بروبچ رفتیم بیرون...منظورم دوستامون+پسر عمه ام و نامزدش.بعد ۱ ساعتی بنده حسابی با(عکس)سوپرایز شدم!واسم کیک گرفته بودن!یه جشن کوچیک گرفتیم با کلی عکس و فیلم!واقعا سوپرایزم کردن!فرداشم که دوستم اومد دیدنم اونم واسم کیک خریده !همسری هم که بیچاره به اندازه کافی داره خرج میکنه و حسابی جیباش خالی شده هر کاری کرد نزاشتم واسم کادو بخره!!به چند تا بوسه و ماچ ماچی سر و ته قضیه را هم آوردیم!!!  

پریروز مامان بابای همسری اومدن...رفتیم خونه عشقا دیدیم و خیلی خیلی خوششون اومد!!مامانی جهیزه محسنم آورده بود من هرچی گفتم من همه چی گرفتم خودم شما چیزی نخر(منظورم این بود که خشکه باهامون حساب کن)گوش نداد!تا دیروز اینجا بودن....بعدشم هی گفت ما رسم نداریم حنابندون بگیریم و اینا!دیگه مامانم گفت ما رسممونه و من یه دونه دختر دارم میخوام واسش بگیرم!فکر کنم حنابندون هم افتاد به گردن خودمون! محسنی فعلا خونشونه و تا جمعه نمیاد!بعدشم که پیش به سوی خرید کردن !لباس عروسم که هنوز هیچ کاری نکردم!هیچ مدل دلنشینی هم پیدا نکردم! راستی کلا قید کلیپا زدیم هم خرجمون کمتر میشه هم اینکه دیدیم دیگه یه جورایی خز شده!بیخیالش شدیم.... دیگه همینا!!اینترنتم درست شد زود زود عکسا را میزارم!فداتون بوس بوس  

 ................. 

یه عکسم از خونمون گذاشتم تو پست پایین....بقیشو فردا میزارم الان دوربینا بابام برده عکسا هم تو دوربینه!رمزشم همون همیشگیه!

نظرات 58 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

خوشحالیت رو با تمام وجودم درک میکنم و براتون بهترین آرزوها رو دارم. منتظر دیدن عکس های خوشکلتون هم هستیم.

بانو چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

اولین شام عاشقونه توی خونه عشق نوش جونتون باشه
آره بعضی ها دیگه حنابندون رو نمی گیرن
ا عروس خانم لباس عروست کوش؟
خدا کنه به زودی یک لباس عالی و باب میلت پیدا کنی

باران چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

عزیزم...میدونم کم بود ولی کار دیگه ای نتونستم بکنم....خوشحالم که بهت خوش گذاشته عزیزمممممممممم
حالا بیا جلو یه گازت بگیرممممم!!
دیگه راه نداره!!
محاله کوتاه بیام!
جون تو نمیشه!!
حالا چون داری عروس میشی!!فقط همین یه بار!!
خو گازت نمیگیرم!!
اصلا پشیمون شدم بابا!

میس سون چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ http://www.seven-sea.blogfa.com

وااااای باران من یادم رفته بود تولدتو خاک عالم :((((((((
تولدت مبارک عزییییییییزم الهی هزار ساله بشی با این شوشو مهربونت که این همه هواتو داره
وای چخد دلم میخواد زودتر خونتون رو ببینم :)
وای بارن عروسیتو بگو
ما هنوز دعوتیم دیگه :))

پـــریــا ( آواز پــری هاااا ) چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://pariha.blogfa.com/

ایشالاه همه چیز به خوبی برات پیش بره عزیزمممم ... و همیشه شاد و خوشی باااشی .. منتظر عکسا هم هستیم خاانومی .. تولدت هم خیلی مبااارک . بووس

mary چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

salam azizam.khahesh mikonamm.khoshhalam vasatun hamsh miumadam webet ta didam bale u p kardiii...are azizam mamanet khoob gofte ye dokhtar ke bishtar nadare hanabandunam ke hame ja rasm hast dg nemidunam ma jonubiha ke migirim...
bia aksatuno zudi bezar eishaaa zudi adslet dorost beshe.
biam.shad bashhiii..vay kashki vase arusit mitunestam emtehanaye pyamnuram ke jolo oftade..
be yadetam to ham in shab b yadam bashh..
kheyli dooset daarmm.boos boos

نفس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.nafaseman70.blogfa.com

سلام باران جون
خیلی خیلی خوشحالم که خوشحالی عزیزم.
باران جون زیاد نگران نباش عروسی که برگزار بشه میبینی که این نگرانی ها همه بی مورد بوده .به روزای قشنگت که با همسری در پیش داری فکر کن .
پیش منم بیا عزیزم
من تازه وب لاگ درست کردم خوشحال میشم بیای...
بوس بوس

کارین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

باران الهی من فدای تو بشم....خیلی برات خوشحالم ...یعنی نمیدونم چه جوری بگم تا به اون خوشحالی بی حدو اندازم پی ببری......وااااااااااااااای باران کم مونده بیشتر از تو استرس دارم
اجی جووووووووووووووووووووووونم دلم برات یه ذره شده

عشق ویژه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ http://yahosein-zm.blogfa.com/

سلام عرروس خانوم ...سرت شلوغه تحویل نمیگیری؟؟؟؟
بابا خب کارت دارم.... جدی اصفهانی؟

ضمنا عکسات بازنمیشه فیلتره..... رمز نمیدی؟

کارین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ب.ظ

اجی جون عکسا باز نمیشه...ادامه ی مطلب هم چیزی نیست

آجی ادامه مطلب چیزی نیست گذاشتم پست پایینی.ولی عکسا که باز میشه واسه خودم نمیدونم مشکلش چیه!

tannaz چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

baran jooni manam ramaz mikham behem ke midi khale koli zogh daram ke bebinam axara:)
montazerama ..
doset daram khili izyad va be ghole kamran homan be cheshmatam khili miyad

کارین چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ

نه باران باز نمییییییییشه....یه صفحه ای رو فیلتر میکنن پیوندها باز میشه...وقتی رو عکسا کلیک میکنم اون صفحه باز میشه :|

آره آجی فهمیدم مشکلشا الان درستش میکنم

tannaz چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com


baran joni manam ax mokhammmmm
pas chera nemiyay alan gerie mikonam

آرامیس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ http://aramiiis.blogfa.com

آجی اصن فکر نمیکردم
خیلی خوشگل ِ خونتون
به جون خودم خیلی ناز و شیکِ همه‌چی
تو پذیرایی‌تون که اینجوری
میدونی چیه ؟
برو خدارو شکر کن من داداش ندارم :))
وگرنه عمرا میذاشتم محسن دستش بهت برسه
مبارکتون باشه ایشالا همیشه فضاش گرم باشه از عشق و محبتتون
و صدای خنده هاتون
بووووووووس
بوووووووووووس

آجی چرا فکر نمیکردی مگه منا دست کم گرفتی
فدات بشم چشمای تو خوشگل میبینه!
حیف شد داداش نداریا!
مرسی گلم
راستی آجی الان یه لحظه تو ذهنم اومد الان چند ساله ما همدیگرا میشناسیم
فکر کنم ۶ سال میشه نه؟!

tannaz چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

akh joon merci ke ramz dadiiiiii merciii man beram axara bebinam ke delam dale ghili vili mire bazam boos bara aroose ziba

tannaz چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://www.jizzzzee.blogfa.com

vayyy che khoshmele khonaton hame chi aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii man ashegh in no zantam ke gozashti to khonatonn fogholade ziba booood baran jooni omidvaram behtarin lahazeta tosh dashte bashidd behatariinn bazam mobarak bashe aloose khoshmel
boos be roye mahet
baran joni rasti age esfahani bego ta barat chandta pasaj khoshmel bara lebas aroosi barat beporsam

مرسی عزیز دلم نظر لطفته.قربون تووووووووو
نه من اصفهانی نیستم اصفهان هم نمیام...حیف شد!لطف کردی خانومی

نفس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ب.ظ http://nafaseman70.blogfa.com

سلام
باران جون رمزتو من ندارما
رمزتو بفرست واسم
یادت نره ها

ثنا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

آجی واییی چه خونه خوشگلی .. خیلی خوب انتخاب کردی همه وسایلت رو

فرشت رو خیلی دوست دارم + رنگ مبل هات که باهم خوب جلوه پیدا کردن .. اون طبقه های چوبی هم جلوه خاصی پیدا کردن روی دیوار ..

آجی برای من همش یک عکس بیشتر نیست که

آره آجی من فرش رنگ روشن دوست نداشتم...اینا را گرفتم و خودمم خیلی دوسشون دارم!اون طبقهه ها هم جزو آپشزخونه ان!حالا عکسا را میزارم بعدا میبینی....

نفس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.nafaseman70.blogfa.com

مرسی عسیسم که رمزتو دادی...
خیلی قشنگ شده خونهت عزیزم
وای ی ی ی منم دلم خونه میخواد با آقام برم اینجوری مثل تو قشنگ بچینم.
خیلی خوش سلیقه ای بارانی....
وای ی ی ی ی یکی منو بگیره ه ه ه ه

مرسی نفس حونم
ایشالا نوبت شما هم میشینه...عوضش من اون موقع کلی تجربه دارم که میتونم در اختیارتون بزارم

فـاطــــــ ــــــمـ ه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

باران جون میشه منم رمز رو داشته باشم؟

البته اگه اشکالی نداره

عسل پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

سلام خانوم خانوما.خوبی؟مبارک باشه خونتون.واقعا قشنگه و خیلی با سلیقه چیده شده.من مخصوصا از مدل پرده اتون خیلی خوشم اومد.لباستو چیکار کردی؟اینقدر سخت گیری نکن یکیشو بگیر تو هرچی بپوشی بهت میاد!راستی شما هم برای جشن ما دعوتیناااا 31شهریور راستی اون شماره موبایلی که 2سال پیش به من دادی که خیلی وقته خاموشه.من شماره دیگه ای ازت نداشتم که برای عکسم خبرت کنم.اگه دوست داشتی شمارتو برام بزار تو وبلاگ چون خودم هم اون شماره ای که به تو دادم خیلی وقته ندارمش.2تا دیگه از دوستام هم هستن که نشده عکسمو ببینن یه ساعتی که میتونی 5شنبه بهم خبر بده تا عکسو بزارم بیاید ببینید

مرسی عزیز دلم از نظرت
به خدا هنوز نرفتتم دنبالش...فقط عکس دیدم!
۳۱ شهریور جشن عقدتونه؟به سلامتی عزیز دلم.
چشمممممم

فـاطــــــ ــــــمـ ه پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://parpari29.blogfa.com/

وای باران جون چقدر خونتون خوشگله و با سلیقه چیده شده

پرده و گرامافون هم بی نظیره

وای خیلی نازه...مبارکتون باشه

مرسی گلم
چشمای تو ناز میبینه

عسل پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

مدیونی اگه فکر کنی کسی که 1شب بهت میس کال زده قصد مردم آزاری داشته

فهمیدم تویی شیطون خانوم

آزاده پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

عکس خونتون رو دیدم. واقعا فکر میکردم خونه ات باید خوشگل باشه. بعد که دیدم برام یقین حاصل شد. همه چیز هماهنگ و شیکه. آفرین به حسن سلیقه ات. فقط یه چیز... مبل رو اگه اشتباه نکنم گذاشتی پشت اوپن. درسته؟ با این حساب میز ناهارخوری رو کجا میزاری؟ اینو واسه این میپرسم که عموما میز ناهارخوری کنار آشپزخونه که نزدیکتره میزارن. نمیدونم دکوراسیون خونت چطوره واسه همین نظر کاملی نمیشه داد. ولی عالی چیدی همه چیو رو

عزیزم خودم دوست داشتم پشت اپن میز نهارخوری را بزارم اما اون وقت مبلام جا نداشت میموند وسط خونه که زشت میشد...میز نهار خوری را گذاشتم یه جای دیگه حالا عکسشو میزارم ببینی گلم
مرسی از نظرت

نسرین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:54 ق.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام عزیزم....بارانم تولدت بود ظاهارا و من بیخبر از همه جا..چقدم شرمندت شدم که دیر رسیدم..عزیزکم تولدت مبارک...ایشالله که به هرچی میخوای برسی و همیشه بخندی...
بعدشم که همه چیزایی که این مدت خریدی مبارکتون باشن عزیزم...
ایشالله باخوبی و خوشی و دنیا دنیا عاشقی ازشون استفاده کنین و لذت ببرین.خونتونم مبارکتون باشه...چیدمان منظورمه...ولی خب من که با این سرعت نمیتونم عکسی ببینم...
ولی میدونم همشون محشرن...میدونم خانوم باسلیقه ای هستی...
باران ماه بعد من و تو عروس میشیم؟؟؟وااای که من چقدررر استرس دارم...خونمونم هنوز تکمیل نشده...ولی علیم همش میگه تا اون موقع تموم میشه ایشالله...

بووووووووس

مرسی نسیرین جونم
اشکالی نداره عروس خانوم
ایشالا خونتونم هرچه زودتر آماده میشه نگران نباش خانومی
فکر کنم داریم واقعی عروس میشیما...من که گاهی فکر میکنم همش خوابه!

رها پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ

مبارکت باشه عزیز دلم ، بوسسسسسسس

مرسی گلم

پری و امین پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ http://paridaryaee200087.blogfa.com/

وااااااااااااااااااااااااااااای خوش به حالتون آقا واسه منم دعا کن با آقاییمون به مبرسیم آقااااا میشه به منم رمز بدی عکس خونتون رو ببینم

من آقا نیستم خانوممم!!ایشالا که میرسین عزیزم

خانم کوچولوی آقاییش پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی؟
من که نمیدونسم تفلدت:(
مبارکه گلم ایشالا 100ساله شی:))
اوخی اولین شام دونفرتون تو خونتون بود الهی
گلم ادامه مطلبت نمیاد اصن:((

مرسی
ادامه مطلب نداریم برو پست پایین

مریم یکی از دوستای باران جون پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام باران جونم
من نتونستم عکاست ببیینم فکر کنم فیلتر میخواد
آجی جونم میدونی چقدر منتظر بودم....

پتی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ب.ظ http://sheshomf.blogfa.com

سلام باران جونم ..
از وب سه نقطه های مبهم اومدم اینجا ..
وااای عزیزم این لحظه های نزدیک شدن به همخونه شدن بی نظییییره .... این پستت رو خوندم یک لحظه یاد پنج ماه پیش خودم افتادم .. مثه شما جهازمو چینده بودن و همه جییییی دست نخورده بود و هر شب تو خونمون عشق بازی می کردیم و بعدش راهی ِ خونه هامون می شدیم تا فردا شبش
عزیزم خوشحال شدم از اشناییت ...
میشه لینکت کنم و جزو دوستات باشم؟

پس شما هم تازه عروسی
خوش اومدی عزیزم
بله چرا که نشه!

مهشاد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سـلـامـ عـشـقــ آجـیــ
وایــ هـمـشـ یـکـ مـاهـ مـونـدهـ ، خـیـلـیـ تـبـریـکــ مـیگـمـ عـزیـزمـ
اگـهـ بـهـ انـدازهـ تـو خـوشـحـالــ نـبـاشـمـ ، کـمـتـر از تـو هـمـ
نـیـسـتـمـ
آجـیــ مـاشـالـلـهـ ، مـاشـالـلـهـ خـونـتـونــ خـیـلـیــ خـوبـهـ عـزیـزمـ
شـبــ تـولـدتــ خـوشـحـالـمـ کـهـ بـهـتـونــ خـوشـ گـذشـتهـ
انـشالـلـهـ کـهـ هـمـیـشـهـ خـوشـ بـاشـینــ
مـنـمـ اگـهـ اونـجـا بـودمـ واسـتـ کـیـکـ مـی خـریـدمــ ، حـیـفــ

مرسی اجی جونم
بابت هدیه ات هم ممنونم گلم خیلی قشنگ بود....فداتتتتتتتتتتتتت

Mohammad پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام.
وبلاگ خوبی دارید.
میخواستم بگم وبلاگ yekgraphic.niloblog.com راه اندازی شد.
شما میتونی بیای به وبلاگ و از امکانات ما استفاده کنی.
چند نمونه از امکانات وبلاگ ما:
1.طراحی بنر تبلیغاتی حرفه ای در ابعاد مختلف
2.طراحی لینک باکس کاملا اختصاصی برای وبلاگ جهت افزایش بازدید.
3.طراحی چتروم کاملا اختصاصی برای وبلاگ شما تا فقط کسانی که از وبلاگ شما دیدن می کنند بتوانند از این چت روم اختصاصی استفاده کنند و در محیطی سالم وصمیمی با یک دیگر به گپ و گفتگو بپردازند.
4..طراحی بنر ایستا حرفه ای
5.طراحی بنر گوشه ای حرفه ای.
6.و...
و از همه مهم تر پشتیبانی در این قسمت شما می توانید سوالات،سفارشات،مطرح کردن ایده مورد نظر و... به صورت آنلاین با مدیر وبلاگ به گفت و گو بنشینید.
یا حق.
بایک بار امتحان مشتری دایم ما خواهید شد.

آرامیس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://Aramiiis.blogfa.com

اوهوم آجی 6 ساله
اولین بلاگ من
اولین بلاگ تو

مرجان پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

من نمی تونم برات کامنت بزارم ..
بهم رمز میدی؟؟

mary پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

salam baran etefaghan sofre shametun kheyli ghashan tamiz o moratab bud.vali ruzam havas kardam ...hmm kabab.cchand saat bishtar ta eftar namunde....tavalodi ham ke vasat gerftan mobaraket bashe ghashange..
aksaye khunat hanuz baram baz nemishee..midunam kheyli shike

مهسا&سجاد پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com

سلام عزیزم.وبلاگ خیلی قشنگی دااااری
پیشاپیش تبریک میگم عروسیتونو باران جونم
منم یه دوست صمیمی دارم که هم اسمته.
این ذوق و اشتیاق و تو مطالبت کاملا به من هم انتقال دادی
واسه ماهم با قلب مهربونت دعا کن تا این روزارو ببینیم باران جونم
خوشحال میشم به کلبه ی ماهم سر بزنی
مراقب خودت باش

mary پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

akse khunatunam alan didam kheyli shike vasayele loox o sade o shik..
mobaraket bashe neshune khahram zahra ham dadam..akse khunatunam tu foldere khodam save kardamm...eshksli ke nadare?
shad bashii

دو راهی عقل و احساس پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ http://2rahizendegi.blogfa.com/

خب به مام رمز بده

مریم پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام باران جان ، میشه به منم رمز بدی؟

الی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ق.ظ

سلاااممم!!! نمیدونم منو یادت میاد یا نه..من از وب اولتون میخوندمت تا اینکه فیلتر شد! اینجارم یه هو خوندمت دیدم همونیی..یه بارم باهم چت کردیم..نشون به اون نشون که تو اون وبلاگت نوشتی خودتون صیغه خوندین..یه بار مامانت زودتر از تو رفته بود سر قرارو گفته بود چقد دیر کردیییی...توو چتم من بهت گفتم سهیل نمیذاره وب بزنم! منم یه دونه ام..اینا! توام گفتی آقا محسن اوایل نمیذاشته وب بزنی..
خلاصه میخواستم بگم منم یه دوست قدیمیتم..اگه قابل بدونی به منم رمز بده..
تولدتم تبریک میگم عروس خانوم...
راستی یه چیزی: چی میخوری که هر هفته دو کیلو اضافه میکنی؟؟ تورو خدا به منم بگووو... بدجور وزن کم کردم...یه بار یادمه گفتی پودر بامبو یه همچین چیزی! الان خورد و خوراکتو بهم بگوو..
ببخشید که وقتتو گرفتم..
خیلی ماهی!

الی جونم نیاز به این همه توضیح نبود خانومی من تو را یادمهههههه
عزیزم من قرص اشتها آور مکس میخوردم البته الان ۲۰ روزه نمیخورم و همچنان تپلی موندم!
فدات بشم خواهش میکنم
رمزم واست میزارم

سمان جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ق.ظ http://www.milapila.blogfa.com

منم عکس؟

فرزانه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.ye-dokhtareh-25.blogfa.com

سلام عزیزم. ایشالله ب پای هم پیر بشین.

ب منم سر بزنین.

ریما جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

»ه منم رمز میدی ؟ چند ماه پیشا برات کامنت میذاشتم دوستم

مسعود ورخسانه جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://forever420.blogfa.com

`````````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````

بدو بیا سورپرایز

یه نظر سنجیه که نظرت واسمون مهمه

سارا جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

به ما رمز نمیدی خانومی

نه آدرسی گذاشتی نه میلی خانومی

[ بدون نام ] جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

اررررره باران دقیقا درست حدس زدی
خانومی منم میتونم رمزت رو داشته باشم؟

وای پس اسمت کوووووووو؟

الی جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

عروووووس خانوم...کجا برام رمزتو میذاری؟ میل میزنی؟ زود باش دیگه ه ه...

واست پی ام گذاشتم عزیزم

ادمک برفی من جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ب.ظ http://www.adamakebarfiyeman.blogfa.com

سلام باران جان.. تازه با وبت آشنا شدم عزیزم
تموم پستای این صفحتو خوندممم خیلی خوچم اومد از وبت...
امیدوارم با آخاتون خوشبخت و شاد باشید عزیزمممم...

پستات هم بعضیاشم رمز داشت نتونستم بخونم گلم
خوشحال شدم از اشنایی باهات پیش منم بیا بود

بی بی گل شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ق.ظ

سلام
از وبلاگ مهر و مهتاب اینجا اومدم...
تبریک میگم ... هم تولدتون وهم سالگرد عقد و نزدیک شدن به همخونه شدن...
من ک هنو تجربش ندارم...عقدم! اما تصورشم جالبه...ی تولد دو نفره عشقولی تو خونه عشق
خوشحالم از آشناییتون.. امیدوارم توادم داشته باشه...:دی

پتی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ق.ظ http://sheshomf.blogfa.com

وااای باران جون اصلا نفهمیدم که اسمم ذخیره نشده کامنت بالا بدون اسم مال منه که رمز می خواستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد