لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

کم کم عروس میشویم!

سلام دوستای گلم 

امروز عصر برگشتیم خونه ما  در حالی هر دومون فوق العاده خسته ایم و یه جورایی وزن کم کردیم و از قیافه افتادیم!آخ آخ چه عروس دوماد زشتی ......(حالا این چند روز به خودمون میرسیم خوشمل میشیم نگران نباشین)

این چند روز هر روزمون از این مغازه به اون مغازه گذشته!۲ روزش کلا دنبال لباس عروس بودم و فکر کنم ۸۰ درصد مزون های شهرا رفتم! 

اولین لباس عروسی که پوشیدم خیلی واسم جالب بود....هیجان خاصی داشتم....همسری هم مثل من بود!انگار جدی جدی دارم عروس میشما!!چه حس باحالیه!!فقط کاش این همه خستگی و در به دری نداشت!بلاخره مامانمینا هم اومدن و لباس عروس از بین ۴ گزینه انتخاب شد!خودم که عاشقشم....ماهه!مارک ترکیهMiss defne.اگه مدلشا تو سایت پیدا کردم واستون میزارم. 

کارت عروسیمونم انتخاب کردیم ....اما شعرش اونی که من میخواستم نشد!گفتن شعر طولانیه و کارتتون گنجایش این شعرا نداره دیگه مجبوری عجله ای یه شعر از آلبومش انتخاب کردم و درست یادم نیست چی بود! 

همسری هم کت و شلوار و لباس و کراوات و اینا خرید....خیلی خوشمل شده بود تو لباس دامادی! 

منم یه دست کت دامن گرفتم واسه حنابندون!خودم دوست داشتم لباسم راحت باشه چون خیلی زود جنابندونم قاطی میشه و میخواستم لباسم پوشیده باشه!ولی خوب زیاد به دلم نیست.........خیلی گشتم بهتر از این پیدا نکردم!حس میکنم خیلی خانوم میشم آخه من تا حالا از از این تریپ لباسا نپوشیدم عادت ندارم!به اندازه لباس عروس و لباس پاتختیم دوسش ندارم! 

بیچاره همسری میگه اگه راضی نیستی اینا بزار کنار باشه بریم تهرانم بگرد لباسی که دوست داریا پیدا کن!ولی خودم دیگه حوصله خریدا ندارم!

 لوازم آرایش و این چیزا هم خریدیم.دیگه خریدامون تمومه و الان میتونم یه نفسی بکشم! 

این چند روزر واقعا اذیت شدیم جفتمون...از یه طرف گرما از طرف دیگه هم ماه رمضون بود و ...مغازه ها هم که ۸ میبستن دوباره میرفتیم خونه تا ۱۰ که باز میکردن!خسته کننده بود ولی خوب قسمتای دوست داشتنی و زیبا هم زیاد داشت!بچه هایی که میگن چرا عکس لباسا را نمیزاری یه کم صبر کنید بعد عروسی عکس همه را میزارم واستون! 

راستی اون روزی که مامانمینا اومدن خواستیم بریم رستوران شام بخوریم که هر جا رفتیم جا نبود آخرش رفتیم فست فودی.غذا را سفارش دادیم و پولشم حساب کردیم رفتیم طبقه دوم و منتظر بودیم غذا را بیارن و که بوی سوختگی بلند شد!عمه ی منم آسم داره از ترس اینکه نکنه تنگ نفس کنه رفتیم طبقه پایین که دیدیم همه دارن فرار میکنن...ما هم رفتیم بیرون و چند دقیقه بعد کل ساختمون آتیش گرفت!من که مات مونده بدم...تا حالا از این صحنه ها ندیده بودم...خیلی ترسیدیم و همش به این فکر میکردیم که اگه ما طبقه بالا گیر افتاده بودیم چی میشد!من که اشکم داشت درمیومد و خدا را هزار بار شکر کردیم!خدا را شکر همه اومدن بیرون و فقط اونجا به طور کامل سوخت!مامورای آتش نشانی هم خیلی طول کشید تا اومدن و بیشتر ساختمون سوخته بود!به خیر گذشت......فقط ما اون شب گرسنه موندیم! 

واسه مردم آذربایجان بی نهایت ناراحتم و دوست دارم هر طور شده کمکشون کنم!امیدوارم دیگه از این بلاها سرمون نیاد!

برای همسرم: 

 امروز ظهر که کنار هم دراز کشیده بودیم همین طور یهویی خم شدم رو صورتتو  گونتو با تمام وجود بوسیدم!بهت گفتم تو بهترین مرد دنیایی...گفتم مهربون ترین و ماه ترین همسر روی زمینی...گفتم اندازه همه دنیا دوستت دارم و ازت خیلی خیلی ممنونم...گفتم خیلی خوبی و هیچ وقت یادم نمیره واسم سنگ تموم گذاشتی و همه جوره تلاشتو کردی تا من راضی باشم...گفتم قدرتو میدونم و همه اینا یادم میمونه.... 

همه اینا را یه روند پشت سر هم گفتم و تو هم فقط نگام میکردی..... 

بعدش یه نفس گنده کشیدم و آروم تو بغلت خوابیدم!تو هم بوسم کردی و گفتی ارزش تو بیشتر از ایناست عروس خانوم!! 

عاشقتم به خدااااااااااااااااااااااااا 

 

۲۱ روز مونده تا عروسیمون!

نظرات 51 + ارسال نظر
بزرگترین دیتابیس چت ایرانیان - WildBuzz پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ http://wildbuzz.ir

هیچ وقت برای حرفه ای شدن دیر نیست؟! ترفندهای یاهو و نیمباز، هک یاهو و نیمباز، امنیت یاهو و نیمباز، نرم افزارهای یاهو و نیمباز، آموزش کامل یاهو و نیمباز و به زودی بخش ها و سرویس های متنوع دیگر... همه و همه در http://wildbuzz.ir

مرجان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

واستون بهترین ها رو می خوام .. دوسته عزیزم.. امیدوارم عروسیتون عالی برگزار شه

ممنون عزیزم

totya پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ http://30morghchat.ir

سلام گلم بیا یه روم عالی و خوب کافیه تو گــوگل سرچ کنی سیمرغ چـــت منتظرتم بای

ندا ی علیرضا پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 ب.ظ http://yekzojekhoshbakht.blogfa.com/

سلام باران جون برات پایین نظر گذاشتم اما هر چی میگردم نیستناراحت شدم اشکال نداره دوباره برات مینویسم مبارکه جهزیت باشه و خونه ی عشقت ایشالله همشا به شادی و خوشبختی استفاده کنید عزیزم میشه بپرسم قیمت یخچال وآینه شمعدونت چند شد؟ ببخشی اما دوسداشتم بدونممبارک وسایل و لباس عروست خانومی کت و دامنم خوبه حداقل تنوعی میشه برا خودش داری به روز شمارهای مجردی نزدیک میشی خوشبخت باشی عزیزم

چرا گلم نظرت ثبت شده....تو صفجه دوم نظرات بود!اونجا جواب سوالاتت را هم دادم خانومی

نسرین جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://behamresidim.blogfa.com

سلام عروس خانوم..وای باران من انقدررر استرس دارم روزشمار نمیذارم اصلا....
لباس عروست و بقیه خریداتون مبارکتون باشن....

منم خیلی استرس دارم اصلا نمتونم بخوابم همش فکرو خیال!
مرسی عروس جونم

ندا ی علیرضا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ http://yekzojekhoshbakht.blogfa.com/

مبارکت باشه عزیزم همشونا به شادی استفاده کنی ایشالله

ممنون عزیزم

بهار جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ

باران جون به منم رمز میدی آدرس تو پست قبلی گذاشتم

چشم

خانوم خونه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

وااااااااااااااای باران جونم مبارکتون باشه
همه چیز مبارکتون باشه
اشکم از خوشحالی در اومد با خوندن پستت
وای باران خدا خیلی بهتون رحم کرده
خدایا شکرت که باران و خانوادش سالم هستن
لباس حنابندونتم مطمئنم قشنگه
اتفاقا خوبه یه بار هم که شده خانومانه باشی
اینجوری تفاوتت توی شب عروسی و پاتختی بیشتر معلوم میشه
بعد عروسیتون زودی باید بیای عکس بذاریا
من باز از الان چراغ فوضول دونم روشن شد
وای ۲۱ روز دیگه مونده تا باران هم قاطی مرغا بشه
فقط خوشبختی و سلامتی تو و همسرت و خانوادت رو از خدا میخوام
منم واسه مردم آذربایجان متاسفم
خاک توی سر این تلویزیون که همش ....
این قسمت آبی وبلاگت رو دوست دارم
چون پر از عشق و احساسات پاکه
عروس خانوم چه بهت میاداااااااا

ممنونم عزیز دلم
واقعا خدا رحم کرد!
نه لباس حنابندونا دوست ندارم...قرار شد برم یه لباسه دیگه بخرم!
قربونت برم خانوم خونه تو خیلی بهم لطف داری منم واست خوشبختی و خوشحالی را از خدا میخوام عزیزم

شهرزاد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ http://1001.blogfa.com

بارااااااااان :بغـــــــــــــــــــــــل

شهرزاد:بغل

نیلوفر(این قاصدک دله منه) جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ق.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

سلام باران عزیزم
یک دنیا برای خوشحالیت خوشحالم
سعی کن عکس لباس عروستو بذاری ما هم ببینیم
چقد خدا بهتون رحم کرده
من که از آتیش و آتیش سوزی واقعا می ترسم
چه خوبه که یهویی احساستو به آقاتون نشون میدی
اون چه حس خوبی پیدا می کنه

چشم میزارم اگه الانم پیداش نکردم بعدا میزارم عکسشو!متاسفانه یادم رفت وقتی تنمه عکس بگیرم ازش!
دقیقا!چون اونم مثل منه و من از این کارش لذت میبرم!

A&M جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام باران جان
عزیزم خداروشکر که اون خطر بزرگ ختم به خیر شد گشنگیش ارزش داشت یه دنیااااااااا
عزیزم مبارکت باشه خریدات
این حسیو که میگی کاملا درک میکنم منم دفعه اولی که لباس پوشیدم خیلی واسمم جالب بود باوجود اینکه مدلش به دلم ننشست اما حس لباس عروسو دوست دارم و چندتا دیگه هم پوشیدم تا نهایتا انتخاب شد همسری هم دوست داشت و تو مزونا یواشکی از خودمون عکس گرفتیم
شب عروسیم حس لباسم و دوست داشتم بخصوص وقتی تعریف و تمجیدای همسری و میشنیدیم
عزیزم دوستت دارم همش به فکرتم بخدا این روزا
ایشالا خوشگلترین عروس میشی و بهترین شب و به بهترین شکل تجربش میکنی
دوستت دارم بیای یاهو بچتیم با آی دی جدیدم اددت کردم خانومی confirmesh کن

واقعا ترسناک بود!خدا رحم کرد!
منم از تمام لباس عروسایی که پوشیدم عکس گرفتم به جز این آخری که انتخاب شد!(دلم واسش تنگ شده)
مرسی که به فکرمی عزیزم
ایشالا همین طور که تو میگی میشه
باشه میام

میس سون جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

مشروح اخبار در دسترس بود :دی
ایشالا به سلامتی برگزار بشه
و چههههه بد چجوری اتیش گرفت ؟؟؟؟؟؟؟

آره دیگه تو که میدونستی بیشترشا!
بد جور آتیش گرفتا!مشکل آسانسور بود سیماش اتصالی کرد و بومب!

مهشاد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سلام به روی ماه بهترین آجی دنیا
ای جونم ؛ تصورت تو لباس عروس چه قدر واسم دلنشین
آجی کاش میتونستم پیشت باشم
آجی برگزاری مراسم عروسی خب خیلی سختی
و مکافات داره ، ولی اشکال نداره انشالله این روزا هم به خوبی و خوشی میگذره و آخرش فقط کلی خاطرات همراه با کلی حس های خوب باقی میمونه
وای آجی ، واسه آتیش سوزی چه قدر خدا بهتون رحم کرده وای من ، آجی خدا رو شکر که زود متوجه شدین
اگه زبونم لال زبونم لال اتفاقی میافتاد من میمردم که آجی تو رو خدا بیشتر مواظب باشین خو
همش 21 روز مونده آجی
این روزا وبلاگتون پره از حس های خوب
انشالله تا ابد همینطوری باقی بمونه ، فدای آجیم

مگه تو نمیای عروسیمون؟باید بیاییا!حالا خودم به مامانت زنگ میزنم و راضیش میکنم بیاردت!من که آجی ندارم لا اقل شماها بیایین!
آره به خیر گذشت!
قربونت برم آجیه قشنگم دلم واست یه ذره شده
ایشالا

elham جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://poram-az-eshgh.blogfa.com

آخه چی میتونم بگم جز اینکه بگم خیلی خیلی خوشحالم باران
مطمئنم شب عروسیتون هر دو تون محشر میشین
عزیزم خدا رو شکر اتفاقی واستون نیفتاده چ اتفاق بدی بوده خدا رحم کرد!!
الان که دارم کامنت میزارم 20 روز مونده تا عروسیی هورااا روز شماری
بوس بوس بوس

مرسی الهام جونم
الان که دارم جواب کامنتتا میدم ۱۹ روز مونده!زمان چه زود میگذره...وای خدا!
بوس بوس

آریانا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام باران جونم خووووووووبی؟ مبارکتون باشه ایشالله به سلامتی عروس خانم
وااااااای خیلی دوس دارم لباس عروسیتو ببینم چون فهمیدم سلیقت حرف نداره مبارکت باشه
وای تنم لرزید خداخیلی بهتون رحم کرده که زودی اومدید پایین خدارووووووووشکر که عروس خانم مارو باخانوادش حفظ کرده خداررررررررررررررررروووشکر
باران جونم تو منو دوس نداری دیده .
اینقدمشکلاتم زیادشده زدم خودمو به بی خیالی واسم 2آکن
دوووووست دارم یه عالمه عروس خانم خوشگل

مرسی عزیز دلم
میبینی ایشالا!
عزیزم به خدا وقت نکردم بیام وبت...به زودی میام!توکلت به خدا باشه درست میشه همه چیز..از من دلگیر نشو خواهر خوبم!
فدای تو

آریانا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام باران جونم خووووووووبی؟ مبارکتون باشه ایشالله به سلامتی عروس خانم
وااااااای خیلی دوس دارم لباس عروسیتو ببینم چون فهمیدم سلیقت حرف نداره مبارکت باشه
وای تنم لرزید خداخیلی بهتون رحم کرده که زودی اومدید پایین خدارووووووووشکر که عروس خانم مارو باخانوادش حفظ کرده خداررررررررررررررررروووشکر
باران جونم تو منو دوس نداری دیده .
اینقدمشکلاتم زیادشده زدم خودمو به بی خیالی واسم 2آکن
دوووووست دارم یه عالمه عروس خانم خوشگل

قفل جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

باران انقد دوس دارم تورو تو لباس عروس ببینممم..
همش چهره ات جلو چشمه!! به موقع بخواب که صورتت پر بشه! واسه اتفاقی که تو فست فود افتادم واقعا من شوکه شدم!! خدارو شکر که زود اومدین بیرون.. حتما صدقه بدین.. چشم نخورین باران!! مواظب هم باشین..

منم دوست داشتم همتون عروسیم بودین و منا میدیدین
باشه میخوابم البته با قرص خواب!فکرم آزاد نمیشه تا راحت بخوابم!
صدقه دادیم...کلا ما هر جا میریم آتیش میگیره!بازار مبلم آتیش گرفت!خد ا رحم کنه!
چشششششششششم

نفس جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:31 ب.ظ http://www.nafaseman70.blogfa.com

سلام باران جونی ی ی ی ی
چطولی بارانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم واست تنگ شد تا تو بیای ....
وای من دل توو دلم نیست لباساتو ببینم
میدونم مثل خودم خوش سلیقه ای...
خونت و که دیدم و اسبابتو دست خودم رو از پشت بسته بودی
بارانی جونی عسلم همه وسایلات مبارکت باشه خانوووومی
عسیسم ایشالله به سلامتی ازشون استفاده کنی...
بارانی نگران نباشی ها ... همه چیز به خوبی برگزار میشه...
عسیسم جیگر مامانیش جیگر آقاش نفس خودم...
هزارتا بوس رنگارنگ ...واسه تو دخمل قشنگ
بوش بوشی

آره دیگ مثه توام
یه کم خودتو تحویل بگیر نفسی
مرسی قربونت برممممممم
ایشالا که همین طور میشه که تو میگی!
بووووووووووووووووووووووس

خانوم خونه جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:51 ب.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

و برای بار ششم از دیشب خوندمت؛و هر بار از خوشحالی بغض کردم؛مبارکت باشه عروس خانوم

فدات شم ایشالا یه روزی تو بیای از این روزا بنویسی...آرززوووومه!

بانو جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام
به به لباس عروست مبارک عروس خانم
لطفا ایندفعه سر فرصت حجم عکسها رو کم می کنی؟
وای واقعا آتیش سوزی شد؟خداروشکر که اتفاقی نیافتاد
صدقه که گذاشتید؟؟!
وای یک چیز بگم نخندیا . این جمله اخرت که نوشتی ۲۱ روز مونده تا عروسی .خب؟
من هول برم داشت
وقت کردی بیا وبلاگم تغییرات جدید و ببین البته با اکسپلورر .
قالبت هم عالیه
چند باره مبارکه این عشق

چشم قول میدم به خاطرتو هم که شده حجمشونا ک کنم!
بعله گذاشتیم عزیزم!
وای نگو بانو این جوری بیشتر استرس میگیرم!
باشه میام
قالبم کار یکی از آجی آرامیش عزیزمه.مرسی

پتی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://sheshomf.blogfa.com

مبارکت باشه خریداتون عزیزم

ممنونم گلم

قفل شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

باران من با این آهنگ قلبم میلرزه!! خیلی احساساتی میشم!! شایدم اشکم دربیاد! ولی خب دیگه آهنگ نازیه..
میگم که تو منو یه جوری رمزی صدا کن..
عسلی.. اینجور چیزااا!!

آره آدما دگرگون میکنه!
باشه من میگم عسلی

مهشاد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

مرسی عزیزم ، آره آجی خیلی آهنگ قشنگیه منم دوسش دارم
نه آجی ، فکر نکنم منو بیاره یعنی اصلا دیگه از وقتی از خونه تون اومدیم بهش نگفتم
آجی واسه یاد بود حنا بندون :
یکی از فامیلامون یه عکس از خودشون داده بودن کرده بود پازل واسشون . جالب بود. قطعه هاش بهم ریخته بود
توی یه کیسه ی صورتی رنگ از ساتن
بعدا خودت مرتبش میکردی
اونا حنابندون ندادن سر عقد دادن اونم به بزرگای فامیل که سرعقد کادو میدادن و به هرخونواده ای یکی
گفتن هزینه اش 5 تومن شده دونه ای
شمام اگه به همه بخواید بدین فکر کنم زیاد بشه
اما به هرحال یاد بود جالبیه ، اگه خواستی بگو عکسشو
میذارم واست

خوب چرا بهش نگفتی مگه واست مهم نیست که بیای؟؟!!!

فکر کنم جالب بشه آجی جون میشه عکسشو واسم بزاری؟
اجی کجا باید بدم عکسا را پازل کنن؟

کارین شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ب.ظ

سلااام اجیِ ماهم...خوبی عزیزم؟
وااااااای باران استرس دارم....مثلِ اینکه خودم دارم عروس میشم...بخداااااااااااااااااا
الهی فدات شم منم این اهنگُ خیلی خیلی دوست دارم...خوبه تو با محسن میرقصی...من تو توهمم با کیا میرقصم اینقدر اروم میشم
منو که یادت نرفته...من باید اسمم اولِ لیست باشه هاااااا گفته باشم
واای اجی جونم توروخدا صدقه بزارین کنار...اگه زبونم لال خدایی نکرده شما اونجا میموندین...وای خدا بهتون رحم کرده
اجی لباسِ عروسُ کرایه کردین؟یا واسه خودت خریدی؟مبارکت بااااااااااااااااااااااااااااشه...واای تو،تو لباسِ عروس و محسن تو کت و شلوارِ دومادی.وااااااای محشر میشین...ایندفعه عروس دومادِ باکلاس میشین
دوستتتتتتتت داااااااااااااااااارم...بووووووووووووووس...مراقبِ خودت باش خوشگلم...

به به آجی خانوم چه عجب!
استرس نداشته باش چیزی نیست که آجی جون آروم باش خانومی(ببین دارم بهت دلداری میدم!)

نه بابا مگه میشه یادم بره!
آجی اولش محسن میخواست واسم لباس عروسا بخره ولی من زیاد راغب نبودم گفتم دیگه که نمیشه ازش استفاده کرد واسه چی بیخود بخریم اما اون میگفت بخر یادگاری نگه دار!ولی این لباسی که من پسندیدم قیمت فروشش ۳ میلیون و ۵۰۰ بود!دیگه دیدیم ورشکست میشیم اول کاری!کرایش کردیم!
آخ اخ چه باکلاسیم ما
فدای توووووووووووووووووووووووو

نفس شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ب.ظ http://www.nafaseman70.blogfa.com

جیگرم منو لینک نکردی ها...
من لینکت کردم
منو به اسم ؛عاشقانه های نفس برای نفس ؛ بلینک...
جیگرتو بخورم
ماچ ماچی
قرفونت بشم

ببخشید عزیزم فراموش کردم!الان میلینکمت

ثنا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

چه حس خوبی داری این روزها

ایشاالله این حس و لحظه هایی که داری تجربه میکنی نصیب همه عاشقا بشه

آره حس خوبیه همراه با دلهره و استرسی که دست خودم نیست و در همه حال سعی میکنم آروم باشم!
ایشالا

مهتاب شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ http://NARGOL8.BLOGFA.COM

مشتاقانه منتظر عروسیتمااااااااااا

فدای تو عروس خانوم

مهشاد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی این چه حرفیه ؟! دیگه نگی ناراحت میشم ازت هااااا
بارانی من اگه یه آجی تو دنیا داشته باشم اونم توئی
آجی واقعی من توئی ، مگه میشه دوس نداشته باشم
بیام عروسی تون ؟! دیگه نگو آجی
آجی به خدا من دوس دارم بیام ، آرزومه که بیام
اما خب اختیارم که دست خودم نیست ، وگرنه تنهایی میومدم. بذار چند سال دیگه درسم تموم شه اونوقت میام انقدر میمونم خونتون که مجبور باشی با خاک انداز منو جمع کنی بگی این مهشاد چرا دلش نمیخواد بره؟!
اما خب الان که نمیذارن من تنهایی بیام
واسه عروسی هم سرظهر به مامانم گفت ، کلی عذر خواهی کرد آجی قشنگم
مثه اینکه تاریخ عروسی تون با سفر شمال ما یکیه
اون موقع همش به یاد توام آجی
عروسی آجی مهنازمم 17 شهریوره ، اونم فک نکنم بتونم برم با این تفاسیر
آجی من قول میدم واسه نی نی دار شدنت حتما میام
باور کن میام از چند روز قبل میمونت پیشت کمکت میکنم
آجیم ، قول میدم بیام کمک آجی ، قول
فقط به شرط اینکه دیگه از این شکلکای گریه واسم نفرستی که دلم میگیره ها باشه آجیم ؟میرم خصوصی

خوب تو گفتی به مامان نگفتم منم ناراحت شدم که چرا به فکر نبودی!
میدونم ولی خوب گفتم مامان که دیگه ما را میشناسه خودشم که اومده اینجا شاید بیاردت!حالا اشکال نداره اجی همین که میرین سفر خوشحالم امیدوارم بهتون خوش بگذره عزیزدلم
ایشالا که اون موقع دیگه بیایی

[ بدون نام ] شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

واقعا خدا بهتون رحم کرد باران جونم یه صدقه ای چیزی بذار عزیزم
مبارک باشه خریدات گلم

مرسی الهام جونممممممممممممم

الهام شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:14 ب.ظ

اون قبلی من بودم

چه خانوم حواس پرتی داریم ما!

کارین شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

فشااااارم افتاد چه خبره مگه
قیمتشو میگم :|
باران اهنگ انتخاب کردین...مثلا وقتی وارد تالار میشین چه اهنگی بزارن...یا وقتی باهمدیگه میرقصین...یاتنهایی میرقصی؟
چه جوری میرقصین؟!!یعنی من تا این حد کنجکااوم
خب چیه!!!؟خواهر عزیز دردانه باید ازهمه چی خبر داشته باشه دیگه
باران یه سایتی هست حتما بهش سر بزن خیلی باحاله:
http://www.arisingweddings.com/

آجی خوب لباسش مارک بود دیگه!ولی واقعا تک و خاصه !قیمت اجارش هم شد ۷۰۰ هزار تومن!تازه تن پوش دوم!آجی اگه دختر خوبی باشی بعدا عکس عروسی را واست میفرستم.میبنی لباسما!
آره یه چیزایی انتخاب کردم باید یکیا بزاریم اونجا هی به ارکستر بگه الان چی بزن و بخون!
آجی به محسن میگم بیا تمرین کنیم مدل خاص برقصیم قبول نمیکنه میگه همون موقع یه مدلی میرقصیم دیگه!
باشه میرم!

فـاطــــــ ــــــمـ ه شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

لباس عروست مبارک باشه باران جون...

وااای 19 روز دیگه عروسیه؟!استرس گرفتم جای تو...

نمیشه عکس میز آرایشو لباس عروسو بزاری؟

ممنونم عزیزم
پس ببین من چه حالی دارم!اصلا فکر نمیکردم اینقدر روزای سختی باشه!
چرا گلم میزارم فقط باید یه کوچولو صبر کنین!

مهشاد شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

آجی جون من سرعت نتم خیلی پایین اومده هرکاری کردم نتونستم تو picofile عکس رو واست آپلود کنم به خاطر همین
عکس رو به ایمیلت فرستادم ؛ امیدوارم رسیده باشه
آجی جون یه چک کن ببین اگه اومده که دیگه من خیالم راحت باشه رسیده
آجی اون لیوانی که عکس خودت و همسری روش بود یادته؟
جاهایی که از این عکسا رو لیوان میزنن ، یا روی تیشرت و بشقاب و بالش و این چیزا ، اونا پازلشم دارن
پاساژ الماس مشهد یادته ؟ منم همونجا لیوانمو دادم
آجی نمیدونم شهرشما هستش یا نه
ولی تهران میخوای بری خیلی زیاد هست ، حتما یکی از عکس اسپورتاتونو انتخاب کن ببر که اگه خواستی بدی واسه تون بزنه
آجی تهرانم پیدا نکردی فکر کنم از طریق نت بتونی سفارش بدی
توی گوگل سرچ کن چاپ عکس روی پازل ، سفارشیش رو احتمالا میاره واست
باز ببین چی کار میتونی بکنی ؟! اگه نشد بگو تا من از همین فامیلمون میپرسم همدان میدم میزنم واست
ولی مطمعنم تهران خیلی زیاد هست
آجی تایید کن زیر همین بجواب

آره عزیزم اومده مرسی آجیه گللللللللللللم
جالبه به نظرم
اینجا که نیست حالا ببینم نظر همسری چیه شاید تهران که رفتم برم دنبالش
مرسی عزیززمممممم

روژان&رهام شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:01 ب.ظ

sahar شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:08 ب.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com

omidvaram hame chi kamel bashe o aroositoon be behtarin nahv bargozar she khili doost dashtam axe khonatoonam bebinam ama ramz dar bood dg akhe khodamam ishalla gharare aroos sham doos daram jahiziyeo modele chidemano in jor chiza ro bebinam:d

روژان&رهام شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

مرسی عزیزم لطف داری

آرامیس شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01 ب.ظ http://Aramiiis.blogfa.com

آخ خیلی دوس داشتم ببینمت تو لباس عروس :(

خوب شد که میخوای یه لباس دیگه ببینی
اصن کت و دامن خوب نیس واسه حنابندون آجی پیرهن بگیر کوتاه نباشه
شیک میشه :-*

محمدوکوثر یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.ghalb-ma2ta.blogfa.com

سلام به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم.[لبخند]
وای آهنگ آصف این آهنگ رو هم ما خیلی دوست داریم.

بانو یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام باران جان . گشتم لینک خوب پیدا نکردم اگه شد برات آپلود می کنم اگه هم لینکی پیدا کردم برات میذارم . موافقی؟

خانوم خونه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

باران جون ایمیلت رو واسم میذاری تا عکس واسه ایده ی یادبودت رو بفرستم؟
سعی میکنم توی وبلاگ بذارم اما اگه نشد ایمیل راحت تره واسم

فـاطــــــ ــــــمـ ه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

واااااااااااااای آهنگت خیلی قشنگه...

sharifeh دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://jazirehma.blogfa.com

با خوندن وبلاگت یه حس خاصی بهم دست داد...
یه حس شادی خاص...
یه هیجان ویژه
ایشالا عروسی خودمون

ایشالا که مراسم عروسیتون به خوبی و خوشی برگزار بشه عزیزم...

خوشبخت باشی و شادی هات همیشگی باشه...

سوما دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ http://sonata.blogfa.com

سلام باران خانوم توروخدا به منم یه رمز بدین میخوام یه سری از مطالبتونو بخونم

شقایق دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ب.ظ http://vesale-do-eshq.blogfa.com

سلام عروس خانم
خوبی؟
ایشالا شب عروسی با همین آهنگ آغاز یه خوشبختیه توموم نشدنیتونو جشن میگیرین
آره عزیزم همین چهارشنبه مراسم عقدمونه ولی من دارم سکته میکنم
همه چی طبق روال داره میگذره ولی همش فکر میکنم یه چی کمه یا یه چی یادم رفته
دعام کنیاا

بهار سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

بــــــــــــــــاران من رمز ندارم
منتظرم...
مگه نگفتی بهم رمز میدی

آدرس نزاشتی که عزیزم؟

ریحانه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://romance-2012.blogfa.com

سلام ایشالا که خوشبخت بشی
عزیزم شب عروسیت واسم دعا کن مرسی
خانومی اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن .

مهسا&سجاد چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://maheshabham.blogsky.com

سلام باران جونم
چند دفعه ای اومدم تو وبلاگت برات نظر گذاشتم اما هیچ خبری ازت نشد خانومی
پیشاپیش تبریک میگم بهت خوشگلم
آرزوی خوشبختی میکنم براتون
منم رمزتو میخوااااام خووووب عزیزززززم.یکی از خواننده های پرطرفدار وبلاگتم بوخوووودااااا
الان لینکت کردم
منتظرتماااا مهربوووووونم
بوووووووس

mary پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

salam baran azize delam.sry torokhoda chand ruz dir umadam ama hAME 2-3TA UPATO MIKHUNAMM..khoda ro shokr ke bekheyr gozashte..kheyli vaat khoshhalam manam az inja daram lahze shomari mikonamm. ma ham inja 5om 13om 16om ye ruz ghabl az arudi to arusi darimm arsusi 1ki az dustam 17ome..
kheyli vasat khoshhalam faghat mitunam hamin begam khoda ro shokr
kharidatam mobaraket bashe.e.

mary پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

are baran manam in shero asefo kheyli doost daram asheghesham makhsoose arus damadass arusi dadasham vase mix ham hamin ahang budd.khub kari kardi vay gole ghermez mahshare ru takht bashe che ghashang...hmm...are injuri ham behtarea akhe koto daman ye khorde vase hana bandun rrasmie..khastaam begam goftam shayad narahat beshi vali khodetam gofti nazare shoma dustam mohatarame vay kashki mitunestam shabe arusit basham tu un lebad bebinamett..vali hoshhalam azize delamm

بهار جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://WWW.arghavan-456.blogfa.com

گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد