لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

تنها 9 روز دیگر باقیست!

این روزا داره دیرتر از همیشه پیش میره!نمیدونم من خیلی بیکارم و حوصلم سر رفته یا واقعا داره کند پیش میره!این هفته واقعا طولانی شده!این روزا زیادم از اینکه همه کاراما انجام دادم راضی نیستم چون واقعا خسته کننده شده و دوست دارم زودتر هفته دیگه برسه! 

کارتا را همه را خودم با روان نویس نوشتم و خیلی وقت برد اما بلاخره دیروز تموم شد و الان آمادست تا در اولین فرصت با همسری بریم و پخش کنیم فکر کنم یه ۲ روزی وقت ببره!  

امروز رفتم چند مدل یادبود دیدم قشنگ بودن و تصمیم گرفتم فردا برم یکیشا انتخاب کنم تا خودشون واسم درست کنن!پولش اینقدر نمیشه! 

همسری رفته آرایشگاه تا ببینه تست کنه ببینه کار آرایشگره چطوره!میگفت من روز عروسی نمیرم آرایشگاه...خودم بهتر میتونم موهامو درست کنم دیگه اینقدر بهش گفتم تا راضی شده! 

قراره ماشین باباما گل بزنیم اما همسری زیاد راضی نیست و میگه میترسم مشکلی پیش بیاد!همش میگه ۲۰۶ گل بزنیم!به نظر شماها از بین این ۳ تا کدوم؟

ix55 نوک مدادی.206 سفید.اوریون سفید.کمکم کنید واقعا موندیم چکار کنیم! 

 

 

رفتیم خونه عشق محسن نور مخفیا را روشن کرده خونه خیلی رمانتیک و خوشگل شده!به مامانم میگه خدایی خونمون خیلی خوشگله!مامان میگه نخیر خونه خودمون خوشگل تره !!محسن میگه تازه ما پرده ها و مبلامونم خوشگل تره!مامان میگه اصلا!تازه ما آشپزخونمون بزرگ تره!!و این داستان ادامه دارد........کلی بهشون میخندم!خودشونم میخندن و ادامه میدن ببینن کی کم میاره!!!  

  

همسری میگه عروسیمون برات چند تا سوپرایز دارم!!هر چی اصرار میکنم نمیگه!خودم یه حدسایی زدم ولی به روش نمیارم! 

 

جرات ندارم برم جلوی آینه!دیگه واقعا دارم دیوونه میشم و لحظه شماری میکنم زودتر از شر این پاچه بزغاله ها راحت بشم!قیافم شده مثل اون روزا که میرفتم مدرسه!دوست ندارم ...همسری هم همش اذیتم میکنه!! 

 

دیشب همسری تا دم صبح باهام حرف زد...دلش گرفته بود!نمیدونم.......خوب آدما از بعضیا تو یه شرایط خاصی بیشتر توقع دارن!اما خوب اون بعضیا اصلا به روی خودشون نمیارن و ....تازه داریم اطرافیانمونا میشناسیم!دوست و دشمن دارن تشخیص داده میشن!بعد عروسی رابطمونا با خیلیا قطع میکنیم!یه مشت آدم حسود و وفوضول!!!!  

 

پ.ن:دوستای عزیزی که تازه واردن و میان واسم کامنت میزارن و رمز میخوان خواهشا از دستم ناراحت نشن!من باید یه مدت باهاشون در ارتباط باشم و بعد...آخه  منتو وبلاگم عکس هم زیاد میزارم و بهم حق بدین باید دوستامو خوب بشناسم!!یه کم بهم وقت بدن بهشون رمز میدم! 

پ.ن:آهنگ وبم باز نمیشه برای شما باز میشه؟؟؟

 

برای همسرم: 

این روزا بیشتر از همیشه عاشقیم!همش از زندگیه مشترک حرف میزنیم ...از برنامه هامون واسه آینده...از روزای قشنگمون!از آرامشمون!این روزا تازه داره باورمون میشه رویاهامون رنگ حقیقت گرفتن و داریم به همه آرزهامون میرسیم! 

خوشحالم همسر عزیزم....خیلی خوشحالم که تو را دارم!!!بوووووووووووووووس

 

9 روز مونده تا عروسیمون

نظرات 62 + ارسال نظر
نفس چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 ب.ظ http://nafaseman70.blogfa.com

سلام بارانی جونی
عروس خانوم
وای چقد بهت میاد واژه ی عروس خانوم م م م م
عسیسم انقده برات خوشحالم
دلمم شور میزنه نمیدونم چرا
انگار من دارم عروس میشم...
عروس خانوم خوشگلم نانازی ایشالله که همش خوشبخت باشی و بمونی و تووو زندگی کار آینده و... همیشه پا به پای آقات ادامه بدی ..
عسیسم مشکلات همش هست سعی کن خودتو نبازی و به خاطر چیزای کوچیک خودتو نالاحت نکنی...
عروس خانوم رفتی سر خونه زندگیت بیایا باز اینجا
مارو تنها نذاری ها...
باورت میشه هر روز دارم روزارو مثل تو میشمارم...
وای ی ی ی ی ی
بارانی ی ی ی ی ی
خیلی خوشحالم برات ملوسک خانوم
هزار تا بوس گنده

مرسی عزیز دلمممممممم
اینجا که میام ولی اولش شاید نتونم زیاد بیام!چون هنوز تلفن نداریم همسری هم میگه بعد عروسی میرم دنبالش!کی بره خدا میدونه!

نسرین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ب.ظ http://behamresidim.blogfa.com

وااای باران منم کمی از کارا مونده..بعد همش میخوام روزا دیرتر بگذرن...
فقط 16روز دیگه تا عروسی ما..
راستی انگاری گیفتام رو اماده ای بیگرم....حس میکنم وقت نکنم درست کنم....

امروز خوندمت عزیزم......شما وقت دارین حالا!!
آره بابا آماده بگیر چیزی نمیشه که دونه ۲۰۰-۳۰۰!!

somy چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://lady-purple.blogfa.com

واای سورپرایز من عاشق سورپرایزم .خیلی خوبه که همسریت برات اینجور خوشحال کننده داره..خب حدساتو میگفتی عزیزم.راستی خوب شدی دیگه؟
ایشالاه همه چی خوب وعالی پیش میره..

فکر کنم میخواد واسم بخونه!آخه همسری صداش خیلی قشنگه و تو مهمونیامون گاهی اوقات میخونه!نمیدونم.....شاید!!!
نه بابا هنوز سرفه میکنم!بهتر شدم ولی خوب نه!مرسی که یادت بود!

پتی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ http://sheshomf.blogfa.com

وای باران جون هرچی ادم بیشتر روزشماری میکنه دیرتر میگذره.. دعا میکنم عالی بگذره برات ..
خانومی اپم ..
اگه رمزمو نداشتی برات خصوصی میذارم الان

ممنونم عزیزم!آره واقعا خیلی داره کند پیش میره!

نفس چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ http://nafaseman70.blogfa.com

-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
-------- *♥*♥*♥* --------
------*♥*♥*♥*♥*♥*-----
-------- *♥*♥*♥* --------
----------- *♥* -----------
.

.

...........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

آرامیس چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ http://Aramiiis.blogfa.com

اریون سفید اول از همه خوشگل تره به نظر من :دی
نوک مدادی واسه ماشین عروس خوب نمیشه اصن
اگه سفید بود شاسی بلند خوب میشد
اما اریون خیلی خوشگله ب نظرم :دی

چه عجب بلاخره یکی نظرشو گفت!!این همه گفتم کمککککککک
مرسی اجی!!
شاسی بلنده که ماشینه بابامه!اوریونم ماشین شریک بابامه!که خیلی باهاش راحتیم...پس تو میگی اوریونا بگیریم!!!!منم موافقم باهات!

فرزانه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام عروس گلم
خوبی؟
من 206 سفید رو خیلی دوست دارم ولی با وجود یه ماشین شاسی بلند و یه اریون بی انصافیه اگه بگم 206 رو گل بزنین
اریون سفید با گلای بنفش باید قشنگ بشه..
بازم ببین نظر همسری چیه
خیلی برات خوشحالم باران جونم.. خیلییییی.. چون میدونم 2سال نامزد بودن ادمو کلافه میکنه.. دل آدم لک میزنه واسه آرامش دونفره
دلم میخواد تو لباس عروسی ببینمت..
مطمئنم عروس بیشتر از همه ی چیزا به چشم میاد
بوووووس بووووس بوووووووس

آخیش یکی دیگه هم نظر داد!قربونت برم فرزانه جووووووونم!
منم ۲۰۶ دوست دارم !!!احتمالا اوریونا گل بزنیم!
واقعا!!باورت نمیشه اگه بگم دارم لحظه شماری میکنم واسه اون آرامش!!!!اونم وقتی که تو خونمون اصلا آرامش ندارم و الان ۲ ماهه وسط هال میخوابیم(اتاقم کولر نداره و مامانمم اتاقشو نا نمیده میگه چند وقت دیگع میرین خونه خودتون دیگه!)


حالا این که شوخی بود ولی جدا حفتمون خسته شدیم مخصوصا الان که دیگه خونه را چیدیم و آمادست خیلی دوست داریم زودتر بیرم اونجا!!
میدونم که درکم میکنی....تو هم چند ما دیگه راحت میشی ایشالا!

بهار چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ http://WWW.arghavan-456.blogfa.com

بله عزیزم بهت حق میدم

قربونت برم بهار عزیزممممم
واقعا شرمندتم خانومی
به جمع دوستام خوش اومدی

omid چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ http://omidro.blogfa.com

ÓáÇã æÈ ÌÇáÈí ÏÇÑí Èå ãäã ÓÑ ÈÒä[??]

وات؟؟؟!!!!!

ادمک برفی من پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.adamakebarfiyeman.blogfa.com

وبلاگتو هردفعه میام میخونم حتی موقع هایی که مخاطب خاموش بودم دلم هوس عروسی میکردم مخصوصا الان که وقتی نوشته هاتو میخوندم واقعا انگار قند تو دلم اب میکنن

به قول مامانم میگه این ارایشگاه های مردونه تو روز عروسی داماد رو همیشه زشت تر از خودش درست میکنن بیچاره ها رو... واقعا هم راسته دیگه حالا ارایشگاه خوب باشه و ارایشگرش جوون باشه اون خوبه

وایییی خوش به حالت سورپرایز تو روز عروسی چقد باید باحال باشششه

نه عزیزم تو حق داری اول اشنا شو یه مدت اگه دوس داشتی رمز رو بدههههه حق میدم بهت خیلییییی

واقعا هم بلایی به سر همسری آورد که بیچاره تا ۱ ساعت هنگ بود
میگه تقصیر توئه!!
مرسی که درکم میکنی عزیز دلممممممممممم

ثنا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

آجی جونم خوشحالم کم کم داره روز عروسی میرسه و همه کارها خوب پیش رفته ..

در مورد اون بعضی ها هم اون روز بهت گفتم اینکه اصلاً سراغی نمیگیرن یه حسن بزرگ داره اونم اینکه هی دخالت نمیکنن تو کارهات و بخوان نظر بدن که فلان بکن و اینکارو بکن و نکن .. اونجوری مطمئن باش کلی نظر جور واجور پیدا میشد و تا میومدی به یکی احترام بزاری یه نفر دیگه بهش برمیخورد ..
خوشحال باش که همه کارها خوب پیش رفته مطابق میلت

آجی جونم کاش سراغ که نمیگرفتن دخالتم نمیکردن!!!!!
نمیدونی از همین فاصه چقدر دارن آتیش میسوزنن که!باید یه بار کلی باهات دردودل کنم!!برام مهم نیستا ولی خوب محسن بیچاره گناه داره!!دلم واسه اون میسوزه.

آجی تو عکس کارتمونا دیدی؟چرا نظرتو نگفتی؟

mary پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:50 ق.ظ

baran azizamm manam mesle khodet daram lahzeshomari mikonamm.man 206 ksefid kheyli doost daramm..orionam khube..eishala be salamatiii

قربونت برم مری جونمممممم
مرسی از نظرت

sahar پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ http://man-o-shahab.blogfa.com

kho bashe behet vaght midam zood ba man ashna sho ramz bede badesh:D
shokhi kardam rahat bahs khasi bede nakhasiam nade ramzo:d
khoshbakht beshid

چشم!!
مرسی سحر جان

حدیثه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ق.ظ http://h-amore-m.blogfa.com

سلام عرووووووووووووووس خانمه خوشگل من ix55 خیلی دوست دارم رنگشم خیلی شیکو تکه البته نظر منه ها
راستی باران از لباس عروست نگفتیا واسمون
این روزا تو خوونه چیکار میکنی؟

ix55 که محشره!!!ولی خوب یه کم واسه من و همسری بزرگه

گفتم که حالا عکسشم بعدا میزارم!!
هیچی بیکارم تقریبا!!کار خاصی نمونده!هفته دیگه یه کم کار دارم....ا

بهار پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ق.ظ

نه بابا عزیزم
مرسی

خانوم خونه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

salam azizakam,kheily vasat khoshalam,ba gushi umadam be khatere halam nemitunam paye lap top beshinam,in ruza vase to migzare chon entezar mikeshi,mashine sefid vase arus ba golaye banafsho sefid naz mishe,man rozo ghermezo ya gole zardo nemipasandam,nok medadi aslan tu film khub nemiofte,206 ham man nemipasandam,baziaro vaghean bayad hazf kard,omidvaram sorfehat khub shode bashe,montazeram biay surperise hamsario begi shadid fuzulam,giftetam axesho bezaria,khosh bakht shi malusak

قربونت برم عزیزم
اگه قرار باشه سفیده را انتخاب کنیم گلاشا تغییر میدم!
چشم عکسشو میزارم حتما!
فدای تو مهربونم

شهرزاد پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ق.ظ http://1001night.blogfa.com

اشک توو چشام جمع شد ... از ته دلم آرزوی خوشبختیت رو دارم باران... شما دو تا حقتون ـ لیاقتش رو دارین میدونم :بغـــل :قلـــب

مرسی شهرزاد عزیزم
بغل.بوس

A&M پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ق.ظ http://beomine.blogfa.com

سلام عروس خانوم
عزیزم اول بگم که خیلی حرص اون اطرافیانو نزن حیفی خودتم میدونی که بعضی رفتارا از حسادته..
بعدشم اینکه منم روزای آخر مث تو بودم آدم هی میخواد تموم بشه اما نمیشه بااین وجود که من کارم داشتم
منم میگم اوریون ماشین بابام اوریون سفیده واقعا شیک میشه منم میگم نوک مدادی واسه ماشین عروس قشنگ نیس اما بازم نظر همسری مهمتره

میدونم ولی خوب آخه تا چه حد!!!
وای مرسی که دارین کارما راحت میکنین!این طوری یه دل میشم و همون اوریونا انتخاب میکنم!

tannaz پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:36 ق.ظ

to apam neveshte bodam azizam!canada arose mahtab

به سلامتی گلم...من دیگه فرصت نشد آپتو بخونم !
قربونت برم بیای از اونجا هم بیای پیشما

باران پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:03 ق.ظ

الهی قربونت برم باران جونم...تو خیلی خوبی...خیلی ماهی...ایشا...جشن عروسیتون همونطور که دوس داری برگزاربشه....فدات شمممممممممم

مرسی گلمممممممم
ایشالا
فدات

مهتاب پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ق.ظ http://nargol8.blogfa.com

وای یهنی ابروهای منم شده عینه یه خط کش ۱۰ سانتی.صورتم پ رمو و بدنمو که دیگه نگوووووووو

دقیقا!!منم همین طور!!!ترجیح میدم یکسره بلوز شلوار بلند بپوشم این بدنا بپوشم!!دیگه دارم دیوونه میشم

مهناز پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ق.ظ http://khateratemahnaz.blogfa.com

سلام باران جان خوبی عزیزم؟من دوست آجی مهشادم فکرکنم بشتاسیم.بنظر من اریون بهتره تازشم بدین جای شماره شهربانیش تاریخ عروسیتونو
بزنن۱۷/۰۶/۱۳۹۱ به منم سر بزنی خوشحال میشم.

آره عزیزم میشناسمت خوش اومدی
وای چه جالب!!میزنن یعنی!!!؟؟؟

مریم پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.royaie-shirin.blogfa.com

سلام عروس خانومه خوشگلللللللم.کارتتون خیلی خوشگله.مبارکت باشه عزییییزم.نترس زود میگذره در عوض این روزای باقیمونده انتظارش شیرینهاینقد دلم میخواد ببینم تو لباس عروس چه شکلی میشیاااا

مرسی عزیزم
خودمم خیلی دوست دارم ببینم تو لباس عروس چه شکلی میشم!!خدا کنه از آراتیشم راضی باشموای استرس گرفتم مریم

مهناز پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ق.ظ http://khateratemahnaz.blogfa.com

مرسی بله میزنن قراربودمابراعروسیمون که۲روز قبل عروسی شمابودبزنیم حالا دیگه هرجور خودتون صلاح میدونید

عزیزم چرا نوشتی قرار بود مگه دیگه قرار نیست؟!!!!شما عروسیتون ۱۵ شهریوره؟

کارین پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

سلااااام اجی جونمخوبی عروس خانوم؟
هااا چرا زودی میخوای این هفته تموم شه...بگو ببینم
به فکرِ گریه هایی اخر شبتم باش که میخوای از مامان بابات اینا خداحافظی کنی :( خیلی غم انگیز میشه...من که همیشه گریه میکنم
اجی جوونم کارتِ عروسیتم خیلی خوششششششکگله....ولی یادت باشه مارو دعو.ت نکردی:||
اجی مدلِ ماشین محسن چیه؟خب اون گل بزنین؟خیالتون هم راحت میشه

خوب هم ذوقشو دارم هم میخوام از این استرس راحت بشم!
وا نه من میخوام گریه نکنم اگر بشه!!البته من که خوشحالم از دست امیر راحت میشم!
مگه شماها احتیاج به دعوت دارین!!همتون دعوتین عزیزم کیه که بیاد!!!


آجی ما که ماشینمون پرایده!این همه ماشین خوشگ خوشگل دوروبرمون آخه پرایدم شد ماشین!!!

آریانا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام عزیزدلم خوبی؟ایشاله زودی هفته دیگه میاد عروس خاااااااااااااااااااااااااااااانم
هیوندا شاسی بلنده خوشگلتر میشه واسه ماشین عروس اما میدونی ماشین سفید قشنگتره. اوریون سفیدش خیلی خوشله.چه انتخاب سختی داریا!
نه همون اوریون من میگم بهتره سفید که باشه بیشتر توفیلمتونم خودشونشون میده قربونت بشم .
واااااااااااااااااااااای تووبت بو عروسی میاد خیلی دوووووووووس دارم ایشاله که خوشبخت بشی عزیزم ایشاله همه چیزه مراسمه عروسیتم همون جوری پیش بره که دوووووووووووووس داری.
وای چه حالی میده سوپرااااااااااااایز
آره باران جون آهنگت نمیخونه وقتی میام تو وبت

آره واقعا موندیم....خیلی سخت شده انتخاب!!!از یه طرف شاسی بلند و کلاسشاز طرف دیگه رنگ اوریون قشنگ تره!!!
مرسی گلم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

بارانی مثلِ این تبلیغات تو تلویزین کردی...قرعه کشی بانک اینا تبلیغ میکنن
تنها ۹روزِ دیگر باقیست

آره دیگه منم از رو همونا اینا نوشتم!!!
اسمتو ننوشتی که!!یعنی کی میتونی باشی؟!!

خانم کوچولوی آقاییش پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://khanoomi-aghaii-love.blogfa.com/

عزیزم اینقدر منتظری استرس گرفتی روزا دیر میگذره
اوخی نازی عوضش کلی خشگل میشه 9 روز دیه
عزیزم به نظرم نوک مدادی واسه ماشین عروس خوب نیس
206 هم زیاد مناسب ماشین عروس نی
همون اوریون سفید خوفه

آره دیگه انتظار سختیه!!!
باشه مرسی از نظرت گم

مهشاد پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:32 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

همین!!!

الفی پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:05 ب.ظ

باران جونم اگه نوک مدادی انتخاب کردید به خاطر اینکه رنگش تیرست بگید گل سفید بزنه براتون.عزیزم این روزای قبل عروسیم قشنگیه خودشا داره

باشه عزیزم ممنون از راهنماییت!
قشنگ و پر استرس!

sharifeh پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://jazirehma.blogfa.com

اوریون سفید خیلی قشنگ میشه با گل های سفید صورتی یا مثلا سفید بنفش
من پرادوی سفید با گلای سفید صورتی دیدم خیلیییییی ناز درست کرده بودن


روی پلاک هم تاریخ عروسی رو میشه زد که خب خودش خاطره میشه و جالبه دیگه

من پسرخاله م برای عروسیش 4 یا 5 بار رفته بود آرایشگاه از قبل هی مدل هارو امتحان کرده بود گفته بود همینو برام درست کنید ولی روز عروسیش بازم اونی که باید می شد نشده بود

ایشالا که آرایشگر شما خوب باشه و همه چیز مطابق میل و سلیقتون

آره ماشینای سفید خوشگل میشه!
پلاک هم به همسری گفتم گفت جاله و میزنیم!
محسن دیشب که از آرایشگاه اومد کارد میزدی خونش در نمیومد!!!خیلی عصبانی بود!موهاشو خراب کره بود و خیلی ضایع سشوار کشیده بود!!مثل دامادای قدیم!!حالا میگه عمرا برم آرایشگاه و خودم درست میکنم!!!

کارین پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

حدس بزن...به جز من کی میتونه باشه
ما به همون پراید هم راضی هستیمموتورم باشه اشکال نداره...می بینی چه کم توقعم اجی

پس تو بودی آجی خانوم!!!
آفرین دختر خوب!!

پـــریــا ( آواز پـــری هااا) پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:30 ب.ظ

شد فقط ۸ روز

و الان کم کم داریم به ۷ روز نزدیک میشیم!!!!

ثنا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

چرا آجی کارتتون رو دیدم .. اما اون روز سرکار بودم .. نتونستم برات نظر بزارم .. ببخش ..
الان هم که دیگه شدید درگیر درس و پروژه های پایان ترم و اینا هستم .. کمتر میام نت ..

کارتتون قشنگ بود .. تضاد رنگ جالبی داشت و شعرش هم خوب بود آجی .. فونت نوشتنش هم شیک بود

اشکال نداره فقط میخواستم نظر تو هم بدونم آجی جونم
ایشالا که موفق باشی!
مرسی

somy پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ http://lady-purple.blogfa.com

آخ جون آخ جوــن .بالاخره منم دیدم کارت علوس خانومیه هنرمندو..نمیدونی چه ذوقی کردم ووبدو بدو اومدم ببینم.شانس اوردم که امروز به خاطر خواهرزادم اومدم نت وگرنه نمیخواستم اصلا امروز بیام وباز از دستم میرفت... کارتتون خیلی جالب وقشنگه. گفتی خودت طرح کردی دیگه؟! منم اولین بار بود این طور میدیدم.
مرسی عزیزم.مرسی که این همه مهربونی .ایشالاه خوشبخت بشین.بووس بووس
زاستی دوس داشتی اینم خصوصی کن یا هر جور راحتی .فقط خواستم ازت تشکر کنم دوس جون .

خوب خدا را شکر که تو هم دیدی!
نه عزیزم خودم طراحی نکردم!کارتا را آماده گرفتیم!منظرم نوشتن روی پاکت کارتا بود!
خواهش میکنم عزیزم

قفل پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:27 ب.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

آره باران..این روزا خیلی کندو مسخره دارن پیش میرن!! نمیدونم چرا!! ولی به آقا دوماد بگو بره آرایشگاهااااااا..
ماشینم من میگم اوریون! شاسی بلند ظاهرش قشنگه ولی وقتی عروس میخواد سوار یا پیاده بشه موذب میشه..توو فیلمم خوب نمیوفته!! به دخالتای دیگرانم اصن توجه نکن...هروقت بیکار نشستین جای فکروخیال برین بگردین!! شهربازی چیزی!! جدی میگم!! آهنگ وبت باز نمیشه عزیزم..منتظر خبرای قشنگتم!! تا میزنی چند روز مونده به عروسی من استرس میگیرمم..

میگه نمیرم آرایشگاه!!دیشبم موهاشو خراب کرد میگه عمرا برم!!!
آره سخت که هست نمیدونم.....!آخه نمیزارن که!!!
قربون استرست!

فـاطــــــ ــــــمـ ه پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

سلام بارام جون...

وای چه کم مونده...

خیلی خوشحااااالم...ایشالا خوشبخت بشید...

واسه ماشین عروس 206 شیکه

مرسی گلمممممم

ندا ی علیرضا پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

بران جونم بنظرمix55 نوک مدادی چون یه چیز منحصر به فر د میشی مخصوصا وقتی رز آتیشی و آبی و سفید بزنیش آخه یه چیز دیگه اس خوشبخت باشی خانومم

بابای منم نظر تو را داره.نمیدونم....واقعا موندیم چکار کنیم!مرسی عزیزم

ثنا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ

راستی آجی واسه آرایشگاه مردونه هم به نظر من خودش خودشو درست کنه بهتره .. آخه دیدی روز عروسی کلی به دوماد ها سفیدکننده و پنکک میزنن و کلی زشتشون میکنن..

آره آجی قرار شد نره آرایشگاه و خودش درست کنه!خودشم همینا میگه

آلوچه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.entezare90.blogfa.com

باران منم روزای آخر مثل تو بودم و دوس داشتم زودتر بگذره ولی شب عروسی وقت خداحافظی که شد یهو غصه م شد که چرا اینقد زود تمام شد
عزیزم در مورد ماشین عروس بنظرم دو تا سفیدا بهترن و هر دو تاشون شیک میشن اما یه توصیه: اگه 206 مال خودتونه که بی شک همون رو گل بزنین چون ما هم خیلی آپشن داشتیم واسه ماشین عروسمون اما لحظه آخر پرشیای سفید خودمون رفت واسه گل و یه فلش هم با آهنگای شاد و رمانتیک و اینا داشتیم ..... بعد از عروسی همه ماهگردا با همون ماشین و همون آهنگا میریم تو شهر یا جاده چرخ میزنیم که خیلی حس قشنگیه...... اینو به هیچکس نگفته بودم اما به تو گفتم چون خیلی رمانتیکی.

آره منم از یه طرف لحظه شماری میکنم واسه اون روز از طرف دیگه دوست ندارم تموم بشه!
نه ۲۰۶ هم مال بابامه.ما خودمون پراید داریم!اگر نه که حتما ماشین خودمونا گل میزدیم!راست میگی خیلی قشنگ و رمانتیک میشد ولی خوب دیگه کاریش نمیشه کرد!

مهشاد جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

چی بگمـ آجی ؟ کلی دلمـ گرفته ؛ اصنشم حالمـ خوب نیست نمیدونمـ چمـ شده
من که در این زمینه ها تجربه ندارمـ که نظری بدمـ آجی
فقط از دور خوشحالیتو میبینمـ و از شادی و خوشحالی
تو منمـ خوشحالمـ

این چه خوشحالیه که گریه میکنی و دلت گرفته؟؟!!
باشه آجی جون هرطور که راحتی

ارزو جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ق.ظ http://arezo-alireza.blogfa.com

سلام باران جان
امیدوارم این روزای باقیمونده هم مثه برقو باد بگذره ...هفته دیگه این موقع دیگه عروس شدی خانوممممم


به نظر من هم اوریون بهترین گزینس ...خیلی شیک میشه با گلای بنفشو سفید...

هفته دیگه این موقع تو آرایشگام!!وای وای

مهدی و هنگامه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

سلام خانومی
خوبی
وای 9 روز دیگه مونده
من حسابی هیجان درم تو که دیگه به جای خود علاوه بر هیجان استرسم داری
ان شالله خوشبخت بشید

مرسی عزیزم ایشالا به زودی عروسیه شما

شلاله جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام عروس خانووم گل.چطوری دخی؟
میرم پیانو.قبلا یه مدت میرفتم گیتار بابا صد رحمت به اون.این دوبرابرش سخته.
اوریون بهترین گزینس ولی نگین ۲۰۶ ماشین خودتونه.اونم عالی میشه.
وای باران هفته بعد این موقع عروس ما آماده اس. آخ جون.فکر کردن بهشم لذت بخشه.
وای گفتی باران. آدم تو این روزاس که دوست دوشمنشو میشناسه.
راستی بارانی عکس گیفتتو بذار کیفور شیم.
یه چیز دیگه. نذار همسری بره آرایشگاه.چون اولا خودش بهتر میدونه چه مدل مویی بهش بیشتر میاد. دوما بابا میان کرم پودر اینا میزن هم مصنوعی دیده میشه همم وقتی عرق میکنه یقه پیراهنش نارنجی میشه

مرس شلاله جونننننننم
نه شلاله ۲۰۶ مال خودمون نیست درسته اغلب زیر پای منه ولی ماشین ما پرایده!ولی اونش مهم نیست ما که با بابام این حرفا را نداریم .نمیدونم .....
نگوووووووووو استرس میگرم یاد هفته دیگه این موقع که میفتم!
باشه هنوز که آماده نیست عکسشو میزارم.
نمیره آرایشگاه.آرا راست میگی ....

مینا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.moj1364.blogfa.com

مبارکههههههه عزیزم...چقد خوشحال شدم که خوندم به زودی عروسیتون نزدیکه...ایشالا که خوشبخت بشین

مرسی عزیزمممممممم

جوجوبانو جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 ب.ظ http://joojoo85.blogfa.com

وای باورت نمی شه وقتی میام وبلاگی که در مورد عروسی و روز شمارش نوشته یه استرسی میگیرم که نگو.
راستی من که رمز ندارم عروووووس

آره استرسم داره واقعا!!پس ببین من چی میکشم!

خانوم خونه جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

شما بیا ما رو بزن
از قدیم گفتن هرچه از دوست رسد نیکوست
تولدش نیست که بابا
شماها هی میاین نظر میذارین این فکر میکنه تولدشه جوگیر میشه
اونوقت کادو میخوادا
بعد من میام پولش رو از شماها میگیرم
توام دوست خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی عزیز منی
وای 7 روز مونده تا عروسی

نفســــــــــــــ جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

اوریون سفید رو گل بزنین
ماشین سفید بیشتر به عروس و دومادها میاد

وای باران 9 روز دیگهه عروس میشی

خواهر شوهرم اینا شب عروسیشون آخر شبش شوهرش بهش یه اهنگ تقدیم کرد
گفت ارکس براش نازنین ترین دختری امشب رو بخونه
خیلی باحال بود

پتی جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://sheshomf.blogfa.com

بدوبیا پیشم باران جون ..
با همون رمز قبلی

مهشاد جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

یعنی این "هرجور راحتی" از صد تا فحش بدتره هاااا
خو آجی داری میری من دلمـ گرفته دیگه ، تو که درک نمیکنی
من روحیه ی خیلی خیلی حساسی دارم حالا کم کم آشنا میشی با این اخلاق گند من
الان خدا رو شکر خوبمـ
دیشب کلی تو خیابون ماشین عروس دیدمـ ، همش یاد تو میوفتادمـ دلمـ میخواست گریه کنمـ
آجی یه عکس خونوادگی از مامان اجازه گرفتمـ واست تو کامنت بعدی میفرستمـ ، فقط دیدی زود پاکش کن
تا منمـ لینکش رو پاک کنمـ
آجی ما 17 امـ تا 22 امـ میریمـ شمال
بعدش یه روز میایمـ همدان دوباره من و مامان میریمـ تهران
چند روز تهران هستیمـ مامان 8 صبح تا 5 بعد از ظهر جلسه داره
من تنهامـ ، یکی از اون روزا اگه وقت داشتی یه کوشولو
بهت زنگ میزنمـ همـ بابت تبریک همـ اینکه حالتو بپرسمـ
آجی
تهران همـ وقت متخصص گوش و حلق و بینی گرفتمـ
پیش دکتری که تو بچگی عملمـ کرده ، همون دکتر خودمـ
احتمالا با یکی از بچه های نت میریمـ ، چون کسی نیست
باهامـ بیاد
همه ی خبرا رو دادمـ میرمـ خصوصی
آجی آشتی هستی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد