لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

لحظه های شیرین وصال

خاطرات من و همسرم

تنها ۵ روزدیگر باقیست!

الان که دارم مینویسم ساعت ۱ نصفه شبه شنبه یعنی یکشنبه است و ۵ روز دیگه بیشتر تا عروسیمون نمونده!!امروز روز فوق العاده پرکاری داشتم و خیلی خیلی خسته ام!!! 

کلی هم حرف دارم!! 

دیروز و امروز مشغول کارت دادن بودیم یه چند تایی هم نبودن که موند واسه فردا!! 

رفتم رنگ یادبودا را تغییر دادم و الان بیشتر راضیم!! 

ماشینم شد همون ix55 بابا گفت هرچی باشه اوریون امانته و این بهتره!امروز که رفتیم گل فروشی یه نگاهی به ماشین کرد و گفت خیلی خوشگل میشه نگران نباشین! 

دسته گل عروسم هم به رز سفید تغییر پیدا کرد بدون برگ!!!  

امشب با دوستام بیرون بودم ما ماهی ۲-۳ بار با هم میریم بیرون و امشبم واسم مهمونی گرفته بودن!!همسری هم خیلی اتفاقی امروز دوستشو تو شهر ما دید و با اون رفت بیرون!خیلی بهم خوش گذشت اینقدر خندیدم که فکم درد گرفته!همسری هم اومد یه چایی پیشمون خورد و رفت! هرچند کلی اذیتم کردن و به قیافم خندیدن(ابروها و صورت پر مو)۱۲ اومدم خونه اما همسری هنوز نیومده و با دوستش و پسر عمه ام رفتن خونمون تا م ا ه و ا ر ه  نصب کنن!بهش گفتم حالا باشه بعد عروسی گوش نداد!  

سرفه هام بهتره اما ۳ روزه سرم به شدت درد میکنه و هر شب باید کلی قرص بخورم انگار یه چیزی تو سرم تکون میخوره!نمیدونم چرا این طوری شدم...... 

تو این چند روز یه کم لاغر شدم و حس میکنم پای چشام گود افتاده!!شبا اصلا خوابم نمیبره!

آهان یه خبر  دیگه....  اگه خدا بخواد ما پنجشنبه ۲۳ شهریور راهیه سفریمممممم!!هدیه مامانمینا واسه عروسی دو تا بلیط سفر به ترکیه شهر آنتالیاست. بلاخره مکان ماه عسلمونم مشخص شد.من دوست داشتم ۲ روز بعد عروسی بریم ولی خوب نشد و بلیطمون واسه ۲۳ رزرو شد! 

دیگه فعلا همینا........ 

کاش همسری بیاد زودتر بخوابیم فردا کلی کار داریم! 

دوست جونیا میدونستین خیلی دوستتون دارم و خیلی خیلی واسم عزیزین!!ممنون که این روزا کنارمین و تنهام نمیزارین!اینجا بهترین جاست واسه من عاشقتونمممممممممم 

  

۵ روز مونده تا عروسیمون!

نظرات 51 + ارسال نظر
شادان یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

نمیدونم از روی اسمت و ... .
منم زیاد نمیرم فیس بوک زیادم وارد نیستم یعنی وقتشو ندارم ولی حتما اددت میکنم .

قفل یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

نمیدونم چی بگم..........................................
فقط خوشحالم!!

قفل یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

آهان! باران اگه میرین آنتالیاٌ هنوز هتل رزرو نکردین برین قصر مردان!! اونجا واقعا جون میده واسه ماه عسل!!

مریم یکی از دوستای باران جون یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ق.ظ

سلام و صد سلام به نگین جونم عزیزمی
کادو بابا و مامان مهربونت هم مبارک عزیزم.... ان شا الله خدا توی همون آنتالیا یکی نه دو تا نه سه تا نی نی خوشمل بهتون بده .... جدی نگیریا بابا شوخی کردم حالا حالا خیلی زوده.....
به آقا محسن همدم همیشگیت سلام برسون عزیزمی....

پتی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://sheshomf.blogfa.com

آخیییی باران عزیزم یک دنیا عشق و عاشقی و روزای پرتغالی نصیبتون باشه ایشالاااااا همیشهههه
خانوووم گل دعا میکنم خیلی خیلی عالی بگذره همه چی و این چند روز هم زود زود تموم بشه ..
ببینم خونه خودتون اینترنت داری کهههه؟
بعده عروسی یهو غیبت نزنه هاااا
دلم برات تنگ میشه خب

نه فعلا که تلفن نداریم ولی چند روز بعد عروسی از خونه مامانینا میام نت

نفس یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://WWW.NAFASEMAN70.BLOGFA.COM

سلام عروس خانوم
وای فقط ۵ روز دیگه مونده...
بابا چه مامان بابای آنتیکی داری بارانی...
نبینم آجیم قرص بخوره...
آجی جون هر چی خودت بپسندی منم دوست دارم...
وای بارانی میدونم عروس بشی تا یه ماه الی دو ماه آپ نمیکنی...
بارانی دلم برات خیلی تنگ میشه آجی
آجی جون مواظب خودت باش...
حسابی بهت خوش بگذره اونجا...
باران جون آی لا ویو وری ماچ ماچ ماچ

هما(دختربهار) یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ب.ظ

باران یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:48 ب.ظ

وای عزیزمممممممممممم...رز سفیذ خیلی خوشگل میشه!!
من عاشق رز سفیدم!!
دیدی چه زود میگذره!!فقط ۵ روز!!
وای تو عروس بشی من اشکم درمیاد عزیزم!!
حالا خوبه نمیبینمت!!اگه تو لباس عروسی میدیدمت که واست دیگه خودکشی میکردم!!کلا من جنبه عروس ندارم!!
ماشینم که دیگه عالیه!!
قربونت برم عروس خانومممم!!!
چرا چشمات گود افتاده؟؟چرا لاغر شدی؟؟
حتما باید گازت بگیرم؟؟

قفل یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

نمیدونم چرا انقد دلم برات تنگ میشه..!!

عزیزمممممم

فرزانه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام عروس خانوم
خوبی گلم؟
آفرین که به حرف بابات گوش دادی.. ازت راضی ام


فک کنم کارت عروسی پخش کردن شیرین ترین قسمت ماجراست.. نه؟
خودتو تقویت کن باران جون
غذای مقوی بخور.. که تا موقع عروسی فرمت به هم نخوره

ما هم دوست داریمممممممم هزارتا

نه فرزانه برعکس خیلی کارت پخش کردن کار خسته کننده ای بود!یه سری نبودن هی باید بشین تو ماشین پیاده بشی!!سخت بووووود
اشتها ندارم!!از استرسه

شلاله یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

سلام عروسک.خسته نباشی. خوبی؟
خداروشکر که سرفه ها بهترن.مال من شیفت عوض کرده.قبلا شبا میومد الان صبحا.
همه چی عالی میشه.خیالت تخت.وای ماشین چه شود
آنتالیارم که دیگه نگو (keyfini çıkar) یعنی لذتشو ببر
راستی ترکی استامبولی بلدی دخی؟

من که بلد نیستم ولی خوب شوهر ترک واسه این موقع ها خوبه دیگه!!محسنی ترکی بلده.میدونم اونا ترکیشون با اینا فرق میکنه ولی میگه میفهمم چی میگن!

خانوم خونه یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

توی تصورات تو چه جوری بودم عروس خانوم؟!
توی همه ی عکس ها باید آشنا باشم دیگه منم دیگه دوست جون نشناختی؟
منم عکس دوم رو دوست دارم اون سفر شمال خیلی بهم چسبید هروقت میبینم یاد خاطرات خوبمون میفتم
من کلا توپولم عزیزم توی همه ی عکسا هم معلومه
اون عکس پسر دوست مامانم هستش
چرا همه عاشق موهای من شدید؟من فقط عاشق دماغم هستم که نیاز به عمل نداره و کلی با مدلش حال میکنم
موهامم دوست دارم ها ولی هیچ وقت نمیتونم اون مدلی که میخوام درست کنم و عصبی میشم
زنونه افتادم ولی اون ارایشم رو دوست دارم خوب
اوهوم عکس 14 رو دوست دارم وای چقدر خندیدیم اون روز با دوستم
کلی عکس انداختیم ما دخترا
پسرا هم هی میخره میکردن و میخندیدن
چشم دیگه لباس جیز نمی پوشم فقط واسه آقامون جیز می پوشم
جدی قشنگ شده؟همه با دوست پسراشون مینداختن منم حسودیم شد با داداشم انداختم
همه هم باز اینجا به ما خندیدن
یکی از علت هام همین بود که بتونید تصورم کنید
چون وقتی نویسنده ی یک وبلاگ رو ببینید خیلی راحت تر با نوشته هاش ارتباط برقرار میکنید
عروس خانوم 5 روز مونده تا عروسی و 4 روز تا حنابندون
هووووووووووووووووووووورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
تا باشه از این مشغولی ها و خستگی ها
عکس یادبودات رو بذار ببینم
ایشالا از ماشین هم راضی باشی من خیالم راحت شه
رز سفید من خیلی دوست دارم
حتما قشنگ میشه
رز سفید ۵ تا شاخه بلند رو روبان بزنه هم خیلی قششنگ میشه توی عکس و فیلم
این فقط پیشنهاد بودا
من چون ابروهام رو برنمیدارم زیاد دوستام واسه عروسیم نمیتونن گیر بدن
توی همه ی عکسام ابروهام رو برنداشته بودم جز دو یا ۳ تا عکس
طفلک میخواد زودتر همه ی کارای خونه عشق رو بکنه دیگه چی کارش داری
خدا رو شکر سرفه هات بهتره
سر دردات واسه استرس این روزاس
انقدر قرص نخور دختر جون
به به ماه عسل ترکیه سوغاتی یادت نره

جدا ابروهاتو برنداشتی!!!وای وای ماشالا!
عکس یادبودم میزارم هنوز اماده نیست!
فدات جیجیری

لیلی بانو یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ

خیلی عالیه . همین کارا خوب پیش رفته و همه چی برنامه ریزی شده و اماده ست از اسرتست کم میکنه . بی خوابیت خیلی طبیعیه ولی سعی کن کمتر به خودت فشار بیاری و حتی شده دو شب قبل از عروسیت با ارامشبخش هم که شده بخوابی و گرنه گل گاو زبون دم کن و بخور به ارامشت و خوابت کمک میکنه . چون خواب خوب به شفافیت پوستت و برق چشمات کمک میکنه ...

دیگه اینکه ماه عسلتونم که بهترسن جاست و هیچی کم نداره و میدونم حسابی خوش میگذرونید ... کاش یکی به ما از این کادوها بده :دی

شوخی کردم ایشالله همه چی عالی و پر فکت انجام میشه و چشم حسود هم دور باشه ازتون ...
راستی باران سعی کن صدقه بزاری این روزا کنار و به مامانتم بگو روز عروسی مدام براتون ایه الکرسی بخونه و به یکی از کارکنای سالن هم یه پولی بدین اسفند دود کنه همش ... من به چشم زخم اعتقاد دارم و از شچم بد ضربه خوردم ...
مواظب خودت باش امیدوارم تا قبل عروسی باز بیای :****

نخودچی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://manvin.blogfa.com/

وای خدا یه عروس دیگه.
عزیزم اناالله سفید بخت بشی.
انشاالله عروسی به بهتین نحوبرگزاربشه.
عزیزم تامیتونی شادباش و لذت ببر از عروسیت که زودی تموم میشه و دیگه تکرار نمیشه.

ادمک برفی من یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.adamakebarfiyeman.blogfa.com

5 روز؟! فقط 5 روز
این لاغر شدنا و استرس طبیعیه واسه یه عروس
یادمه خاله منم همین حس ها رو داشت وقتی به عروسیش دعوت میشد

ولی با این وجود خیلی خوبه که آدم تکلیف زندگیش مشخص میشه و میره سر خونه زندگیشششششششش....

میگن آنتالیا خیلی قشنگه کلی خوش بگذرون با همسری
بووووووووس

آریانا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام عزیزدلم خوبی؟عروس خانم خسته نباشی از کار دلم برات تنگ شده بود.همون ماشینه باباتم عالیه هایکلاسه کلیم خوشله ایشاله که خوووووووشبخت بشی عزیزم .
ایشاله به سلامتی ماه عسلتونم میریدو میایدومیشه بهترین خاطره انگیزترینو قشنگترین سفراولین روزای زندگیه مشترکتون
خیلی دووووووست دارررررررررم

ادمک برفی من یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.adamakebarfiyeman.blogfa.com

5 روز؟! فقط 5 روز
این لاغر شدنا و استرس طبیعیه واسه یه عروس
یادمه خاله منم همین حس ها رو داشت وقتی به عروسیش دعوت میشد

ولی با این وجود خیلی خوبه که آدم تکلیف زندگیش مشخص میشه و میره سر خونه زندگیشششششششش....

میگن آنتالیا خیلی قشنگه کلی خوش بگذرون با همسری
بووووووووس

خانم کوچولوی اقاییش یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ب.ظ

اوخی
خوش بگذره گلم از هیجانه بیخوابیات

الفی یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ب.ظ

باران جونم حس خیلی خوبی دارم که داری عروس میشیمواظب خودت باش گلم

مهسا&سجاد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:34 ق.ظ http://maheshabham.blogsky.com

سلااام باران جووونم
وااای دیگه چیزی نمونده عروس شیاااااا
خوشحالم که این روزا بهت خوش میگذره.بزودی اماز دست این پاچه بزیا راحت میشی
یوهوووو چقد خووووب ترکیه فوق العادست. خوش بگذره بهتون خانووومی
دوست دااارم بوووس واسه عروس نااازم

عسل دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ http://fasletaze91.blogfa.com

بارانی داری عروس میشی جدی جدیاااااا!نوشته های 3سال پیشت تو بلاگفا یادته؟؟خیلی برات خوشحالم دوست جونم.مارو یادت نره

آره یادته چه روزایی را گذروندیم تا به اینجا رسیدیم.....خدا را شکر

خانوم خونه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ق.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

واااااااااااااااااااااااااااااااای بارانی
۴ روز مونده تا عروسیت
روز شمار داره به آخرش میرسه فدات بشم من
خوشبخت شی عزیزکم

باران دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

باران جون الان کار آقا محسن دیگه شهر خودتونه؟؟
وای باران ینی پس فردا حنابندونته؟؟
باران قبل از ماه عسلت آپ میکنی؟؟؟

آره عزیزم شهر خودمونه!
۵شنبه حنابندونه
ایشالا اگه بتونم آپ میکنم

مرجان دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://radikalayezendegi.blogfa.com

عــــــــــــــروس عــــــــــــــروس هو هو دوماد رو ببوس هو هو

فـاطــــــ ــــــمـ ه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ب.ظ http://parpari29.blogfa.com/

وای چه ماه عسلِ قشنگی میشه...

ایشالا همه چی به خوبی پیش بره نگران نباشیا

هزارتوی زندگی من دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ب.ظ http://my-lovely-life.blogfa.com

۵ روز دیگه؟ وای من استرس گرفتم جای تو
مطمئن باش همه چی خوب پیش میره و یه عروس خوشگل میشی

دختر کویر دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ http://sakhreyetarakkhorde.blogfa.com

سلام
ایشالا این روزا هم به خوبی سپری بشه عزیزم
ولی مواظب خودت باش تا بیشتر لاغر نشیا...
حسابی از هر نظر به خودت برس تا یه عروس خانوم شاد و شاداب باشی...

راستی کادوی مامی هم مبارک.یادت نره بعد سفر برامون کلی عکس خوشکل و ناب از اونجا بگیری..


خوشبخت بشی عزیزم

نیلوفر(این قاصدک دله منه) دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ http://niloofar-1368.blogfa.com

باران عزیزم سلام
ببخش که دیر به دیر میام
چقد هیجان انگیز آذم تا عروسیش ۵ روز مونده باشه
کاش منم یه روز این حس ها رو تجربه کنم
خیلی برات خوشحالم

شلاله دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام نگین جونم.اومدم یه سری بهت بزنم و برم.
امروز عروسی دختر همکار مامانه.الان یکم آرایش کردم اومدم اینجا بعد دوباره برم.شبم با آرش میریم تهران .فردام عروسی دعوتیم جمعه شب برمیگردیم.تو این مدت با ای ام اس ازت خبر میگیرم.من که خیالم راحته تو دوست داشتنی ترین عروس دنیایی
اصلا استرس مسترس نگیر.همه چی خیلی بهتر از اون چیزی که فکر میکنی میشه.سخت نگیر و نذار لبخند ازت دور شه.
خیلی دوستت دارم

وای عزیزم ایشالا بهت خوش بگذره
حتما با اس ام اس باهام در ارتباط باش
استرسم کمتر شده دیشب دیاسپام خوردم و تا لنگ ظهر راحت خوابیدم و امروز پوستم خیلی خوب شده!

بانو دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام . اولش باید بگم یادم رفت :‌اسمت نگینه ؟
ولی می دونی نگین بیشتر بهت میاد اما من هنوز عادت دارم به اسم باران بشناسمت عزیزم
به هر حال هر دو قشنگن .
وای ماه عسل چه قشنگ میشه ها . تبریک
راستی ۴ روزززززز؟
باران جان رفتی آرایشگاه و مدل خاصی برای آرایش و موهات انتخاب کردی؟
موهاتو چه رنگی می کنی؟
داشتم عکس فامیلمون رو میدیدم چند روز پیش عروس شده بود دسته گل اون هم رز سفید هست اما لب غنچه شون صورتی به همراه کمی برگ خیلی عالی شده بود
شاد باشی عزیزم

نه عزیزم مدل خاصی انتخاب نکردم ولی بیشتر دوست دارم روز عروسی موهامو فر کنم و باز باشه از شینیون زیاد خوشم نمیاد حالا ببینم نظر آرایشگرم چیه.در مورد رنگشم قهوه ای تیره میکنم!روز پاتختی هم دوباره رنگشو تغییر میکنم و احتمالا روشن کنم همراه با هایلایت یخی!ببینم چی میشه......

ادمک برفی من دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.adamakebarfiyeman.blogfa.com

پـــریــا ( آواز پـــری هااا) دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

سلاامممم عزیزمممممم . ۴ روز دیگه مونده .... ایشالاه همه چیز به خوووبی پیش بره ... و سفر ماه عسلتون هم خوووووش بگذره گلممممم

هانا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام میدونستی مهمترین عامل از هم پاچیده شدن خانواده ها ماهواره هست؟زندگیتو با دست خودت خراب نکن.ماهواره که چیز واجبی نیست حالا.من با تمام وجود ارزو میکنم خوشبخت بشی.

عزیزم ممنون ولی ما تو خونه خودمون الان ۱۵ ساله ماهواره داریم و زندگیمونم از هم نپاشیده!!مهم نوع استفاده از اونه!!آخه تلویزیون ایران که چیزی نداره!!!

کیمیا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام باران جون امیدوارم به پای همدیگه پیرشین وبه همدیگه وفادار بمونید.کاش به من هم رمز میدادی اخه دوس دارم کارت عروسیتو با خونه عشقتونو ببییم
۲

mary دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:09 ب.ظ

faghat migam kheyli khoshhalamm vasat kheylii.khoda ro shokr..mashinetun ham aliee..safar torkie vayyy mahshare..miam net dars daram mashghale ziadd ama webeto dar olaviateemruz 13om 4ruze dg munde dg nazdike 3ruze..
shad bashinn

بانو دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ب.ظ

بله . مهم اینه که جشنتون عاشقانه و پر
شور برگزار بشه که انشالله عالی می شه .
.
دیروز تر از زبان دختری که منتظر وصاله
دیروز از زبان دختری که داره لحظه های شیرین وصالشو سپری می کنه
امروز از زبان دختری که شوق شروع زندگی مشترکشو داره و داره روزشماری می کنه
فردا از زبان دختری که به تازگی خانوم خونه خودش شده و عشقو با تمام وجوش لمس میکنه
فردا ها .....
برای کدوم یکی باید بهت تبریک بگم عروس ۹۱ ای و دوست خوبم باران جان ؟
تبریک تبریک تبریک ....

وای بانو عاشق این کامنتتم!!
خیلی زیبا نوشتی یه لحظه اشک تو چشام جمع شده واقعا قشنگ بود و مناسب حال من.
هیچ وقت این کامنت قشنگتو فراموش نمیکنم دوست عزیزممممممممممم.

مهشاد دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.aramesh71.blogfa.com

سه شنبه
چهارشنبه
پنج شنبه هم که هـ هـ هندونه امشب حنابندونه
جمعه هم که عروسی تونه ، تبریک خواهر گلم
این دیگه آخرین کامنتیه که قبل از عروسی تون میذارم آجی
دوس داشتم افتخار اینو داشته باشم که روز عروسی کنارت باشم آجی ، حیف که نشد و قسمت نبود
شاید پررویی باشه که همیشه روز عروسی خودمو تو رویاهام در کنار تو تصور میکنم آجی
دیگه این سری واقعا خوشحالم گلم ، از خدا میخوام
همیشه ی همیشه زندگی خوب و خوشی رو در کنار
همدیگه داشته باشین
زیر سایه ی الطاف الهی زندگی تون پر از مهر و شادی و
برکت باشه و لبت تون خندون باشه
بهترین ها رو براتون آرزومندم ، این روزا خیلی دعاتون میکنم
به خدا میسپارمت گل قشنگم

منم خیلی دوست داشتم تو و بقیه بچه ها کنارم باشین....و بیشتر امیدم به این بود که لااقل تو بیای!!!ولی خوب نشد آجی اشکال نداره ایشالا مسافرت هم بهت خوش بگذره عزیزم
ممنونم از دعاهای قشنگت

خانوم خونه دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

vay ta 10min dg varede 14e shahrivar mishim va in yani 2ruz ta arusi munde,albate khode 14'om hesab nista

هانا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

اره توهم راست میگی.اگه خوب استفاده بشه خوبه.
ارزوی بهترینا رو دارم واست.

قفل سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ق.ظ http://ghoflokelid.persianblog.ir/

باران..خیلی دوست دارم عروس شهریور..دوست قدیمیم..!!

mary سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:16 ق.ظ

baran daram moratab miam webet emruz 14ome 3shanbe.dg chizi namund..azizam kheyli khoshhalam ke az un avayele dustetin ke aghd kardin ta alan dune dune postato ba jun o del khundamm..alanam chand ruze dg ruze arusite..khoshhalamm

بانو سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ

فدات بشم .
عزیزم من توی اون وبلاگ بلاگفات هم خواننده خاموشت بودم
بوس . خدانگهدارت باشه عزیزم

باران سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ

خیلی دوست دارم بیام وروزعروسیت کامنت بذارم...
همون موقعی که میدونم تو چقدر خوشحالی...
همون موقعی که با لبخند دست آقا محسنو گرفتی تا به جشن عاشقانتون بری...
ولی حیف که نیستم و امروز میرم مسافرت.
بارانم...دوست خوبم با تمام وجودم برات روزای قشنگ رو آرزو میکنم امیدوارم جشن عروسیتون عالی برگزار بشه.
و تا ابد زیباترین شب زندگیت بشه...

الهام سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:29 ق.ظ

عزززززیز دلممممممممم ما هم تو رو خیلی دوستت داریم از بس گلی تو .خوش به حال اقا محسن که تو رو داره باید خیلی قدرتو بدونه لحظه های خوبی داشته باشی ماچ.

آریانا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام باران جونم خوبی خوشگلم؟
فقط 3روزه دیگه مونده
همش توفکرتم امروز بااشک ازته دلم برات آرزوی خوشبختی کردم
دوست دارم

مهدی و هنگامه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام باران جان
خوبی خانومی . خسته نباشی
این روزها زیاد خسته میشید اما همه این خستگی ها می ارزه و وقتی شب عروسیتون به بهترین نحو و اون طوری که می خواین برگزار میشه همه این خستگیها فرموشتون میشه
ماه عسلم که مشخص شد کجا میرید
حسابی خوش بگذرونید و از تک تک جاهایی که میرید عکس بگیرید
رز سفید خیلی قشنگه . منم یا رز سفید واسه عروسیمون انتخاب می کنم یا ابی

خانوم خونه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://gomneveshte.blogfa.com

امشب که بخوابیم پاشیم
فردا شبم که بخوابیم پاشیم
میشه روز حنابندون باران جونم
پس فردا هم که بخوابیم پاشیم
عروسی باران جونمه
و خوشگلترین عروس وارد میشه

فـاطــــــ ــــــمـ ه چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:22 ق.ظ http://parpari29.blogfa.com/

وای باران 2 روز دیگه عروسیه

آرامیس چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ب.ظ http://Aramiiis.blogfa.com

وای ما هم شب عروسی شما عروسی دعوت شدیم کاش عروس و دوماد شمابودین خا
داماد که فامیل ماس خیلی آدم ضایعیه خیلی عذابه عروسی
اما طمئنم اونجا
همه‌ش به یاد شمام آجی
ایشالا همه چی خوب تموم شه

tannaz پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:33 ق.ظ

eshallah be salamati barane azizam.khoshbakht beshi khanomi:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد