لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

۲ هفته دیگه!

سلاملکم 

چطورین دوست جونا؟من بدک نیستم از نظر روحی خوبم ولی جسمی یه کم درب و داغونم!سرفه هام که همچنان ادامه داره و هیچ دارویی مفید واقع نشد!دلمم درد میکنه و ضعف دارم!

۴شنبه قرار بود با دوستم بریم تهران که واسش مشکل پیش اومد و گفت هفته دیگه بریم منم دیدم هفته دیگه خیلی کار دارم و دوست داشتم زودتر خیالم راحت بشه ....همسری که ظهر اومد خونه رفتم جلوی در استقبالش و بوسش کردم!واسش یه لیوان شربت درست کردم...نشستم کنارش شروع کردم به دلبری!همسری جونم،قربون چشات برم،جیگر منی تو عشق منی تو و .......گفتم و گفتم!اصلا فکر نکنین میخواستم مخشو بزنما!نه اصلا!!!! 

دیگه همسری گفت بگو عزیزم چی میخوای ازم؟!گفتم منا میبری تهران لباس بخرم؟!اومد بگه نه که نگاه کرد به من و یه گربه ملوس دید که داره مظلومانه نگاش میکنه(همون گربه که تو فیلم شرک بود با چشاش همه را خام خودش میکرد)دلش واسم سوخت و گفت میبرمت! 

۴شنبه رفتیم تهران ماشینا گذاشتیم پارکینگ و با مترو رفتیم ....کلی هم بهمون خوش گذشت!یه پیرهن خریدم که فوق العاده دوسش دارم و الان دیگه راضیم!لباسم مشکیه با خطای قرمز و نارنجی و طلایی!واسه یاد بودم باید از این رنگا استفاده کنم!بعدشم رفتیم کفش و صندل خریدم و بعد از ظهر اومدیم شهر همسری!تو راه برگشتم کلی خوندیم و رقصیدیم! 

دیروزم رفتیم کارتامونا گرفتیم خیلی دوسش دارم و فکر میکنم واقعا تکه و مدلشا جایی ندیدم!فقط شعرشا زیاد دوست ندارم! 

دیشب اومدیم خونه ما و امروزم رفتیم خونه عشق میز ال سی دی را گذاشتیم و دیگه خونه کامل ـ کامل شد!همسری رنگ میزا خودش انتخاب کرده من دوست داشتم مشکی باشه ولی قهوه ایه!زیاد دلچسبم نیست ولی دیگه کاریش نمیشه کرد! 

رفتیم گل فروشی و ماشین عروس و دسته گل و تزیین حنا هم سفارش دادیم!من عاشق رز سفیدم ولی دیدم با لباس سفید یه جوری میشه گفتم رز سفید و آبی ترکیبی بزنه واسه دسته گل!ماشین عروسم ماشین باباما گل میزنیم.اونم رنگ گلاش شد بنفش و زرد!نمونه کارشا که دیدم خوشم اومد! 

 دیگه چکار کردیم؟!.......آهان کلی شکلات و پاستیلای خارجی مارجی گرفتم واسه تو یخچالم خیلی باحال شد!نوشیدنیای مختلفم گرفتیم ولی هنوز یخچالا نچیدیم وقتی تزیینش کردیم عکسشو میزارم! 

راستی اینم  یادم رفته بگم رفتیم عکس اسپرتامون دیدیدم فوق العاده شده!دوتاشو انتخاب کردیم بزرگ کنه واسه روز عروسی بیارن تالار!یکیشم گفتم بزرگ کنه واسه خونه عشق!بقیه هم فعلا باشه تا بعد عروسی تکلیفشونا روشن میکنم!  

  

 

امروز  ظهر جمعه دقیقا ۲ هفته دیگه مونده تا عروسیمون!همه خوابن...منم یه کم از کاراتا را نوشتم والان دارم گزارش این چند روزا اینجا مینویسم تا ثبت بشه!۲ هفته دیگه این ساعت احتمالا من آرایشگام و آماده نشستم تا همسری بیاد دنبالم و ......(وای تو دلم یه جوری شد استرس گرفتم) 

 

خدایا خودت هوامونا داشته باش و این روزا را به خیر و خوشی بگذرون و تا لحظه آخر تنهامون نزار....  

 

۲ هفته مونده تا عروسیمون! 

 

نظرات 55 + ارسال نظر
سولماز جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:45 ب.ظ

عزیزدلم ببخش که خیلی بهت سر نمیزنم یعنی میزنم اما خب خیلی نظر نمیذارم, باور کن همیشه برای خوشبختیت دعا میکنم و واقعا خوشحالم که اونی که وبلاگشو توی زمان فراغش از یار میخوندم حالا عروسیشه. خیلی دوست دارم عزیزدلم.

ممنونم عزیزم این حرفا چیه ایشالا هرجا که هستی خوب و خوش باشی

بانو جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ

وایییییییییییییییییییی
عروس خانم داره کم کم نزدیک تر میشه ها
فقط ۱۴ روز

الهام جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

خب به سلامتی لباس مورد علاقه تم خریدی مبارک باشه عزیز دلم باران جان اون عسل و دارچین که گفتم نخوردی ؟خیلی عالیه ها در جا سرفه ات خوب میشه

نه عزیزم نخوردم عسل نداشتیم گفتم بابا بگیره شب میخورم.مرسی الهام جونم

قفل جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

خیلی خوشحالم که حالت بهتر شده...
دیگه نبینم غمتووووووووووووووووو!!!!

نفســــــــــــــ جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

عزیزدلم
چقد این روزا روزای باحال و یه طرف هم پر استرسیه

مرجان جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

بارا اینجوری که تایم رو می زنی این پایین استرست بیشتر میشه نکن

ثنا جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

ایشاالله اولین آپت از خونه خودت رو بزاری آجی جونم

ارزو جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ب.ظ http://arezo-alireza.blogfa.com

شادان جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

وای باران منم استرس گرفتم.از دستت ... .
ولی قدرشو بدون. باران تا چشم میذاری رو هم میبینی همه چی تموم شده و دلت پر میکشه واسه اون روزا ولی هرچیم قدرلحظه هاتو بدونی بازم میگذره دیگه .ولی خاطراتش که میمونه آدمو حالی به هولی میکنه
بخدا نمیدونی چقدر ذوقتو میزنم .

چشمممم دارم سعی میکنم کاری کنم بعدا حسرت نخورم!
فدای تو بشم عزیزم

خانوم خونه جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

ba mobile umadam bekhunamet,akh man fadaye to gorbeye malus besham,lebaset mobarak,mizetam badan mituni avaz koni,montazera bade arusit axe tak take in chiza ke goftio bebinam,vaaaay 2hafte dg in moghe darin ba hamsari miraghsin ey joooonam tasavoresham shadam mikone

عزیزمیییییییی مهربونممممممم
بووووووووووووس

زهره جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

الهی فداااااااااای خواهرر عروس خودم بشم ممممن....
باران یادته واسه نشستن سر سفره عقدت یه لیست از بچه ها نوشتی و پیشت نگه کردی؟!!!من که یادم نمیره...
باران ازت میخوام تو اون شب رویایی وقتی به هم آغوشی با محسنت رسیدی بازم فراموشمون نکنی....میدونی چقدر مشکلامون زیاد شدن که...آخه میگن دعات گیراست اون لحظه ها خواهری.....فرموشم نکن...

زهره جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://tanhaeshgh.blogfa.com/

راستی برا ما هم کارت دعوت لازمه یا نه؟؟؟!!

نه دیگه شما که کارت نمیخوایین شما ساقدوشین دیگه!
زهره میگم به آقا میلاد بگو بیایین عروسی هم سفره هم میایین عروسیه ما!!نمیشه؟؟؟!!

شلاله شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام باران جونییییییییییییییییییییییییی.خوبی؟ با اینکه اس ام اسی باهات در ارتباط بودم ولی خداییش دلم واسه اینجا تنگ شده بود. وای باران استرسش باید شیرین باشه. نه؟
البته واسه تو. چون همه ی کاراتو به موقع انجام دادی و خیالت راحته عروس خانوومه خوشگل.ایشالله همه چی 2هفته ی بعد همونطوری میشه که آرزوتونه. اصلا چرا نباید بشه؟!
وای باران جوننننننننننننننننننننم ایشالله سفید بخت بشی .
راستیییییییییییییی میخوام دوباره اینجام بگم : همه چی مبارررررررررررررررررررررررررررررک

قفل شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

باران..شما تو کدوم شهر زندگی میکنین؟؟

مهسا&سجاد شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ http://maheshabham.blogsky.com

سلام عروس خاانوووم
امیدوارم هرچی زودتر خوبشی
به به پس تقریبا دیگه همه چی آمادددددست
وااای من عاشق پاستیلم باران جونم .یه چندام بفرست اینجا بی زحمت
ایشاللا به سلامتی و دلخوش
اینروزام به خوبی و خوشی تموم میشه عزیزم
بووووس

حدیثه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ق.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

آخی باران جونم وای چه حس و حال ناناسی داری حسابی ازشون استفاده کن

مریم یکی از دوستای باران جون شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام باران جونم عزیزم از خوشحالی شما اشک تو چشمام جمع میشه و یاد مراسمات خودم که ۴ سال پیش بود میافتم و دلم میخواد دوباره عروس شم.....
خدا رو شکر که همه چیز به خوبی و خوشی داره پیش میره .... راستی آجی جونم یه خبر
دکترم از این ماه اجازه داده تا کارت دعوت که قبلاْ آمده شده بود رو به بهشت بفرستیم .برام دعا کن که تو همین ماه ها مامان شم......

عزیز دلمی
ایشالا که همه چیز خوب پیش میره و به زودی میای خبرای خوب بهم میدی خانومی
حتما دعا میکنم مریم جونم من همیشه به یاد تو و مهربونیات هستم

باران شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

الهی قربونت باران جونم...عزیزم استرس نداشته باش دیگه....وگرنه !!
گازت میگیرممممممممممممممممم
میگم اصلا چطوره بعد از جشن عروسی گازت بگیرم بهتر نیست؟؟
خوب دلم نمیاد!!

بی بی گل شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://lifeden.blogfa.com

ایشاله بسلامتی...
مبارک باشه

sharifeh شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ب.ظ http://jazirehma.blogfa.com

چقدر ذوق داره آدم عروسی خودش باشه هاااا
ایشالا که همه چیز خوب خوب پیش بره عروس خانوم

خوشبخت باشید

فـاطــــــ ــــــمـ ه شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

با سلامتی مبارک باشه چیزایی که حریدی..

وای باران 13 روزِ دیگـــــــه عروس میشی...

عاشق شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:30 ب.ظ http://hasanjoonam.blogfa.com

منم عروسی میخواااااااااامممممممممممممم
میای دلمونو آب می کنی دعوت نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟

همتون دعوتین عزیزم

A&M شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ http://beomine.blogfa.com

عزیزم ایشالا که بقیه کاراهمخوب پیش بره
استرس نگیر خانومی
از کارتتم عکس بذار

کارین شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

جیگررررررررررررررری تو
اینقدر این پستتو هول هولکی خودنم که نگو...چون فکر میکردم هول هولکی نوشتی!..منم اونجوری خودنم
همه چییییییییییییییی مبااااااارک باشه.....کوفت نگیری میایی تعریف میکنی ولی خب یه عکسم ازشون میگرفتی...کمتر اب ازلبُ لوچم اویزون شه...خب منم دوست دارم همه چی رو ببینم :((
بارانی من میخواستم نزدیکِ روزِ عروسیت بهت بزنگم ُ وتبریکُ ازاین حرفا ولی خب اون روز سرت شلوغه...1روز قبلش حنابندونِ..پس من اونوقت کی بزنگم؟!!!

آره دقیقا منم هول هولکی نوشتم آجی!
عکس میزارم تو چقدر عجولی دختر یه کم صبر کن دیگه
آجی جون همون روز حنابندون یا عروسی وقتی که تو آرایشگام میتونی بزنگی!چون یه موقع هایی من بیکار میشم میخواد عروسای دیگه را درست کنه و وقت دارم باهات بحرفم!خوبه؟

پـــریــا ( آواز پـــری هااا) شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ب.ظ http:///http://pariha.blogfa.com/

وااااایی گفتی ۲ هفته دیگه منم استرس گرفتم هههههه .... فدات بشم .. به خوشی لباستو بپوشی ....

سارا بلا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ http://live4-u.blogfa.com/

آخی چه هیجانی داره این روزا
ایشاله خوشبخت بشین عروس خانوم
همه ی خریدات مبارکت باشه
ایشاله با دلِ خوش ازشون استفاده کنی :x

پتی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:36 ب.ظ http://sheshomf.blogfa.com

وااااااای باران جوووون کاش زودتر متوجه شده بودم سرفه میکنی و امونت رو برده ..
ببین خانومی .. ثعلب که میدونی چیه؟ عطاری ها دارن .. بخر.. اندازه یه ریزه بریز تو آب گرم حل بشه و بخور صبح تا صبح.. یا روزی دوبار ..
من زنداییم از سرفه داشت خفه میشد و چون حامله ست نمیتونست مسکه بخوره اینو بهش گفتن عمل کرد عااالی بود...

آره خانومی میدونم چیه!فردا حتما میگرم چون اصلا بهتر نیستم!مرسی عزیزم

هما(دختربهار) شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

الفی شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

سرفه که خوبه باران جونم من خواهرم برا عروسیش از استرس صورتش پر جوش شد. منم به دارچین عسل اعتقاد دارم بخور که زودی خوب شی عروسک

ندا ی علیرضا شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ب.ظ http://yekzojekhoshbakht.blogfa.com/

عزیزمی باران جون راست راستی شده عروس خانوما خداراشکر

عسل یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

خب اینجوری میگی منم استرس میگیرم
به سلامتی.مبارک باشه.اصلا نگران نباش اگه استرس داشته باشی خوب نمیشه مریضیت خدایی نکرده هااا!مثل من که همش استرس اینو دارم که نکنه برای جشن صورتم جوش بزنه الان یه هفتست کلی جوش زدم خوب هم نمیشهولی احتمالا هفته دیگه که بریم مسافرت خوب شده دیشب خوابتو دیدم.خواب دیدم لباس عقد و قران سرعقدتو برام فرستاده بودی نمیدونم تعبیرش چیه اما حتما خیره.
مواظب خودت باش عروس خانوم خوشکل

خدا را شکر من اهل جوش نیستم و اصلا صورتم جوش نمیزنه!اگر نه الان دیگه معلوم نبود چی میشدم!
ایشالا که خوابتم خیره....تعبیرش خوب به نظر میرسه

آزاده یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ق.ظ http://hamsarivaman.persianblog.ir

عزیزم من برای روز عروسیت لحظه شماری میکنم. ایشالا بهترین شبت برات رقم بخوره بهترینمخوشبخت بشی عروس خانمی. استرس رو بزار کنار و کلی لذت ببر از همه چی.

mary یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

azize delam eishhala hame chi be kheyre o khoshi migzare kheyli khoshhal shodam gofti 2 hafte dg in moghe tu arayeshgah hasti o montazere mohsen khundanesh ye hese khasii buddd..
shad bashiii azize delamm faghat be webe to umadamm saram sholughe..emshabam 5om arusie dokhtar amom hastt
eshghetun payedar

مهشاد یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سـلـامـ عـشـق آجـیــ
انـشـالـلـهـ کـهـ بـهـ سـلـامـتـیــ ، انـشـالـلـهـ بـهـ پـایــ
هـمـ پـیـر بـشـیـن
آجـیــ امـروز رفـتـهـ بـودمـ امـامـزادهـ شـهـرمـون
کـلـی واسـهـ خـوشـبـخـتـیـ تـون دعـا کـردمـ
آجـی امـروز امـتـحـان تـو شـهـری داشـتمـ
بـهـ لـطـفــ خـدا و دعـاهـای دوسـتـان سـری اول قـبول
شـدمـ ، خـیـلـی خـوشـحـالـمـ آجـی
راسـتی دیـشـبــ تـا صـبـح خـوابـتــ رو مـیـدیـدمــ
خـوابــ دیـدمـ اومـده بـودیـن خـونـمـون
مـن هـی تـو رو بـوس مـیکـردمــ ، هـی آقـا مـحـسـن
مـیگـفـت آخـــیـــش
آجـی بـبیـن تـاثـیـر ایـن پـسـتــ هـای عـشـقـولـانهـ ایـهـ
کـهـ مـی ذاریـااااا

خیلی خوشحال شدم خبر قبولیا خوندم آجی جونم آفرین عزیزم
چه خواب بامزه ای
فدات شم عزیزممممممم مرسی آجی جونم

خانومی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://13906371saza.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام
خیلی خیلی براتون خوشحالم
انشاالله خوشبخت باشین و120سال سالم کنارهم باشین
اولین باره میام اینجا
خوشحال میشم بیا پیشم لینکتون کرد
رمز هم بدی خوشحال میشم
بووووووووووووس

قفل یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

چرا جواب منو نمیدی؟ راستی باران مگه تو نبودی که تا صورتتو بند انداختی اومدی گفتی کلی جوش زدیو محسنت دعوات کرده که با اون صورتت چرا اینطوری کردی؟؟؟؟!!!!!! چرا!

چی گفتی که جواب ندادم!
نه عزیزم من یادم نمیاد صورتم جوش زده باشه البته گاهی اوقات که بند میندازم یه کم جوش میزنه که اونم خیلی کمه و زود خوب میشه!فکر نکنم من همچین چیزی نوشته باشم!!اگرم نوشتم یادم نیست شاید یه بار زده بوده!!نمیدونم........

روژان&رهام یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:57 ب.ظ http://kolbeye-ma-88.blogfa.com

الهی قربونت برم نا الان همه چیز خوب پیش رفته از این به بعدم عالیییییییییییه
من که دل تو دلم نیست واسه ۱۲روز دیگه...

tannaz یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

salam bar baran joni
khanomi enshallah hame chi be khobi tamam mishe va miry be samte zengie eshgholanat
apam ba khaterate zendegi jadidam

قفل دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:33 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

آخه من که عکستو با آقا محسن دیدم..پوستت عین پوست من بود!! واسه همین تو ذهنم حرفتو نگه داشتم که ازت بپرسم وقتی بند انداختی چیکار کردیکه جوشت از بین رفت! آخه از بچه ها پرسیده بودی آجییی..گفتم وقتی بند انداختم از تو بپرسم..همییین!
سوالم این بود: کدوم شهر زندگی می کنین؟

مهتاب دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

خدا کنه که همه چی همونجور که میخوایم پیش بره. من عکسم رو که برات گذاشتم بهت خبر میدم. منتظر دیدن عکس خودت و شوهرت هم هستم.خبرم کن

tannaz دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

manam vaghti ye chizi mikham khodamo eine in gorbeye mikonam taze vaghti ham mikham sheytoni konam vasate ye mozoe mohem ya asalan to aramesh baghiye mesle in olaghe misham :))
yani eshgh mikonammaaaa

فرزانه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

من بازم مسافرت بودم.. یه کم با تاخیر اومدم
.
.
.
چه خبرا شده من نبودم..
ولی ازت راضی ام عروس خوبی هستی

ایشالا خوشبخت بشی گلی
خیلی عزیزی
بووووووووس

رویای آبی دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ

عزیز دلم، باران نازنینم بی نهایت واستون خوشحالم.

همه پستهاتو خوندم خانومی. ببخشید اگه کامنت نذاشتم.

عکسهای خونه عشقتونم بی نهایت خوشگل بودن.
دست پدر و مادر عزیزت درد نکنه که واست سنگ تموم گذاشتن.
انشاءا... سرفه هاتم زود زود خوب می شه عزیزم.

خدارو شکر که همه کاراتو انجام دادیو واسه قشنگترین روز زندگیت آماده ای عزیزم.
خدا پشت و پناهتون باشه. خوشبختیت آرزومه عروس خانوم گل :بوووووووووس

مهتاب دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://nargol8.blogfa.com

اگه دستم بهت نرسه.هی میشینی میگی خیلی لاغری و ......
بابا به خدا خیلی خوب بودی.
وای ماشا... خیلی هم به هم میاید.
تو عروس بشی چی میشی؟؟؟

hamed&shadi دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ http://ashiuneye-eshgh.blogfa.com


^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^
^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^
^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^
^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^
^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^
^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^
^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^
^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^
^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^
^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^
^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^
^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^
^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^
^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^
^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^
^^^^^^#########################^^^^^^^^


سلام!
وبلاگ جالبی داری ایشالا کنار هم خوشبخت بشین!
اگه مایل به تبادل لینک بودی بهمون خبر بدین!!!!
منتظریم!

sharifeh دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://jazirehma.blogfa.com

میشه منم رمز داشته باشم باران جان؟

فاطمه دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام.من از وبلاگ مهشادجون با وبت اشنا شدم.ارزو میکنم خوشبخت ترین خانوم دنیا بشی.میشه به منم رمز بدی؟قول میدم به کسی ندم.خیلی دوست دارم مطالب رمزدارتو بخونم.

قفل سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

اصن دیگه من از تو! از عروس خوشگلو نازه آقا محسن سوال نمیپرسسسمممممم..!!!!

قهر نکن دیگهههههههههه
خوب من به هیچ کس نمیگم کجاییم!حالا اگه دختر خوبی باشی بهت میگم فقط نباید قهر کنی و باید همچنان هی سوال بپرسی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام ان شاالله خوشبخت باشید. من حستو با اینکه هنوز تجربه نکردم درک میکنم.ان شا الله منو همسرم هم سال دیگه همین حال و هوا را تجربه میکنیم.
به منم سر بزن
راستی اگر دوست داشتی به منم رمزتو بده. راستی از وسایلت هم برام اطلاعات بگذاری ممنون میشم آخه دارم وسایلمو میخرم به دردم میخوره. البته بعد از عروسیت اگر وقت کردی

سلام شما نه اسمی گذاشتی نه آدرسی!!فکر کنم فراموش کردی آدرستو بزار میام وبت

نیلوفر سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ب.ظ http://im-missu.blogfa.com

سلام آپم بیا
حتما نظرتو درباره این آپم بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد